هفته نامههوندا

معرفی رسمی پروتوتایپ نسل جدید هوندا سیویک 2022

ظاهر برجسته‌تر، تکنولوژی به‌روزتر، ایمنی بهتر

شاید باورش سخت باشد اما هوندا سیویک حدود ۵۰ سال سن دارد. اولین نمونه‌های این خودرو در سال ۱۹۷۲ خط تولید را ترک کردند و این سدان و هاچبک کوچک اندکی بعد وارد بازار خودروی آمریکا نیز شد.

هوندا سیویک 2022

از آنجایی که سیویک حدود نیم قرن تاریخچه‌ای پرافتخار را پشت خود دارد بنابراین یازدهمین نسل آن که همین چند ساعت پیش معرفی شده دگرگونی خوبی را تجربه کرده است. البته این تنها یک پروتوتایپ یا نسخه پیش‌تولیدی بوده و هوندا می‌گوید نسخه نهایی سیویک ۲۰۲۲ جدید اوایل سال آینده پدیدار خواهد شد. اگرچه نسل جدید سیویک از همان پلتفرم نسل کنونی استفاده می‌کند اما طراحی بدنه و کابین آن کاملاً جدید بوده و تکنولوژی به‌روزتر، ایمنی بهتر و حتی رنگ‌های بدنه جدیدتری دیده می‌شود.

  • طراحی خارجی

هوندا سیویک 2022

پروتوتایپ سیویک سدان ۲۰۲۲ دارای نمای جلوی جدید با جلوپنجره‌ای گیراتر و چراغ‌های تیزتر و دیلایت های LED است. خطوط جدید بکار رفته باعث شده‌اند سیویک ظاهر با ابهت‌تر و عصبی‌تری داشته باشد و درعین‌حال طراحی کلی خودرو نیز ساده بماند. باقی بدنه نیز همان تناسبات اسپورت و ارتفاع کم نسل دهم را حفظ کرده‌اند. البته طراحی نسل جدید این خودرو نرم‌تر بوده و از عناصر متمایزی در ستون C سود می‌برد. هوندا می‌گوید طراحی جدید باعث شده سیویک ۲۰۲۲ ظاهر کم ارتفاع‌تر و پهن‌تری نسبت به قبل داشته باشد و این در حالی است که ابعاد آن مشابه نسل کنونی می‌باشد.

هوندا سیویک 2022

نمای عقب پروتوتایپ سیویک جدید برجسته‌تر از قبل بوده و چراغ‌های بزرگ‌تر و جداگانه آن جزو موارد قابل‌ذکر هستند. مطمئن نیستیم که ظاهر تیره چراغ‌ها در نسخه نهایی هم دیده شوند اما شاید مدل‌های فول چنین ویژگی‌ای را به همراه داشته باشند. یک اسپویلر کوچک نیز باعث شده‌اند سیویک ظاهر اسپورت تری داشته باشد. دو خروجی اگزوز در مدل پروتوتایپ هم بر ماهیت اسپورت این خودرو تأکید می‌کنند. خودروی به نمایش گذاشته شده از رنگ بدنه سولار سود می‌برد و دارای رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی می‌باشد. این دو ویژگی در نسخه تولیدی سیویک جدید هم وجود خواهند داشت.

هوندا سیویک 2022

هوندا سیویک ۲۰۲۲ به دو صورت سدان و هاچبک عرضه خواهد شد. ژاپنی‌ها قبلاً خاتمه تولید مدل کوپه را اعلام کرده‌اند اما نسخه‌های سدان Si و تایپ R هاچبک همچنان در نسل جدید وجود خواهند داشت. این مدل‌ها به‌صورت استاندارد با گیربکس دستی در دسترس خواهند بود.

  • طراحی داخلی

داخل کابین سیویک جدید جایی است که بیشترین و شدیدترین تغییرات دیده می‌شود. از این بخش تنها رندری دیجیتالی منتشر شده اما در همین تصویر نیز می‌توانیم طراحی افقی داشبورد و دکمه‌های بسیار کم را ببینیم. هوندا می‌گوید هدف از طراحی کابین تمرکز روی ارگونومی بالا و میدان دید زیاد بوده است. طراحان این کمپانی ژاپنی اظهار داشته‌اند طرح کلی کابین ما را به یاد کابین ساده هوندا E الکتریکی می‌اندازد.

طراحی این بخش پیش‌نمایشی از طراحی نهایی مدل تولیدی می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی‌های کابین سیویک جدید را می‌توان در عناصر جدید لانه‌زنبوری مانند جست‌وجو کرد که از پایین صفحه لمسی به سمت داشبورد سمت سرنشین جلو ادامه پیدا کرده‌اند. با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که این تریم پنهان کننده ورودی‌های هوا بوده است. صفحه‌نمایش نیز بجای ادغام در داشبورد در بالای آن جا خوش کرده است.

  • تکنولوژی و ایمنی

هوندا سیویک 2022

صفحه مرکزی این خودرو ابعاد ۹ اینچی داشته که نسبت به ابعاد ۷ اینچی مدل قبلی بهبود پیدا کرده است. طراحی جدید کابین همچنین باعث شده نمایشگر اصلی به بالای داشبورد نقل‌مکان کند. سیویک همچنین اولین محصول هونداست که پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال را ارائه می‌کند.

از نظر ایمنی باید گفت هوندا سیویک همیشه یکی از امن‌ترین خودروهای کلاس خود بوده است. نسل فعلی این خودرو دارای بسته ایمنی فعال استاندارد هوندا در تمامی ‌تریم ها بوده است. انتظار می‌رود سیویک ۲۰۲۲ حتی امن‌تر هم باشد. اگرچه هوندا فعلاً مشخصات این خودرو را منتشر نکرده اما گفته که سیویک جدید از چندین سیستم ایمنی فعال و غیرفعال برخوردار خواهد بود.

  • قیمت‌گذاری و زمان عرضه

هوندا سیویک 2022

همان‌گونه که گفته شد این تنها یک پروتوتایپ از سیویک جدید است. هوندا سیویک ۲۰۲۲ واقعی احتمالاً تا اوایل سال آینده دیده نخواهد شد و اندکی بعد از آن نیز باید منتظر ورودش به بازار باشیم؛ اما تا زمانی که نسخه نهایی عرضه نشود ما مشخصات دقیق آن را نخواهیم دانست.

قیمت‌گذاری رسمی سیویک ۲۰۲۲ نیز اندکی مانده به زمان عرضه مشخص خواهد شد. نسل فعلی این خودرو قیمت ۲۱۰۵۰ دلاری برای نسخه پایه LX داشته و بهای مدل فول تورینگ به ۲۸۱۰۰ دلار می‌رسد. قیمت سیویک تایپ R هاچبک هم از ۳۷۴۹۵ دلار شروع می‌شود. از آنجایی که نسل جدید سیویک کاملاً دگرگون شده بنابراین انتظار می‌رود افزایش قیمت اندکی در این خودرو رخ دهد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. - A M I R -

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (728 ديدگاه)

    نسل قبلی رو بیشتر میپسندم، به نظرم این طرح محافظه کارانه و جدی از شخصیت سیویک دوره.

    موافقم 49
    مخالفم 53
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۸ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      این سیویک خداب کرد ، بد هم خراب کرد .

      هوندا چِش شده ، اون از آکورد با موتور توربو ۱/۵ لیتریش که طرفدارانش را سوق داد به سمت تویوتا کمری و باقی رقبا ‌، و این هم از سیویک که در آینده احتمالاً طرفدارنش را سوق میده به سمت کرولا و مزدا3 .

      سیویک همیشه در طراحی جسور بوده ، اما مثل اینکه زده تو کار خانه سالمندان !!!

      موافقم 41
      مخالفم 53
      1. Hadi

        ۲۸ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        این سیویک جدید خیلی شسته رفته تر از قبل شده ولی دیگه اون هیجان و حس اسپرتی رو تو ظاهرش نداره…
        ولی عقب ماشین کاملا خوبه و بهتر از نسل قبله ولی کاش به جلوش دست نمیزدن و همونجوری خوب نگهش میداشتن…
        این سیویک جدید بیشتر شبیه آکورد و محصولات آکورا شده مخصوصاً TLX
        کابین ولی خداییش خوبه و خیلی مدرنه…
        از نظر بین تمام نسل های سیویک من نسل ۹(دو نسل قبل تر از این که سال 2009 معرفی شد) رو ازش خوشم میاد
        البته این نمونه اولیس ولی باید مدل تولیدی رو بهتر و جسور تر کنن تا موفقیتش بیشتر تضمین بشه
        سیویک : توکیو دریفت ?

        موافقم 28
        مخالفم 3
      2. زیزیگولو

        ۲۸ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (6036 ديدگاه)

        نسلای قبلی سیویک اسپرت تر و جوون پسندتر بودن

        موافقم 23
        مخالفم 3
      3. sepehr

        ۲۸ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (45 ديدگاه)

        هوندا داره در مسیر درستی حرکت میکنه و به نظرم این سیویک حتی زیبا تر از سیویک نسل ۱۰ هستش.چون یکم طراحیش آروم تر و بقول بعضیا یواش تره دلیل نمیشه زشت تر باشه.در ضمن دلیلی نمیبینم که مردم صرفا بخاطر موتور توربو دار از یه ماشین دست بکشن.
        مثلا آکورا رو تی ال اکس قدیم وی شیش نچرال داشت که موتور خوبی بود.رو نسل جدیدش یه ۲ لیتری توربو انداختن که علیرغم انتظار بعضیا کاملا جوابگو هستش و حتی بهتر!
        من خودم موتورای نچرالو دوس دارم ولی هیچوقت باعث نشدن از موتورای توربو بدم بیاد.

        موافقم 6
        مخالفم 8
        1. MehdiTurbo

          ۲۸ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (2367 ديدگاه)

          بحث این نیست که زشت تر
          بحث اینه تو از سیویک یه طراحی مدرن و خاص و جسورانه و خیلی اسپرت امروزی انتظار داری
          نه یه ماشین حتی خیلی خوشگل ولی ساده

          موافقم 9
          مخالفم 3
    2. امیر

      ۲۸ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (831 ديدگاه)

      جلوش بد و نو آوری توش نیست ولی عقبش خوب تا حدی ولی از یه ژاپنی اقتصادی انتظار بیش از حد نباید داشت

      موافقم 6
      مخالفم 7
      1. sepehr

        ۲۸ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (45 ديدگاه)

        میشه بگی منظورت از “نوآوری” چیه!؟

        موافقم 5
        مخالفم 4
    3. SS

      ۲۸ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (822 ديدگاه)

      طراحی نسل قبلی با شخصیت سیویک که همیشه یه ماشین اسپرت بوده (در مقایسه با کرولا) بیشتر جور بود
      اما این ژورنالیستها انقدر از طراحی نسل قبل انتقاد بیخود کردن که هوندا محافظه کار شد
      به نظرم با توجه به اینکه طراحی جسورانه تاثیر زیادی روی فروش سیویک نداشت هوندا باید همون سبک رو ادامه میداد.

      موافقم 6
      مخالفم 4
  2. sina

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2663 ديدگاه)

    من این نسل الانش رو بیشتر دوست دارم.
    نمیدونم چه اصراری به حذف جلوپنجره ای کرومی بال شکل داره هوندا :/

    موافقم 41
    مخالفم 4
    1. Aria

      ۲۸ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (351 ديدگاه)

      اومدن جلوی کرولای قدیم رو یکم عوض کندن چسبوندن به پشت آئودی??‍♂️

      موافقم 21
      مخالفم 1
      1. sina

        ۲۹ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2663 ديدگاه)

        والا حالمون گرفته شد با این طراحی :/

        موافقم 8
        مخالفم 1
    2. Ali

      ۲۸ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (267 ديدگاه)

      نسبت به نسل قبل بهتره مخصوصا طراحی پشتش

      موافقم 9
      مخالفم 10
      1. sina

        ۲۹ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2663 ديدگاه)

        عقب این ماشین عقب هوندا نیست علی جان
        چراغای لابستر شکل عقب امضای هوندا بوده که خب متاسفانه بعد از فیت داره تو سیویک هم عوضشون میکنه و این خوب نیست بنظرم

        1. Ali

          ۲۹ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (267 ديدگاه)

          راستش به نظرم مناسب یک سدان اقتصادی نبود اون طراحی
          همینطور چراغ های عقب پاسپورت که اونم بنظرم نیاز به تغییر داره
          ولی خب بازم سلیقه ای هست

  3. R@min

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    جلوش شبیه چارجر نیست ؟؟

    موافقم 8
    مخالفم 33
    1. sepehr

      ۲۸ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (45 ديدگاه)

      =|

      موافقم 4
      مخالفم 5
    2. فرامرز

      ۲۸ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1597 ديدگاه)

      به چشم من بیشتر انگار ترکیب کمری (تو جلوپنجره) و پژو ۵۰۸ (جلو اومدگی کاپوت و تو رفتگی چراغای جلو) هست

      موافقم 5
      مخالفم 5
  4. ahmad

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    همچین برجسته تر و گیرا تر هم نشده طراحیش من نسل قبلی رو بیشتر دوس دارم

    موافقم 17
    مخالفم 5
  5. Enzo

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (319 ديدگاه)

    سیویک همیشه معیار کلاسه خودشه

    موافقم 12
    مخالفم 12
    1. ممد ژانگولر

      ۲۸ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (4149 ديدگاه)

      یک ماشین کاملا بی احساس و بی روح با طراحی اکونومی و ساده
      بشین توش از نقطه A برو نقطه B
      قیافه طرف فقط تو ماشین میشینه دیدن داره وقتی یک سیویک اسپرت قدیمی از بقل عین قرقی رد میشه ?

      موافقم 10
      مخالفم 19
      1. سامورایی از قله فوجی

        ۲۸ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1149 ديدگاه)

        از یه ماشین اقتصادی ۲۰ هزار دلاری نباید توقع اسپرت بودن داشت

        موافقم 17
        مخالفم 4
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۲۸ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        از نقطه A رفتن به B فقط کار کره‌ای‌هاست که هیچ روحی نه در سواری دارند و نه در ظاهر پوشالی و یکبار مصرفشان .

        سیویک یعنی اصالت ، چیزی که در خودروهای پلاستیکیِ کره‌ای عشق شما دیده نمیشه و البته انتطاری هم از جنابعالی نمیره جز همین چیزی که گفتی !

        موافقم 17
        مخالفم 15
      3. NAVID۰۰۹۸

        ۲۸ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        یه مثال خوشگل و مشخص میزنم از فرق دانستنی‌های ممد‌ژانگولر و خودروشناسیش :

        بروید داخل یه الانترای مدل ۲۰۱۴ با ۱۰۰هزار کارکرد را مقایسه کنید با یک سیویک یا کرولای ۳۰۰هزارتا کارکرد تا ببینید ژاپنی ساخته شده برای رفتن از نقطه A به B یا کره‌ای ؟!!!

        اونجایی که در اتوبان سیویک دهه ۹۰ سبقت میگیره از سراتو و الانترای ۲۰۱۵ به بالا … .

        موافقم 18
        مخالفم 9
      4. AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///

        ۲۸ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1200 ديدگاه)

        الان بهترین ماشین تو رنج قیمتشه
        تو برو آب معدنی تو بخور

        موافقم 7
        مخالفم 6
  6. NAVID۰۰۹۸

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    سیویک اومد ، اما چه اومدنی ? !!!

    اما یا احساس من عجیب شده یا واقعاً احساس من با اکثریت هماهنگه که این سیویک مثل نسل‌های قبل تو دل برو نیست و معمولی به چشم میاد چون انتظار یه چیز بهتر از قبلی را داشتیم .

    این سیویک با این قیافه ، بیشتر یاد خودروهای کره‌ای انداختم تا سامورایی‌های ژاپنی تیز و بُرَنده .

    نمای عقب تلفیقی از فولکس جِتا و سوناتا نسل قبلی مدل ۲۰۱۵ شده گویا ، و حتی طراحی دیلایت‌های چراغ‌های جلو شبیهه سراتو ۲۰۱۷ شده ، نمای جلو به شدت ساده و بی‌آلایش شده ، نمای داخلی هم معمولی .

    فقط یه نگاه به نسل قبلی بندازید تا متوجه حرفم بشید ? ، این سیویک ، سیویکی نبود که انتظارش را داشتیم .

    فکر میکردم سیویک بهتر از مزدا3 و کرولا بشه و به شدت طراحی اسپورتی داشته باشه اما اشتباه فکر کردم و حالا فکر میکنم هوندا خراب کرد با این خودرو که بیستر به در افراد سالخورده میخوره و نه هیجانات جوانان .

    (( نظر شخصی‌ی‌ی‌ی )) !

    موافقم 29
    مخالفم 10
    1. sina

      ۲۹ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2663 ديدگاه)

      درست حس میکنی نوید جان
      شبیه ماشین های کره ای هست بیشتر تا ژاپنی

      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۹ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        ???

  7. AMANTE

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    طراحیش احساس ماشین های آلمانی رو بهم میده شسته رفته و کم نقص اما نه زیاد جسورانه، مخصوصا محصولات فولکس واگن.
    فکر کنم هوندا هم قراره وارد سبک یک دست سازی محصولات اش بشه، تمام محصولات با یک سبک طراحی با کمی تفاوت.

    موافقم 12
    مخالفم 3
  8. فریب

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طرحش خوب شده اما یه سیویک باید به سبک سیویک طراحی بشه . یکم تهاجمی تر. دوباره بگم که این طراحی اصلا بد نشده. زیباست.

    موافقم 12
  9. Amir Machine

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1279 ديدگاه)

    طراحیش اصلاً جالب نیست بنظرم
    خیلی ساده و محافظه‌کارانه شده، اصلاً به اون سیویک عصبانی و درنده‌ای که میشناختیم شباهت نداره
    جلوش که هیچ هیجانی نداره، عقبش هم منو یاد محصولات اشکودا میندازه
    واقعاً چرا هرچی جلوتر میریم طراحی ماشینا داره زشت و زشت‌تر میشه؟
    آینده صنعت خودروسازی برای من دیگه هیچ جذابیتی نداره

    موافقم 9
    مخالفم 7
  10. سامورایی از قله فوجی

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    نسل قدیم قشنگ تره ولی اینم خوبه
    البته این مدل پروتوتایپ هست نسخه تولیدی یکم تفاوت داره
    بی صبرانه منتظر تایپ آر هستم

    موافقم 5
    مخالفم 2
  11. میثم

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    صرفا جدیدتر شده
    نسل فعلی خیلی زیباتر و جذابتره

    موافقم 11
  12. MjM

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (740 ديدگاه)

    تو دنیای داشبورد تبلتی ها، جلوپنجره بزرگها،سپرهای زشت و طراحی های تیز. ک مثل مد لباس زود خسته کننده میشه طراحی محافظه کارانه و ملایم و شیک و تمیز هنوزم ب دل میشینه!

    موافقم 13
    1. sepehr

      ۲۸ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (45 ديدگاه)

      زیبا بود جناب
      به دل نشست

      موافقم 3
      مخالفم 3
  13. مهدی موتورز

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1233 ديدگاه)

    زیباس
    یعنی از اون زیباهایی که لبخند میاره واست

    موافقم 3
    مخالفم 2
  14. sepehr

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (45 ديدگاه)

    اینا همش هیت های اول رونماییه
    بعدش قراره بگین “وااای چیگد گشنگه این ماشین”
    من خودم طراحی اس کلسو هیت میکردم
    الان باهاش مشکلی ندارم

    موافقم 3
    مخالفم 3
  15. دانیال

    ۲۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (606 ديدگاه)

    وولا مو که ازش خوشوم اومده طراحیش بد نی بخدا

    موافقم 5
    مخالفم 1
  16. MehdiTurbo

    ۲۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2367 ديدگاه)

    یه زمانی کره ای ها از ژاپنیا کپی میکردند
    الان ژاپنیا از کره ای ها
    گاهی زین به پشت گاهی پشت به زین
    دوستان ژاپنی باز ناراحت نشند ولی خیلی یه سری از ماشینای ژاپنی طراحیشون مخصوصا طراحی داخلیشون شبیه کره ای ها شده(به جز مزدا و سوبارو) حتی این سیویک داشبردش این خط دریچه کولر قرار گیری مانیتور حتی طراحی داخلی بعضی محصولات تویوتا مثل یاریس
    قرار گیری مانیتور شکلش و کنسول وسط
    البته این چیز خوشایندی نیست که خوشحال باشم بابتش چون داره مثل گوشی موبایل میشه که همه یه شکل شدند فقط جایگیری دوربین فرق داره
    قدیم htc کلی مدل داشت سامسونگ نوکیا سونی طرحای جذاب داشت من هنوز اون گوشیا رو که میبینم از شکلشون لذت میبرم الان همه یک شکل اند
    ماشینم داره همین میشه الان
    همین داخل راو ۴ جدید خیلی شبیه طراحی کره ای ها شده
    ولی هایلندر فوق العاده بود طراحیش نواری داشت و خیلی جذاب بود
    ماکسیما سنترا جیب گرند واگنییر یا همین جیپ که امروز معرفی شد طراحیاشون مختص خودشون شبیه ماشینی نیست
    ولی این سیویک متاسفانه یا یاریس و راو ۴ تو طراحی داخلی کره ای طور شدند کنسول وسط محل تنظیمات کولر جای ضبط قشنگ شکل کره ایهاست
    هیجانی تر شدند ولی شباهتشون زیاد شده قبلا اینقدر هیجانی و اسپرت نبودند ولی یه دنیای متفاوت بودند برای خودشون کاش مثل همان موقع بشه هویت و ماهیتا فرق کنه هر مدل بنز و بی ام و هر سری یه طراحی کامل متفاوت داشته باشند اینا خیلی هزینه میبره برای کمپانی صد در صد ولی عشق و هیجان خودش داره

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. MehdiTurbo

      ۲۹ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2367 ديدگاه)

      یا یکی دیگه الان یادم اومد این تویوتا میرای جدید واقعن داخلش فوق العاده بود هم خاص خودش بود هم فوق العاده زیبا امضای خود تویوتا بود تویوتا طوری بود هایلندرم همینطور
      هر چند اون دریچه کولر باریک و اون خطا شبیه توسان و النترا جدید بود ولی خب دیگه در این حد قابل قبول
      مانیتور رو داشبرد بی ام و و مزدا باب کردند مانیتور بزرگ یه تیکه رو تسلا چراغ دوتیکه و کولر باریک و خط دار یک دست داشبردی هیوندا اینه راهنما دارم فکر کنم اولین بار بنز بود

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. MehdiTurbo

        ۲۹ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2367 ديدگاه)

        اینقدر دیگه تکرار شده برامون باب شده نمیدونیم مثلا این اینه راهنما دار
        سانروف نمیدونم اولین بار رو چه ناشینی بود
        یا اینه ی جدا از شیشه اینه رو بدنه رو دلم میخواد بدونم کی باب کرد این خیلی قشنگه
        مه شکن حالت هدلایتی و خطی
        اینقدر سریع باب میشه اصن یادمون میره اولین بار تو چه ماشینی دیدیدم من خودم این مدل جدید مه شکن رو یادم نمیاد اولین بار تو معرفی چه خودرویی دیدم
        یا سقف پانوراما اولین بار تو چه ماشینی بود
        ولی خداییش ما خیلی از کره ای ها بد میگیم ولی فکر کنم اولین باری که سقف پانوراما و ماساژور صندلی تو یه خودروی اقتصادی استفاده شده باشه تو همین کره ایها بوده و شاید اگر اینقدر اپشن رو ماشیناشون نمیزاشتند خودروهای اقتصادی الان اینقدر پر اپشن نمیشدند چون به هر حال بقیم مجبورند خودشون ارتقا بدند به نظرم این خیلی قابل تقدیر که یک خودرو ساز یه ماشین قیمت مناسب با کلی اپشن بده چون به هر حال اونم سود خودش کمتر میشه یه نوع دست و دلبازی حالا شاید بگید اونوقت نمیفروخت ولی من میگم بازم میفروخت حالا شاید کمتر ولی با سود بیشتر
        همون موقع که چینیا ۶۰ تومن بود خوباش ارزوناش برلیانس یادم ۴۰ تومن بود همه میگفتند چین خیلی بد ایرتنی بخر من یادم جیلی خرید تازه اومده بود اولین بارم بود تو یک خودرو با این قیمت با این حجم اپشن میشستم باورم نمیشد این همه امکانات با این قیمت یادمه ۲۰ تومن از ۲۰۶ تیپ ۵ اختلاف داشت
        بعد خیلیا میگفتند چینی اشغال بیخود کیفیتاشون داغون ولی خیلی بیشتر از ۲۰ تومن اختلاف قیمت اون موقعش میارزید من از ترس بازار بد دست دومش سر ده هزارتا فروختم و اشتباه خیلی بدی کردم
        ولی ما ایرانیا کلن همینیم یکمم قدرنشناسیم خودمم همینطور منم میتونستم لذتم ببرم به جای ترس فروش رفتنش همون موقع راجع به کره ایهام بد میگفتند
        ولی خیلی لذت داره با یه ماشین ۶۰ تومنی امکانات ۱۶۰ تومنی داشتی با ۱۶۰ تومنی امکانات ۳۰۰ تومنی داشتی و ما همش از کره و چین بد میگفتیم یکی از علتاییم که اوضاعمون به اینجا رسوند همین
        هیچ وفت راضی نبودیم حتی زمان باباهامونم که پژو ۱۰ تومن بود و پراید ۳ تومن من یادمه گلایه داشتند.

        موافقم 4
        مخالفم 1
  17. AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///

    ۲۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    دیگه ازون طراحی تهاجمی ژاپنی در اومده
    الان شده شبیه کره ای ها جلوش شبیه سراتو ۲۰۱۸ شده عقبش هم شبیه سوناتا LF
    یه جورایی مثل کره ای ها خشن شده ولی تهاجمی نیست…

    موافقم 2
    مخالفم 1
  18. رامتین

    ۲۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3258 ديدگاه)

    بنظرم گزینه خوبیه و بهتر از قبل شده. توجه بشه این مدل سدانه و کوپه سیویک ممکنه طراحیش متفاوت باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا