فروش مدل ۲۰۱۷ هوندا CR-V که نسل پنجم آن محسوب میشود، از ماه جاری میلادی (دسامبر) با بهای بیشتر نسبت به مدل سال قبل، آغاز خواهد شد.
کد LX بهعنوان ارزانترین مدل، ۲۴.۹۴۵ دلار قیمت دارد (۲۰۰ دلار گرانتر از مدل سال گذشته) و جدای از پیشرانه ۲.۴ لیتری چهار سیلندر خطی مجهز به تزریق مستقیم سوخت، از مواردی همچون چراغهای روشنایی در روز LED، ترمز پارک (ترمز دستی) برقی، کروز کنترل، رینگهای ۱۷ اینچی از جنس آلیاژِ آلومینیوم، کنترل فعال نویز، دوربین دید عقب، سامانه صوتی با چهار بلندگو، پاندورا و ارتباطات بلوتوث بهره میبرد. با پرداخت ۱.۳۰۰ دلار بیشتر نیز میتوانید سامانه چهار چرخ محرک را زیر پوست آن جای دهید.
قوای فنی در تمامی کدها غیر از LX پایه بهوسیله بلوک ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو اقتباسی از سیویک با بیشینه قدرت ۱۹۰ اسب بخار تأمین میگردد.
برای کد EX حداقل باید ۲۷.۵۹۵ دلار بپردازید (۶۰۰ دلار گرانتر از مدل پارسال). فناوری Sensing هوندا شامل ترمز جلوگیری از برخورد، کروز کنترل انطباقی با قابلیت دنبال کردن خودروی جلویی در سرعتهای کم، هشدار خروج از خط حرکت و کمکی حفظ خط حرکت در این تریم بهصورت استاندارد عرضه میگردد. صندلیهای جلو مجهز به گرمکن، رینگهای ۱۸ اینچی، استارت دکمهای، اپل کارپلِی و تهویه مطبوع دوگانه خودکار نیز از دیگر ویژگیهای آن هستند. سامانه چهار چرخ محرک نیز همانند گونه LX با قیمت ۱.۳۰۰ دلار در دسترس است.
کد EX-L در حالت دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل به ترتیب ۳۰.۰۹۵ و ۳۱.۳۹۵ دلار میطلبد. برای تمییز آن از سایر برادرانش کافیست نگاهی به صندلیها و غربیلک فرمان چرمی، رادیو HD، رادیو ماهوارهای SiriusXM و فناوریهای دیگرِ موجود بیاندازید. همچنین با پرداخت ۱.۰۰۰ دلار بیشتر میتوانید از رهیاب اختصاصی هوندا نیز بهرهمند شوید.
گرانترین گزینه تورینگ (Touring) نام دارد که با تکیه بر رینگهای اختصاصی، چراغهای جلوی LED، خروجیهای دوگانه سامانه اگزوز، درب عقب فعال با قابلیت باز شدن بدون دخالت دست و سامانه صوتی بسیار باکیفیت مجهز به ۹ عدد بلندگو برچسب قیمت ۳۳.۲۹۵ دلاری دارد و همچنان برای سامانه چهار چرخ محرک ۱.۳۰۰ دلار بیشتر میطلبد.
نسل پنجم هوندا CR-V کاملاً از نو طراحی شده و ضمن بهرهگیری از پلتفرم سیویک، در مقایسه با پیشینیان خود ابعاد بزرگتری دارد. پس از ورود به بازار نیز باید به رقابت با بزرگانی چون تویوتا راو۴ بنزینی، نیسان روگ (Rogue) و فورد اِسکِیپ بپردازد.
منبع: motortrend
hamid
۱۳ آذر ۱۳۹۵ورودش ممنوع شده دیگه آمریکا ورشکست میشه و تمام کارخونه هاش تعطیل میشوند دلم سوخت واسشون
SPK
۱۴ آذر ۱۳۹۵آره تازه پُر مصرف هم هست!
احسان(احسان سابق)
۱۳ آذر ۱۳۹۵چه جالب. همه چیز دیجیتالی شده
امپراتور لامبورگینی
۱۳ آذر ۱۳۹۵عالی ، عشق ، جیگر ، ❤❤❤
ناصر
۱۳ آذر ۱۳۹۵خداوکیلی انسانهای شریف را ببینید(مسلمان هم نیستن).
اومده در نسل جدید قیمت خودرو را فوقش 1000 دلار گرون تر کرده و در عوضش کیفیت متریال سواری و چند اپشن در عوض این هزار دلار بهش اضافه شده و در ثانی قیمت نسل قبلش را به شدت کاهش قیمت میدن.
حالا این نسل را دزدان شریف وارد مملکت کنن حداقل 50 تا 70 میلیون تومن گرون تر از نسل قبل میدن و نسل قبل را با همون قیمت قبلی عرضه میکنن.
خداوکیلی کره جنوبی را ببینید رییس جمهورش برا دوستش یه کار جفت و جور کرده(تازه دزدی هم نکرده) اونوقت الان داره برکنار میشه و در کره قراره انتخابات زود هنگام برگزار بشه.
بعد اینجا چطوری دزدی میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناصر
۱۴ آذر ۱۳۹۵لاستیکشم که هانکوک هستش.
کره دیگه داره بدجوری خودشو توی دنیا نشون میده.
رضا
۱۴ آذر ۱۳۹۵چقدر طراحی چراغ عقب شبیه ولوو وی 90 هست
احمد باقری
۱۴ آذر ۱۳۹۵ماشین خیلی خوبیه.