هوندا

آگهی خلاقانه هوندا: قدرت رؤیاها

با شنیدن نام هوندا ممکن است تنها به خودروها و موتورسیکلت‌های آن بیاندیشیم. اما این شرکت چیزهایی فراتر از اینها نیز می‌سازد.

YT-Honda
در یک ویدئوی دو دقیقه‌ای خلاقانه، هوندا به ما نشان می‌دهد که چگونه هرچیز از موتورسیکلت گرفته تا خودرو، قایق و تجهیزات دریایی، جت اسکی، ربات، خودروهای فرمول یک، چمن‌زن، هواپیمای جت و غیره می‌سازد. در این ویدئو به‌نوعی سیر تحولات محصولات را نیز مشاهده می‌کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. Infinite

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (451 ديدگاه)

    سپاسگزارم
    هوندا یکی دو سال پیش هم یک ویدئویی شبیه به همین رو منتشر کرده بود. دوست دارم این شرکت رو… شعار زیبایی هم داره: The Power of Dreams

    1. asa

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (568 ديدگاه)

      من که نشد ببینم ، حداقل شما ها یک اقایی کنید خلاصشو بگید ارزو بدل نمونم.

  2. سعید

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (474 ديدگاه)

    ای خدا لعنتت کنه مخابرات از ترس تموم شدن حجمم نگاش نکردم
    موندم تو این مملکت چی درسته؟به چی دل خوش کنم؟
    اها فهمیدم به شما بچهای پدال دلم خوشه که همه علاقه مون یکیه و شماهم خیلی بامرامین(-:

    1. فردین بهادری نژاد

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (128 ديدگاه)

      دقیقا داداش منم به همون دلیل نگاه نکردم :|

    2. سامان اذری

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (3204 ديدگاه)

      داداش اونقدر عالی بود که من دانلودش کردم :)
      ما 2 نفری اینترنت همارا 256 توربو خریدیم
      ماهی 6 گیگ حدود 21 تومن
      نفری 10.500
      راضیمون میکنه (البته نسبت به شرکتهای قبلی )

  3. محمد

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (509 ديدگاه)

    این یعنی قدرت…ماشالا زاپن

  4. ali

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (715 ديدگاه)

    واااااااااااااای میدونید فقط چقدر وقت و هزینه صرف این تبلیغ دودقیقه ای شده معرکه بود واقعا دمشون گرم اونایی که باید بفهمن میفهمن

  5. احمد باقری

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (4706 ديدگاه)

    حق با دوستمون هست، یکی دو سال پیش هوندا ویدئویی شبیه این رو منتشر کرده بود که نشون میداد چه چیزهایی میتونه بسازه و انواع و اقسام اونا به هم تبدیل می شدن برای جذابیت ویدئو.

  6. سامان اذری

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3204 ديدگاه)

    من یه جایی خوندم که تو ژاپن بغضی افراد اونقدر کار میکنند که از کار کردن زیاد میمیرند O_o
    و تو اداره ها روز اول مدیر میاید کفش کارگر رو واکس میزنه تا حس غرور و بزرگی از بین بره
    و اگه کسی سر کار بخوابه کارفرما بجای ناراحت شدن و سرزنش کردن بهش احترام میزاره چون اون کارگر بخاطر خستگی ناشی از کار خوابش برده

    1. علی آقا

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (587 ديدگاه)

      البته یه بخشیش هم تخیلات ماست. وگرنه شاید کارگری که سرکار خوابیده به خاطر تماشای سری آ ایتالیا تا نیمه شب بیدار بوده و نه به خاطر خستگی ناشی از کار.

  7. AHMADREZA

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    خیلی تبلیغ با حال بود

  8. ali

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (43 ديدگاه)

    مفهومش عالی بود.

  9. احسان(احسان)

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2868 ديدگاه)

    هوندا یکی از بهترین گروه تبلیغات و بازاریابی در دنیا رو داره.واقعا نبوغ و تازگی در تبلیغات این شرکت موج میزنه

  10. shahab

    ۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    ژاپنه دیگه
    جای تعجب نمیذارن برا آدم با کاراشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا