هوندا با HR-V مدل ۲۰۱۶ باز هم آمده تا شکوفایی بیشتری برای کلاس کراساور کامپکت رقم بزند؛ خودرویی که شروع قیمتش از ۱۹۹۹۵ دلار است که این قیمت شامل هزینه تحویل نیز میشود. این قیمت زیر ۲۰ هزار دلار باعث میشود تا HR-V بتواند از این لحاظ با رقبایی مانند جیپ رنگید ۱۸۹۹۰ دلاری رقابت خوبی داشته باشد. این در حالی است که قیمت آن از نیسان جوک کهنهکار حدود ۱۰۰۰ دلار کمتر است.
مدل پایه LX هوندا HR-V مدل ۲۰۱۶ دارای امکانات استانداردی چون دوربین نمای عقب، ارتباط بلوتوث و یک پورت USB است. ولی در همین حال خبری از صفحه لمسی نیست و این امکان در تریمهای بالاتر فراهم است. انتخاب سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته، هزینهای برابر ۸۰۰ دلار در پی دارد. با این حال، مجموع ۲۰۸۷۵ دلار باعث میشود که مصرف سوخت بهینهتری از این خودرو شاهد باشیم؛ ۸/۴ لیتر در شهر و ۶/۷۲ لیتر در جاده در هر ۱۰۰ کیلومتر. اگر در HR-V از گیربکس دستی استفاده شود، این مصرف سوخت به ۹/۴۱ لیتر در شهر و ۶/۹۲ لیتر در جاده افزایش پیدا میکند. برای آن که بتوانید از دیفرانسیل تمامچرخ متحرک استفاده کنید، بایستی حتماً تیک مربوط به CVT را بزنید و در همین حال، باید هزینه اضافی برابر ۱۲۵۰ دلار پرداخت کنید. مدلهای دو دیفرانسیل هوندا HR-V مصرف سوختی برابر ۸/۷۱ لیتر در شهر و ۷/۳۵ لیتر در جاده خواهند داشت. هوندا HR-V EX مدل ۲۰۱۶ با گیربکس دستی ۶ دنده و دیفرانسیل جلو، دارای شروع قیمتی برابر ۲۲۰۴۵ دلار است. امکانات این مدل کمابیش شبیه به مدل کوچکتر «فیت» هستند که این کراساور بر اساس آن ساخته شده است. در HR-V EX، هوندا تجهیزاتی را مانند سیستم هوندا LaneWatch، استارت فشاری و یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی با امکان استفاده از پاندورا اضافه کرده است. همانند تریم LX، در این تریم نیز میتوان با پرداخت ۸۰۰ دلار به یک سیستم CVT دسترسی پیدا کرد و همینطور با ۱۲۵۰ دلار میتوان یک سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک در اختیار داشت. تریم EX-L بالاترین سطح از هوندا HR-V است که در آن با امکاناتی چون صندلیهای چرمی همراه با گرمکن، گرمکن آینههای بغل، پدلشیفتر، سیستم راهبری و رادیوی ماهوارهای روبرو میشوید. شروع قیمت مدل سطح بالای EX-L از ۲۵ هزار و ۴۷۰ دلار است که این مبلغ برای مدل با دیفرانسیل تمامچرخ متحرک به ۲۶۷۲۰ دلار میرسد.۲۱ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
mahyar
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴خیلی هم عالی . . . .
Frankenstein
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴بسیار خودروی زیبایی شده…خصوصا طراحی داخلیش…
دستگیره در عقبش هم قشنگه…طرح جالبی شده
و از همه مهم تر کیفیت هوندا رو یدک میکشه……
این و نیسان قشقایی تو یه سطح قرارمیگیرن؟؟؟؟؟؟
سعید
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴نیسان قشقایی یه سطح بالاتر از اینه و با هوندا CR-V مقایسه میشه.
رقیب این ماشین نیسان جوک و میتسوبیشی ASX هست
kian
۱۴ خرداد ۱۳۹۵و همچنین مزدا CX 3 و شورلت ترکس و فیات 500x
حسین
۳۰ بهمن ۱۳۹۴مصرفش بالاست صدی 8 برا موتور ضعیف 140 اسب
آلمانی ها موتور 250-300 اسب بخار همچین مصرفی داره
آقا مصطفی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴آقایون لطفا کمک کنید
بدون توجه به ظاهر
کیا سراتو +++
هندا سیویک —
مجتبی(ساروی)
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴بچه ها چرا بنده خدا رو گمراه میکنید اقا مصطفی اگه تو تهران زندگی میکنی و رفتن به نمایندگی مجاز واست راحته هوندا ماشین ژاپنی ای هست که امتحانش رو پس داده ولی اگه تو شهرستان زندگی میکنی اصلا بهش فکر هم نکن چون نمایندگی درست و حسابی نداره بیچاره میشی کیا باتوجه به گستردگی نمایندگی گزینه ی خیلی بهتریه بعدش شما باید ببینی سوار شی دور بزنی ببینی کدوم رو با سلیقه ی خودت میپسندی هوندا سیویک 140اسب قدرت داره کیا سراتو 156فکر میکنم پابه پای هم بیان گفتم سلیقست
هوندا تویوتا سوبارو فولکس
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴هوندا خیلی به نمایندگی نیاز نداره. لوازم مصرفی میخوای عوض کنی که همه رو تهیه میکنی هر تعویض روغنی واردی برات تعویض میکنه. در ضمن نمایندگیهای ایرتویا خدمات هوندا رو هم اغلب انجام میدن. من سراتو نداشتم اما نسبت به الانترا خیلی بهتره. تمام لوازم مصرفیشم مثل فیلتر هوا و روغن و … همه به وفور هست جالب اینجاست که فیلتر روغنش با ماکسیما دقیقا یکیه. و دیگه اینکه در صورت خدای نکرده تصادف هم تمام لولزمش رو هم فروشگاه هوندا تو چراغ برق و هم اتوخندان دارن
M5
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴داشبوردش از کنسول تا داشبورد سمت شاگرد شبیه کلت شده !!!
ایمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴إإإ آره خیلی جالبه
احسان(احسان سابق)
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴بر خلاف بقیه ماشین های هوندا زیبا نیست.اما قیمت و مصرف خیلی خوبی داره و کاملا مشخصه یک ماشین اقتصادیه و از زرق و برق اضافی هم خیری نیست
سامان از تبریز
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴از اسپورتیج و توسان خیلی سرتره
دقیقا هم قیمت هستند
ولی اگه این ماشین بیاد ایران از اسپورتیج و توسان قیمتش بیشتر میزنند
نمیدونم چرا
هوندا تویوتا سوبارو فولکس
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴واضحه. برای اینکه تعرفه های گمرکی و سایر هزینه ها برای نورچشمیهای کره ای خیلی کمتر میشه. در واقع اینطوری بگم که هزینه های ترخیص کره ایها خیلی ارزونتر از ژاپنیهاست. درسته که قانون واحدی مثلا وجود داره اما اجراش متفاوته!!! به هر حال هر طور شده باید سود اقدس خودرو و آزار موتور تامین بشه و براشون رقیبی درست نشه
Archi Khan
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴نظر سنجی :
هوندا HR-V + + +
مزدا CX-3 – – –
Archi Khan
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴الان این بیاد ایران ، چند فی میخوره به نظرتون ؟
سامان از تبریز
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴کم. کم 180 الی 200
حمید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴با دلار 3400 تومان و تعرفه گمرکی 130 درصد دولت کریمه احتمالا حدود 200 میلیون آب میخوره حتما !
حمید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴واقعا ایرانیها دارن توی ته دنیا زندگی میکنن. با این همه امکانات و تکنولوژی های فراوون در دنیا خصوصا در زمینه اتومبیل و حمل و نقل، افتخارمون تولید لگن ملی با موتور به اصطلاح ملی است. اون هم هم قیمت خودرویی مثل وندا HR-V. واقعا از ایرانی بودنم دلم میگیره. حیف این همه جوونی بر باد رفته…………….
احمد باقری
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ماشین خوبی باید باشه.
محمود
۲۱ تیر ۱۳۹۵حیف که گرون درمیاد
محمد حسین
۱۴ شهریور ۱۳۹۵فکر میکنم تنها کشوری که تا این حد محدودیت واردات و تعرفه گمرکی داشته باشد ایران است. متاسفانه باید با شرایط موجود کشور بسوزیم و بسازیم.