آکورا اولین تصاویر رسمی مراسم رونمایی از NSX-EV کانسپت، در پیست بینالمللی اتومبیلرانی Pikes Peak International Hill Climb را منتشر کرده است.
طراحی قسمت جلو EV کانسپت بر پایه بدنه اصلاح شده NSX انجام شده و کیت بدنه آیرودینامیک آن شامل یک جلو پنجره تهاجمی، یک دیفیوزر عقب و باله برجسته است. این خودرو همچنین به همراه یک باله عظیم در عقب، پنجرههای سبک و رینگهای بسیار سبک وزن به همراه تایرهای کارآمد میشلن وارد مسیرهای مارپیچ پایکس پیک میشود. طراحی و توسعه NSX تمام الکتریکی توسط دپارتمان R&D هوندا، انجام شده است و چهار موتور الکتریکی به شکل دو واحد موتور دوقلو (TMU) قدرت را به هر محور میرسانند. این سیستم توسط سازنده با عنوان “مغز ترکیبی اسپرت SH-AWD” توصیف شده است و توزیع گشتاور مستقل را برای هر چهار چرخ فراهم میکند. یامانو درباره آن، میگوید:ما با تنظیماتی که طی چند هفته در پایکس بر روی این ماشین اعمال کردیم موفق شدیم عملکرد آن را به طور قابل توجهی بهبود دهیم. ما مفتخریم که این مراسم رونمایی را در جشن سالگرد تاسیس پایکس- رویداد مورد احترام طرفداران مسابقات اتومبیل در سراسر جهان- انجام میدهیم.
این سوپراسپرت کانسپت دوستدار محیط زیست در ۲۶ ژوئن به همراه دو دستگاه NSX ویژه بهینه سازی شده، که از موتور بنزینی دو توربو V6 قدرت میگیرند در تپههای پایکس پیک حاضر خواهد شد و در یک تایم اتک یک به دو با آنها جدال خواهد کرد.
این خودروساز ژاپنی در مورد مشخصات فنی کانسپت EV جدید ادعا کرده که خروجی کل سیستم سه برابر نمونه اولیه الکتریکی است که در سال گذشته معرفی شد.
ali911
۱ تیر ۱۳۹۵اسپویلرهاش دیگه شورشو درآوردن.
Carbonado Aventador
۱ تیر ۱۳۹۵اسپویلر یا اسپیلیتر هاش؟
خب واسه حداکثر دانفورس این نوع طراحی بدیهی و لازمه!
king 918
۱ تیر ۱۳۹۵علی جان برای فشار جریان ورودی باد در جلوی ماشین اسپیلیتر لازمه که هوارو مستقیم از زیر ماشین عبور بده و بعد از اون به وسیله ی دفیوزر خارج بشه البته بات موافقم یکم در طراحی اسپیلیتر اضافه کاری شده نیازی به این حجم و اندازه نیست فکر کنم هدفشون بیشتر از این طراحی جنبه ی ظاهری بوده تا کارایی میخواستن یکم هم ماشین خشن باشه ..
moein
۱ تیر ۱۳۹۵دیگه خیلی ضایش کرده این اسپیلیتر
سامان
۱ تیر ۱۳۹۵از اولش هم NSX یه چیز دیگه بود
اوج مهندسی ژاپنی
احمد باقری
۱ تیر ۱۳۹۵هر روز بهتر از دیروز.
یو اس اس اینترپرایز
۱ تیر ۱۳۹۵قدرت و حجم موتور؟؟؟؟
حمید
۱ تیر ۱۳۹۵دوستان در نظر داشته باشید که این ماشین برای مسابقات Hill Climb بهینه سازی شده، و دلیل اسپلیتر بزرگ جلو برای افزایش DownForce روی محور جلو هست. اکثر ماشین های شرکت کننده در این مسابقات همین طور هستند.