نسل آیندهٔ هوندا CR-V در دست توسعه است و این رندرها میخواهند تا حدودی چهرهٔ آنرا نشان دهند. عکاسان جاسوس اوایل امسال پروتوتایپ نسل جدید این کراساوور محبوب را شکار کردند و هرچند این خودرو کاملاً استتار شده بود اما فرم چراغهای جلو و جلوپنجرهٔ آن تقریباً بهطور واضح مشخص بود. به همین دلیل، توانستیم بفهمیم که طراحان هوندا تغییرات نسبتاً قابلتوجهی در چهرۀ CR-V ایجاد کردهاند و حالا تقریباً همهٔ این تغییرات در این رندرها به تصویر کشیده شدهاند.
نسل آیندهٔ CR-V با چراغهای باریک و تیزی که به جلوپنجرهٔ مشکیرنگی متصل شدهاند، بیشترین تغییرات را در قسمت جلو تجربه کرده است. البته این طراحی تا حدودی ما را به یاد مرسدس بنز EQC میاندازد ولی بسیار جذابتر از نسل کنونی به نظر میرسد؛ همچنین علاوه بر چراغها و جلوپنجرهٔ جدید، CR-V آینده از ورودیهای هوای تازهای هم درون سپر خود بهره خواهد برد.
در مورد طراحی عقب خودرو اما نمیتوان اظهارنظر چندانی کرد زیرا این قسمت پوششهای استتاری سنگینی دارد و به همین دلیل فعلاً نمیتوان فهمید که در طراحی عقب CR-V شباهت با نسل کنونی حفظ خواهد شد یا نه ولی بااینحال وبسایت روسی Kolesa در رندر خود طراحی تکاملی و چراغهایی مشابه نسل فعلی اما با خطوطی تیزتر را به تصویر کشیده است.
گزارش شده که نسل جدید CR-V کمی بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود و در برخی بازارها با آپشن سه ردیف صندلی ارائه خواهد شد. علاوه بر این، احتمالاً در قوای محرکهٔ خودرو هم تغییرات قابلتوجهی صورت خواهد گرفت زیرا ممکن است CR-V جدید حداقل در برخی بازارها مثل اروپا صرفاً بهصورت هیبریدی عرضه شود. هرچند هنوز مشخص نیست که این نسخه هیبریدی خواهد بود یا پلاگینهیبریدی اما انتظار میرود قوای محرکهٔ آن مشابه HR-V e:HEV هیبریدی جدید باشد.
Kato
۱۸ مرداد ۱۴۰۰معرکه ژاپنی
Reza.M
۱۸ مرداد ۱۴۰۰طراحی های تویوتا رو که مقایسه می کنم با طراحی های هوندا و هیوندای و کیا و خصوصا مزدا خندم میگیره…راوفور رو مقایسه کنید با توسان و اسپرتیج و cx-5 و یا همین crv…البته امیدوارم او cvt کوفتیو بذاره کنار دیگه…
مزدا
۱۸ مرداد ۱۴۰۰جذاب شده امیدوارم کابینش رو هم تغییر اساسی بدن
A.....She only reminds Me of love.....A
۱۸ مرداد ۱۴۰۰چرا ژاپنی ها طراحی مثل بچه آدم بلد نیستن!؟
وحید
۱۸ مرداد ۱۴۰۰این رندرها مربوط به ماشین های فورد (از جلو و بغل) و ولوو (از پشت) هستند؟
فقط کافیه که اون طرح جلوپنجره شون هم تغییر کنه تا کُپی پیست نسل جدید هیوندای توسان بشن!
میثم
۱۸ مرداد ۱۴۰۰عقبش خیلی ولوو شده
ولی فکر نکنم عقبشو این مدلی طراحی کنن خیلی تابلوئه
datsun
۱۸ مرداد ۱۴۰۰این ماشین ۲۶ سال از سال ۱۹۹۵ در پنج نسل تولید شده که همگی چراغهای عقبش به همین شکل بوده.
sina
۱۸ مرداد ۱۴۰۰اگه این شکلی باشه خوبه
میشه اولین خودرویی که نسل جدیدش از قدیمش بهتره تو محصولات هوندا بعد از فیت و سیویک و اچ عار دی
مهدی دانشپور
۱۸ مرداد ۱۴۰۰واقعا کیفیت ساخت داخل وبدنه هونداممتازوعالیست امانمیدونم چراخودردهای ژاپنی باوجودباکیفیت بودنشان یک نقطع ضعف عمدی توساخته هایشان میزارندواونهم جعبه دنده سی وی تی ویاکمبودآپشنهای ضروری ست الان لوکسژن که یک شرکت تایوانی گمنام درایران مونتاژخودروی کراس اووری کرده توتبریزکه گیربکس آیسین شش دنده روش گذاشته وآپشنهاش درحدایکس تریل وبیشترازاون اونوقت بایک میلیاردتونمایشگاه همموجوده وازفیدلیتی بهمن خودروهم خیلی کامل وفنیش قویست آدم اونوقت دیگه نومیدمیشه دونیم میلیاردبه ایکس تریل وراوفور وهوندا بده که قدرتش کمترازیه ماشین لوکسژن یوشش باشه ویه سردرگمی واسه مصرف کننده میاره
آریا+منش
۱۸ مرداد ۱۴۰۰تموم شد ، خیلی تاثیر گذار بود
net
۱۸ مرداد ۱۴۰۰چراغ عقب که مثل چراغ عقب کراس اورهای ولوو به ستون سقف چسبیده بد هست
AMG GT R
۱۸ مرداد ۱۴۰۰عقبش خود ولوو هست اگه آرم هوندا نبود همه می گفتن ولوو هست
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۸ مرداد ۱۴۰۰هیچیش شبیه هوندا نیست، عقبشم بقول دوستان آدمو یاد ولوو میندازه، من که دوست نداشتم…
Ali
۱۸ مرداد ۱۴۰۰کاش این ماشین بزرگ تر بود مثلاً اندازه های نیسان ایکس تریل عالی میشد
و البته امیدوارم هوندا فیس لیفت پاسپورت رو بده بیرون
مهردادکمال
۱۸ مرداد ۱۴۰۰جای خالیش تو ایران خیلی حس میشه
Hamilton1860
۲ آبان ۱۴۰۰هیچ چیز نیست که جای خالیش تو ایران حس نشه…