هوندا مشخصات و قیمت تراک سبک ریجلاین برای مدل سال ۲۰۱۸ را اعلام کرده و باید گفت این خودرو نسبت به مدل سال قبل تغییرات چندانی نداشته است.
نیروبخش ریجلاین ۲۰۱۸ کماکان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۲۸۰ اسب بخار است. این پیشرانه به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل شده و نیروی تولیدی بسته به مدل انتخابی میتواند به و یا تمامی چرخها منتقل شود.
هوندا ادعا میکند مصرف سوخت این خودرو یکی از بهترینهای کلاس خود میباشد. تجهیزاتی چون درب پشتی Dual-Action و آرایش هوشمندانه محفظه بار هنوز هم باعث می شوند کاربردی بودن ریجلاین یکی از مزیتهای بزرگ برای مالکان باشد.
این خودروساز ژاپنی همچنین گفته که کابین خودرو از مواد باکیفیت و نرمی ساخته شده که باعث میشود ریجلاین یک پله بالاتر از رقبا قرار گیرد. از سایر ویژگیهای این خودرو میتوان سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۸ اینچی، ناوبری ماهوارهای، اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد.
تعداد تریم های این خودرو برای سال ۲۰۱۸ از ۹ به ۱۲ تریم افزایش یافته تا بهتر بتوان نیازهای مصرفکنندگان را پوشش داد. تنها مورد اضافه شده به این خودرو دو رنگ بدنه جدید برای مدل اسپورت است.
بهای مدل تک دیفرانسیل RT از ۲۹۶۳۰ دلار آغاز میشود و به ۴۳۱۲۰ دلار در مدل فول چهار چرخ محرک بلک ادیشن میرسد. ریجلاین ۲۰۱۸ از فردا وارد نمایندگیهای آمریکای هوندا میشود.
sina
۷ مرداد ۱۳۹۶شاید بهش نخوره ولی خب پیکاپ سال شد در سرزمین پیکاپ ها
فرشاد
۷ مرداد ۱۳۹۶هوندا ریجلاین و پراید وانت به همه چی شبیه هستن جز وانت! هوندا شبیه یه شاسی بلنده ناقصه! پراید وانت هم شبیه دمپایی جلو بستست! در واقع هوندا بیشتر یه کراساوره شیکه که دلش میخواسته تراک شه!
datsun
۷ مرداد ۱۳۹۶از تویوتا توکوما و نیسان فرانتیر خیلی به روز تره ولی عملکرد خارج از جاده اونا رو نداره
توکوما و فرانتیر نیاز به معرفی نسل جدید دارن
#ali.m#
۷ مرداد ۱۳۹۶طراحی جلوش میتونست بیشتر شبیه یه پیکاپ سر سخت باشه.اما بدون شک جز بهترین پیکاپ های دنیاست .
و بر اساس امار و رتبه ها شایدم بهترینه .
مخصوصا توی بحث امنیت .
?هوندا?
aston martin
۸ مرداد ۱۳۹۶کسانی که پیک آپ های این قیمتی رو میخرن باهاش کار میکنن؟ ینی شغلشون مثلا رانندگیه؟ مث کسایی که ایران وانت میخرن!
یا اینا یه انتخابهای لاکچری برای آفروده؟