هوندا نخستین تصاویر از CR-V فیس لیفت شده را برای بازار اروپا منتشر کرد. این خودرو نسبت به نسخه ای که در نمایشگاه پاریس به عنوان نمونه به نمایش گذاشته شده بود، تفاوت قابل ملاحظه ای ندارد و بسیار شبیه نسخه امریکایی CR-V نیز میباشد.
در داخل کابین نسخه اروپایی از کروم در عرض داشبورد و دسته کشویی صندلیهای جلو استفاده شده است. سیستم سرگرمی هوندا نیز به صورت استاندارد نصب شده که مجهز به یک صفحه نمایشگر ۷ اینچی لمسی است. دوربین دید عقب و پارکینگ و اتصال بلوتوث به گوشیهای هوشمند نیز به این سیستم افزوده شدهاند. در بخش فنی میتوان موتور ۱.۶ لیتری دیزلی i-DTEC که ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند را ستود. این موتور برای نسخههای دو دیفرانسیل یا 4WD با دو نوع گیربکس شش سرعته دستی یا ۹ سرعته خودکار قابل انتخاب خواهد بود. مدل تک دیفرانسیل هوندا CR-V هم از موتور دیزلی ۱.۶ لیتری ۱۱۸ اسبی با گیربکس دستی بهره میگیرد. موتور ۲.۰ لیتری بنزینی ۱۵۳ اسبی با استاندارد یورو ۶ هم در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل قابل سفارش است.۲۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
AliZeus
۹ دی ۱۳۹۳نمای جلوی هوندا جالب نیس بنظرم..
بعدشم فقظ 158 اسب بخار واسه شاسی بلند خیلی کمه!
Hooman
۹ دی ۱۳۹۳از وقتی اون فیلم تست دو دیفرانسیل نبودن سی آر وی رو دیدم از چشم افتاده
ارمان
۱۰ دی ۱۳۹۳اقا من 100 تا تست دیدم از این ماشین واقعا خوبه
MAFIA
۹ دی ۱۳۹۳کیفیت هوندا رو قبول دارم.و جای سوالی برا این برند نمی بینم
نوید (6*6)
۹ دی ۱۳۹۳نمای جلوش که بد نیست
نمای عقبش خیلی بد تره
بعدشم توشاسی بلند گشتاور مهمتره
تازه این ماشین و امثالش اسما شاسی بلندن نه در عمل
سهیل
۹ دی ۱۳۹۳نمیدونم پشت این شبیه ولووئه یا برعکس اما به نظرم یه چیز متفاوتیه و خسته کننده نیس
امیر محمد
۹ دی ۱۳۹۳دسته دندش خیلی به نظرم عجیب بود
امیر محمد
۹ دی ۱۳۹۳ولی جالبه
سپهر
۹ دی ۱۳۹۳به نظرمنم زیاد قشنگ نیست البته اون طوریم بدنیستا امیرمحمدهم درست میگه به نظرمن هم دسته دندش یه کم عجیب به نظرمیرسه فقط اگه به جای عکس از دندشو lcd چهارتا عکس از نمای داخلش اگه بود خیلی بهتر بود ولی همینم دست پدال دردنکنه.
حمادی
۹ دی ۱۳۹۳دندش جالبه
E 36
۹ دی ۱۳۹۳هوندارو خیلی دوست دارم
موتور قویتر نداره این مدل؟؟
MOHAMAD TBAG
۹ دی ۱۳۹۳کی بدش میاد سوار یکی از اینا بشه ……
نمیدونم رو چه حسابی میگید خوب نیست !!
شاید از این بهترش رو دارید ؟
چی بگم والا …..
love samurai
۹ دی ۱۳۹۳داداش کسی که پراید و ار دی و 405 و سمند سوار شده باشه معلومه میگه این خوب نیست
ماشین زاپنی اونم هوندا خوب نباشه طراحی اسپرت با کلی اپشن چی کم داره!
فرید
۹ دی ۱۳۹۳من نمیدونم این دوستانی که میگن این ماشین قشنگ نیست دیگه چه طراحی ای میخوان از یه ماشین…عجبا.
خودروسازی ها نمیدونن به چه ساز شما برقصن…والا…
ارمان
۱۰ دی ۱۳۹۳سانتافرو میگن خوشکله دیگه :|
FcmZ
۹ دی ۱۳۹۳دوستان این خودرو چه زیبا باشه چه زشت همیشه جز برترین های کلاس خودش بوده و هست.
Ehsan
۹ دی ۱۳۹۳نمای جلوش خیلی خوبه ، برای یک شاسی بلند نمای عقب بدی نداره ولی یکم از نمای بغل ( انتها ) تو ذوق میزنه ، ولی از این ها بگذریم موتور 1.6 لیتری دیزلی i-DTEC خیلی خوبه
علی
۱۰ دی ۱۳۹۳دوستان هر کی ایراد میگیره نخره پراید پژو پیکان سمند 30 ساله هم هست با تمام تکنولوژیهاییی که ماشاله نداره برا شما
نوید (6*6)
۱۰ دی ۱۳۹۳من نگفتم بده
دوستمون گفت جلوش بده گفتم اینطور نیست
گفتم جلوش از عقبش خیلی بهتره
و اگه قرار باشه ازش ایراد بگیری باید از عقبش ایراد بگیری نه از جلوش
parseh net30
۱۰ دی ۱۳۹۳خوش بحال اروپاییا
mohammad1356
۱۳ دی ۱۳۹۳ممنون, مطلب جالبی بود, ایکاش عکسهای داخل خودرو کامل تر و بیشتر بود, ضمناً اگه مصرف سوخت موتورهای دیزل و بنزینی رو بیان می کردید مقاله جالبتر میشد.