هوندا

قیمت و مشخصات هوندا آکورد مدل سال 2020

هوندا آکورد ۲۰۲۰ قیمت پایه‌ی ۲۳۸۷۰ دلاری داشته و به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها از بسته‌ی ایمنی Sensing این خودروساز با تشخیص علائم ترافیکی سود می‌برد. آکورد همچنین تنها سدان میان سایز کلاس خودش است که با گیربکس دستی عرضه می‌شود.


خریداران می‌توانند از بین دو پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربو یکی را انتخاب کنند. پیشرانه‌ی کوچک‌تر ۱.۵ لیتری قدرت ۱۹۲ اسبی و گشتاور ۲۶۰ نیوتون متری داشته درحالی‌که قدرت و گشتاور نیروگاه آهنین ۲ لیتری به ترتیب برابر با ۲۵۲ اسب بخار و ۳۷۰ نیوتون متر می‌باشد.


پیشرانه‌ی اولی با گیربکس CVT اتوماتیک یا ۶ سرعته دستی همراه می‌شود درحالی‌که پیشرانه‌ی بزرگ‌تر با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک عرضه شده و البته می‌توان آن را در تریم اسپورت با گیربکس دستی هم جفت کرد. همچنین دو رنگ خاص تریم اسپورت با نامه‌ای قرمز سن مارینو و نایت صدفی در دسترس هستند.


جدای از تشخیص علائم ترافیکی، بسته‌ی ایمنی هوندا شامل تکنولوژی‌هایی همچون سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی با هدایت سرعت پایین می‌باشد.


از دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو می‌توان به نوربالای خودکار، دوربین محیطی و پایش توجه راننده اشاره کرد. سیستم اطلاعات نقاط کور و برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران نیز به‌صورت سفارشی در دسترس راننده هستند.

اما از نظر تجهیزات رفاهی باید گفت آکورد ۲۰۲۰ به‌صورت استاندارد با بلوتوث، هوندا فری لینک و پاندورا عرضه می‌شود. مدل‌های اسپورت و بالاتر با صفحه لمسی ۸ اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو و… در دسترس هستند درحالی‌که تریم های EX و تورینگ دارای رادیوی HD و رادیو ماهواره‌ای SiriuXM هستند.


جزئیات مربوط به قیمت آکورد هیبرید ۲۰۲۰ در آینده و به‌صورت جداگانه اعلام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    هوندا کارش حرف نداره ??
    آکورد هم یک سدان ساده و شیک هست

    موافقم 15
  2. کافر مقدس

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    جاتون خالی چند شب پیش زنگ زدم اسنپ یه آقایی اومد با آکورد ۲۰۱۷ ! چقدر راحت بود ماشین بسی بهتر از سوناتا و آزرا و امثال اعهم موندم چرا همچنان. طالبش کمه تو ایران

    پ ن: آقاعه بچه مایه بود باباش بهش دیگه خرجی نمیداد اومده بود اسنپ:دی ولی پدری ک ب فرزندش آکورد میده از گلهای گله

    موافقم 5
    مخالفم 7
    1. Malt hill

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (514 ديدگاه)

      شانس رو ببین
      زنگ میزنه اسنپ
      هوندا آکورد میاد

      موافقم 13
      مخالفم 1
    2. honda lover

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آکورد 2017 اصلا وارد ایران نشده – سعی کنید در خیالبافی حد اعتدال رو رعایت کنید. خخخخ . آخرین مدلی که توی ایران موجود هست 2016

      موافقم 11
      مخالفم 4
  3. sina

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2663 ديدگاه)

    حرف نداره این خودرو
    بهترین کلاس خودشه
    جایزه ای نبوده که نبرده باشه
    خعلی دوست دارم یکیشو داشته باشم

    1. ایمان

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (4062 ديدگاه)

      رانندگی با هوندا آکورد اعتماد به نفس ایجاد میکند
      مجله معتبر ( car and driver ) پس از تست در سال ۲۰۱۸
      امیدوارم به عشقت برسی سینا جان ❤❤

      1. sina

        ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
        سوابق: (2663 ديدگاه)

        ایشالا ایمان جان
        همچنین برای شما هم ارزو میکنم
        نکته جالب راجع به خودروهای هوندا اینه که ادم حس نمیکنه خودروی اقتصادی سواره
        تو رده بندی رضایت مندی از برند هم بالاترین برند اقتصادی هست حتی بالاتراز شاحه لوکس خودش یعنی اکورا

  4. کوشا

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (220 ديدگاه)

    شرقی ها بالاخص ژاپنی ها پادشاه بلامناضع این کلاس هستن!!! هوندا آکورد.. مزدا۶.. تویوتا کمری..نیسان آلتیما.. سوبارو لگاسی. اگه یکی تو انتخاب بین اینا گیر بیفته قطعا سردرد عجیبی می گیره!!!

  5. بهزاد

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2547 ديدگاه)

    ادمین محترم یکی از عکسهای داخل خودرو مربوط به سیویک هست.
    حیف این سدانها ، چون زمانی که به پختگی رسیدن گرفتار تب کراس اوورها شدن.

  6. meysam

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    شما فقط طراحی این ماشینو نگاه کن؟ اونم با این قیمت؟ حالا فنیش پیشکش.
    بخصوص نمای جلوشو واقعا قشنگ درآورده.

  7. net

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (3404 ديدگاه)

    چراغ عقب و خط استیل بالای چراغ جلو بد هست و باعث بد فرم شدن چراغ جلو شده

  8. حسین

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (259 ديدگاه)

    تو سدان های میان سایز، همیشه آکورد مورد علاقه م بوده. امیدوارم حتی واسه یه بارم شده پیش فرمونش بشینم

  9. Ali

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (267 ديدگاه)

    حیف اکورد که با توربو شدن نابود شد
    موتور های توربو دشمن استهلاک و بی دردسری هستن و هوندا با این کار واقعا خراب کرد خودشو

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا