هوندا اینسایت ۲۰۱۹ در آیندهای نزدیک وارد نمایندگیهای فروش میشود و بهای آن در آمریکا از ۲۲۸۳۰ دلار آغاز میشود.
این خودرو که ۶۴۵ دلار ارزانتر از تویوتا پریوس است دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری، یک پیشرانه الکتریکی، یک باتری لیتیوم-یونی و یک گیربکس CVT میباشد. اینسایت با این قوای محرکه قدرت ترکیبی ۱۵۱ اسب بخاری داشته و مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی آن به ترتیب ۴.۲/۴.۸/۴.۵ لیتر در هر صد کیلومتر میباشد.
علیرغم قیمت ارزان، نسخه پایه اینسایت LX بهصورت استاندارد از چراغهای LED و رینگهای آلیاژی ۱۶ اینچی سود میبرد. خریداران همچنین شاهد سیستم تهویه مطبوع خودکار، استارت دکمهای و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۵ اینچی خواهند بود. از دیگر تجهیزات استاندارد نسخه پایه میتوان به سیستم صوتی با ۶ بلندگو، دوربین دندهعقب و ستون فرمان تلسکوپی اشاره کرد.
اینسایت LX بهصورت استاندارد با بسته سیستمهای کمکراننده هوندا که شامل ترمز پیشگیری از برخورد، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو و… میباشد عرضه شده است. دیگر ویژگیهای این خودرو عبارتاند از کروز کنترل تطبیقی با عملکرد مناسب در سرعت پایین، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و تشخیص علائم ترافیکی.
مدل سطح میانی اینسایت EX قیمت پایه ۲۴۰۶۰ دلاری داشته و دارای سیستم ورود غیرفعال، صندلی عقب تاشونده با استراحت گاه مرکزی دست و سیستم صوتی با ۸ بلندگو میباشد. رانندگان همچنین شاهد پورت USB اضافی، سیستم لاین واچ هوندا و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۸ اینچی و ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی خواهند بود.
نسخه پرچمدار این خودرو که تورینگ نام دارد حداقل قیمت ۲۸۰۹۰ دلاری داشته و از ویژگیهای ظاهری منحصربهفرد همچون مه شکنهای LED، آینههای جانبی با چراغهای راهنمای یکپارچه و دستگیرههای درب کرومی سود میبرد. این مدل همچنین دارای رینگهای آلیاژی ۱۷ اینچی، برفپاککنهای حساس به باران و مونروف میباشد.
morteza
۲ تیر ۱۳۹۷رخ وو.نداشتن دسته دنده ایده ی جالبی شده.چراغای عقبشم خوب شده نسبت به سیویک.داخلشم که محشره نسبت به قیمت.فقط حیف که ما نمیتونیم سوار شیم.حرام ه برای ما.
s.h
۲ تیر ۱۳۹۷https://www.youtube.com/watch?v=RUTu2raayws
این فیلم رو تازه دیدم شاید شما دیده باشید ولی 10 ثانیه اولو ببینید تا 5 سال پیر شید همون کافیه
نیما
۲ تیر ۱۳۹۷دقیقا چرا داشتن این کارو میکردن ؟
v e n o m
۲ تیر ۱۳۹۷طراحی بیرونش حرف نداره و امکانات نسبتا کاملی داره….
فقط به نظرم میتونست داشبوردش رو زیبا تر طراحی کنه ، البته نظر شخصیه ممکنه بعضیا خوششون بیاد از این طراحی
مانی
۳ تیر ۱۳۹۷بنظر من طراحی جولوش از سیویک و آکورد قشنگتره
خیلی با وقارتره و شبیه ماشینهای لوکس شده
تویوتا یاد بگیر خخخخ
sina
۲ تیر ۱۳۹۷اندازه اش بیشتر به اکورد نزدیکه تا به سیویک یعنی احتمالا سگمنت D ولی تو سایتا بهش لقب سیویک هیبرید دادن.
از نسبت قدرت ب وزنش بهترین هیبرید دنیاست.
طراحیشم مث بقیه سدان های هوندا برا من خعلی زیباست.
me84
۲ تیر ۱۳۹۷.
برا ما هم خیلی زیباست داش سینا.
بنظر من از هر لحاظ خیلی ماشین مناسبیه. نه اینکه کامل و بی نقص باشه. ولی اگه توقع بجایی ازش داشته باشید تو سگمنت خودش هیچ کم و کسری نداره. چه فنی و چه طراحی.
sina
۳ تیر ۱۳۹۷منم موافقم دوست عزیز
به عنوان یه ماشین اقتصادی با قیمت زیر 25 هزارتا هیچ کم کسری نداره و واقعا حس خوبی به ادم میده.
رامتین
۲ تیر ۱۳۹۷نمای جلوش خیلی شبیه آکورده و مشخصا نمای عقب بهتری از آکورد داره. اما کابین آکورد بهتره. آکورد باید در فیس لیفت جدیدش، حالت فست بک خودرو و همچنین چراغهای عقب را تغییر بده.