پس از عملکرد ضعیف هوندا آکورد جدید در امر فروش، این خودروساز ژاپنی بهای لیزینگ سدان خود در آمریکا را تا ۱۱۰۰ دلار کاهش داد.
بنا به گزارش Cars Direct، هماکنون آکورد ۱.5T LX 2018 را میتوان با پیشپرداخت ۲۳۹۹ دلاری و پرداخت ماهانه ۲۴۹ دلاری (اقساط ۳۶ ماهه) لیزینگ کرد که نشان دهنده کاهش ۸۰۰ دلاری پیشپرداخت است. همچنین هزینه کاری لیزینگ این خودرو با کاهش ۲۲ دلاری از ۳۳۸ به ۳۱۶ دلار در ماه رسیده است.
افرادی که به دنبال مدلی مجهزتر هستند میتواند آکورد ۱.5T EX را با پیشپرداخت ۲۶۹۹ دلار و اقساط ماهیانه ۲۸۹ دلار (اقساط ۳۶ ماهه) لیزینگ کنند. پیشپرداخت کنونی در مقایسه با مبلغ ۳۷۹۹ دلاری قبلی کاهش قابلتوجهی را نشان میدهد. آکورد ۲.0T اسپورت نیز به لطف کاهش ۱۰ دلاری اقساط ماهانه و کاهش ۹۰۰ دلاری پیشپرداخت ارزانتر از قبل شده است. پیشپرداخت اولیه این خودرو هماکنون ۳۰۹۹ دلار میباشد.
علیرغم این پیشنهادی لیزینگی جدید، هوندا آکورد ۲۰۱۸ هنوز هم در مقایسه با برخی رقبا بسیار گرانتر نشان میدهد. برای مثال اقساط ماهانه آکورد LX در سانفرانسیسکو ۶۱ دلار بیشتر از تویوتا کمری SE قابلمقایسه است.
ماه پیش هوندا خبر از کاهش ۱۰ درصد فروش سالبهسال آکورد داده بود. حال باید منتظر ماند و دید نسل جدید این خودرو که تحسین کارشناسان صنعت خودرو را برانگیخته میتواند دل مشتریان را نیز به دست آورد یا خیر.
امین
۲۷ فروردین ۱۳۹۷موندم چی بگم …..
Yaser1986
۲۷ فروردین ۱۳۹۷جز حسرت کشیدن چیزی نداریم که بگیم خدا لعنت کنه باعث و بانی این بدبختیای مارو
Anarsh
۲۷ فروردین ۱۳۹۷چنانچه با همین شرایط لیزینگی آکورد عزیز بیاد ایران کارخونه هوندا باید چنتا شیفت کاری اضافه کنه تا پاسخگو مردم عزیز ایران باشه البته بازم بعید میدونم موفق به این مهم شه، این مشاوران و مدیران و مسولان فروش هوندا چقدر نابخردند که این کارو نمیکنن.
مسعود
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ماشینی که با این سطح از تکنولوژی طراحی و پیشینه درخشان انقد کم رونقه فروشش اونجا که انقد شرایط فروش سهل آسونی رو گذاشتن براش که شخصی با یه حقوق متوسط 4 هزار دلاری میتونه با یک سینزدهم حقوق ماهیانش صاحب همچین ماشینی بشه که آرزوی بسیاری از ما ایرانیاست . خودتون قضاوت کنید جهنم که میگن کجاست ….!!!!!!!
Fk
۲۷ فروردین ۱۳۹۷کمترین دستمزد تو امریکا ساعتی ده ألی دوازده دلاره
اونم واسه کارای خیلی معمولی ۴۴ساعت در هفته
هفتگی هم تصفیه میشه
لازم ب ذکره که این نوع لیزینگ با اون چیزی که تو ایران میبینید ب کلی متفاوته
بعد از سه سال شما باید نقدا الباقی پول خودرو رو پرداخت کنید
یا خودرو رو تحویل بدید
یا تحویل بدید ی خودروی صفر دیگه با لیس کنید
Alireza
۲۷ فروردین ۱۳۹۷تنها راهش فیس لیفته در طراحی خارجیه
مهراد
۲۷ فروردین ۱۳۹۷سلام در متن به کاهش ۸۰۰ درصدی پیش پرداخت اشاره شده است که فکر میکنم منظور نویسنده کاهش ۸۰ درصدی بوده.
پرسپولیس
۲۷ فروردین ۱۳۹۷چه خبره نقطه مقابل کشور ماایستاده حقه بازای شبه نمایندگی ولیزینگی تمام حقه باز یادبگیرید خجالتی بکشید
NAVID۰۰۹۸
۲۷ فروردین ۱۳۹۷مشکل اینه که تویوتا کمری زیادی خوب و مقرون به صرفه هست.
مهدی
۲۷ فروردین ۱۳۹۷توی تمام تست هایی که تاالان انجام شده آکورد کمری روشکست داده که برام عجیب بود.چون روکمری این نسل خیلی چیزا شنیدم.هرچند تاالان چند بار فراخوان دادن براش
مهدی
۲۷ فروردین ۱۳۹۷کاهش 800 دلاری است عزیزم
ایمان
۲۸ فروردین ۱۳۹۷فقط دوستان به این نکته توجه کنید که لیزینگ به اون معنی ای که ما در ایران داریم نیست. لیزینگ یعنی اجاره کردن ماشین نه خریدن و صاحب شدن اون. اون چیزی که ما در ایران به اشتباه لیزینگ میگیم(خرید اقساطی) در اصل فاینانسینگ هست. در لیزینگ مشتری ماشین رو با یک مبلغ پیش پرداخت و یک اجاره ماهانه مشخص به مدت محدود (مثلا سه سال) از شرکت لیزینگ اجاره میکنه و بعد از اتمام قرارداد میتونه قیمت کارشناسی شده رو پرداخت کنه و اون ماشین رو بخره یا اینکه اون رو پس بده به شرکت و یا اجاره رو تمدید کنه. ضمن اینکه محدودیت کارکرد هم در قرارداد لحاظ میشه( معمولا سالی ۱۲۰۰۰ مایل) و به ازای هر مایل اضافه هم جریمه باید پرداخت کنه.
ایمان
۲۸ فروردین ۱۳۹۷البته این اطلاعات مربوط به بازار امریکاست. نکته جالب اینکه در کشور امریکا مالکیت خودرو ها رو به کاهش هست و در حال حاضر تعداد تعداد خودرو های اجاره ای یا لیس شده از خودرو های با مالکیت شخصی بیشتر شده و طبق پیش بینی ها اگر اشتباه نکنم تا سال ۲۰۳۵ تخمین زده شده که دیگه کسی تو امریکا صاحب ماشین نباشه. یعنی اجاره خودرو در امریکا کمی به صرفه تر از خرید اونهاست.