هوندا

ورود هوندا با HR-V به حوزه مینی کراس‌اورها

در حالی که در اولین روز از نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس از مزدا CX-3 رونمایی شده بود، هوندا نیز اولین محصول خود در این کلاس را معرفی کرد.

2016 Honda HR-V
۲۰۱۶ Honda HR-V
محصول هوندا نسبت به رقیب آن در مزدا از ظرافت و جذابیت ظاهری کمتری برخوردار است. در عوض طراحی آن فرمی کوپه مانند و خشن دارد و مردانه‌تر است و اگر مزدا را یک CUV کاملاً متمدن و مدرن بدانیم، هوندا HR-V بیشتر برای حومه شهر و تفریح ساخته شده است.
2016 Honda HR-V
۲۰۱۶ Honda HR-V
2016 Honda HR-V
۲۰۱۶ Honda HR-V
معماری و پلتفرم HR-V با هوندا فیت یا جاز یکسان است. طول این خودرو ۴.۳، عرض آن ۱.۷۷، ارتفاع آن ۱.۶۱ و فاصله بین دو محور آن نیز ۲.۶۱ متر می‌باشد. فضای قسمت سرنشینان ۲۸۳۴ لیتر و فضای بار ۶۸۸ لیتر گنجایش دارد که بسیار جادار به نظر می‌رسد. صندلی‌های عقب نیز برای افزایش فضای بار کاملاً تا شده و فضایی مسطح را ایجاد می‌کنند.
2016 Honda HR-V Interior
۲۰۱۶ Honda HR-V Interior
2016 Honda HR-V Interior
۲۰۱۶ Honda HR-V Interior
2016 Honda HR-V Interior
۲۰۱۶ Honda HR-V Interior
2016 Honda HR-V Interior
۲۰۱۶ Honda HR-V Interior
در بازار آمریکا از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۸ لیتری i-VTEC برای این خودرو استفاده می‌شود که ۱۳۸ اسب بخار نیرو در دور موتور ۶۵۰۰ و ۱۷۲ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۴۳۰۰ تولید می‌کند.
2016 Honda HR-V
۲۰۱۶ Honda HR-V
2016 Honda HR-V
۲۰۱۶ Honda HR-V
مدل‌های پایه و استاندارد از انتقال نیرو به چرخ‌های جلو از طریق یک گیربکسCVT بهره می‌برند اما می‌توان انتقال نیرو به چهار چرخ با گیربکس شش سرعته دستی را نیز سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    ماشین خوبی که به نظر می یاد.حالا ببینیم چی می شه.

    1. Zonda R

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      امروز یه دنا دیدم البته برای اولین بار بود از نزدیک رویتش میکردم
      رنگش مشکی بود بغله یه سمند LX پارک کرده بود از نمای عقب طراحیش عامه پسند بود بدور از هرگونه هیجان و اغراق
      در نمای جلو گرافیک چراغ جلوش خوب از اب دراومده و طراحیه داخلیش متوسط بود
      کیلومتر شمارش خوب بود و از طراحیه خستگی کننده تولیدات دیگه خیلی بهتر بود
      موتورشم ef7 بود(گوشه گلگیر جلو نوشته بود)
      در کل این یه سمند فیس لیفت هست،تا یه ماشین جدید و قیمتش تاثیر گزارترین فاکتورش برای انتخاب هست
      هم بی ربط بود هم طولانی ولی دوست داشتم به اشتراک بزارم
      سپاسگزارم

      1. مک میسل

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        درود زوندا جان
        میخواستم ببینم ایا این ماشین پلاک شده بود یا برای تست بود؟
        اخه ما ثبت نام کردیم.
        امیدوارم زود به من جواب بدی.
        سپاسگذارم
        (ایران&المان)

        1. Zonda R

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          مک میسل عزیز
          بله پلاک شده بود

        2. مک میسل

          ۳۰ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          یعنی الان تحویل دادن؟شما در چه شهری زندگی میکنی زوندا جان؟تهران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          (دنامونو کی میدن؟)

      2. مسعود

        ۳۰ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (321 ديدگاه)

        چرا دریچه کولر این ماشین اینقدر بزرگه؟؟؟؟؟ مگه میخواد کباب باد بزنه باهاش؟

    2. hrs

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (39 ديدگاه)

      ببخشید من یه سوال بی ربط دارم فرمان سه حالته چه مزیّتی نسبت به معمولی داره؟ لطفاً راهنمایی کنید.

      1. hossein

        ۳۰ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (55 ديدگاه)

        فرمان 3 حالته یعنی اینکه بتونی حالات sport-normal-comfort رو براش انتخاب کنی.(با توجه به سبک و شرایط رانندکی)
        اما معمولی normal هست و صرفا نرمه!!

    3. arman

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (100 ديدگاه)

      طراحیش نسبت به رقبای کره ای ضعیف تره ولی خب کیفیت ژاپنی یه چیز دیگست

    4. MAFIA

      ۳۰ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      من نمیدونم چرا این ژاپنی ها میخوان همیشه متفاوت باشن

  2. خودروي ملي ,انحصار ملي

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    یه سوال بی ربط با عرض معذرت. تمام تست هاى تصادف در سرعت 60 کیلومتر بر ساعت انجام میشه چطور میشه ایمنى ماشین رو بهش پى برد در حالى که اکثر تصادف ها حداقل تو سرعت بالاى صد تا اتفاق میفته.با تشکر از دوستان

    1. "Amir"

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (728 ديدگاه)

      از طراحیش خوشم نیومد،ولی خب لامصب هونداست دیگه

    2. سجاد

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      اینکه چرا 60 رو نمیدونم ، اما یکی بودن سرعت در همه تستها باعث میشه شرایط یکسان باشه .
      چون طبیعتاً اگه یک ماشین در 60 کیلومتر تست بشه ، نسبت به ماشینی که در 100 کیلومتر تست شده نمره بهتری میگیره .
      ضمن اینکه اکثر تصادفات منجر به جرح در سرعت بالای 50 اتفاق میفتن .
      و امکاناتی مثل ایربگ و کمربند که در تصادف با سرعت 60 جواب بدن ، قطعاً در تصادفات با سرعت بالاتر هم جواب میدن .

    3. مک میسل

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      دوست عزیز،خودروی ملی،تمام موسسه ها سرعت گیز ترمز رو هم حساب میکنن و میانگین با سرعت60تست میکنند.
      مثلا یکی تو بزرگراه داره با100تا میره،یهو ماشین جلوییش ترمز میزنه و این هم ترمز میزنه و مثلا سرعتش میاد دوروبر60 و تصادف میکنه.
      به هر حال،راننده قبل از برخورد با مانع و تصادف کردن با ان،یه ترمزی هم میزنه دیگه.
      امیدوارم منظورمو رسونده باشم
      سپاسگذارم
      (ایران&المان)

  3. خودروي ملي ,انحصار ملي

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    داشبورد چرا اینجوریه؟! تو ذوق میزنه انگار از دوتا ماشین برداشتن چسب کردن کنار هم

  4. sirus

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی برای یه CUV با این ابعاد ۱۳۸اسب بخار قدرت خیلی کمیه و جلو پنجره ی ماشین هم زیاد جذاب و جالب نیس. در ضمن پدال جان چطور میشه یه خودرو طولش ۱.۶۹ باشه و فاصله بین محور ها ۲.۶۱ باشه؟؟!!!!!!!

    1. ME 84

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      چراغ عقبش ضایست ولی بقیه جاهاش خوبه.

    2. مک میسل

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      موتور 1800؟قدرت138؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      فکر کنم برو بچ سایپا و ایرانخودرو کاملا تونستن تو خط تولید هوندا نفوذ کنن،اون از چهار چرخ محرکش که در اصل دیفرانسیل جلو بود،اینم از قدرت و حجم موتورش!
      (ایران&المان)

  5. خاوری

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    به نظرم طراحیش میتونست بهتر باشه..خطوط افقی جلوپنجره ش اگه کروم کاری میشد خیلی بهتر بود…موتورش ضعیفه…طراحی داخلیش هم خوب نیس..مزدا خیلی بهتره… از هوندا بعید بود

  6. شلبى

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    ماشین خوبیه و اکثر قسمتاش قابل قبول،طراحى داخلى خوبى داره فقط اونا دریچه کولرن؟
    کاش این شکلى نبودن،میتونست خیلى بهتر باشه

  7. فرید

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    در خوب بودن هوندا که شکی نیست…ولی اون دریچه های هوا اون جلو یعنی چی؟؟؟؟؟؟خیلی زشته.

  8. REZA . JUST TOYOTA

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    هوندا و بقیه ی ژاپنی ها با کیفیتشون محبوب شدن
    کیفیت فقط ژاپنی
    زنده باد ماشین ژاپنی

  9. REZA . JUST TOYOTA

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    کسی از mafia خبر نداره
    فکر کنم اینقد دیسلایک بهش دادیم قهر کرد رفت

  10. محمد

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    طراحیش که خوب نیست !

    138 اسب فقط؟

  11. re8889

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (54 ديدگاه)

    فرمان سه حاته،سه حالت اسپرت(فرمان سفت تر)ونرمال(حات عادی کارخونه ای)وراحت(نرم تر از کارخانه ای(استاندارد)) رو میتونه به شما پیشنهاد بده

  12. parseh net30

    ۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    خدا کنه اگه اومد ایران قیمتش مناسب باشه.بعدش بیچاره سرنشین جلو. زمستون کبابه.تابستان قندیل میبنده. طراحش به چی فکر میکرده من نمیدونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا