هوندا

قیمت‌گذاری هوندا HR-V مدل ۲۰۱۶

هوندا با HR-V مدل ۲۰۱۶ باز هم آمده تا شکوفایی بیشتری برای کلاس کراس‌اور کامپکت رقم بزند؛ خودرویی که شروع قیمتش از ۱۹۹۹۵ دلار است که این قیمت شامل هزینه تحویل نیز می‌شود. این قیمت زیر ۲۰ هزار دلار باعث می‌شود تا HR-V بتواند از این لحاظ با رقبایی مانند جیپ رنگید ۱۸۹۹۰ دلاری رقابت خوبی داشته باشد. این در حالی است که قیمت آن از نیسان جوک کهنه‌کار حدود ۱۰۰۰ دلار کمتر است.

2016 Honda HR-V
۲۰۱۶ Honda HR-V
مدل پایه LX هوندا HR-V مدل ۲۰۱۶ دارای امکانات استانداردی چون دوربین نمای عقب، ارتباط بلوتوث و یک پورت USB است. ولی در همین حال خبری از صفحه لمسی نیست و این امکان در تریم‌های بالاتر فراهم است. انتخاب سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته، هزینه‌ای برابر ۸۰۰ دلار در پی دارد. با این حال، مجموع ۲۰۸۷۵ دلار باعث می‌شود که مصرف سوخت بهینه‌تری از این خودرو شاهد باشیم؛ ۸/۴ لیتر در شهر و ۶/۷۲ لیتر در جاده در هر ۱۰۰ کیلومتر. اگر در HR-V از گیربکس دستی استفاده شود، این مصرف سوخت به ۹/۴۱ لیتر در شهر و ۶/۹۲ لیتر در جاده افزایش پیدا می‌کند. برای آن که بتوانید از دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک استفاده کنید، بایستی حتماً تیک مربوط به CVT را بزنید و در همین حال، باید هزینه اضافی برابر ۱۲۵۰ دلار پرداخت کنید. مدل‌های دو دیفرانسیل هوندا HR-V مصرف سوختی برابر ۸/۷۱ لیتر در شهر و ۷/۳۵ لیتر در جاده خواهند داشت.
2016 Honda HR-V
۲۰۱۶ Honda HR-V
هوندا HR-V EX مدل ۲۰۱۶ با گیربکس دستی ۶ دنده و دیفرانسیل جلو، دارای شروع قیمتی برابر ۲۲۰۴۵ دلار است. امکانات این مدل کمابیش شبیه به مدل کوچکتر «فیت» هستند که این کراس‌اور بر اساس آن ساخته شده است. در HR-V EX، هوندا تجهیزاتی را مانند سیستم هوندا LaneWatch، استارت فشاری و یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی با امکان استفاده از پاندورا اضافه کرده است. همانند تریم LX، در این تریم نیز می‌توان با پرداخت ۸۰۰ دلار به یک سیستم CVT دسترسی پیدا کرد و همین‌طور با ۱۲۵۰ دلار می‌توان یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک در اختیار داشت.
2016 Honda HR-V
۲۰۱۶ Honda HR-V
2016 Honda HR-V Interior
۲۰۱۶ Honda HR-V Interior
2016 Honda HR-V Interior
۲۰۱۶ Honda HR-V Interior
2016 Honda HR-V
۲۰۱۶ Honda HR-V
تریم EX-L بالاترین سطح از هوندا HR-V است که در آن با امکاناتی چون صندلی‌های چرمی همراه با گرم‌کن، گرم‌کن آینه‌های بغل، پدل‌شیفتر، سیستم‌ راهبری و رادیوی ماهواره‌ای روبرو می‌شوید. شروع قیمت مدل سطح بالای EX-L از ۲۵ هزار و ۴۷۰ دلار است که این مبلغ برای مدل با دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک به ۲۶۷۲۰ دلار می‌رسد. در تمام نسخه‌های هوندا HR-V مدل ۲۰۱۶ برای پیشرانه از یک موتور ۱/۸ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف استفاده می‌شود که قدرتی برابر ۱۴۱ اسب‌بخار تولید می‌کند و از مدل «سیویک» گرفته شده است. HR-V که در بین مدل‌های فیت هاچ‌بک و CR-V کراس‌اور قرار می‌گیرد، به‌زودی در بازار خودرو حاضر خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. mahyar

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (57 ديدگاه)

    خیلی هم عالی . . . .

    1. Frankenstein

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (45 ديدگاه)

      بسیار خودروی زیبایی شده…خصوصا طراحی داخلیش…

      دستگیره در عقبش هم قشنگه…طرح جالبی شده

      و از همه مهم تر کیفیت هوندا رو یدک میکشه……

      این و نیسان قشقایی تو یه سطح قرارمیگیرن؟؟؟؟؟؟

      1. سعید

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1483 ديدگاه)

        نیسان قشقایی یه سطح بالاتر از اینه و با هوندا CR-V مقایسه میشه.
        رقیب این ماشین نیسان جوک و میتسوبیشی ASX هست

        1. kian

          ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (17 ديدگاه)

          و همچنین مزدا CX 3 و شورلت ترکس و فیات 500x

    2. حسین

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (271 ديدگاه)

      مصرفش بالاست صدی 8 برا موتور ضعیف 140 اسب
      آلمانی ها موتور 250-300 اسب بخار همچین مصرفی داره

  2. آقا مصطفی

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    آقایون لطفا کمک کنید
    بدون توجه به ظاهر

    کیا سراتو +++
    هندا سیویک —

    1. مجتبی(ساروی)

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (551 ديدگاه)

      بچه ها چرا بنده خدا رو گمراه میکنید اقا مصطفی اگه تو تهران زندگی میکنی و رفتن به نمایندگی مجاز واست راحته هوندا ماشین ژاپنی ای هست که امتحانش رو پس داده ولی اگه تو شهرستان زندگی میکنی اصلا بهش فکر هم نکن چون نمایندگی درست و حسابی نداره بیچاره میشی کیا باتوجه به گستردگی نمایندگی گزینه ی خیلی بهتریه بعدش شما باید ببینی سوار شی دور بزنی ببینی کدوم رو با سلیقه ی خودت میپسندی هوندا سیویک 140اسب قدرت داره کیا سراتو 156فکر میکنم پابه پای هم بیان گفتم سلیقست

    2. هوندا تویوتا سوبارو فولکس

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (9 ديدگاه)

      هوندا خیلی به نمایندگی نیاز نداره. لوازم مصرفی میخوای عوض کنی که همه رو تهیه میکنی هر تعویض روغنی واردی برات تعویض میکنه. در ضمن نمایندگیهای ایرتویا خدمات هوندا رو هم اغلب انجام میدن. من سراتو نداشتم اما نسبت به الانترا خیلی بهتره. تمام لوازم مصرفیشم مثل فیلتر هوا و روغن و … همه به وفور هست جالب اینجاست که فیلتر روغنش با ماکسیما دقیقا یکیه. و دیگه اینکه در صورت خدای نکرده تصادف هم تمام لولزمش رو هم فروشگاه هوندا تو چراغ برق و هم اتوخندان دارن

  3. M5

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (293 ديدگاه)

    داشبوردش از کنسول تا داشبورد سمت شاگرد شبیه کلت شده !!!

    1. ایمان

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      إإإ آره خیلی جالبه

  4. احسان(احسان سابق)

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    بر خلاف بقیه ماشین های هوندا زیبا نیست.اما قیمت و مصرف خیلی خوبی داره و کاملا مشخصه یک ماشین اقتصادیه و از زرق و برق اضافی هم خیری نیست

  5. سامان از تبریز

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    از اسپورتیج و توسان خیلی سرتره
    دقیقا هم قیمت هستند
    ولی اگه این ماشین بیاد ایران از اسپورتیج و توسان قیمتش بیشتر میزنند
    نمیدونم چرا

    1. هوندا تویوتا سوبارو فولکس

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (9 ديدگاه)

      واضحه. برای اینکه تعرفه های گمرکی و سایر هزینه ها برای نورچشمیهای کره ای خیلی کمتر میشه. در واقع اینطوری بگم که هزینه های ترخیص کره ایها خیلی ارزونتر از ژاپنیهاست. درسته که قانون واحدی مثلا وجود داره اما اجراش متفاوته!!! به هر حال هر طور شده باید سود اقدس خودرو و آزار موتور تامین بشه و براشون رقیبی درست نشه

  6. Archi Khan

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    نظر سنجی :
    هوندا HR-V + + +
    مزدا CX-3 – – –

  7. Archi Khan

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    الان این بیاد ایران ، چند فی میخوره به نظرتون ؟

    1. سامان از تبریز

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      کم. کم 180 الی 200

  8. حمید

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با دلار 3400 تومان و تعرفه گمرکی 130 درصد دولت کریمه احتمالا حدود 200 میلیون آب میخوره حتما !

  9. حمید

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعا ایرانیها دارن توی ته دنیا زندگی میکنن. با این همه امکانات و تکنولوژی های فراوون در دنیا خصوصا در زمینه اتومبیل و حمل و نقل، افتخارمون تولید لگن ملی با موتور به اصطلاح ملی است. اون هم هم قیمت خودرویی مثل وندا HR-V. واقعا از ایرانی بودنم دلم میگیره. حیف این همه جوونی بر باد رفته…………….

  10. احمد باقری

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین خوبی باید باشه.

  11. محمود

    ۲۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    حیف که گرون درمیاد

  12. محمد حسین

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    فکر میکنم تنها کشوری که تا این حد محدودیت واردات و تعرفه گمرکی داشته باشد ایران است. متاسفانه باید با شرایط موجود کشور بسوزیم و بسازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا