سرانجام هوندا مدل ۲۰۱۶ سدان پرفروش و محبوب خود، آکورد را با تغییراتی ملایم در داخل و خارج به بازار ارائه کرد. در بیرون، دماغه خودرو بهطور کلی دستنخورده باقی مانده اما بازطراحی دقیقی در چراغها و جلوپنجره خودرو انجام گرفته و سپر جلو مجسمهایتر از همیشه به دو ورودی هوای مربعی شکل و یک دهانه بزرگ مجهز شده است که در دوطرف آن لامپهای LED قرار دارند. با عنایت به زبان طراحی جدید هوندا، جلوپنجره آکورد بهروز گشته و به محصولات جدید هوندا شبیهتر شده است. چراغهای جلو با انبوهی از لامپ نیز از حالت مستطیلی خارج شده و دو گوشه آن به نواری کرومی آمیخته شده که جلوی خودرو را سرتاسر دربر گرفته است. هماکنون میتوان ادعا کرد پوزه آکورد بهشدت به محصولات آکورا شبیه شده است. در قسمت عقب خودرو هوندا تقریباً شکل قبلی خود را حفظ کرده است و تنها تغییراتی ملایم در شکل داخلی چراغهای عقب و قسمت پایین سپر داده است.
هوندا آکورد ۲۰۱۶ مملو از تکنولوژی است و نخستین بار است که همزمان از سیستم اپل کار پلی و اندروید استفاده میکند. یک صفحه نمایش ۷.۷ اینچی ضد نور برای امور صوتی و تصویری و یک صفحه ۷ اینچی برای اطلاعات و نمایش وضعیت خودرو باعث شده تا شما کاملاً احساس تکنولوژیک بودن را در هوندا آکورد تجربه کنید. علاوه بر این همه مشتریان هوندا میتوانند تریم سنجش هوندا را بدون توجه به مدل خودرو به لیست تجهیزات خود اضافه کنند. این مجموعه پیشرفته شامل سیستم کمکی ترمز برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی و سیستم نگهدارنده خودرو در میان خطوط است که به راننده کمک میکند تا با نهایت ایمنی به رانندگی بپردازد. هوندا خودروساز برجسته ژاپنی برای مدل ۲۰۱۶ آکورد ردهها و تریم های مختلفی را در نظر گرفته است. ازجمله تجهیزاتی که به آکورد جدید اضافه شده این است که در تمام مدلها دوربین چرخان و چند زاویهای برای دید عقب وجود دارد که برای حفظ ایمنی به راننده کمک بسیاری میکند. این در حالی است که آکورد در مدلهای بالاتر از تجهیزاتی همچون لامپهای جلو با قابلیت پخش بهتر نور، صندلیهای عقب مجهز به گرمکن، برفپاککن مجهز به حسگر باران و سنسورهای پارک دوبل سود میبرد. در بخش مکانیکی هوندا تغییراتی ایجاد کرده و خریداران میتوانند از میان دو پیشرانه ۱۸۵ اسبی،۴ سیلندر و ۲.۴ لیتری با ۱۸۱ پاوند فوت گشتاور، و یا ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر با ۲۵۲ پاوند فوت گشتاور و ۲۷۸ اسب بخار قدرت یکی را انتخاب کنند. گونه ۴ سیلندر را میتوان با یک جعبهدنده شش سرعته دستی و یا CVT انتخاب کرد اما برای گونه شش سیلندر دو گیربکس شش سرعته اتوماتیک و یا دستی در دسترس است. برای مدلهای بالا در گونه ۴ در و کوپه از رینگهای ۱۹ اینچی استفاده شده است. خریداران از ماه آگوست میلادی میتوانند برای مدلهای کوپه و ۴ در آکورد ۲۰۱۶ پولهایشان را خرج کنند اما هنوز مشخص نیست این مبلغ چقدر باشد. همچنین گفته شده گونه هیبریدی این مدل در ابتدای سال ۲۰۱۷ معرفی میگردد. آکورد در بازارهای جهانی رقبای سرسختی از جمله تویوتا کمری، مزدا ۶، فولکسواگن پاسات، هیوندای سوناتا، کیا اپتیما و فورد فیوژن دارد که همگی درصدد هستند تا سهمی بیشتر از بازار را بهدست آورند. بهتازگی اعلام شده آکورد برای چندمین بار متوالی در فهرست ده خودروی پرفروش ۶ ماهه اخیر بازار آمریکا قرار گرفته است.منبع: caranddriver
Alizeus
۳ مرداد ۱۳۹۴ماشین فوق العاده با کیفیتی ست…
البته این جلو پنجره آکورا نیست آیا؟؟ ضمنا جلو پنجره آکورد 2015 خیلی پر ابهت تر از اینه.
AHMADREZA
۳ مرداد ۱۳۹۴خیلی خوشم میاد ازش پر امکانات هست و حالت لوکس داره
حمید
۳ مرداد ۱۳۹۴من خودم آکورد 2013 دارم خیلی راضیم ازش اما بدترین عیبش بزرگ بودن ماشین که به جز بنز s و سری 7 و لندکروز،به جرات میتونم بگم از همه ی ماشین های بازار ایران هم طویل تره هم عریض تره.ولی این رو هم بگم که جای پای ردیف عقبش توی کمتر ماشینی هست و من رو یاد لیموزین ها میندازه.چیزی که من تو این مدت که ماشین رو دارم فهمیدم و سوار رقیب اصلیش تو بازار ایران یعنی کمری شدم اینه که اگه بخوام در نوع خودشون از 20 بهشون نمره بدم، به کمری 8 و به آکورد 19 میدم…
ساسان.م
۳ مرداد ۱۳۹۴دوست عزیز میشه بگی به جر قیافه و آپشن که 100٪ آکورد بهتره کمری چه ضعفی نسبت به آکورد داره؟
البته قیمت آکورد هم گرونتره
حمید
۳ مرداد ۱۳۹۴معلومه که نه سوار آکورد شدی تاحالا نه سوار کمری.ظاهر بینهایت زشت و تکنولوژی پایین ساخت تو کمری (یک نمونش هم استفاده از لامپ حبابی تو کل چراغ عقبه) به کنار،اپشن های پایینش، قدرت کمترش،داخل بسیار بسیار بسیار زشتش و کیفیت داخلی پایین ترش(تا وقتی سوار نشی این قضیه رو متوجهش نمیشی) اونوقت میگی چه عیبی داره؟؟!!!
نوید
۴ مرداد ۱۳۹۴من دیگه واقعا صحبتی ندارم
محمد
۴ مرداد ۱۳۹۴اولا شما اگه بخوای درست حساب کنی الان باید آکورد رو با آوالون حساب کنی…برو اون رو بشین و کیفیت و آپشن هاش رو ببین بعد بگو…در ضمن آپشن های تویوتا تو ایران به دلیل سفارش کشور های عربی کم هستش (محض اطلاع شما)
shahab
۳ مرداد ۱۳۹۴واقعا ازش خوشم میاد از رقبای کره ایش ک خیلی بهتره…ولی جلو پنجره مدل قبلی بهتره
احمد باقری
۳ مرداد ۱۳۹۴انصافا ماشین خیلی خوبیه و حقش هست که همیشه جزو پرفروش ترین ها باشه.
syed
۳ مرداد ۱۳۹۴خیلی نسبت به مدل قبلیش خوشگل تر شده وظاهر اسپورت تری به خودش گرفته و رینگهاشم عالی است وبه نظر من کسی که میخاد این ماشین رو میخاد بخره باید مدل 6 سیلندر رو بخره البته می تونه مدل AWD اون را سفارش بده.از بین رقیب هاشم به طور کلی مزدا 6 2016 میتونه رقابت سختی با هوندا داشته باشه.خیلی ابهت داره خیلی هم لایک داره.
امیرحسین
۳ مرداد ۱۳۹۴باید به هوش مصرف کننده آمریکایی آفرین گفت چون آکورد انتخاب اول آمریکاییان هست
اولین بار که سوار آکورد میشم محو کیفیت و سواری این ماشین شدم و به جرات میتونم بگم که به آکورد 18 و به کمری 14 میدم.کره ای ها که زیر 10 میگیرند
کسانی که قصد خرید خودرویی با بازه قیمتی 180 دارند بی تردید آکورد بهترین انتخاب هست
RETOLEX
۳ مرداد ۱۳۹۴اکورد ماشین فوق العاده راحتی هست .
فعلا که از همه رقیباش بهتره .
شاید پاسات و مزدا 6 بتونن باهاش رقابت کنن ( فقط رقابت )
کره ای ها هم که در حد این حرفا نیستن
تویوتا هم که امسال به خودش خیلی مطمئن بود و کمری رو انچنان به روز نکرد ( ولی به هر حال ماشین خیلی خوبی هست و همچنین بسیار تا بسیار پرفروش )
اصن اکورد یه سروگردن از رقبا بالاتره
جلوش هم که شده مث اکورا که خیلی لوکس تر شده
زنده باد ماشین ژاپنی زنده باد ………
日本国
本田技研工業株式会社
トヨタ自動車株式会社
マツダ株式会社
日産自動車株式会社
三菱自動車工業株式会社
.
.
.
.
.
.
.
.
میلاد
۳ مرداد ۱۳۹۴این جمله منو دیوانه کرد業株式会
نوید
۴ مرداد ۱۳۹۴آی گفتی
به اینجاش که رسیدم زار زار گریه میکردم
محمد
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ببین لوکس ترین ماشین هوندا در شرایط فعلی اکورد هست و برا تویوتا هم همینطور حالا شما برین جنسیس 2016 رو ببین که مال کره ای هاست اصلا در مقابلش این ماشینا به حساب نمیان
ارشیا.فقط ژاپن.فقط اینفینیتی.
۳ مرداد ۱۳۹۴سلام . این ماشین واقا عالیه. اصتحلاک هوندا خیلی کمه و با پورشه برابره تو همین سایت دیدم. من داشتم و با اپتیما و سوناتا درگ گذشتم سوسک شدن از لحاظ کیفیت سواری هم که حرف نداره. ابعادشم که بزرگه. اگه بخری صد درصد ازش راضی. فقط بدیش اینه که بازار دسته دومش خیلی بده و اگه بخوای بفروشیش خیلی طول می کشه
رضا
۳ مرداد ۱۳۹۴هوندا اکورد +
تویوتا کمری –
نوید
۴ مرداد ۱۳۹۴ماشالا بچه ها خیلی ثابت قدمن
یعنی باهات شرط میبندم اگه این نظر سنجی رو تو پست مربوط به کمری بزاری
دقیقا نتیجه بر عکس میشه
سهيل
۳۰ تیر ۱۳۹۵سلام به دوستان عزیز ‘با توجه به اینکه در ایران موجوز شیش سیلندرو نمیدن هوندا اکورد چهار سیلندر ۲۰۱۶ رو توصیه مى کنید ؟اگه لطف کنید شرح مختصرى در مورد اکورد ،از همه لحاظ بدید ممنون میشم
امیر 007
۳ مرداد ۱۳۹۴ماشین خیلی خوبیه اما تو ایران نمی صرفه رفیق من داشت تصادف کرد باش چرا غا شو سپرش خورد شو نزدیک ۳۰ ملیون خرجش کرد اونم به زور پیدا کرد همین ۳ قلم قطعه رو
سامان از تبریز
۳ مرداد ۱۳۹۴تو رده سدانهای خانوادگی 22(قیمت پایه ) هزار دلاری عاشق مزدا6 و هندا اکورد هستم
زنده باد ژاپن
نوید جهرمی
۴ مرداد ۱۳۹۴منم همینطور مزدا 6 و آکورد رو خیلی خوشم میاد.
خدا نصیب کنه همش رو امتحان کنیم.
اما اگه ب خریدن باشه یه سدان امریکایی رو انتخاب میکنم برای استفاده.
امیر
۳ مرداد ۱۳۹۴فروشش همیشه در بازار امریکا عالی بوده ولی خیلی شبیه اکورا شده لا مصب ولی آلتیما عقب مونده کمری وآکورد مدل جدیدو دادن بیرون ولی آلتیما چرا نمیده مدل جدید
ارمان
۳ مرداد ۱۳۹۴بسیار منتظر بودم قدرت پیشرانه 3.5 لیتریش به 290 اسب نزدیک بشه که نشد با این حال وقتی میریم تو این قیمت اگه بنا به خرید منظقه ازاد باشه من نیسان التیما 3.5 رو میتونم یه رقیب جددی ببینم که قیمت عالی هم داره
حمید
۱۳ مرداد ۱۳۹۴انتخاب منم تو این کلاس آکورده ولی دیگه واقعا بی انصافیه که مثل دوست هم اسمم به آکورد 19 بدیم و به کمری 8 و پاسات و مزدا6 رو پایینتر بدونیم .1تازه اگه قیمت رو بزاریم کنار اونوقت آیودی A4 و bmw سری 3 و بنز c کلاس و .. میان تو بازی و اونوقتاسم آکورد رو باید تو رده های پایینتر
جستجو کرد.نگاه به آمار فروش این کلاس تو آمریکای شمالی بندازین.ضمنا خودروی برگزیده این کلاس توسط موتورترند که تمام دنیا قبولش دارن آکورد نیست و همونایین که رقیب نمی دونینشون!!!
یعنی اونا نمیدونن و ما فقط میدونیم؟!!!
مطمئنا نسل بعدی آکورد خیلی از معادلات رو تو این کلاس بهم خواهد زد و از طرفی رقبا هم بیکار نمیشینن که به آکورد نمره 19 داده بشه و به اونا نمره 8 !!!
مژگان
۲۷ مهر ۱۳۹۴هفته پیش رفتم نمایندگی هوندا تا Honda Crosstour رو ببینم. ظاهر خیلی شیکی داره. خیلی خیلی هم جاداره. خلاصه به عشق کراستور رفته بودم ولی وقتی از باهاش یه دور زدیم و برگشتیم چشمم افتاد به آکورد 2015. خیلی از آکورد خوشم نیومد ولی عاشق بغلیش شدم. 2016 آکورد بود. به دیلر گفتم میخوام اینو هم امتحان کنم شروع کرد به تعریف کردن… ولی 2016 واقعا یه چیز دیگه بود. من محو طراحی داخلیش شدم. قسمت دنده ماشین یه عالمه کروم کار شده بود و شیک و تودلبرو… کیلومترشمارش بات حرف میزد. طراحیش خیلی قشنگ بود. و صندوق عقب بسیار جادار و بزرگی داشت که به درد من خیلی میخورد. تازه صندلیهای عقبش هم رو به جلو تا میشدند و به صندوق عقب فضای بیشتری میداد. یه طرح اسپورت و دوست داشتنی داشت. به من قیمت 31390 گفتند که با مالیات و سود خودشون تا 35000 دلار پام در میاد. نمیدونم ارزشش و داره یا نه. البته هنوز سراغ ماشین دیگه ای نرفتم. چون همه امکاناتی که من میخواستم و داشت. تازه انقدر باش پارک دوبل راحته که وقتم و نمیگیره به خاطر دوربینایی که توی آینه بغلش تعبیه شده. در کل آکورد با سیستم سنسینگ و نویگیشن درست حسابی که روش بود حسابی چشم من و گرفته. دوستان راهنمایی میخوام. همینو بخرم یا بازم بگردم دنبال بهترش؟ هوا داره سرد میشه و منم ماشین لازم دارم.
ياشار
۱۸ دی ۱۳۹۴ماشین لوکس و بی نقصی تو ایران محسوب میشه ولی افسوس که تو ایران خوب ساپورت نمیشه نسبت به تویوتا و کیا و هیوندا وهمین بزرگترین مشکل تو خریدشه
آرش لندرور
۲۳ دی ۱۳۹۴اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووف عجب ماشینیه…..
بدجور وسوسه شدم ماشینمو ارتقا بدم،بچه ها بنظرتون وانت نیسانمو بفروشم آکورد بخرم؟
amir zm
۲ فروردین ۱۳۹۵من خودم یه اکورد 2015 دارم و به شدت ازش راضی ام . ضمناً من قبل از اینکه این ماشین رو بخرم تویوتا داشتم و متاسفانه باید بگم که اریون بهتر از تویوتا کمری و حتی اوالون هست و واقعا کیفیت مواد به کار فته در هوندا و امکاناتش و سیستم های صوتی و ……… چیز های دیگه ایی که داره خیلی سر تر از تویوتا است و کلا تویوتا در دنیا به ماشین با کیفیت بی امکانات معروف و حتی در امارت هم با فول ترین ابشن ها و سفارشی ترین ابشن های ابوظبی باز هم خوب نیست . و تنها ایرادی که این ماشین داره نداشتن نمایندگی کافی در سطح کشور هستش . و باید بگم سبز ترین خودروی 2014 شد. واقعا عالی و 20
محمد
۲۹ خرداد ۱۳۹۵هوندا همه محصولاتش بیسته اون از صنعت موتور سیکلتش که حرف اول و آخر رو میزنه اینم از ماشین هاش و حتی هواپیما و ربات ها و ….