رکوردشکنیها ادامه دارد…
اول مگنی کورس سپس اسپا و حالا سیلورستون! هوندا سیویک تایپ R پس از ثبت رکوردهای جدید برای طی یک دور پیستهای مگنی کورس و اسپا توانسته در سیلورستون که خانهی گرندپری بریتانیا میباشد رکوردشکنی نماید.
مات نیل که سه بار قهرمان مسابقات تورینگ شده این هاچبک داغ را رانده و یک دور پیست را تنها در ۲ دقیقه و ۳۱.۳۲ ثانیه طی کرده و رکورد قبلی سریعترین خودروی دیفرانسیل جلوی سیلورستون را شکسته است. این رکورد در سال ۲۰۱۶ و توسط نسل قبلی همین خودرو ثبت شده بود.
نیل درباره سیویک تایپ R میگوید:
جایی که من مزیت واقعی تایپ R را یافتم در زمان عبور پرسرعت از پیچها بود جایی که پایداری خودرو ترکیبی از آئرودینامیک و سیستم تعلیق پیشرفتهی جدید نشان میدهد. شما در پیچهای تند میتوانید با سرعت بالا وارد پیچ شده و با اعتمادبهنفس فوقالعادهای این کار را انجام دهید.
سیلورستون سومین پیستی است که هوندا چالش رکوردشکنی ۲۰۱۸ خود را در آن ادامه داده است. این برند با سیویک تایپ R خود در سه پیست یاد شده توانسته رکورد سریعترین خودروی دیفرانسیل جلو را ارتقا دهد. البته رکورد مهمتر این خودرو سال پیش به دست آمد جایی که تایپ R توانست یک دور پیست مشهور نوربرگ رینگ را در ۷ دقیقه و ۴۳.۸ ثانیه طی کند و بهترین هاچبک های فولکسواگن، سئات و رنو را پشت سر بگذارد.
هوندا در ماههای آینده به پیستهای استرویل و هونگارورینگ نیز سر خواهد زد و البته پشت فرمان این خودرو رانندگان مشهوری همچون تیاگو مونتیرو و جنسن باتن خواهند نشست.
[دانلود ویدئو]این تنها موضوعی نیست که باعث میشود این تایپ R بهترین کلاس خود باشد. نسل جدید سیویک تایپ R از پلتفرم کاملاً جدید سود میبرد و هوندا همهچیز از پایداری و هندلینگ گرفته تا سیستم تعلیق، آئرودینامیک، مرکز ثقل و… را ارتقا داده است تا بدین ترتیب این خودرو کم ارتفاعتر، پهنتر و طویلتر باشد. بازخوردی که راننده از فرمان به دست میآورد چندین قدم بهتر از نسل پیشین میباشد.
#ali.m#
۱۲ تیر ۱۳۹۷پادشاه هاچبک ها
?سیویک?
sina
۱۲ تیر ۱۳۹۷خدایا بسه! از رکورد شکنی خسته شدیم ?
me84
۱۲ تیر ۱۳۹۷.
حاج سینا تبریک.
sina
۱۲ تیر ۱۳۹۷فدات داش ❤️
ایلیا
۱۲ تیر ۱۳۹۷” سی نا ”
” سی ویک ”
sina
۱۲ تیر ۱۳۹۷مخلصم ایلیای عزیز
ایشالا همه مون سوار شیم یه روز
me84
۱۲ تیر ۱۳۹۷.
چجوریه که این ماشین دف جلو میتونه از سوباروی دو دف تو پیست بهتر عمل کنه؟
واقعا کلی تکنولوژی زیر پوستش داره.
یاس ی
۱۲ تیر ۱۳۹۷بابا دمش گرم، چه اعجوبه ای شده این سیویک، نمای جلوش بسیار بسیار زیباست.
کاشکی جای راننده بودم، چه حالی میده این دنده عوض کردنها وقتی سوار همچین ماشینی باشی اونم توی پیست. حال کردم با رانندگیش.
Reza
۱۲ تیر ۱۳۹۷یچه ها چرا وقتی دنده عوض میشه صدای ( تس تس ) میاد؟
T.H.M
۱۲ تیر ۱۳۹۷سیویک جان بی خیال عشقم. به خدا فهمیدیم بهترینی ❤
Mohamad
۱۲ تیر ۱۳۹۷از یه جایی به بعد فقط سیویکو میبینی :))
کاش میشد #منشن کرد
لازم به ذکر که بنده نه برند محبوبم هونداست نه خودروی مورد علاقم سیویک تایپ آر
اما کامنتی که یه طرفه غش کنه و بقیه هم ازش حمایت کنن میتونه لایق طنز باشه
ارادت
امیر
۱۲ تیر ۱۳۹۷اخه مگه میشه یه هاچبک اینقد خوب باشه؟؟!!!!!!!!!!!
قبل این هیچ وقت علاقه ای به یه هاچیک نداشتم