هوندا به منظور جلب نظر مشتریانی که هر روز بیشتر از دیروز مبالغ بالاتری را برای محصولات آفرود و خشنتر میپردازند اقدام به بازطراحی پیکاپ ها و شاسی بلندهای خود میکند. فورد در این موضوع پیشرو بوده و محصولات جدیدش یعنی برانکو و F-150 رپتور با طراحی خشن و گیرای خود بیش از پیش روی نظر مشتریان اثر گذاشتهاند.
در طی چند سال گذشته مصرفکنندگان آمریکایی به وضوح به دنبال خودروهایی با سیستمهای چهار چرخ محرک، سیستمهای تعلیق متمایز، جلوپنجرههای بزرگ و پوششهای بدنه گیرا بودهاند.
البته این تنها فورد نیست که از این تغییر ذائقه مشتریان استفاده میکند بلکه شرکتهایی همچون فیات-کرایسلر نیز با رونمایی از خودروهایی همچون جیپ گلادیاتور به دنبال کسب سود از این فرصت بودهاند.
طبق گفته رویترز بیش از ۷۰ درصد خودروهای فروخته شده در آمریکا در سال ۲۰۱۹ از نوع پیکاپ ها و شاسی بلندهای میان سایز بودهاند و ۵۳ درصد از تمامی محصولات هوندا در این کلاسها قرار میگیرند. البته ژاپنیها هنوز هم رقیب مستقیمی برای فورد F-150 و دیگر پیکاپ های بزرگ ندارند.
معاون بازاریابی هوندا در آمریکا میگوید: “ما دنبالهروی روندهای صنعت خودرو نیستیم.”
با این وجود هوندا نیز تعداد محصولات میان سایز خود را دو برابر میکند و اخیراً از نسخه فیس لیفت شده پیکاپ ریجلاین رونمایی کرده خودرویی که دارای جلوپنجره بزرگتر و برخی ویژگیهای خاص خودروهای آفرود است.
هوندا امیدوار است با این روش میزان فروش ریجلاین را از حدود ۳۳ هزار دستگاه سال پیش به حدود ۵۰ هزار دستگاه در سال برساند.
دیگر محصول این برند که بهروزرسانی میشود شاسیبلند میان سایز پاسپورت است که میزان فروش آن در آمریکا هماکنون حدود یکهفتم جیپ گرند چروکی میباشد.
[دانلود ویدئو]
محمد
۲۲ مهر ۱۳۹۹به نظرم F-150 رپتور بهتر باشه
OMID
۲۲ مهر ۱۳۹۹اون که معلومه ولی رقیب این نیست اصلا
رقیب این رنجره البته رنجر هم بهتره از این واسه آفرود چون فریم روی شاسی داره
مزدا
۲۲ مهر ۱۳۹۹به نظرت!!؟ رو دست اف 150 رپتور نیومده و نمیاد
سامان اذری
۲۳ مهر ۱۳۹۹من رام جدید رو بیشتر از اف ۱۵۰ دوس دارم (نظر شخصی)
مهدی موتورز
۲۲ مهر ۱۳۹۹هیوندا هم یک دفعه خشن شد
در واقع هار شد
AMG_73///
۲۲ مهر ۱۳۹۹هوندا رو میگه??
sina
۲۲ مهر ۱۳۹۹“ما دنبالهروی روندهای صنعت خودرو نیستیم.”
این خعلی حرف مهمی هست که اگه نبود تو این بازار کراس اور پسند هوندا سه تا سدان نداشت تو سبد محصولاتش.
ریجلاین بنظرم با این طراحی رشد فروش رو تجربه خواهد کرد
پاسپورت هم کلا خودروی بسیار موفقی بوده تا الان و تو اغلب ریوهای سایت های معتبر بهترین خودروی کلاس خودش شده
MC20
۲۲ مهر ۱۳۹۹این کجاش خشنه خیلی هم زشته
net
۲۲ مهر ۱۳۹۹طراحی داخلی و بیرونی ریجلان حس وانت نداره و و ابعادش کوچک هست و بیشتر شبیه ماشین کراس اور برای رانندگی روی اسفالت داخل شهر هست.تعجبه امریکا و کانادا به ریجلان علاقه دارند.در حال حاضر زیباترین و بهترین وانت میان سایز دنیا فورد رنجر مدل لاریات هست.
AMG_73///
۲۲ مهر ۱۳۹۹این کجاش خشنه
این طراحی بیشتر بدرد خانمایی میخوره که وانت دوست دارن?
Ali
۲۵ آبان ۱۳۹۹فقط چراغ عقب پاسپورت رو عوض کنه خیلی قدیمی میزنه طراحیش