هوندا

قیمت و مشخصات هوندا آکورد مدل 2019

هوندا آکورد ۲۰۱۹ از اول نوامبر وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود و مدل پایه‌ی آن قیمت ۲۳۷۲۰ دلاری خواهد داشت.


اما مدل تورینگ مجهز به پیشرانه ۲ لیتری توربو هم قیمت ۳۵۹۵۰ دلاری داشته و برای اولین بار در کلاس خود با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و همچنین سیستم تلماتیک هوندا لینک عرضه می‌شود. این سیستم به راننده اجازه می‌دهد از طریق گوشی هوشمند خود و تقریباً از هرجایی بتواند خودرو را باز و بسته کند.


از جمله تجهیزات استاندارد آکورد ۲۰۱۹ می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب LED، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، صفحه دیجیتال ۷ اینچی، استارت دکمه‌ای و بسته‌ی ایمنی مخصوص هوندا اشاره کرد. همچنین برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، اطلاعات نقاط کور و هشدار توجه راننده از دیگر تجهیزات این خودرو هستند.


یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی لمسی که از سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند در آکورد ۲۰۱۹ به چشم می‌خورد. این خودرو همچنین از هدآپ دیسپلی ۶ اینچی، جفت سازی خودکار بلوتوث گوشی، شارژ بی‌سیم و نسل جدید دستیار هوندا لینک با وای فای داخل گوشی سود می‌برد.

خریداران می‌توانند قوای محرکه‌ی گوناگون شامل ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری ۱۹۲ اسبی، ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۵۲ اسبی و قوای محرکه هیبریدی متشکل از پیشرانه ۲ لیتری و واحدی الکتریکی با مجموع خروجی ۲۱۲ اسب بخاری را انتخاب نمایند.

به منظور تأکید روی خصیصه‌های اسپورت آکورد، یک گیربکس ۶ سرعته دستی با تعویض‌های کوتاه نیز برای مدل‌های غیرهیبریدی ارائه شده است. همچنین گیربکس ۱۰ سرعته یاد شده و یک گیربکس CVT نیز در دسترس خریداران قرار دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. hami

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (23 ديدگاه)

    ای جان از همین چندتا واسه جوان ها وارد کنن سوار بشن
    سو.رماشین نخواستیم.
    همین خوبه به خدا.

  2. نوید جهرمی

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    یکم موتوراش آدمو به شک میندازه. ولی خیالتون راحت که هنوزم بهترین رانندگی این کلاس دست خودشه. با وجود طراحی تودل نرو و خاصش هنوزم دوستش دارم.
    ——————–
    سامان عکس از این آکورد شکار نکردی؟

    1. Mohamad

      ۱۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (812 ديدگاه)

      کماکان معتقدم کمری جدید بهتر از اینه

      1. شاهين

        ۱۵ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (856 ديدگاه)

        کماکان معتقدم مزدا۶ با موتور ۲۵۰۰سی سی توربو و قابلیت کاهش مصرف سوخت تا ۵۰٪؜ با استفاده از خاموش کردن سیلندرها در سرعت ثابت بهترین گزینه این کلاس و این قیمته,ولی آکورد و کمری و اپتیما هم عالی هستن

  3. sina

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2663 ديدگاه)

    سنگ محک سدان های اقتصادی دنیا

  4. cfz

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (102 ديدگاه)

    هوندا اکورد
    ماشینی که همیشه عاشقش بودم
    هنوزم سرش با دوستام و داداشام با کمری جرو بحث میکنیم
    من فکر میکنم خیلی هم قشنگه هم داخل هم بیرون
    ولی کاش موتورش 1.5 نبود هرچند موتورش قویه ولی واسه این کلاس یخورده نامناسبه
    همراه با آلتیما عاشق آکوردم امیدوارم هردوشون بدرخشن

    1. sina

      ۱۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2663 ديدگاه)

      داداش یه موتور دو لیتری 252 اسبی هم داره.

  5. Omid

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    واقعا این امریکایی ها چجوری بین کمری و این انتخاب میکنن من که سرگیجه گرفتم
    .
    .
    .
    عوضش امنیت داریم

  6. سامان اذری

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    یکی از بهترینهای کلاس خودشه
    ولی تویوتا کمری با موتور تنفس طبیعی بد جوری دل منو برده
    لامصب 205 اسب

    1. datsun

      ۱۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (3953 ديدگاه)

      سامان داداش یه موتور6 سیلندر 3.5 لیتری با قدرت 301 اسب بخار برا نسل جدید کمری در نظر گرفته شده شتاب هم زیر شش

      1. سامان اذری

        ۱۵ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (3216 ديدگاه)

        سلام
        اره داداش میدونم
        حتی پدال یه پست هم گذاشته بود راجبش که از کدام ماشینها سریع تر هست ❤?

  7. سام

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (753 ديدگاه)

    هوندا اکورد در کلاس خودش مثل کمری یک معیار و استاندارد محسوب می شود.کمتر رقیبی در دنیا می تواند با چنین سدان کارآمد و با کیفیتی رقابت کند.هوندا آکورد استاندارد استانداردهاست!

  8. Alireza

    ۱۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (757 ديدگاه)

    داخل فوق العاده خوشگل بیرون زشت

  9. H

    ۱۵ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    آکورد کمری مزدا?۶سه نامدار این کلاس

  10. H

    ۱۵ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    آکورد.کمری.مزدا?6سه نامدار این سگمنت

  11. metti

    ۱۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (119 ديدگاه)

    طراحی خارجیش گیرایی سابق رو نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا