هوندا پایلوت برای مدل سال ۲۰۱۶ از سر تا پا تغییر کرده و با یک ظاهر برجسته و همینطور یک پیشرانه بازنگریشده برای مصرف بهینه سوخت همراه شده است. فارغ از تغییرات ظاهری در این شاسیبلند متوسط هوندا، مشتریان «پایلوت» به دنبال این هستند که در این کراساور خانوادگی قابلیتهای کاربردی و تطبیقپذیری بیشتری را شاهد باشند. در ادامه، ۸ نمونه از بهترین ویژگیهای جدیدی را مرور میکنیم که در هوندا پایلوت ۲۰۱۶ اضافه شدهاند.
کف صندوقعقب با قابلیت برعکسشدنفضای بزرگ قابلتوجه در پشت ردیف سوم صندلیها، اکنون دارای یک قابلیت جدید شده است. یک کف صندوقعقب جالب با قابلیت برعکسشدن، در یک طرف پوشش کارپت و در طرف دیگر یک سطح پلاستیکی با دوام بالا دارد. با یک حرکت ساده در کف کاذب، صندوق عقب تبدیل به فضایی میشود که تمیز کردن بسیار راحتتر خواهد بود. ناحیه حمل وسایل در زیر کف نیز با همان پوشش پلاستیکی سطح طراحی شده است.
هوندا پایلوت قدیمی از نظر تکنولوژی ایمنی در زمانهایی پیش از دوران خودش زندگی میکرد. ولی مدل جدید، این مشکل را با مجموعهای از تکنولوژیهای ایمنی هوشمند Honda Sensing برطرف کرده است که شامل مواردی چون مونیتورینگ نقطه کور، هشدار برخورد از جلو، دستیار عبور از بین خطوط، کروز کنترل انطباقی و یک سیستم هشدار ترافیک پشتسر میشوند. انتظار میرود که این تجهیزات به صورت یک پکیج آپشن در سطوح تریم بالاتر هوندا پایلوت ۲۰۱۶ ارائه شوند.
استاپ/استارت موتورهدفگذاری هوندا برای پایلوت ۲۰۱۶، بهترین مصرف سوخت در کلاس خودش بوده و به این منظور، برای اولین بار، موتور جدید ۳/۵ لیتری V6 را به همراه سیستم جدید استاپ-استارت موتور ارائه کرده است. این سیستم در نسخههایی از پایلوت عرضه میشود که مجهز به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک باشند؛ سیستمی که در آکورا TLX و MDX نیز وجود دارد. این سیستم در نهایت باید به آمار سازمان حفاظت محیط زیست امریکا در مورد مصرف سوخت پایلوت که در حال حاضر ۱۳/۸ لیتر برای مدل AWD است، کمک کند.
سقف آفتابگیر پانورامابه لطف سقف آفتابگیر پانورامای جدید در پایلوت، سرنشینان عقب از آفتاب بیشتری بهرهمند خواهند شد. این سقف آفتابگیر که در بالای صندلیهای ردیف دوم کشیده شده است، به صورت آپشن برای این خودرو عرضه میشود. پنل شیشهای این سقف به صورت ثابت است و هیچ قطعه متحرکی برای ایجاد سایه ندارد. در همین حال، یک سقف آفتابگیر کشویی معمولی در بالای صندلیهای جلو نیز وجود دارد.
صندلیهای ردیف سوم نسبت به قبل، چندان فضای بازتری ندارد، ولی دسترسی به آنها با توجه به قابلیت جدید جمعشدن و کنار رفتن صندلیهای ردیف دوم راحتتر شده است. با استفاده از یک دکمه در پشت صندلیهای ردیف دوم، این صندلیها به جلو حرکت کرده و خم میشوند تا مسیر رفتن به عقب باز شود. همچنین در هوندا پایلوت ۲۰۱۶ برای اولین بار گزینه صندلیهای captain برای ردیف دوم ارائه شده است. استفاده از این آپشن، ظرفیت خودرو را تا ۷ سرنشین کاهش میدهد، ولی در عین حال، سرنشینان ردیف دوم میتوانند از گرمکن صندلی و یک کنسول میانی بهرهمند شوند.
همانند آکورا TLX مدل ۲۰۱۵، نسخههای مختلف هوندا پایلوت ۲۰۱ نیز همراه با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک، یک طراحی شیفتر بهصورت دکمه فشاری دارند که باعث باز شدن فضای زیادی در کنسول میانی میشود. در همین حال، پدلشیفترهای روی فرمان و یک حالت رانندگی ویژه “Sport” نیز بهصورت استاندارد در هوندا پایلوت عرضه میشوند.
هوندا پایلوت جدید با ظرفیت ۸ سرنشین، نیاز به درگاههای برق زیادی برای لوازم الکترونیکی مختلف دارد تا بتواند نیاز این شاسیبلند را در مسافرتهای طولانی جوابگو باشد. به این منظور، ۵ پورت USB تدارک دیده شده که ۴ تای آن دارای ظرفیت برابر ۲/۵ آمپر است تا بتواند آیپدها و تبلتهای دیگر را شارژ کند.
برای ایجاد فضای مناسب برای تمام این لوازم الکترونیکی، در طراحی کنسول میانی یک تجدیدنظر کلی صورت گرفته تا فضای بسیار بیشتری بتواند داشته باشد. در زیر درپوش کشویی، یک فضای جعبهای باز و بزرگ وجود دارد که میتواند آیپدها، لپتاپها، کیفهای پول و … را در خود جای دهد.
امیرحسین (Lion26)
۲۸ بهمن ۱۳۹۳خودروهای هوندا رو خیلی دوست دارم.خودروهای با وقار و زیبایی تولید می کنه.
اگر رنگ داخل مشکی بود قشنگ تر می شد.
Just France.
Mostafa&S
۲۸ بهمن ۱۳۹۳درود
خوبه ولی جذاب نیست و مدلهای بهتری هم وجود داره…
M5
۲۸ بهمن ۱۳۹۳محصولات هوندا به نوبه خودشون عالین !
شاسی زیباییست !
فرمونش چه خوبه
رضا
۲۸ بهمن ۱۳۹۳مثه فرمون پراید منه
NA-NikandreosApotheon-NA
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ماشین خوب و کاربردی
قدرت و شتاب خوب
سرعت خوب
همه چی تموم.
از امکانات رفاهی هم چیزی کم نداره.
shahryar
۲۸ بهمن ۱۳۹۳با این حال میتونه با نیسانو تویوتا رقابت کنه؟!
ولی ماشین خوشگلیه
امیرمسعود
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ماشین ژاپنی=زیبا-جادار- مطمئن-خر کار کم خرج
4MATIC
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ازش خوشم نمی اد
امیرحسین (Lion26)
۲۸ بهمن ۱۳۹۳از نظر شما فقط خودروهای آلمانی خوب هستند.بقیه خودروسازها از نظر شما به درد نخورند.
شما پا روی حق می ذارید.
Just France.
4MATIC
۲۸ بهمن ۱۳۹۳داداش شما هم که کلید کردی رو ما
هرکی یه نظری داره واز نظرمن ماشین:
1ماشین های المانی
2ماشین های زاپنی
3ماشین های امریکایی
و…
امیر
۲۸ بهمن ۱۳۹۳عاشق طراحیش شدم
ایکاش به ایران هم بیاد
سامورایی
۲۸ بهمن ۱۳۹۳از موتور گازی تا هواپیما شخصی
ارمان
۲۸ بهمن ۱۳۹۳پشتش شبیه اکورا شده توش خیلی قشنگ شده کلا جهش خوبی محسوب میشه , خدایا یعنی میشه پاژرو هم اینطور کار کنه؟
farzad
۲۸ بهمن ۱۳۹۳خیلی خوبه از همه نظر همه جی تمومه
امیر
۲۸ بهمن ۱۳۹۳جزوه اس یو وی های فول سایزه فروششم الانشم خوبه رقباش یوکون تاهو اکسپدیشن لندکروز پتفایندروایناهستن بدنه جلوش پشتش تواین مدلا خیلی خوب درآورده داخلشم زیباوخوبه
E 36
۲۸ بهمن ۱۳۹۳خیلی عالی
mory
۲۸ بهمن ۱۳۹۳من هوندا رو از همه خودرسازای ژاپنی بالاتر میدونم لبته لکسوس هم خوبه
هوندا لامصب از موتوراش معلومه چه جنسایی می سازه cg125
h112
۲۸ بهمن ۱۳۹۳چقدر تغیر نسبت به نسل قبلش داره….واین تغیر های زیاد نشون میده تو سال قبل زیاد مورد پسند مشتریان نبوده….
مدل 2015
http://8pic.ir/images/zl30804qepf63fm093nn.jpg
http://8pic.ir/images/54z55ga8ybt85n27sl09.jpg
http://8pic.ir/images/jk5ukun1iywmg31bppqc.jpg
دسته دنده هم کم کم از تو بعضی از خودرو ها حذف میشه….
در کل اینقدر به کره ای ها چیز نگید…..تغییر برای بهتر شدنه در دنیای خودرو…
احسان(احسان سابق)
۲۸ بهمن ۱۳۹۳جلوش خیلی شبیه CR-V شده و دیگه مثل پایلوت قبلی زشت و بدقیافه نیست.توی ماشین که به رنگ سفید طراحی شده احساس امنیت و ارامش رو به ادم منتقل میکنه
صادق
۲۸ بهمن ۱۳۹۳عالی کار کرده هوندا، یعنی قشنگ معلومه به همه چیز یه ماشین مسافرتی فکر کرده
راستش من خودم توی این کلاس آمریکایی ها رو بیشتر ترجیح میدم ولی نه اینکه بگم این بده، بحث، بحث سلیقه اس
ارادت
Ahmad..F12
۲۸ بهمن ۱۳۹۳انیس جان ممنون عالی بود خیلی لذت بردم
SUV های هوندا همیشه بهترین بودن، مثل مدل HR-V و CR-V که چندین ساله جزء بهترین ها هستند
برای یه SUV فول سایز واقعاً همیچین امکاناتی لازمه و کاربردیه
سعید
۲۸ بهمن ۱۳۹۳به نظر میاد هیچ ایرادی نمیشه بهش گرفت،زیباست هم داخلش هم بیرونش،با کیفیت،با دوام،ایمن،کارآمد
REZA
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ماشین های هوندا واقعا خوب هستن
کاملا اقتصادی
کیفیت هوندا هم که بینظیره
هوندا از نظر کیفیت با ماشین هایی در کلاس های بالاتر رقابت میکنه مثلا در مدل های تویوتا کرولا رقیب سیویک هست ولی از نظر کیفیت سیویک با تویوتا کمری میتونه رقابت کنه
یکی از دلایلی که میگم هوندا اقتصادی مصرف سوختش هست
در بیشتر موارد قیمت کمتر هم نسبت به رقبا داره ولی شاید بگین اکورد نسبت به کمری و سوناتا و اپتیما گرون تره .این به این دلیل است که کاملا در سطح بالا تری نسبت به اونا قرار داره هم از نظر پیشرانه هم تکنولوژی هم اپشن و همینطور کیفیت
خود من طرفدار تویوتا هستم ولی قبول دارم در بعضی از موارد هوندا بهتره مثلا همین سیویک و اکورد دربرابر کرولا و کمری
J.J
REZA
۲۸ بهمن ۱۳۹۳کاش زود تر اینو با هایلندر مقایسه کنن
سامان از تبریز
۲۸ بهمن ۱۳۹۳قیمت جهانیش حدودا چنده ???
پیکان جوانان
۲۸ بهمن ۱۳۹۳شعار هوندا
اگر میخواهید هیچگاه به تعمیرگاه نروید هوندا سوار شوید
Mclaren
۲۸ بهمن ۱۳۹۳شاسی بلند لوکس به این میگن توی ژاپنی ها هوندا واقعا میدرخشه
حميد
۲۸ بهمن ۱۳۹۳سلام،
عالی البته یکم طراحی پشتش تو ذوق میزنه
ماشینهای ألمانی و ژاپنی عالیه ، کاش کارشناسان شرکت های داخلی بجای شیر کیک خوردن هر روزه یکم طراحی جدید و تولید فناوریشون رو بالا میبردند. کار کردن زیاد اولش سخته بعد بصورت فرهنگ جا میافته یکم تلاش نیاز دارد
علی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳عالیه زیبا
شهریار
۲۹ بهمن ۱۳۹۳منم خوشم اومد…امکاناتش خوبه …و اینکه هوندا برند خوبیه و خیلی با کیفیته
aref
۲۳ فروردین ۱۳۹۴هوندا سرور تویوتاست’
لکسوس
۲۷ فروردین ۱۳۹۴هوندا جزاب پرقدرت عالی—
هوندا crv
۲۵ شهریور ۱۳۹۴چراغ های عقب منو یاد کمری 2013 میندازه