هوندا آکورد ۲۰۲۰ قیمت پایهی ۲۳۸۷۰ دلاری داشته و بهصورت استاندارد در تمامی تریم ها از بستهی ایمنی Sensing این خودروساز با تشخیص علائم ترافیکی سود میبرد. آکورد همچنین تنها سدان میان سایز کلاس خودش است که با گیربکس دستی عرضه میشود.
خریداران میتوانند از بین دو پیشرانهی ۴ سیلندر توربو یکی را انتخاب کنند. پیشرانهی کوچکتر ۱.۵ لیتری قدرت ۱۹۲ اسبی و گشتاور ۲۶۰ نیوتون متری داشته درحالیکه قدرت و گشتاور نیروگاه آهنین ۲ لیتری به ترتیب برابر با ۲۵۲ اسب بخار و ۳۷۰ نیوتون متر میباشد.
پیشرانهی اولی با گیربکس CVT اتوماتیک یا ۶ سرعته دستی همراه میشود درحالیکه پیشرانهی بزرگتر با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک عرضه شده و البته میتوان آن را در تریم اسپورت با گیربکس دستی هم جفت کرد. همچنین دو رنگ خاص تریم اسپورت با نامهای قرمز سن مارینو و نایت صدفی در دسترس هستند.
جدای از تشخیص علائم ترافیکی، بستهی ایمنی هوندا شامل تکنولوژیهایی همچون سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی با هدایت سرعت پایین میباشد.
از دیگر ویژگیهای ایمنی این خودرو میتوان به نوربالای خودکار، دوربین محیطی و پایش توجه راننده اشاره کرد. سیستم اطلاعات نقاط کور و برفپاککنهای حساس به باران نیز بهصورت سفارشی در دسترس راننده هستند.
جزئیات مربوط به قیمت آکورد هیبرید ۲۰۲۰ در آینده و بهصورت جداگانه اعلام خواهد شد.
ایمان
۲۷ شهریور ۱۳۹۸هوندا کارش حرف نداره ??
آکورد هم یک سدان ساده و شیک هست
کافر مقدس
۲۷ شهریور ۱۳۹۸جاتون خالی چند شب پیش زنگ زدم اسنپ یه آقایی اومد با آکورد ۲۰۱۷ ! چقدر راحت بود ماشین بسی بهتر از سوناتا و آزرا و امثال اعهم موندم چرا همچنان. طالبش کمه تو ایران
پ ن: آقاعه بچه مایه بود باباش بهش دیگه خرجی نمیداد اومده بود اسنپ:دی ولی پدری ک ب فرزندش آکورد میده از گلهای گله
Malt hill
۲۷ شهریور ۱۳۹۸شانس رو ببین
زنگ میزنه اسنپ
هوندا آکورد میاد
honda lover
۲۹ شهریور ۱۳۹۸آکورد 2017 اصلا وارد ایران نشده – سعی کنید در خیالبافی حد اعتدال رو رعایت کنید. خخخخ . آخرین مدلی که توی ایران موجود هست 2016
sina
۲۷ شهریور ۱۳۹۸حرف نداره این خودرو
بهترین کلاس خودشه
جایزه ای نبوده که نبرده باشه
خعلی دوست دارم یکیشو داشته باشم
ایمان
۲۷ شهریور ۱۳۹۸رانندگی با هوندا آکورد اعتماد به نفس ایجاد میکند
مجله معتبر ( car and driver ) پس از تست در سال ۲۰۱۸
امیدوارم به عشقت برسی سینا جان ❤❤
sina
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ایشالا ایمان جان
همچنین برای شما هم ارزو میکنم
نکته جالب راجع به خودروهای هوندا اینه که ادم حس نمیکنه خودروی اقتصادی سواره
تو رده بندی رضایت مندی از برند هم بالاترین برند اقتصادی هست حتی بالاتراز شاحه لوکس خودش یعنی اکورا
کوشا
۲۷ شهریور ۱۳۹۸شرقی ها بالاخص ژاپنی ها پادشاه بلامناضع این کلاس هستن!!! هوندا آکورد.. مزدا۶.. تویوتا کمری..نیسان آلتیما.. سوبارو لگاسی. اگه یکی تو انتخاب بین اینا گیر بیفته قطعا سردرد عجیبی می گیره!!!
بهزاد
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ادمین محترم یکی از عکسهای داخل خودرو مربوط به سیویک هست.
حیف این سدانها ، چون زمانی که به پختگی رسیدن گرفتار تب کراس اوورها شدن.
meysam
۲۷ شهریور ۱۳۹۸.
شما فقط طراحی این ماشینو نگاه کن؟ اونم با این قیمت؟ حالا فنیش پیشکش.
بخصوص نمای جلوشو واقعا قشنگ درآورده.
net
۲۷ شهریور ۱۳۹۸چراغ عقب و خط استیل بالای چراغ جلو بد هست و باعث بد فرم شدن چراغ جلو شده
حسین
۲۹ شهریور ۱۳۹۸تو سدان های میان سایز، همیشه آکورد مورد علاقه م بوده. امیدوارم حتی واسه یه بارم شده پیش فرمونش بشینم
Ali
۲۱ شهریور ۱۳۹۹حیف اکورد که با توربو شدن نابود شد
موتور های توربو دشمن استهلاک و بی دردسری هستن و هوندا با این کار واقعا خراب کرد خودشو