هوندا CR-V پس از اینکه تغییرات قابلتوجهی را برای مدل ۲۰۱۵ تجربه کرد، با تریم جدید اسپیشال ادیشن (SE) وارد مدل سال ۲۰۱۶ میشود. این تریم که در بین سطح پایه LX و مدل EX قرار میگیرد، چرخهای بزرگتر ۱۷ اینچی آلومینیومی با طرح دو رنگ ویژه، شیشه حریم خصوصی برای ردیف دوم و عقب و سیستم ایمنی را به CR-V اضافه میکند.
۲۰۱۶ Honda CR-V هوندا CR-V SE که در دو نسخه دیفرانسیل جلو (FWD) و تمامچرخ متحرک (AWD) در دسترس قرار میگیرد، قیمتش نسبت به مدل LX به اندازه ۸۰۰ دلار ارزانتر است و در حالت استفاده از دیفرانسیل جلو، برابر ۲۳۵۹۵ دلار قیمتگذاری شده است. با توجه به ارائه تریم سطح بالای تورینگ در سال گذشته که مجموعه پکیج ایمنی «هوندا سنسینگ» و تکنولوژیهای دستیار راننده را در خود داشت، اینک هوندا CR-V دارای ۱۲ مدل تریم/ دیفرانسیل مختلف است. ۲۰۱۶ Honda CR-V۲۰۱۶ Honda CR-V۲۰۱۶ Honda CR-V۲۰۱۶ Honda CR-V برای پیشرانه همچنان از همان موتور ۲/۴ لیتری انژکتور مستقیم DOHC i-VTEC چهار سیلندر استفاده میشود که قدرتی برابر ۱۸۵ اسببخار و گشتاور حداکثری برابر ۲۴۵ نیوتنمتر در اختیار قرار میدهد. این موتور با یک سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته (CVT) همراه است که به CR-V کمک میکند که در حالت دیفرانسیل جلو بر اساس تخمینهای سازمان حفاظت محیط زیست امریکا، مصرف سوختی معادل ۹/۰۵ در شهر، ۷/۱۳ لیتر در جاده و ۸/۱۱ لیتر به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد. این آمار برای مدلهای دو دیفرانسیل به ترتیب، ۹/۴۱، ۷/۵۹ و ۸/۷۱ لیتر هستند. ۲۰۱۶ Honda CR-V۲۰۱۶ Honda CR-V۲۰۱۶ Honda CR-V هوندا CR-V مدل ۲۰۱۵ از زمان معرفیاش در بازار امریکا در اکتبر سال ۲۰۱۴ میلادی، یک آمار فروش قابلتوجه از خود به جای گذاشته است. در ۹ ماه از ۱۲ ماه گذشته، این مدل بهترین آمار فروش را داشته و ماه آگوست سال جاری میلادی نیز با فروش تقریبی ۳۵ هزار دستگاه، بهترین ماه برای CR-V تاکنون بوده است.
دوستان عزیزان اگه من بخوام هوندا آکورد از بنگاه دار ماشین بگیرم میتونه در حد یه کمری نیو فیس برام بیاره یا نه کلا این فامیلی موتور هست و قیمت ۲۲۰تومن؟!
از نظر خیلی ها ماشین خیلی خوبیه، ولی من از نزدیک این ماشین رو دیدم و بررسی کردم. داخلش فوق العاده ساده و دور از انتظاره، بیرونش هم چنگی به دلم نزد کلا ماشین جوانپسندی نیست، و ماشین خانواده محسوب میشه. قیمتش هم که غیرمنطقی بالاست. همینه دیگه همه میرن سانتافه کره ای میخرن.
فوق العادس نسبت ب قیمتش علیرضای عزیز این کجاش قیمتش بالاست!!!فک کنم سانتافه از۳۵هزارتا قیمتش شروع شه،البته مطمئن نیستم،مطمئن باش هونداCR-V تو بازار رقابتی آمریکا بیخودی پرفروش ترین نشده،اینو نباید با سانتافه آشغال مقایسه کنی،سانتافه یه مورچه بره زیر لاستیکش کل کابینش بندری میره برات
کم بودن مصرف سوخت cr-v. مهم ترین دلیلش همین cvt هستش اینم بگم که هوندا مهندسیش فوق العاده هست وبهترین عملکرد رو با cvt داره و اصلا تو شتابگیری کم نمیاره
طراحی جلوش که حرف نداره و حسابی جذاب هست،طراحی عقب سلیقه ایست ولی من میپسندم.در مورد طراحی داخلی هم چون چشم دوستان به طراحی داخلی کره ایها مزین شده و به شلوغی بیخود عادت کرده بنظر ساده میاد شما رو به خدا اسم سانتافه رو نیارین که افسردگی میگیرم.حیف لغت کاربردی (utility) که برای سانتافه بکار میبرند.خودم شاهد بودم که نسل قبلی سانتافه تو جاده ای برفی گیر کرده بود که نیسان تک دیفرانسیل مثل آهو میرفت.عمق برف 15 سانتی متر بیشتر نبود
افسانه و اسطوره کره ای به زودی تموم میشه چون برتری کره ای ها تنها در بحث های قیمتی و مالی هست،گارانتی دراز مدت و تسهیلات اقساطی و قیمت پایین ماندگار نیست.زمانی همین ژاپنی ها با شکستن قیمت اروپایی ها و آمریکایی ها رو به زحمت انداختن ولی خود اسیر ترفند کره ای ها شدن.البته ژاپنی ها همیشه نیم نگاهی به کیفیت و دوام داشتن و مثل کره ای ها بر امکانات سطحی و گول زننده تاکید نمیکردن.
دیگه خییییلی دارید هیوندای رو میکوبید. هیوندای هم یکی از بزرگترین شرکتای خودرو سازی جهانه. خداییش اینقدرا هم که میگید ماشینای بدی نمیزنه. دوام خوبی هم دارن ماشیناش ولی حقیقتا به دوام ژاپنی ها نمیرسه. خلاصه بدی و خوبی رو با هم ببینیم. موفق باشید
هوندا از بهترین های ژاپنِ والای همه س مدلهاش که تو ایران نیستن متاسفانه اما همین آکورد را نشستم خیلی خیلی با کیفیت و عالی بود ، به نظر من طراحی ایده ال و آرومی داشت ، البته نظر شخصیِ ولی انصافا با کیفیت و منحصر بفرده و از شلوغ کاری های زیاد و خسته کننده توش پرهیز شده. CR-V هم زیبا و با کیفیتِ حیف هوندا که نماینده که نه !! بهتره بگیم دلال فروش بی لیاقت و بی کفایتی مثل فامیلی موتور دار ….
بهنام
۱۸ مهر ۱۳۹۴حرف نداره،واقعا حرف نداره.فقط یه بارباید داخلش بشینی…حیف حیف حیف که به قیمت واقعی تو ایران عرضه نمیشه،حیف…
armin
۱۸ مهر ۱۳۹۴کاملا … فک کنم ماهی یه دونه میفروشن با این قیمت ..
kevin7360
۱۸ مهر ۱۳۹۴طراحیش استثنایی ولی از پشت جذابیت نداره راستی تو ایران چه تریمی عرضه میشه قیمتش چنده ؟؟؟
نوید جهرمی
۱۸ مهر ۱۳۹۴تریمش رو نممیدونم اما طرفای 240 میلیون تومن دارن میندازن ب ملت.
ali ayat
۱۸ مهر ۱۳۹۴دوستان عزیزان اگه من بخوام هوندا آکورد از بنگاه دار ماشین بگیرم میتونه در حد یه کمری نیو فیس برام بیاره یا نه کلا این فامیلی موتور هست و قیمت ۲۲۰تومن؟!
Mostafa&S
۱۸ مهر ۱۳۹۴خیلی ایده آله هم خوشگله هم کیفیتش خوبه چون هونداست
بخوام از ژاپن شاسی بگیرم اینو میگیرم…
علیرضا
۱۸ مهر ۱۳۹۴احیاناً تویوتا و لکسوس که نمردن؟
ali ayat
۱۸ مهر ۱۳۹۴ببین چی هست که اینقدر فروش داره یعنی باحال ترین شاسی بلند جهانه
علی
۱۸ مهر ۱۳۹۴نمایندگی هوندا در ایران افتضاحه نه تبلیغ نه پیش فروشی
تحویل فوری که کلا نداره..قبمتاش هم بالاس
کاشکی نمایندگیو ازش بگیرن
احسان(احسان)
۱۸ مهر ۱۳۹۴پرفروش ترین شاسی بلند امریکا.اول بودن در سرسخت ترین بازار دنیا اصلا شانسی نیست.مشخصه هوندا با این ماشین سنگ تمام گذاشته
علیرضا
۱۸ مهر ۱۳۹۴از نظر خیلی ها ماشین خیلی خوبیه، ولی من از نزدیک این ماشین رو دیدم و بررسی کردم.
داخلش فوق العاده ساده و دور از انتظاره، بیرونش هم چنگی به دلم نزد
کلا ماشین جوانپسندی نیست، و ماشین خانواده محسوب میشه.
قیمتش هم که غیرمنطقی بالاست. همینه دیگه همه میرن سانتافه کره ای میخرن.
بنتلی
۱۸ مهر ۱۳۹۴فوق العادس نسبت ب قیمتش
علیرضای عزیز این کجاش قیمتش بالاست!!!فک کنم سانتافه از۳۵هزارتا قیمتش شروع شه،البته مطمئن نیستم،مطمئن باش هونداCR-V تو بازار رقابتی آمریکا بیخودی پرفروش ترین نشده،اینو نباید با سانتافه آشغال مقایسه کنی،سانتافه یه مورچه بره زیر لاستیکش کل کابینش بندری میره برات
حميد
۱۸ مهر ۱۳۹۴ماشینش عالیه هم هندلینگش خوبه هم استأیلش فقط متاسفانه تو ایران یکم گرونه
Ali Reza
۱۸ مهر ۱۳۹۴غیر ماشینای اسپورت با بقیه ی هوندا ها حال نمی کنم بخصوص cg 125 خخخ
shahin
۱۸ مهر ۱۳۹۴سلام و تشکر.لطفا قیمت دلاری مدل تورینگ پلاک ملی را اعلام بفرمایید.
real
۱۸ مهر ۱۳۹۴هوندا واقعا کیفیت داره فقط نمیدونم چه گیری داده به این گیربکس cvt!
سامان اذری
۱۸ مهر ۱۳۹۴کم بودن مصرف سوخت cr-v. مهم ترین دلیلش همین cvt هستش
اینم بگم که هوندا مهندسیش فوق العاده هست وبهترین عملکرد رو با cvt داره
و اصلا تو شتابگیری کم نمیاره
امیرحسین
۱۸ مهر ۱۳۹۴طراحی جلوش که حرف نداره و حسابی جذاب هست،طراحی عقب سلیقه ایست ولی من میپسندم.در مورد طراحی داخلی هم چون چشم دوستان به طراحی داخلی کره ایها مزین شده و به شلوغی بیخود عادت کرده بنظر ساده میاد
شما رو به خدا اسم سانتافه رو نیارین که افسردگی میگیرم.حیف لغت کاربردی (utility) که برای سانتافه بکار میبرند.خودم شاهد بودم که نسل قبلی سانتافه تو جاده ای برفی گیر کرده بود که نیسان تک دیفرانسیل مثل آهو میرفت.عمق برف 15 سانتی متر بیشتر نبود
امیرحسین
۱۸ مهر ۱۳۹۴افسانه و اسطوره کره ای به زودی تموم میشه چون برتری کره ای ها تنها در بحث های قیمتی و مالی هست،گارانتی دراز مدت و تسهیلات اقساطی و قیمت پایین ماندگار نیست.زمانی همین ژاپنی ها با شکستن قیمت اروپایی ها و آمریکایی ها رو به زحمت انداختن ولی خود اسیر ترفند کره ای ها شدن.البته ژاپنی ها همیشه نیم نگاهی به کیفیت و دوام داشتن و مثل کره ای ها بر امکانات سطحی و گول زننده تاکید نمیکردن.
sina
۱۸ مهر ۱۳۹۴هوندا یکی از نیک ترینای ژاپنه اگه قیمتش تو کشور خودمون قیمت واقعی بود خیلیا تو این کلاس و تو این قیمت سمت کره ای نمیرفتن
مسعود
۱۸ مهر ۱۳۹۴دیگه خییییلی دارید هیوندای رو میکوبید.
هیوندای هم یکی از بزرگترین شرکتای خودرو سازی جهانه.
خداییش اینقدرا هم که میگید ماشینای بدی نمیزنه. دوام خوبی هم دارن ماشیناش ولی حقیقتا به دوام ژاپنی ها نمیرسه.
خلاصه بدی و خوبی رو با هم ببینیم. موفق باشید
احمد باقری
۱۸ مهر ۱۳۹۴واقعا عالیه.
Archi KHAN
۱۹ مهر ۱۳۹۴هوندا از بهترین های ژاپنِ
والای همه س مدلهاش که تو ایران نیستن متاسفانه اما همین آکورد را نشستم خیلی خیلی با کیفیت و عالی بود ،
به نظر من طراحی ایده ال و آرومی داشت ، البته نظر شخصیِ ولی انصافا با کیفیت و منحصر بفرده و از شلوغ کاری های زیاد و خسته کننده توش پرهیز شده.
CR-V هم زیبا و با کیفیتِ
حیف هوندا که نماینده که نه !! بهتره بگیم دلال فروش بی لیاقت و بی کفایتی مثل فامیلی موتور دار ….
محمد
۲۰ مهر ۱۳۹۴عالیه…حرف نداره…ی زاپنی توپ توپ
عاشق دندشم…جاش باحاله
چراغای عقبشم مثل ولو رو ستونه
sasan
۱۱ آبان ۱۳۹۴ماشینهای کره ایی خیلی زود از فرم میفتن .اما خوب بدم نیستن
مهدي
۲۵ دی ۱۳۹۴سلام
به نظر من بهترین ماشین کره ایی هم بعد ۵سال دیگه قابل اطمینان نیست