هوندا

شام آخر هوندا S660 با مدل سفارشی Module X Version Z

هوندا با معرفی نسخه سفارشی از رودستر S660 Module X Version Z خداحافظی آبرومندانه‌ای با این خودرو خواهد داشت.

این خودروی جدید بر پایه نسخه عادی S660 Modulo X شکل گرفته و دارای رنگ بدنه جدیدی با نام خاکستری سونیک می‌باشد. خریداران همچنین می‌توانند رنگ دیگر سفید صدفی را نیز سفارش دهند. خودروی موردبحث دارای نشان‌های تیره بدنه، رینگ‌های آلیاژی مشکی، اسپویلر عقب مشکی و سقف پارچه‌ای قرمز است.

از نظر قوای محرکه تغییری رخ نداده و بنابراین پیشرانه ۳ سیلندر ۶۵۸ سی‌سی توربوی هوندا همچنان قدرت ۶۳ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۴ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ های عقب می‌فرستد. دیگر نسخه‌های S660 با گیربکس CVT عرضه می‌شوند اما Modulo X Version Z با چنین گیربکسی در دسترس نیست.

خودروی موردبحث با قیمت معادل حدود ۲۹ هزار دلار در اختیار خریداران ژاپنی قرار خواهد گرفت.

هوندا S660 بامزه در آوریل ۲۰۱۵ عرضه شد و از آن زمان تاکنون بیش از ۳۰ هزار دستگاه از این خودرو به فروش رفته اما متأسفانه در مارس ۲۰۲۲ دیگر خبری از S660 نخواهد بود.

هوندا دلیل خاتمه تولید این خودرو را اعلام نکرده اما برخی رسانه‌ها می‌گویند دلیل آن تغییرات قوانین در ژاپن از جمله نصب اجباری ترمز اضطراری خودکار می‌باشد، سیستمی که در S660 وجود ندارد. ژاپن همچنین قوانین مربوط به خودروهای موسوم به kei را سخت گیرانه تر اعمال می‌کند تا خودروسازان به استفاده از قوای محرکه الکتریکی شده روی بیاورند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد رستمی نژاد

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (733 ديدگاه)

    خدا شاهده من همین الان‌فهمیدم که هوندا چنین‌ماشینی داره
    ولی جالب هست برای کسی که تازه رانندگی یاد گرفته و‌ یه ماشین نسبتا اسپورت میخواد

    ولی به نظرم اصلا جذاب نیست

    موافقم 9
    مخالفم 42
  2. نا شناس.

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (78 ديدگاه)

    ??????
    به مولا قسم برگ های عنکبوت ریختش…..

    چرا اون ستون عقبش این ریختیه ؟؟؟؟ ??

    ولی پدال مطالب رو دیر میزاری…
    من این خبرو دیروز خوندم ولی عکس واضح ندیده بودم ازش…

    موافقم 7
    مخالفم 9
  3. رضا

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    خیلی این ماشینو دوست دارم.اگه یه موتور قوی تر روش نصب بود خیلی توپ میشد.

    موافقم 22
  4. حمید رضایی

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (73 ديدگاه)

    موتور سیکلت های هوندا مگه چشه؟! :)

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. Ahmedreza2002

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      #حرف_حق

  5. 00BEHZAD00

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (65 ديدگاه)

    خیلی زشته

    موافقم 2
    مخالفم 8
  6. Benz309 1974

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    خدافظ

    موافقم 5
    مخالفم 3
    1. افشار

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (772 ديدگاه)

      به سلامت

      موافقم 8
      مخالفم 1
      1. Benz309 1974

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        بابا با هوندا S660 بودم ???

        1. افشار

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (772 ديدگاه)

          منم به شوخی نوشتم دلخور نشو???

  7. زیزیگولو

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    خوشکله

  8. Hamidreza

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    راستش … من خوشم نیومد … اصلا با سلیقه من جور نیست این محصول …

    موافقم 1
    مخالفم 2
  9. mahan

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    این دیگه چه سمیه هوندا جان!اول فکر کردم یکی ان اس ایکس رو نصف کرده.

  10. حسین دهمرد

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    کاری به سگمنت و قدرت موتور و این چیزا ندارم بالاخره قانونه و یک سری محدودیت ها داره ولی قیمت 29 هزار دلاریش واقعا خنده داره.همینو بیار ایران بگو ساخت ژاپنم هست ببین 29 هزار دلار که سهله ببین کسی حاضره صد تومن بابتش بده؟ بغل خیابون پارک کنی ازش پیاده شی بیای ببینی پشت وانت انداختن بردنش.
    ژاپن هم مثه ایران جهنم ماشین بازاس. تو آمریکا با این پول موستانگ میخرن

    موافقم 2
    مخالفم 1
  11. رهگذر

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (64 ديدگاه)

    بچه اکورا NSX.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا