هوندا ریجلاین حدود یک سال پیش فیس لیفت شد و هوندا در زمان عرضه قیمت ۳۶,۴۹۰ دلاری را برای آن در نظر گرفت. البته پیکاپ مشهور هوندا با ورود به مدل ۲۰۲۲ خود اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است.
خب مشتریان چه میزان پول را صرف این پیکاپ یونی بادی خواهند کرد؟ گفته میشود تمامی نسخههای ریجلاین ۲۰۲۲ افزایش قیمت حدود ۴۰۰ دلاری داشتهاند. به این ترتیب نسخه پایه ریجلاین با احتساب هزینههای تحویل قیمت ۳۸,۱۱۵ دلاری خواهد داشت.
با چنین مبلغی به نسخه اسپورت این خودرو دست پیدا میکنید و در طرف دیگر گرانترین نسخه ریجلاین با نام بلک ادیشن شناخته میشود که بهای ۴۵۵۴۵ دلاری دارد. اگر خواهان پکیج دپارتمان پرفورمنس هوندا HPD هستید باید ۲۸۰۰ دلار دیگر نیز کنار بگذارید. این پکیج شامل قوسهای گلگیر متفاوت، رینگهای ۱۸ اینچی انحصاری، جلوپنجره مشکی، پیچ و مهرههای خاص چرخ ها، نوشتههای HPD و… میباشد.
باید به این نکته اشاره کرد که ریجلاین ۲۰۲۲ شاهد حذف تریم تریل اسپورت میباشد. این تریم اولین بار در پاسپورت بهروز شده معرفی شد و هوندا میگوید تریل اسپورت، آفرودترین تریم از کراس اوورهایش میباشد. با توجه به اینکه ریجلاین از نظر فنی یک کراس اوور است حذف تریم یاد شده از مدل ۲۰۲۲ این پیکاپ عجیب به نظر میرسد.
البته هوندا احتمال عرضه ریجلاین تریل اسپورت را رد نکرده است و شاید در آینده دوباره آن را در بازار ببینیم.
حسین
۴ مهر ۱۴۰۰اینم فکر کنم مثل ساناتاکروز شاسی نردبونی نداره.
دانیال
۴ مهر ۱۴۰۰آره ، کراس آور بودنش هم قید شده تو متن
Amard
۴ مهر ۱۴۰۰تا وقتی هایلوکس رنجر و آل ۲۰۰ نیسان ناوارو هست چرا باید این خرید اونم با این قیمت البته این هم ما نداریم که بخریم هر چی پیکاپ وانت داریم برای عهد حجر
Sina
۴ مهر ۱۴۰۰اینجور پیکاپ ها واسه مشاغل شهری مثل نجارها جوشکارها و…بخاطر ارتفاع کمتر و راحتی کذاشتنو برداشتن ابزارها نسبت به هایلوکس و رنجر انتخاب بهتری هستن
Nima
۴ مهر ۱۴۰۰به درد نجار آره ولى به درد جوشکار نمیخورن!
عموما باراشون خیلى وزن داره.
شاسى یونى بادى براى وانت مناسب نیس.
(حداقل این سایز وانت)
براى سانتاکروز اوکیه.
احمدرضا
۴ مهر ۱۴۰۰به نظرم با این قیمت ماوریک انتخاب هوشمندانه تری هستش
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ مهر ۱۴۰۰۳۶هزارتا برای مدل پایه؟؟؟ با این قیمت میشه کارکرده فورد f250 رو خرید یا بجاش ماوریک با خیلی کمتر،اصلا نمیارزه…
Nima RST
۴ مهر ۱۴۰۰هوندا تو یکی از کسل کننده ترین دوران های خودش به سر میبره 😴😴😴😴
بعضی از ماشین های تاریخ هوندا هستن آدم کیف میکنه از زیباییشون
محمد مختاری آذر
۶ مهر ۱۴۰۰زیاد طراحی مناسبی نداره و به نظر میرسه زیاد قدرت زیادی نداشته باشه منظور از قدرت اسب بخار زیاد جان سخت بودن ماشینه
مثلا وانت های تویوتا واقعا جان سخت هستش ولی قدرت زیادی ندارند این وانت های ارزان برای مصارق شهری تولید شدند و کار های ساده از اون لحاظ بله مناسب هستند با این قیمت ماوریک و سانتا کروز معقول تره
مهدی
۶ مهر ۱۴۰۰با شاسی موتور میبره متور سواری کنه بعد میخوره زمین با آمبولانس هوایی میره بیمارستان بعد با ویلچر میاد بیرون
این مزاح بود انشالله برای کسی پیش نیاد