هوندا

معرفی هوندا پاسپورت 2024 با ارتقاء توانایی‌های آفرود

هوندا برای پاسپورت مدل ۲۰۲۴، توانایی‌های آفرود مدل تریل‌اسپرت را ارتقاء داده و تیپ پرچم‌دار جدیدی بنام بلک ادیشن را ارائه کرده است.

هوندا شاسی‌بلند پاسپورت را با به‌روزرسانی‌هایی برای مدل ۲۰۲۴ معرفی کرده است. یکی از این به‌روزرسانی‌ها، ارتقاء نسخهٔ آفرودی تریل‌اسپرت است. در این مدل، سیستم تعلیق با تغییراتی در نرخ فنرها، تنظیم سوپاپ کمک‌فنرها و ارتقاء آنتی‌رول بارها اصلاح شده است. علاوه بر این، لاستیک‌های جنرال گربر A/T هم جایگزین نمونه‌های فایراستون قبلی شده‌اند. به گفتهٔ هوندا، این لاستیک‌ها که روی رینگ‌های ۱۸ اینچی قرار می‌گیرند، کشش بهتری در آفرود دارند و روی آسفالت هم ساکت‌تر هستند.

برای پاسپورت تریل‌اسپرت مدل ۲۰۲۴ یک رنگ آبی آسمانی جدید ارائه شده و کابین آن با دوخت نارنجی‌رنگ روی فرمان، پانل درها و صندلی‌ها به همراه نشان تریل‌اسپرت روی پشت‌سری‌های جلو و کف‌پوش‌های لاستیکی چهارفصل تزئین شده است. علاوه بر این، برای شاسی‌بلند هوندا آپشن‌های جدیدی شامل یک صفحهٔ محافظ و پکیج HPD با جلوپنجرهٔ متفاوت، فلاپ مشکی گلگیرها و رینگ‌های ۲۰ اینچی قابل سفارش است.

علاوه بر ارتقاءهایی که در مدل تریل‌اسپرت صورت گرفته، هوندا مدل جدیدی بنام بلک ادیشن را هم برای پاسپورت مدل ۲۰۲۴ ارائه کرده که به‌عنوان تیپ پرچم‌دار جایگزین الیت می‌شود. این تیپ جدید با رنگ‌های مشکی کریستال، خاکستری سونیک، سفید پلاتینوم و قرمز ریدیانت ارائه می‌شود. پاسپورت بلک ادیشن با تریم مشکی در جلوپنجره، چراغ‌های جلو، دستگیرهٔ درها، پنجره‌ها و قاب مه شکن‌ها از دیگر تیپ‌ها متمایز می‌شود. تودوزی چرمی با تریم قرمز، دوخت قرمز روی فرمان و پانل درها، نورپردازی قرمز، تهویهٔ صندلی‌های جلو و گرم‌کن صندلی‌های عقب هم از ویژگی‌های داخلی این تیپ جدید هستند.

هوندا همچنین برای پاسپورت مدل ۲۰۲۴ کنسول مرکزی جدیدی را طراحی کرده که پهن‌تر از قبل بوده و زیر آرنجی یکپارچه دارد. به لطف اندازهٔ بزرگ‌تر این کنسول، حالا می‌توان یک تبلت بزرگ را داخل محفظهٔ اشیاء آن قرار داد درحالی‌که جلوی شیفتر نیز فضایی برای قرار دادن دو گوشی هوشمند تعبیه شده است. عرضهٔ هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۴ از همین پاییز آغاز می‌شود اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. قیمت مدل ۲۰۲۳ این ماشین از ۴۲,۴۴۵ دلار شروع می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. رومانی>چین>فرانسه

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1123 ديدگاه)

    هوندا: بهترین ژاپن

    موافقم 20
    مخالفم 9
    1. AHMADREZA

      ۱۴ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (877 ديدگاه)

      + یکی از

      موافقم 16
      مخالفم 0
  2. یوسف

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    با توجه به معرفی نسل تازه هوندا پایلوت انتظار داشتم نسل تازه پاسپورت هم به زودی معرفی بشه ولی ظاهرا هوندا میخواد نسل فعلی رو مدتی در بازار نگه داره که البته از نظر من هیچ مشکلی نداره چون طراحی این مدل واقعا مناسبه، زبان طراحی هوندا تازگی خیلی نرم شده در حالیکه سبک طراحی پاسپورت برای یه خودروی آفرودی جذاب تره.

    موافقم 15
    مخالفم 0
  3. ARIAN

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (305 ديدگاه)

    ژاپنی ها گویا علاقه ای به بروزرسانس کابین ندارن! این کابین حداقل مال پنج شیش سال پیشه و واسه سال جاری کهنه به نظر میرسه. طراحی بیرونش مخصوصا جلوش خوبه ولی انگار قسمت صندوقش یه جوریه. یکم نافرمه مخصوصا در صندوق و کوچکی بیش از حد چراغ های عقب. در کل ماشین خوبیه.

    موافقم 17
    مخالفم 6
    1. JDM

      ۱۴ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (636 ديدگاه)

      قبول دارم حرف شمارو لذا اونقدر کابینش قدیمی نیست و میشه کنار اومد و تو قسمت صندوقش خیلی خالیه و خطر های کوچیکی داره

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. H2

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (382 ديدگاه)

    طراحی این ماشین راحت ۳-۴ سال دیگه کشش فروش داره

    موافقم 6
    مخالفم 4
  5. Enzo Ferrari 2008

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    طراحی خوبی داره فروش خوبی ام داره

    موافقم 6
    مخالفم 1
  6. دانیال

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (597 ديدگاه)

    هوندا عشق لاینتهی

    موافقم 7
    مخالفم 1
  7. parhamiof

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (712 ديدگاه)

    تو فرودگاه:
    +جناب پاسپورتتون رو بزارید رو میز لطفا
    _داداش چی میگی چطوری ماشین به این گندگی رو بزارم رو میز؟

    موافقم 6
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا