سال ۲۰۱۴ برای طرفداران کوپه ها سال خوبی خواهد بود زیرا به نسبت، تعداد و تنوع این خودروها افزایش یافته است. مخصوصا کوپه های ارزان قیمت که از ژاپن و کره میآیند. یکی از این خودروهای کوپه که مورد علاقه ماست، هوندا سیویک Si است که در سال جدید با تغییرات و بهروزرسانی هایی همراه خواهد بود.
با نگاهی به ظاهر خودرو، جلوپنجره منحصر به فرد، گلگیرهای جلوی منحنی، چراغهای جدید در جلو و عقب، آینه ها، سپرها و دیفیوزر عقب و اسپویلر بزرگ، چهره ای تهاجمی تر را خلق کرده اند. سیویک کوپه Si روی چرخهای ۱۸ اینچی استقرار یافته است.
در داخل کابین با روکش پارچه ای صندلیها در یک تم سیاه و قرمز مواجه خواهید شد. پانل های داشبورد با طرح فیبر کربن، جالب از آب در آمده اند. یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی با دریافت دستورات صوتی به صورت استاندارد در این ماشین قرار داده شده که به نسل دوم سیستم HondaLink متصل است.
در زیر هود یک موتور ۲.۴ لیتری i-VTEC چهار سیلندر با قدرت ۲۰۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۶ نیوتن متر قرار دارد. افزایش توان به علت استفاده از سیستم اگزوز تیون شده میباشد. یک گیربکس شش سرعته دستی نیز وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد. سیستم تعلیق نیز تقویت شده و بهبود یافته است.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ اسفند ۱۳۹۲درود .
همه چیزش عالیه به جز ظراحیه داشبورد . یجوریه .
ولی از کنار و از عقب ، یذره شبیه هبوندای کوپه شده . همون قدیمیا .
بیشتر چراغاش .
خداکنه این هم وارد بشه و ما حصرت بخوریم .
خاوری مزراتی
۲۲ اسفند ۱۳۹۲موافقم میلاد… اگه دس بذاری رو گلگیر جلوش تو عکس شبیه هیوندای اما خب هوندا خیلی سرتره تو موتور و کیفیت و صلابت از هیوندای… هیوندای باید تو بخش فنی خیلی بیشتر تلاش کنه
Ehsan
۲۲ اسفند ۱۳۹۲جوش نزن میلاد وارد میشه و باقیمت ناچیز 150 میلیون به فروش میرسه ، تا اکثر مردم ایران بتوانند یکبار هم که شده توی خیابان ببیننش
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ اسفند ۱۳۹۲درود .
اره خاوری قبول دارم .
من تو یکسری محصولات ، هوندارو بیشتر از تویوتا قبول دارم .
مخصوصا در طراحیه اکورد و سیویک در مقابل کمری و کرولا .
حالا شما احسان جان :
جوش نمیزنم ، چون هوندارو دوست دارم ، گفتم .
همچنین جدالش با جی تی 86
meysam
۲۳ اسفند ۱۳۹۲از یه چیز هوندا خیلی خوشم میاد. اینکه از هیاهو و شلوغ کردن دوری میکنه، اما وقتی شاخ و شونه میکشه، حرفش واقعا حرفه، یه کار میده بیرون که حتی گردن کلفت های آلمانی و آمریکایی هم( تو کلاس خودش ) لرزه به اندامشون میفته اونم با حداقل قیمت و بالاترین کیفیت. یه هیولای بی سرو صداست. درد و بلاش بخوره تو سر گاری سازای ما. (آمین).
سعید
۵ فروردین ۱۳۹۳بسم حق
هوندا بنظرم تو این مورد زیاد طراحی خوبی نداره
نه مدل سدانش
نه این کوپه
یه جورین
اصلا به دل ادم نمیشینن
دست خودم نیست !!!
احمد
۲۲ اسفند ۱۳۹۲با یک نیش گاز هیوندای جنسیس بی وجود میشه واقعا تو کوپه های با این رنج قیمت هیوندای خیلی راحت همه رقیبا رو کنار زد هم از نظر ظاهر هم از نظر قدرت موتور از کلاس های بالاتر از خودشم یک سر و گردن بالاتره
احسان(احسان سابق)
۲۲ اسفند ۱۳۹۲هوندا.ارزان و کم مصرف و زیبا و ساده.واقعا که خیلی منحصر بفرد این شرکت با محصولات خوبش.
رضا
۲۲ اسفند ۱۳۹۲عاشق کوپه های ارزان قیمتم
هرچند که ……
سارا
۲۲ اسفند ۱۳۹۲واییییی این آمادس که از این رو به اون روش کنی … باب تیونینگ
امید
۲۲ اسفند ۱۳۹۲ازداشبوردش اصلا خوشم نیامد ولی قیمت و قدرتش خوبه در کل 2 سال پیش دلار بود 900 به جای پراید میشد اینو خرید سوار شد و حس خوبی رو تجربه کرد و نگرانی هم نداشتیم
الان اینو باید بخریم 100 به بالا و نگران باشیم که خدایی ناکرده یه خط بهش نیوفته
Amir.MN
۲۲ اسفند ۱۳۹۲طراحی خارجیش خیلی از داخلیش بهتره
فرهاد
۲۵ اسفند ۱۳۹۲قیمتش خیلی خوبه
هم قیمت سراتو و مزدا 3 هست اما خیلی قدرتش بیشتر از اوناست