هوندا در سال ۲۰۱۹ از چهارمین نسل هوندا فیت یا همان جاز رونمایی کرد و قبلاً نیز خبر از تولید برخی مدلهای جدید در این خانواده داده است. محصولی که مشاهده میکنید نسخه ژاپنی فیت 2023 است که از پاییز سال جاری میلادی و با تریم های بازنگری شده در دسترس خواهد بود. این خودرو با تریم های پایه، هوم، لوکس، کراس استار و RS عرضه خواهد شد. بله خودروی شهری هوندا قرار است با تریم RS هم تولید شود اما خیلی امیدوار نشوید زیرا قرار نیست فیت RS یک هاچبک داغ تمامعیار باشد.
به گزارش motor1، اگرچه پسوند RS را با محصولات اسپرت آئودی و فورد میشناسیم اما هوندا هم از این حروف در برخی بازارها و به عنوان محصولی اسپرت تر استفاده میکند. برای مثال سیویک RS سدان را میتوانیم نام ببریم که ظاهر گیراتری دارد اما نسبت به مدل Si در مرتبه پایینتری قرار میگیرد. همین داستان درباره عضو جدید خانواده نیز صدق میکند هرچند این خودرو قدرت بیشتری نسبت به سایر اعضای خانواده خواهد داشت.
از آنجایی که هوندا فعلاً پیشنمایش این محصول را انجام داده به همین خاطر خیلی وارد جزئیات نشده است. البته میدانیم این خودرو از نسخه قویتر قوای محرکه هیبریدی فیت استفاده خواهد کرد، قوایی که تنها گزینه برای خریداران جاز در اروپاست. این خودروی کلاس B در اروپا قدرت ترکیبی ۱۰۹ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۳ نیوتون متری دارد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۹.۴ ثانیهای و حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعتی نیز جزو ویژگیهای عملکردیاش است. خودروی موردبحث ما قدرت بیشتر و شتاب بهتری خواهد داشت و از حالت اختصاصی سواری سود خواهد برد. عضو جدید خانواده فیت همچنین انتخابگر کاهش سرعت را نیز در اختیار راننده قرار خواهد داد تا همانند هوندا کلاریتی بتواند کنترل ترمز احیا شونده را داشته باشد.
باید به این نکته اشاره کنیم که فیت RS فقط بهصورت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد درحالیکه دیگر تریم ها از جمله کراس استار در ژاپن بهصورت چهار چرخ محرک ارائه میشوند. این خودرو ظاهر اسپرت تر و کابینی با دوخت های زرد رنگ خواهد داشت. همچنین بسته سیستمهای ایمنی هوندا نیز بهصورت استاندارد در دسترس خواهد بود. با پایان عرضه نسل پیشین هوندا فیت در آمریکا دیگر خبری از این خودرو نشد و به نظر نمیرسد که آمریکاییها دوباره بتوانند پشت فرمان این خودرو بنشینند. هنوز مشخص نیست که آیا هوندا فیت RS در سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد یا خیر.
phonix
۱۷ مرداد ۱۴۰۱در بازار اروپا به نظرم پژو رنو فیات مینی اشکودا و حتی هوندا e گرینه های بهتری هستن
بازار اروپا در بخش خودرو های هاچبک خیلی سنگینه
اگر هم کسی خواست یه هات بک بگیره ائودی بنز و بی ام وه هستن
البته باید به بازار هدف این ماشین هم دقت کرد به نظرم یه حال و هوایی مثل ماشین های کوچیک خود ژاپنی ها داره
ehsan.fa
۱۷ مرداد ۱۴۰۱هاچ بک هات فقط گلف ، همون بنز و بی ام و جلوی گلف کم میارند.
بقیه میخوان شبیه گلف بشن ولی فقط با هزینه بیشتر میتونند بهتر از گلف شد . لیست پرفروش هاب اروپا رو نگاه بکنید از ۱۰تای اول ۹ تاش هاچ بک هست و گلف اوله.
آمار فروش مصرف کننده واقعی جواب تمام سوالات هست امیدوارم کاربرهای متعصب پدال به این باور برسند که فروش بیشتر یعنی کیفیت و خودروی برتر البته تو بازار آزاد نه جاهایی مثل ایران . وقتی مصرف کننده انتخاب میکنه یه مدل رو دیگه حرفی باقی نمیمونه
phonix
۱۷ مرداد ۱۴۰۱بله گلف هم هست یادم رفت
هر شخصی یه علاقه ای داره
یکی بنز دوست داره یکی تویوتا یکی هم فولکس
خوبی بازار ازاد همینه
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۸ مرداد ۱۴۰۱اگر به این باشه همه می خوان شبیه a کلاس بشن سلطان این کلاس
علی
۱۷ مرداد ۱۴۰۱هوندا همیشه ماشین هاش دوست داشتنی بوده
T
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ماشین با نمک و دوست داشتنی و همینطور قابل اطمینان