هوندا مدل هایبرید جدید خود را تا سال ۲۰۱۸ میلادی (۹۷ خورشیدی) روی خط تولید میبرد.
این اقدام بهعنوان بخشی از برنامه کلان کمپانی برای برقی سازی طیف گستردهای از خودروها صورت میگیرد.
قوای فنی از طریق فناوری موجود در آکورد هایبرید کنونی تأمین شده و در فاز نهایی خط تولید یکی از کارخانههای موجود در ایالاتمتحده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
آقای تاکاهیرو هاچیگو (Takahiro Hachigo) رئیس کمپانی طی مصاحبهای گفته: نیمی از محصولات جدید دو سال آینده هوندا در آمریکا از نوع الکتریکی خواهند بود. در حال حاضر این فناوری کلید دستیابی به حملونقل عاری از آلودگی کربن در سرتاسر دنیا میباشد.
این خودروساز همچنین قصد دارد تا پیش از ۲۰۳۰ میلادی ۷۵ درصد فروش جهانی خود را به مدلهای برقی اختصاص دهد، درنتیجه معرفی و عرضه محصول جدید در آینده نهچندان دور، گامی اساسی بوده و نقش مهمی در دستیابی به اهداف پیشگفته ایفا میکند.
در حال حاضر اما هوندا نماینده الکتریکی خاصی نداشته و تنها نسل جدید اودیسه (Odyssey) را به نمایشگاه ۲۰۱۷ آمریکای شمالی (دیترویت) آورده است. این مینی ون باسابقه از طراحی ظاهری جدیدی سود میبرد و به امکانات بسیار خوبی شامل سامانه اطلاعات و سرگرمی مخصوص صندلیهای عقب، وایفای 4G LTE، صفحهنمایش لمسی تازه، بسته ایمنی کمکیهای راننده موسوم به Honda Sensing و … مجهز شده تا مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشاند.
وحید
۲۹ دی ۱۳۹۵هوندا همیشه با اون پشتکار نشون داده لایق بهترینها بوده
امیدوارم جایگاه خودش رو بیش از پیش تثبیت کنه
Parker
۲۹ دی ۱۳۹۵.
رقابت هوندا با تویوتا و بنز با BMW هست که صنعت خودروسازی ژاپن و آلمان رو به مرتبه ای رسونده که هیچ کس رو هم تراز خودشون نمیبینن [و واقعا هم همینطوره].
هر وقت خودروسازان رقابت منطقی و عادلانه داشتند ، پیشرفت با شیب بینهایت رو شاهد بودیم ..
سامان اذری
۱۶ بهمن ۱۳۹۵مجید شمارتو برام پیام خصوصی بفرست
احمد باقری
۲۹ دی ۱۳۹۵هوندا باید خیلی سریع بجنبه، وگرنه از رقبا عقب میمونه.