هوندا

جزئیات و قیمت هوندا آکورد 2018 جدید

هوندا آکورد همیشه به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار آمریکا مطرح بوده است؛ بنابراین معرفی نسل جدید این خودرو اهمیت بالایی نه تنها برای این خودروساز ژاپنی بلکه برای بازار آمریکای شمالی دارد.

هوندا آکورد 2018 جدید
تا این لحظه ما توانسته‌ایم نسل جدید آکورد را دیده و حتی چندی نیز با آن به رانندگی بپردازیم اما هوندا هم‌اکنون اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و مشخصات آکورد جدید را منتشر کرده است.

هوندا آکورد 2018 جدید

هوندا آکورد 2018 جدید

مدل پایه LX از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو و گیربکس CVT استفاده کرده و بهای آغازین ۲۳۷۵۰ دلاری (به علاوه ۸۷۵ دلار هزینه تحویل) دارد. یک پله بالاتر مدل اسپورت قرار دارد که از گیربکس CVT یا ۶ سرعته دستی استفاده کرده و بهایش از ۲۵۷۸۰ دلار شروع می‌شود. بهای آغازین مدل EX و EX-L به ترتیب برابر با ۲۷۴۷۰ و ۲۹۹۷۰ دلار بوده و نهایتاً در تریم تورینگ به ۳۳۸۰۰ دلار می‌رسد.

هوندا آکورد 2018 جدید

هوندا آکورد 2018 جدید
اما مدل اسپورت را می‌توان با پیشرانه بزرگ‌تر ۲ لیتری و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک انتخاب کرد که بهای ۳۰۳۱۰ دلاری دارد. مدل EX-L بهای ۳۱۹۷۰ دلاری داشته و نسخه پرچم‌دار تورینگ ۲ لیتری برچسب قیمتی ۳۵۹۰۰ دلاری را نشان می‌دهد. البته هنوز قیمت نسخه هیبریدی هوندا آکورد اعلام نشده است.

مصرف سوخت مدل‌های گوناگون آکورد جدید نیز اعلام شده اما به دلیل جلوگیری از طولانی شدن مطلب تنها به گفتن اینکه که مصرف سوخت نسل جدید بهتر از مدل قبلی است اکتفا می‌کنیم. با در نظر گرفتن تمامی بهبودهای صورت گرفته مدل ۲۰۱۸ نسبت به مدل قبلی، هوندا این خودرو را کمی گران‌تر کرده است. بهای مدل قبلی در تریم پایه LX از ۲۲۴۴۵ دلار آغاز می‌شود و به ۳۴۹۳۰ دلار در مدل ۶ سیلندر تورینگ می‌رسید.

هوندا آکورد 2018 جدید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (36 ديدگاه)

    عقبش منو یاد فیات تیپو میندازه
    جلوش تو عکس دوم حس خوبی منتقل میکنه

  2. sina

    ۱۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2658 ديدگاه)

    چند تا نکته راجب این سیویک:
    اول اینکه اون تیپ اسپورتش اولین ماشین دیف جلویی هست ک از جعبه دنده ده سرعته استفادهد میکنه.
    دوم اینکه طبق ادعای هوندا این ماشین در دور موتورهای پایین هم گشتاور بالایی در اختیار موتور قرار میده.
    سوم اینکه گویا موتور توربوش به کیفیت سوخت حساسیت بالایی نداره.
    و دراخر:
    به نظرم این ماشین در کنار کمری جدید و سیویک بخش اعظمی از بازار رو به کاهش سدان ها رو به خودشون اختصاص میدن و تنها سدان هایی خواهند بود که رشد فروش رو تجربه خواهند کرد.
    امیدوارم وارد شن هر سه تاشون

    1. sina

      ۱۲ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (2658 ديدگاه)

      اینم یادم رفت بگم ک از معدود دفعاتی هست که ژاپنی ها از رینگ و لاستیک بزرگ و زیبا رو محصولاتشون استفاده میکنن بنظرم.

      1. تیاگو

        ۱۲ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (99 ديدگاه)

        داداش داری اشتباه می زنی
        این سیویک نیست
        آکورده

        1. sina

          ۱۲ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (2658 ديدگاه)

          ویرایش کنی میره تو صف تایید دیگه ویرایش نکردم

    2. رامتین

      ۱۲ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (3252 ديدگاه)

      نمای عقب آکورد آنچنان خوب نیست. البته اون زائده را من با فتوشاپ حذف کردم، واقعا بهتر شد! نمیدونم چطور میتونم عکسشو بزارم.
      بیشک نسخه پایه آکورد با گیربکس cvt اصلا نمیتونه در رقابت با بزرگان موفق باشه. اما نسخه 2لیتری از نظر فنی عالیه. رقباش کمری2018 هست که بنظر در ایران، اقبال با کمری و موتور تنفس طبیعیش بیشتره. مزدا6 هم رقیب خوبیه اما هنوز که هنوزه از موتور 2.5لیتری 184 اسبی 6سرعته استفاده میکنه!!! مزدا با تکیه بر موتور تنفس طبیعی نمیتونه اصلا موفق باشه. با ایران کاری نداریم. دنیا دیگه رفته سمت توربو. باید توانشو بهبود بده وگرنه از قافله عقب میمونه

  3. Hosein

    ۱۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    هرچقد حجلوش خوشگله عقبش بدریخت و بیربط به جلوشه.واقعا حیفه ماشین به این خوشگلی چراغ عقباش…..

  4. E A

    ۱۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه بار سوارش شدم

    فقط میتونم بگم واقعا عالی بود!

  5. علي

    ۱۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    خوب خداروشکر اون مانیتور اضافرو تو این مدل حذفش کرده هر چند این باعث میشه همه ماشینها شبیه به هم بشن ولی واقعا اون مانیتور اضافه قبلی خیلی مسخره و بدرد نخور بود و باعث حواسپرتی راننده . چیزی که مشخصه ساخته شده برای رقابت با تویوتا کمری .
    ی نکته منفی که دیدم، ارتفاع و فرم دسته دندست که هنوزم قدیمی ، بد فرم و خیلی تو ذوق میزنه .ولی در کل ماشین دوست داشتنی و کاربردیه .
    با تچکر

  6. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    واقعا ماشین زیبا و با کیفیتیه، اینو به تمام رقباش ترجیح میدم.

  7. احمد

    ۱۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (113 ديدگاه)

    چقدر شبیه خودرو های مزداست مخصوصا جلو پنجرش غیر قابل انکاره دقیقا

    1. شاهين

      ۱۳ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      اتفاقا اصلا ربطی به مزدا نداره.مزدا خیلی خوشکل تره از این.

  8. مانی

    ۱۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    برخلفه اکورا‌های جدید که طراحیشون چنگی به دل‌ نمیزنه
    آکوردِ جدید واقعا قشنگه
    مشخصات فنی‌ و قابلیتِ کاربردیش هم که پیشا پیش معلومه در بالاترین حد کلاسِ خودشه

  9. MehdiTurbo

    ۱۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2362 ديدگاه)

    جلو پنجرش ی حالیه،اجزای زیرش پیداس ؟؟؟ی تیکه نیس نمیدونم مشکلش چیه ولی ی جوریه

  10. ستار

    ۱۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (48 ديدگاه)

    جلو پنجره هیوندا آئودی نیسان این آکورد یک حال و هوای مشابه پیدا کرده
    میتسوبیشی و لکسوس هم بی ربط نیستن به هم

    اخ که چی میشد آکورد و مزدا 6 و کمری تو قیمت 50 تا 60 میلیون تو ایران بود

    حالا باس استپ وی بخری با 65 تومن در حالیکه انگار ماشینیه طراحی شده برا سال 1990.یاد نیسان زامیاد میفتم میبینمش

  11. علیرضا

    ۱۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (757 ديدگاه)

    حیف رندراش خیلی خوشکل تر از خودش بودن

  12. Sam

    ۱۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (97 ديدگاه)

    واقعا خوش بحال آمریکایی ها که تمام خودرو ساز ها قوی ترین موتور ها و آپشن هارو برای عرضه توی کشورشون تدارک میبینن و اما ما همچنان اندر خم یک کوچه ایم…

    1. MehdiTurbo

      ۱۳ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (2362 ديدگاه)

      چون اونا کافرند،ما باید قنائت داشته باشیم و پیکان پکیده داشته باشیم و خدا رو شکر کنیم تا خدا ی بنز بمون بده !!!!!اون ماشین مال کافراس ک غرق در دنیاند ??

  13. AK_007

    ۱۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (562 ديدگاه)

    طراحی کابینش بهتر شده ولی ب نظر من اینم مث کمری طراحی خارجیش عقبگرد داشته, و حقیقتش از گیربکس cvt هم خوشم نمیاد
    کمری مدل 2016 و آکورد 2013 از جذاب ترینا بودن
    تو این سگمنت به لحاظ “طراحی ” مزدا۶ و تالیسمان و اپتیما رو بیشتر از همه میپسندم
    ولی در کل مزدا 6 واقعا جذابتر از همست!

    1. شاهين

      ۱۳ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      موافقم.طراحی این سگمنت از سال ۲۰۱۴ تا الان تو مشت مزدا ۶ هست.

      موافقم 1
      مخالفم 2
  14. آرین

    ۱۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (94 ديدگاه)

    رفته رفته طراحی هوندا داره پخته تر میشه
    خوشم میاد ازش

  15. آرین

    ۱۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (94 ديدگاه)

    جالبه به چرخا نگاه کنید رینگ های طرف راست نوک تیزی پره ها عقبه طرف چپ نوک تیزی پره ها جلو هست
    انگار یه طرف دنباله داره یه طرف بُرنده ست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا