حدود سه سال از زمان معرفی هوندا S660 میگذرد و این برند خوشنام ژاپنی هماکنون نسخه جدیدی از آن را با نام S660 Modulo X رونمایی کرده است.
این خودرو که به منظور جذب طرفداران رانندگی طراحی شده دارای برخی اصلاحات بصری و عملکردی میباشد.
کار را با طراحی ظاهری آغاز میکنیم که در آن شاهد سپر جلوی گیرا با ورودیهای هوای بزرگتر و دیلایت های LED هستیم. این استایل اسپورت در عقب نیز ادامه مییابد زیرا در S660 Modulo X آینههای مشکی، سپر عقب منحصربهفرد و اسپویلری فعال به کار رفته است. تکمیل کننده این بازنگریها سقف نرم قرمزرنگ و رینگهای ۱۵ و ۱۶ اینچی میباشد.
کابین نیز دارای شاخصههای خاص و نوینی است که شامل چرم دو رنگ و صندلیهای جیر لوکس به همراه فرمان چرمی میباشد. طراحان هوندا همچنین ترمزدستی با پوشش چرمی، عناصر قرمزرنگ در داشبورد و کفپوشهای دو رنگ با نشان آلومینیومی Module X را بکار بردهاند. حتی شیفتر دنده نیز خاص این مدل بوده زیرا در نسخههای دستی اهرم تعویض دنده تیتانیومی بکار رفته و در مدلهای مجهز به گیربکس CVT از شیفتر چرمی دو رنگ سود برده است.
از نظر پرفورمنس، مهندسان هوندا این خودرو را به سیستم تعلیق بازنگری شدهای مجهز کردهاند که دارای ۵ نوع تنظیم دامپر میباشد. هوندا میگوید این امر به رانندگان اجازه میدهد تا یک رانندگی اسپورت ناب را تجربه کنند.
جدای از ارتقای سیستم تعلیق، S660 دارای روتورهای سوراخدار و لنتهای ترمز اسپورت میباشد.
هوندا چیز زیادی درباره پیشرانه این خودرو نگفته بنابراین این خودرو احتمالاً از پیشرانه ۳ سیلندر ۶۶۰ سیسی توربو با قدرت ۶۳ اسب بخار و گشتاور ۱۰۴ نیوتون متر استفاده میکند.
این خودرو ماه آینده عرضه شده و قیمت آن از ۲۸۵۰۱۲۰ ین ژاپن (۲۶۱۰۰ دلار) آغاز میشود.
KamyR
۵ خرداد ۱۳۹۷جلوش به عقبش نمیخوره اما خیلی خاصه
مصطفی
۵ خرداد ۱۳۹۷آره،جلوش بیشتر به سدان های بزرگ میخوره،تو این سایز سبک طراحی مینی عالیه
charger
۵ خرداد ۱۳۹۷26000 هزار دلار برای 63 اسب بخار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طراحیشم که ……….
شایان
۵ خرداد ۱۳۹۷نه دیگه چون هوندا طراحی کرده پس جای حرفی نیست اما اگه آمریکاییا طارحیش کرده بودن زباله بیخود بود حتما
Alireza
۵ خرداد ۱۳۹۷به جای این طراحیای فاجعه که نتیجش رو تو آکورد دید یه طراحی درست و حسابی بکنه و جایگزین s2000 رو معرفی کنه
ایمان
۵ خرداد ۱۳۹۷قدرتش مثل پراید خودمه ولی قیمتش نه ????
Mercede kaviani
۵ خرداد ۱۳۹۷با سلام به دوست عزیز شاهین احمد زاده
وتشکر از مطلب فوق العاده عالی شما در مورد هوندا S660 Modulo X،
کی کار ها ژاپنی همیشه جداب ودوست داشتنی هستند فقط بندرت صادر میشوند
چون مخصوصا برای تمام شهرهای شلوغ استفاده از انها اجتناب ناپدیر است
در دهه 1970 اس یوی کوچک انها نسل اول سوزوکی جیمی هم به ایران وارد شد
باتشکر مجدد دوستدار شما مرسده کاویانی