هوندا سیویک سدان و کوپه ۲۰۱۹ چندین بهروزرسانی ظاهری و تجهیزاتی را برای مدل سال آینده خود دریافت کرده است. این خودرو که از دهم اکتبر سال جاری وارد نمایندگیهای فروش میشود دارای تریم جدید اسپورت و تکنولوژی Sensing استاندارد در همهی نسخهها میباشد. همچنین در ظاهر و کابین این خودرو تغییراتی اعمال شده است.
سریعاً به تغییرات ظاهری سیویک ۲۰۱۹ میپردازیم. این خودرو دارای چراغهای جلوی تیره، جلوپنجره متفاوت، عناصر کرومی جدید روی سپر جلو و نوار کرومی بخش پایینی سپر در مدل سدان است. تریم تورینگ این خودرو از چراغهای جلوی LED و طراحی جدید داخل آن سود میبرد.
اما بهروزرسانیهای ظاهری سیویک ۲۰۱۹ شامل سه رنگ جدید سفید پلاتینیم، لاوا مولتن (تنها در مدل سدان) و زرد تونیک (تنها در مدل کوپه) میباشد.
تغییرات داخلی محدود به سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته میباشد. اینترفیس این سیستم هماکنون دارای دکمه تنظیم صدا و دکمههای فیزیکی برای عملکردهای اصلی و همچنین عملکرد بهتر بلوتوث میباشد. تمامی نسخههای این خودرو از کنترلهای متفاوت روی فرمان برای عملکرد بهتر و همچنین نگهدارنده فنجان جدید در کنسول مرکزی سود میبرند.
تریم بهروز شدهی داشبورد نیز هماکنون از طرح خاکستری در مدلهای LX و EX (کوپه) بهره برده درحالیکه مدلهای EX، EX-L و تورینگ سدان دارای طرح متالیک هستند. نهایتاً هوندا میگوید از متریال عایق صدای بیشتر در کف، صندوق و گلگیرهای جلو و عقب استفاده کرده است.
اما مدل تازه معرفی شدهی اسپورت در جایگاهی بین نسخههای LX و EX قرار میگیرد و به خاطر جزئیاتی همچون رینگهای بزرگتر ۱۸ اینچی، اسپویلر نصب شده روی صندوق با رنگ مشکی، خروجی اگزوز کرومی نصب شده در مرکز سپر و نشان اسپورت از سایر نسخهها متمایز میشود.
داخل کابین مدل اسپورت شاهد نشاندهندههای اسپورت، فرمان و شیفتر پوشیده از چرم، پدال شیفتر در مدلهای مجهز به گیربکس CVT، پدالهای اسپورت آلومینیومی و پوشش منحصربهفرد چرم و پارچه خواهیم بود.
از نظر تجهیزات ایمنی، جدای از پکیج استاندارد Sensing که شامل نوربالای خودکار میباشد، سیویک ۲۰۱۹ همچنین دارای ترمز پارک الکترونیکی و پشت آمپرهای ۷ اینچی دیجیتال است.
مدلهای EX بهصورت استاندارد از سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیهای و دکمههای سرعت پنکهی جدید سود میبرند درحالیکه نسخه سدان EX هم دارای صندلی برقی راننده با تنظیم در ۸ جهت و فرمان و اهرم تعویض دنده چرمی است. تریم های تورینگ هم از رینگهای ۱۸ اینچی جدید، پدال شیفترها و پدالهای اسپورت استفاده میکنند.
هوندا سیویک سدان و کوپه ۲۰۱۹ در تریم های LX و اسپورت از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۵۸ اسب بخار و گشتاور ۱۸۷ نیوتون متر استفاده میکنند. این پیشرانه با گیربکس ۶ سرعته دستی یا CVT همراه میشود. مدلهای EX، EX-L و تورینگ که دارای گیربکس اتوماتیک هستند از پیشرانهی ۱.۵ لیتری توربو با خروجی ۱۷۴ اسب و گشتاور ۲۱۹ نیوتون متر برخوردار میباشند.
Saeed
۶ مهر ۱۳۹۷ماشبن فوق العاده ایه.طراحی بیرونش واقعا متفاوتو شیکه اما طراحی داخلیش به نظرم اون جذابیتو نداره و فارغ از کیفیت بالاش یجورایی در مقایسه با رقباش طراحیش مدرن نیست به نظرم.اما بقیه چیزاش کاملا مناسبه .گیربکس cvt هم ظاهرا داره تو اینکلاس بیشتر میشه مدام که البته به نظرم اصلا جذاب نیست.
sina
۶ مهر ۱۳۹۷نزدیک یه هفته است معرفی شده پدال جان :(
اون تیپ اسپورتش واقعا جاش خالی بود یعنی ماشینی که موتور تنفس طبیعی داره با تجهیزات بیشتر.
امسال هم سال پرفروشی رو تجربه خواهد کرد قطعا
Mohammad
۶ مهر ۱۳۹۷زیبا مستقل توانمند یه شخصیت خاص داره
هوندا کارش درسته
کابینش هم به نظرم عالی هست
حسن
۶ مهر ۱۳۹۷عشقه
یاسین
۶ مهر ۱۳۹۷سلام به همه دوستان مدت طولانی نبودم درگیر یه سری مسایل شخصی و کاری دوباره برگشتم پیشتون دلم چقدر برای همه تنگ شده بود
واسه اینم زیر این پست اولین کامنتمو بعد مدتها گذاشتم چونکه تازگی تو دوبی سوار نسل جدید سیویک شد هیچی ندارم بگم جز اینکه انقدر دلمو برد که میخواستم بزارم تو چمدون بیارم
sina
۶ مهر ۱۳۹۷سلام یاسین عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه.
اتفاقا چند وقت پیش یادت افتادم و دوست داشتم بپرسم ببینم سال گذشته که CHR ثبت نام کردی چی شد سرانجامش ؟
یاسین
۶ مهر ۱۳۹۷سلام سینا جون اره تحویل گرفتم ولی فروختمش نه که بدم بیاد ازش داشتم یه سرمایه گذاری میکردم الان یه ویتارا زیر پامه
sina
۶ مهر ۱۳۹۷بسلامتی یاسین عزیز
ایشالا زندگیت پر برکت باشه رفیق
ایلیا
۶ مهر ۱۳۹۷خوش آمدی دوست عزیز
رها
۶ مهر ۱۳۹۷خوش بحالت یاسین که سیویک جدید دیدی و روندیش… از سوزوکیت راضی هستی؟؟ کمی در موردش بگو.
یاسین
۷ مهر ۱۳۹۷عرضم به حضورت که من قبلا در مورد ویتارا خیلی متفاوت میشنیدم ولی تجربه خودم بهم میگه یه ماشینیه که برای کسی نیست که دنبال یه ماشین لاکچری باشه چون نه ظاهر انچنان دلبری داره نه مثل کره ای ها اپشن با بیل ریخته باشن توش اپشنای لازم رو داره از نظر فنی خیلی کاربردیه موتورش پر مصرفه ولی خیلی پر قدرته به نسبت خیلی از ماشینهای خارجی قیمت نگه داری کمتری داره همه چیشم تو بازار گیر میاد تنهایی چیزایی که من در ویتارا ایراد میبینم یک اینکه پر مصرفه دو اینکه اتاقش یکم خشکه ولی بگم سرو صدا نداره
رها
۷ مهر ۱۳۹۷سپاس یاسین گرامی. ان شاالله چرخش برات بچرخه و به خوشی استفاده کنی. متاسفانه توقف تولید زده ایران خودرو. پول جمع می کردم بگیرم کارم طوریه گاهی خارج جاده میرم و به کوهنوردی علاقه دارم متاسفانه فعلا باید منتظر باشیم به امید رفع تحریم…. الان بازار 300 قیمت می دن.
اوس مرتضی
۶ دی ۱۳۹۸کسانی که میگن هندلیگ این ماشین بده وزشته وازاین حرفها من سوارش شدم باهاش گشتم که میگم بسیار قوی و حرفه ایی وعالی هست ضربالمثل هست درمورده این افراد خودتون میدونید من چندتا ازجمله هاشا مینویسم..گربه….گوشت…دستش….اره عزیزم ؟؟دوستان موفق باشید یاعلی……