درحالیکه منتظریم تا آکورا اینتگرای جدید سال آینده برای بازار ایالاتمتحده معرفی شود، هوندا برای بازار چین یک اینتگرای جدید معرفی کرده است. این خودرو اما بر اساس سیویک ساخته شده و در اصل همان سیویک است که جلو و عقب آن بازطراحی شده است. البته برخلاف سیویک که توسط جوینت ونچر دانگفنگ هوندا در ووهان تولید میشود، اینتگرا از طریق جوینت ونچر هوندا گوانگچی در گوانگژو به تولید خواهد رسید.
همانطور که گفته شد، این دو خودرو تا حد زیادی باهم یکسان هستند اما اینتگرا به لطف چراغهای جلوی LED باریکتر و جلوپنجره بزرگتر با الگوی لانهزنبوری، زیباتر به نظر میرسد. تغییرات در قسمت عقب خودرو هم ادامه پیدا کرده و حالا شاهد چراغهای تیزتری هستیم که فضای کمتری را روی در صندوق اشغال کردهاند. اسپویلر ظریف روی لبه در صندوق، دیفیوزر تزئینی و دو سر اگزوز نیز نمای اسپرتی به اینتگرا بخشیدهاند. علاوه بر این، رینگهای جدید با سایز حداکثر ۱۸ اینچی و رنگهای جدید مثل زرد آتشین و آبی فیروزهای هم این خودرو را از سیویک متمایز میکنند.
اینتگرا با ۴,۶۸۹ میلیمتر طول، کمی از سیویک کشیدهتر است اما عرض ۱,۸۰۲ میلیمتری و ارتفاع ۱,۴۱۵ میلیمتری آن تفاوتی با سیویک ندارد. هرچند هوندا فعلاً هیچ تصویری از داخل اینتگرا منتشر نکرده اما میدانیم کابین این خودرو هم با سیویک مشترک خواهد بود. این یعنی در اینجا شاهد همان صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰.۲ اینچی، نمایشگر ۹ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی و طرح لانهزنبوری خواهیم بود که در سراسر داشبورد کشیده شده و دریچههای تهویه را به هم متصل میکند.
پیشرانههای این سدان جدید هم هنوز مشخص نیستند اما نشان Turbo 240 روی در صندوق نشان از گشتاور ۲۴۰ نیوتن متری اشاره دارد که این دقیقاً همان گشتاوری است که توسط پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ سیویک تولید میشود. این موتور ۱۸۰ اسب بخار قدرت دارد و در اینتگرا این نیرو را از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی به چرخهای جلو انتقال میدهد.
ازآنجاییکه نام اینتگرا قبلاً با سیویک مرتبط بوده است، انتخاب این نام برای عرضهٔ نسخهٔ شیکتری از سیویک در چین چندان عجیب به نظر نمیرسد؛ بنابراین حتی اگر اینتگرا از سیویک اسپرتتر نباشد اما میراث این نام باید خریداران چینی را به خود جلب کند. هوندا اینتگرا از سهماههٔ چهارم امسال در چین عرضه خواهد شد و قیمت آن نباید تفاوت چندانی با سیویک داشته باشد.
Ahmad
۹ مهر ۱۴۰۰ژاپن ماشین اختصاصی برای بازار چین تولید میکنه و ما باید ماشین های سطح پایین چینی رو وارد کنیم و بدبختی اینکه اکثر مردم توان خرید همون ها رو هم ندارن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ مهر ۱۴۰۰خدایی این اینتگرای جدیده!!!😂😂 برگام نه به اون کوپهای که تصورش میکردیم نه به این!
ارژنگ
۹ مهر ۱۴۰۰داداش شما که عشق خودروهای امریکایی المانی این بدون که هر چی باشه خودروهای ژاپنی یه سر و گردن بالاتر از خودروهای امریکایی و المانی هستن و اگه اینطور نبود الان بازار امریکا دست خودروهای ژاپنی نبود پس به جای مسخره کردن به سلیقه دیگران احترام بزار انصافا تمام نظراتت شده ایرادات الکی و مسخره کردن خودروسازای دیگه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۱ مهر ۱۴۰۰خوبه تنها حرفتون اینه ژاپن کل بازار رو گرفته! باشه گرفته برو به سلامت 😂😂
mos
۹ مهر ۱۴۰۰سطحو ببین
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۱ مهر ۱۴۰۰تو سطحی نباش!😂
Sina10
۹ مهر ۱۴۰۰دوست گرامی اینتگرای اصلی هنوز نیومده
شما پشت و جلوی اونی که قبلا گفته شده رو با این مقایسه کن
اینا کلا یه چیز دیگن
این واسه چینه فقط
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۱ مهر ۱۴۰۰برادر حالا بزار بیاد، پست قبلی هم گفته ممکنه یه فست بک ۵در باشه…
میثم
۹ مهر ۱۴۰۰از نسخه آمریکایی شیک تره
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۹ مهر ۱۴۰۰امکان نداره اینتگرای اصلی انقد ضایع باشه
akrh78
۹ مهر ۱۴۰۰از سیویک خیلی قشنگ تره مخصوصا نمای عقبش
رنگ زردش اگرچه ممکنه با تاکسی اشتباه گرفته بشه ولی زیباست
Nima
۹ مهر ۱۴۰۰ستون c کپى کادیلاکه
محمد مختاری آذر
۱۰ مهر ۱۴۰۰زیاد بد نیست وای خیلی جای کار داره قدرتش واقعا کمه چون موتور 1.5 لیتری توربوشارژر فقط 180 اسب بخار این قدرتو میشه از یک موتور 1لیتر 3 سیلندر تنفس طبیعی به دست آورد