ماه مارس گذشته هوندا نام UR-V را ثبت تجاری نمود و حالا تقریباً پس از ۸ ماه ما سرانجام میتوانیم اولین نگاه را به محصول نهایی داشته باشیم.
از نظر ظاهری این شاسیبلند جدید بر پایهی کانسپت D که سال پیش در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شد ساخته شده و همانطوری که میتوان دید شباهتهای زیادی دارند.
طبق گفتههای Chesi و PC Auto همچنین تفاوتهای بسیار کمی بین شاسیبلند UR-V و Avancier وجود دارد. این خودرو اوایل امسال رونمایی شده است. این دو خودرو در بخشهای کاپوت، جلوپنجره، چراغها، سپرها و چراغهای عقب بسیار به هم شبیه هستند.
علیرغم فاصلهی یکسان بین محورها در دو خودرو (۲۸۲۰ میلیمتر)، از نظر اندازه شاسیبلند جدید UR-V کمی طویلتر از Avancier بوده (۹ میلیمتر) و از نظر ارتفاع نیز ۱ میلیمتر بلندتر است.
از نظر زمانی هر دو خودرو بهصورت مجزا عرضه خواهند شد. Avancier همین ماه به بازار چین راه خواهد یافت درحالیکه مشتریان بالقوهی UR-V باید تا اوایل سال آینده منتظر باشند.
نیروبخش UR-V پیشرانهی ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۷۲ اسب بخاری و گشتاور ۳۷۰ نیوتون متری است. این نیرو از طریق گیربکس ۹ سرعته ی اتوماتیک ZF به هر چهار چرخ منتقل میشود.
shahin
۹ آبان ۱۳۹۵عجب چیزیه.اینا باید بیاد ایران
رضا
۹ آبان ۱۳۹۵شاهین جان، شاعر میگه گرگها نشستن در کمین با دندونای آهنین، فکر کردی بیاد ایران قشر متوسط دستشون بهش میرسه؟ این گرگهای خونخوار فقط فکر منافع خودشون هستند
سامان اذری
۹ آبان ۱۳۹۵رضا جان دقیقا باهات موافقم
اول کشش ماشین رو امتهان میکنند
بعد کم کم قیمت رو میبرن بالا
لیفان 820 وایل 82 میلیون تومن قیمت خورده بود ولی الان 92 میلیون تومن شده
رنو تالیسمان هم 10 روز نشده بود که قیمتش 10 میلیون اومد روش
بیشرف ها
احمد باقری
۱۰ آبان ۱۳۹۵خیلی میزونه.