هوندا برای مدل ۲۰۲۱، سدان میان سایز خود یعنی آکورد را مورد چند بهروزرسانی قرار داده است. یکی از این بهروزرسانیها، تازهسازی طراحی بیرونی خودرو با جلوپنجرهٔ عریضتر با ادغام بهتر رادار، چراغهای جلوی LED جدید با روشنایی گستردهتر و دهانهٔ کوچکتری برای مه شکنها است. همچنین برای تیپهای LX، EX-L و تورینگ رینگهای آلیاژی جدیدی ارائه شده و برای تیپهای اسپرت و تورینگ هم رنگ بیرونی خاکستری جدیدی قابل انتخاب است.
در داخل، هوندا نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را در همهٔ تیپها بهصورت استاندارد ارائه کرده است که این یعنی اپل کارپلی و اندروید اتو هم حالا استاندارد هستند. در بخش ایمنی، همهٔ تیپهای آکورد به سیستم جدید یادآوری صندلی عقب و یادآوری کمربند ایمنی عقب مجهز شدهاند درحالیکه در تیپهای بالاتر یک سیستم کنترل ترمز سرعت پایین هم ارائه میشود. همچنین کروز کنترل تطبیقی و دستیار حفظ حرکت میان خطوط نیز مورد بهروزرسانی قرار گرفتهاند.
در بخش قوای محرکهٔ نیز آکورد هیبریدی به لطف بهروزرسانیهایی در سیستم دو موتوره، پاسخ فوریتر به پدال گاز و احساس شتاب طبیعیتری پیدا کرده است. همچنین نرمافزار مدیریت موتورهای توربوشارژ ۱.۵ لیتری ۱۹۲ اسب بخاری و ۲ لیتری ۲۵۲ اسب بخاری نیز برای پاسخگویی بیشتر پدال گاز مورد بهروزرسانی قرار گرفته است. علاوه بر این، عملکرد سیستم Idle Stop (سیستم توقف/حرکت) هم بهتر شده و حالا هنگامیکه راننده پدال ترمز را رها میکند، پیشرانه سریعتر روشن میشود. خبر مهم در مورد قوای محرکهٔ آکورد مدل ۲۰۲۱ اما حذف گیربکس دستی است که این یعنی حالا موتور ۱.۵ لیتری صرفاً با گیربکس CVT و موتور ۲ لیتری فقط با گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک عرضه میشوند.
هوندا همچنین برای آکورد مدل ۲۰۲۱ یک تیپ جدید بنام اسپرت SE (اسپشیال ادیشن) را هم ارائه کرده که به تیپ محبوب اسپرت، ویژگیهای جدیدی را اضافه میکند. صندلیهای چرمی، گرمکن صندلیهای جلو، تنظیم برقی ۱۲ جهته برای صندلی راننده و ۴ جهته برای صندلی سرنشین جلو، گرمکن آینهها، سیستم ورود هوشمند و استارت از راه دور موتور ازجملهٔ ویژگیهای این نسخهٔ جدید هستند. آکورد اسپرت SE در ظاهر نیز با اسپویلر عقب، رینگهای ۱۹ اینچی منحصربهفرد، مه شکنهای LED، جلوپنجرهٔ کرومی تاریک و سر اگزوزهای کرومی از دیگر تیپها متمایز شده است.
قیمت هوندا آکورد مدل ۲۰۲۱ از ۲۴,۷۷۰ دلار آغاز میشود درحالیکه قیمت پایهٔ آکورد هیبریدی برابر با ۲۶,۳۷۰ دلار است. فروش این سدان ژاپنی مدل ۲۰۲۱ هماکنون در نمایندگیهای هوندا آغاز شده است.
Aryan kia
۲۲ مهر ۱۳۹۹عالیه
Me
۲۲ مهر ۱۳۹۹Big like
پارسا عشق ماشین
۲۲ مهر ۱۳۹۹با کیفیت ترین و نرم ترین ماشین دنیا من نسخه قبلیش رو سوار شدم بینظیر بود
ژاپن
۲۲ مهر ۱۳۹۹همیشه عالی بوده و هست
Hadi
۲۲ مهر ۱۳۹۹بسیار زیبا و همه چی تموم
سدان خانوادگی واقعی……
sina
۲۲ مهر ۱۳۹۹چقد خوبه این ماشین
ارش
۲۲ مهر ۱۳۹۹محبوب ترین سدان ژاپنی که خیلی دوست دارم به غیر از دو مدل لکسوس همین مدل آکورد هست در مورد طراحیش هم خواندم که سبک فست بک هست میگم چرا اینقدر خوشگله.
MC20
۲۲ مهر ۱۳۹۹هوندا یه سیستمی رو در پیش گرفته که من خیلی ازش بدم میاد ول هم نمیکنه ، اینکه نوار کرومی جلو رو تا اخر چراغ جلو میکشه خیلی زشت میشه
پارسا عشق ماشین
۲۲ مهر ۱۳۹۹در طراحی سلیقه ای است ولی شما بدتون میاد ولی من بدم نمیاد ولی من از نرم بودن و حس یک سدان رو القا می کنه
Ramiin
۲۲ مهر ۱۳۹۹عالیه این ماشین
یاور
۲۲ مهر ۱۳۹۹سدان فول سایز هوندا چیه؟
sina
۲۲ مهر ۱۳۹۹هوندا سدان فول سایز نداره
آکورا RLX رو داشت که تولیدش متوقف شد بخاطر فروش اندکش (سالی هزارتا)
هوندا سه تا سدان داره الان : سیویک (کامپکت) اینسایت (بین سیویک و اکورد بیشتر نزدیک به اکورد از لحاظ ابعاد) و آکورد (میدسایز)
دانیال
۲۲ مهر ۱۳۹۹هوندا عشق لاینتهی
اخشیج
۲۲ مهر ۱۳۹۹دوستان کسی اطلاعی داره بین ژاپنیا کدوم شرکت نرم ترین سواری رو داره؟
حسین دهمرد
۲۲ مهر ۱۳۹۹احتمال زیاد لکسوس بعدشم خود تویوتا
Alireza
۲۲ مهر ۱۳۹۹هزچی داخلش خوبه ،بیرونش!!!!
محمدهادی
۲۲ مهر ۱۳۹۹پسر این ماشین همه چیش حرف نداره
فقط من موندم هوندا چرا انقدر آکوردو داره نسل به نسل زشت ترش میکنه
واقعا هیچ مفهومی نداره حالت چراغ ها و جلوپنجره و ورودی های هوای جلوش
که چی این حالت؟؟
مانی
۲۲ مهر ۱۳۹۹هم بیرون هم درون شبیه ماشینهای لوکس شده
سوراخ تو سپر جلو که به جلو پنجره پیوست شده کمی کوچیکتر بشه بهتره
این ماشین فنی،ظاهری،قیمتی عالیه
مایکل
۹ آبان ۱۳۹۹مزدا ۳ و مزدا ۶ بعد لکسوس