هنوز یک هفته از قیمتگذاری و عرضه نسل جدید هوندا سیویک تایپ R نگذشته اما این کمپانی ژاپنی قبلاً دربارهی نسخههای بیشتر قهرمان دیفرانسیل جلوی پیست نوربرگ رینگ صحبت کرده است. مهندس ارشد مدل سیویک به اتوموتیونیوز گفته است که هوندا میخواهد از نظر حجم فروش پایدارتر باقی بماند و احتمالاً تولید بیش از یک مدل سیویک تایپ R میتواند یک راهحل باشد.
او گفته که برنامهای برای تولید نسخه قدرتمندتر از سیویک تایپ R کنونی وجود دارد و شاید نسخهای چهارچرخ محرک از آن نیز برای رقابت کامل با حریفانی چون فورد فوکوس RS و فولکسواگن گلف R تولید شود. یک راه دیگر نیز میتواند توسعهی تایپ R متمرکزتر روی جنبهی گرند تورینگ باشد که احتمالاً در آن از سیستم تعلیق نرمتر استفاده خواهد شد و بهینهسازیهایی برای راحتتر شدن خودرو برای سفرهای طولانی در نظر گرفته خواهد شد.
شایان ذکر است نسل جدید سیویک تایپ R استاندارد از هفته گذشته در بازار آمریکا عرضه شده و بهای آغازین آن ۳۴۷۷۵ دلار بوده است. شاید بتوانید در سال ۲۰۱۸ پشت فرمان نمونهای ارزانتر قرار بگیرید زیرا انتظار میرود تریم پایهی جدیدی به مدل کنونی ملحق شود.
سامان اذری
۳۰ خرداد ۱۳۹۶اوف چه شود
با سوبارو wrx برادران تاچیبانا رو تشکیل میدن
.
I❤HONDA
سامان اذری
۳۰ خرداد ۱۳۹۶با تشکر از شاهین قارداش ❤❤❤
بابت این پست
sina
۳۰ خرداد ۱۳۹۶داش سامان نذاشت از آرزوت یه هفته بگذره هوندا?
سامان اذری
۳۰ خرداد ۱۳۹۶اره سینا داش
حیف بود سیویک تایپ ار با 400 نیوتن متر گشتاور فقط FWD باشه
فيصل
۳۰ خرداد ۱۳۹۶آقا کامنت ۲-۳ روز قبلت رسید به گوششون
سامان اذری
۳۰ خرداد ۱۳۹۶❤
اره فیصل جان
شاهین
۳۰ خرداد ۱۳۹۶مخلصم سامان جان
Mahdi US & JP CARS
۳۰ خرداد ۱۳۹۶جای لنسر خالیه
فقط تویوتا و هوندا
۳۰ خرداد ۱۳۹۶واقعا
حیف که میتسوبیشی تمام تمرکزشو کذاشته رو شاسی بلندها و کراس اوورها طبق حرف خودشون. متاسفانه.
میترسم از روزی که کراس اوورها اکثر بازار رو به دست بگیرن و کمتر سدان ببینیم.
همین هوندا رو نگاه. crv خیلی عالیه. بهترینه تو کلاس خودش. ولی آکورد و سیویک برای یه عاشق ماشین یه چیز دیگه ان. چه ظاهری، چه لذت رانندگی و … .
h
۳۰ خرداد ۱۳۹۶Subaru Impreza WRX STI خیلی سر تره…
از اون طرف طراحی سویک عالیه…
ACR VIPER
۳۰ خرداد ۱۳۹۶اصلا پرفرومنس هوندا عالیه مخصوصا باسیستمawd
کلا این تیپ سدانها با این مشخصات فنی واقعا جذابن
میدونم ربط نداره ولی دعا میکنم سلطان این سگمنت
که میتسو اوو باشه تو نسل جدید لنسر
یا تو یه ماشین مستقل که احتمال میدم از لنسر جدا شه توسط میتسو
دوباره برگرده
mohammadreza
۳۰ خرداد ۱۳۹۶یکم گرونه(اما قابل احترام)
شخصا مزدا mx-5 رو که 5 هزار دلار ارزون تره و دیفرانسیل عقبه و رودستر هم هست رو ترجیح میدم
ماشینی که در رقابت با بزرگانی همچون اس کلاس کابریولت در سال 2016 به عنوان ماشین سال انتخابذشد
#ali.m#
۳۱ خرداد ۱۳۹۶چه شود?
ShoMpeT
۳۱ خرداد ۱۳۹۶دوستان میشه دلیل مقایسه این ماشین با فورد فوکس و گلف رو یکمی توضیح بدید؟ این ماشین که هاچبک نیست، چرا همش با هاچبک ها مقایسه میشه؟ من که متوجه نمیشم!
mohammadreza
۳۱ خرداد ۱۳۹۶سیویک هاچبکیه که ادا سدانارو در میاره
mohammadreza
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ولی خارج از شوخی درسته سیویک لیفت بکه ولی چون تعداد لیفت بک های بازار کمه (مخصوصا اونایی که عملکزد اسپرت هم داشته باشن) و از طرف دیگه مهم ترین معیار اینکه یه ماشین بین ماشینذهای مشابه تو چه سگمنتی قراربگیره فاصله دو محورشه و فاصله محورهای سیویک شبیه به هاچبک هاست معمولا با هاچبک ها هم مقایسه میشه