چشم اندازهوندا

هوندا آکورد 2024 در ایران؛ مشخصات و قیمت هیبرید وارداتی آذریوردسال

شرکت آذریوردسال برای پیش‌فروش هوندا آکورد پلاگین هیبرید آماده می‌شود. این محصول با استفاده از تخفیف عوارض و مالیات خودروهای کم‌مصرف، احتمالا با قیمت رقابتی وارد بازار ایران خواهد شد.

هوندا آکورد 2024 هیبرید وارداتی نمای پشت

هوندا سیتی، ZR-V  و HR-V قبلا توسط آذریوردسال در ایران رونمایی شدند. این شرکت به تازگی آکورد پلاگین هیبرید را آگهی داده است تا یکی از محبوب‌ترین خودروهای سدان دنیا را وارد کشورمان کند.

بیشتر بخوانید:

معرفی هوندا وزل وارداتی؛ مشخصات و قیمت در ایران
سوزوکی بالنو وارداتی؛ مشخصات فنی و قیمت در ایران
تویوتا کرولا ۲۰۲۳ در ایران؛ مشخصات و قیمت سدان وارداتی
↵مزدا ۳ جدید در ایران؛ مشخصات و قیمت خودروی وارداتی بهمن موتور
↵میتسوبیشی اکلیپس کراس وارداتی؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند ژاپنی

هوندا یکی از بهترین خودروسازان جهان است و سابقه‌ی ۱۰۰ ساله دارد. این برند ژاپنی، کیفیت مناسب با قیمت رقابتی ارایه می‌کند و به همین دلیل در کشورهای مختلف دنیا پرفروش است. هوندا انواع سواری، پیکاپ و شاسی بلند با پیشرانه‌های برقی و بنزینی و هیبریدی تولید می‌کند؛ اما طی ۲۰ سال اخیر، خودروهای هوندا با تیراژ بالا برای مردم ایران عرضه نشده‌اند.

هوندا آکورد 2024 هیبرید وارداتی نمای اصلی

بعد از شاسی‌بلند CR-V، آکورد پرفروش‌ترین خودروی هوندا در بازار جهانی است و نزدیک‌ترین رقیب تویوتا کمری محسوب می‌شود. اولین نمونه از آکورد سال ۱۹۷۶ معرفی شد و علاوه‌بر نسخه‌ی سدان، هاچبک سه‌در هم داشت. این شرایط در نسل‌های بعدی هم ادامه داشت اما از نسل چهارم تولید ۱۹۹۱ این خودرو به یک سدان خانوادگی تبدیل شد که در بعضی مناطق جهان، کوپه‌ی دودر نیز ارایه می‌کرد. آکورد به تعداد محدود، اوایل دهه‌ی ۷۰ خورشیدی وارد ایران شد و هرگز فرصت حضور مشابه دیگر کشورهای دنیا نداشت.

از سال ۲۰۲۳ نسل یازدهم آکورد عرضه می‌شود. این خودرو خط مونتاژ ژاپن ندارد و فقط ساخت امریکا، تایلند و چین است. آکورد در تست‌های ایمنی مناطق مختلف دنیا به عنوان یک سدان خانوادگی، امتیازات بسیار خوب و نزدیک به عالی دارد.  دیگر نکته‌ی جالب برای آکورد جدید، حذف نسخه‌ی تمام بنزینی و تولید با فناوری هیبرید و پلاگین هیبرید است.

طراحی بدنه و نمای بیرونی هوندا آکورد ۲۰۲۴

نسبت به نسل‌های قبل، حالت ساده و عامه‌پسند آکورد تقویت شده اما همچنین حس اسپرت را حفظ کرده است. این خودرو مشابه آنچه در مزدا ۶ و سدان‌های آئودی دیده‌ایم، کشیدگی سقف تا انتهای بدنه با القای نمای کوپه را ادامه می‌دهد.

هوندا آکورد 2024 هیبرید وارداتی

چراغ‌های اصلی و جلوپنجره، ساختار یک‌پارچه برای آکورد ۲۰۲۴ فراهم می‌کنند. حجم‌دهی سپر و کاپوت جلو، ساده است. حتی مه‌شکن و حفره‌های مربوطه از طرفین سپر حذف شده‌اند. نصب ادوات پلاستیکی سیاه در نمای روبرو و عدم کشیدگی لبه‌ی کاپوت تا چراغ‌ها، نکات منفی محسوب می‌شوند.

رینگ‌های اسپرت ۱۹ اینچ و حالت کوپه در نمای جانبی، جذاب هستند. خطوط کم‌عمق روی بدنه، بین دستگیره‌ها و شیشه کشیده است، ضمن اینکه پایین درها نیز حجم‌دهی ملایم وجود دارد. حالت کلی بدنه از دید کنار، ساده است و همراه دستگیره‌های سنتی با آینه بغل سیاه ارایه می‌شود.

هوندا آکورد 2024 هیبرید وارداتی نمای پشت

در نمای پشت، چراغ‌های بزرگ و پهن جلب نظر می‌کنند. ترفندهای مرسوم در خودروهای مدرن، مثل حفره‌ی مخصوص خروجی اگزوز و ادوات کروم داخل سپر، برای هوندا آکورد استفاده نشده‌اند. کاربران این خودرو می‌توانند از درپوش بزرگ صندوق، جایگاه مناسب پلاک و بالچه‌ی بسیار کوچک روی کاپوت عقب، به عنوان نکات مثبت یاد کنند.

هوندا آکورد ۲۰۲۴، با طول ۴,۹۷۰  و عرض ۱,۸۶۰  و ارتفاع ۱,۴۵۰  و فاصله محوری ۲,۸۳۰  میلی‌متر تولید می‌شود. با این شرایط، آکورد کمی بزرگ‌تر از تویوتا کمری ۲۰۱۷ موجودر در ایران است.

طراحی داخلی و کابین هوندا آکورد ۲۰۲۴

در مقایسه با کمری و مزدا ۶ مدرن که مهم‌ترین رقبای آکورد محسوب می‌شوند، نمای داشبورد سدان هوندا بسیار ساده و کم‌هیجان به نظر می‌رسد. این سبک طراحی، حس اسپرت مورد انتظار از خودروی ساخت هوندا را نشان می‌دهد و علاقه‌مندان این برند ژاپنی را جذب می‌کند.

هوندا آکورد 2024 هیبرید وارداتی نمای داخلی

نمایشگر ایستاده روی داشبورد ۱۲/۳ اینچ است و پنل پشت فرمان ۱۰/۲ اینچ، فناوری‌های مدرن را در هوندا آکورد ۲۰۲۴ نشان می‌دهند. براساس اطلاعات منتشر شده از شرکت آذریوردسال، این خودرو با شارژر بی‌سیم برای تلفن همراه، فناوری نمایش اطلاعات روی شیشه (هدآپ دیسپلی) و سیستم صوتی ۱۲ بلندگو از برند BOSS وارد ایران خواهد شد. همچنین صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن و سرد‌کن خواهند بود.

هوندا آکورد 2024 هیبرید وارداتی داشبورد

داشبورد فاقد منحنی است و صرفا با خطوط افقی ارایه می‌شود. کلیدهای فیزیکی کم‌تعداد هستند و آکورد هیبرید، عملا دسته‌دنده ندارد. بخش میانی داشبورد و کنسول دارای چرم مصنوعی و مواد نرم است که نکته‌ی مثبت محسوب می‌شود. فرمان دایره‌ای آکورد نیز حس اسپرت کلاسیک در خودروهای قدیمی هوندا را نشان می‌دهد.

آکورد ۲۰۲۴ برای ۴ سرنشین بلندقد مناسب است. این خودرو ۴۷۰ لیتر فضای صندوق دارد که با توجه به ابعاد بدنه، چندان جادار محسوب نمی‌شود. در عوض، فضای جلوی زانو برای افرادی که روی صندلی عقب باشند، بسیار خوب است و راننده می‌تواند در صورت نیاز، ردیف دوم را مشابه کرا‌س‌اورها جمع کند تا فضای صندوق بیشتر شود.

پیشرانه و تجهیزات فنی هوندا آکورد ۲۰۲۴

آکورد پلاگین هیبرید از ترکیب موتور برقی با پیشرانه ۲  لیتر، ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۳۴ نیوتن‌متر گشتاور می‌گیرد. این تجهیزات همراه گیربکس CVT، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۷ ثانیه و نهایت سرعت محدود شده به ۱۹۰ کیلومتر برساعت دارد. وزن آکورد پلاگین هیبرید، همراه باتری ۱/۱ کیلووات ساعت، ۱۸۰۰ کیلوگرم است. این محصول، می‌تواند با شارژ کامل و ۴۳ لیتر بنزین کامل، مسافت ۸۰۰ کیلومتر را بدون توقف طی کند.

هوندا آکورد 2024 هیبرید وارداتی نمای سقف

برای آکورد۱۰ کیسه هوا وجود دارد که شامل ایربگ جلوی زانوی راننده و کیسه هوای پرده‌ای می‌شود. رادار هشدار خروج از خط، کنترل هوشمند نور بالا، ترمز خودکار، کروزکنترل هوشمند با قابلیت افزایش و کاهش سرعت، گرم‌کن فرمان، سقف پانورامیک، رابط اپل کارپلی و اندروید اتو، رینگ اسپرت ۱۸ اینچ و صندوق عقب برقی، دیگر امکانات هوندا آکورد وارداتی هستند.

قیمت هوندا آکورد پلاگین هیبرید در بازار جهانی و پیش‌بینی برای ایران

آکورد e:PHEV در امریکا و امارات ۳۰ تا ۳۵ هزار دلار قیمت دارد. با این شرایط، نسخه‌ی وارداتی نزدیک به ۴ میلیارد تومان هزینه خرید خواهد داشت. اگر فرض کنیم آکورد پلاگین هیبرید، مشابه خودروهای برقی از تخفیف مالیات و عوارض گمرکی استفاده کند، احتمالا به قیمت ۳ میلیارد تومان تحویل خریدار اول خواهد شد.

اندک نمونه‌های وارداتی از هوندا آکورد ۲۰۱۵ در بازار ایران، هم‌اکنون با کارکرد بیش از صد هزار کیلومتر، ۳ تا ۳/۵ میلیارد تومان قیمت دارند. براین اساس، هزینه‌ی خرید آکورد ۲۰۲۴ برای مشتری بازار آزاد، نزدیک به ۵ میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۵ رای

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. javad-bmw

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (203 ديدگاه)

    امروز رفتم یه کمری هیبرید مدل ۲۰۱۶ کارشناسی کردم ( من کارشناس فنی و بدنه خودرو هستم) بدنه بدون رنگ با کارکرد ۱۷.۰۰۰ کیلومتر واقعی ، به قیمت پنج میلیارد و چهار صد میلیون معامله شد ، شما خودتون حساب کنید این آکورد اگه بیاد چه برچسب قیمتی میخوره🤔🤔

    موافقم 60
    مخالفم 20
    1. حسین

      ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (105 ديدگاه)

      به احتمال زیاد بالای ۷ میلیارد قیمت بخوره (البته با قیمتی که شما گفتید).

      موافقم 33
      مخالفم 10
      1. amirkhanzadeh

        ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (419 ديدگاه)

        دقیقا 7600 تا 8200 قیمت تو بازار دلال ها

        موافقم 18
        مخالفم 2
    2. داود

      ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (211 ديدگاه)

      داداش مطمئنی کارشناس خورویی؟ اون کمری که شما گفتید با کارکرد ۱۷۰۰۰ واقعی قیمتش حداکثر ۳/۹۵۰ میلیارد هست احتمالا سر کار گذاشتنت.

      موافقم 49
      مخالفم 19
      1. javad-bmw

        ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (203 ديدگاه)

        کاربر داود
        نمیدونم چرا همه فکر میکنیم که بقیه دارن دروغ میگن ، چه دلیلی داره من اینجا به دروغ بنویسم که کارشناس ماشینم.
        کمری بنزینی با کارکرد ۵۸.۰۰۰ کیلومتر ، پنج میلیاردوهشتصد آگهی شده ضمن اینکه هیبرید گرونتره
        اینم لینکش
        https://divar.ir/v/gZskpaTv?ref=24
        اگر سایت دیوار رو چک بکنید آگهی هایی با قیمت، حتی بالاتر از ۵.۴۰۰ رو راحت پیدا میکنید
        موفق باشید

        موافقم 29
        مخالفم 7
        1. علی

          ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
          سوابق: (12 ديدگاه)

          اگهی زیاده منم پراید میزنم 10 میلیارد کی میخره آخه 😂

          موافقم 17
          مخالفم 4
        2. رهگذر

          ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
          سوابق: (60 ديدگاه)

          دلیل نمیشه چون یه مشت دلال تو بازارن قیمت اینی باشه ک معامله شده یا اینی باشه ک شما فرستادی.تا وقتی امثال برخی هموطنان هستن که حاضرن بابت فلان خودرو ایکس تومن هزینه کنن و خ ر ی ت به خرج بدن همینه اوضاع

          موافقم 13
          مخالفم 0
    3. مزدا

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (2082 ديدگاه)

      اگه با این حجم موتور و فول آپشن وارد ایران بشه
      حتی ۵ میلیارد هم ارزش خرید
      بهتر از هواپیمای شخصی اکستریم هست!

      موافقم 25
      مخالفم 10
    4. mmd@

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (186 ديدگاه)

      جواد برو بالای 10میلیارد

      موافقم 7
      مخالفم 4
    5. رضا لهرابیان

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      این اکورد و کلا خودروهای هیبریدی ۷ساله اسفندماه دو میلیارد و پانصد ( همان قیمت جهانی و اندکی بالاتر) معامله میشود برای مصرف

      موافقم 4
      مخالفم 2
  2. (*Ali-Gh (*ALI

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (315 ديدگاه)

    ماشین خوبیه طراحی و قیافه خوبی هم داره برای ماشینی مثل هوندا خوبه کاشکی قیمتش هم یه طوری باشه که همه بتونن بخرن
    و یه ویژگی خوبی دیگه ای که داره هیبریدی بودنشه

    موافقم 23
    مخالفم 4
    1. net

      ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (3294 ديدگاه)

      صندوق عقبش کشیده نیست جالب نشده . چراغ متصل عقبش جالب نیست . رینگ ۵ پره روی هر ماشینی باشه جالب نمیشه

      موافقم 16
      مخالفم 33
      1. net

        ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (3294 ديدگاه)

        طراحی داخلی یکپارچه مشکی و چراغ جلو و جلوپنجره خوبه ولی صندوق عقب که کشیده نیست و چراغ عقب و رینگ خراب کرده

        موافقم 8
        مخالفم 7
    2. Ss

      ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      در دنیا ماشین کارگری محسوب میشه اما توی ایران ماشین لوکس محسوب میشه همین نشون میده تو چه شرایط فاجعه باری هستیم

      موافقم 42
      مخالفم 4
      1. (*Ali-Gh (*ALI

        ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (315 ديدگاه)

        آره دقیقا

        موافقم 11
        مخالفم 3
    3. Saeed Boroomand

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (514 ديدگاه)

      کلا‌ ظاهرش بده، تویووتا توی دو نسل اخیر کمری رو زیباتر و هوندا آکورد رو بی ریخت تر کرده. مدل ۲۰۱۷ اش بسیار زیباتره اگه همون بدنه رو تولید میکرد. ظاهرش ساده اس و شبیه ماشین های دهه هفتاده امریکاست،

      موافقم 10
      مخالفم 9
      1. پژمان

        ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        هوندا اکورد مال تویوتاس داری میگی هوندا

        موافقم 1
        مخالفم 14
  3. gholii

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    از نیم رخ خیلی شبیه به نماینده سرزمین چوسان قدیم یعنی جنسیس جی 80عه
    دقیقا همون قوس درب ها و خط کمر و همون الگوی شیشه لچکی عقب
    داخلش هم برای یه ماشین هفت میلیارد تومنی در بازار آزاد زیادی ساده هست.
    یاد هوندا آکورد دهه هفتاد شمسی هم بخیر که در شمال تهران برای خودش سروری می کرد و صاحبانش قومپز

    موافقم 8
    مخالفم 4
  4. Puriya

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (554 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی مطمئنم زیر ۵ میلیارد قیمت نمیخوره

    موافقم 9
    مخالفم 2
  5. mehran911

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (2094 ديدگاه)

    آکورد
    همیشه دوستش داشتم این لعنتی رو همه نسل‌‌هاش رو

    موافقم 15
    مخالفم 2
  6. کامران

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    اگه بیاد بازار کشور عزیزمان کمتر از ۸ تا ۱۰ میلیارد معامله نمیشه. این فال اینم تماشا

    موافقم 12
    مخالفم 8
  7. مهدی

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (184 ديدگاه)

    تویوتا کمری را به این ترجیح میدم.

    موافقم 5
    مخالفم 11
    1. Navid A J

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (3789 ديدگاه)

      هرکی آکورد سوار شه و یه سفر باهاش بره؛ کمری دیگه به نظرش نمیاد. کمری به درد همون تاکسی و اوبر میخوره ولی آکورد؛ ماشین شخصیه و جهت رانندگی. نه فقط رسیدن از نقطه آ به ب.

      موافقم 9
      مخالفم 1
  8. کرگدن باواریا

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (772 ديدگاه)

    هااا این شد یه چیزی ، حیف از قیمت نجومیش فقط

  9. پاشا

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    ۳۰ هزار دلار تقریب میشه ۱۵ ماه حقوق یه کارمند یا کارگر ساده تو بلاد کفر…… یعنی اگر ما هم آدم حساب میشدیم، الان میبایست به پول ما میشد ۱۵۰ـ۱۸۰ میلیون. فهمیدید چقدر بدبخت شدیم یا خودتون میخواید حساب کنید؟؟؟ خیلیم هیجان انگیز نیست.

    موافقم 22
    مخالفم 1
    1. Saeed Boroomand

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (514 ديدگاه)

      نه دوست عزیز، سی هزار دلار میشه تنها ماشینی که یه کارمند معمولی میتونه بخره و داشته باشه تا ده سال بعد و ماشین بعدی. البته که میتونه گرون تر هم بخره اما باید از بخش های دیگه زندگی بزنه، وگرنه همه پورش سوار بودن.

      موافقم 4
      مخالفم 5
    2. Navid A J

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (3789 ديدگاه)

      اونجا لیز یا فایننسش (لیز ارزونتره) با سود ۷٪‌ ؛ ماهیانه ۶۰۰- ۷۰۰ دلار در میاد. ارزون نیست. ولی گرون هم نیست و قابل دسترسه. امیدوارم این سیستم های فروش متنوع در ایران هم پیاده بشه.
      البته روی دیگه سکه ش هم افت فروش زیاد ماشین کارکرده است. ینی دیگه ماشین یه کالای مصرفیه نه سرمایه ای. مثل گوشی و لپ تاپ و …

  10. قنداق

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (695 ديدگاه)

    آقای اشتری لطفا ویدیو رونمایی دیمن 170 رو زیرنویس کنید خسته نباشید

    موافقم 2
    مخالفم 5
  11. صلاح الدین

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بالاخره سایز رینگ هاش ۱۹ بود یا ۱۸؟
    اول مقاله ۱۹ گفته شده بود و در انتها ۱۸

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. aliHOZA

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (578 ديدگاه)

      این مسأله بزرگیه.
      شما بیا پای معامله سر سایز رینگ با هم کنار میایم. 😅

  12. علی

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    متاسفانه دولت به منظور کسب درآمد و رفع ناترازی بودجه ای خود دست به وضع مالیات سنگین برای خودروهای خارجی کرده که این امر به نفع خودروسازان بی کیفیت داخلی و به ضرر مصرف کننده و مردم ایران میباشد . مردم ما چی از مردم عراق و پاکستان و امارات دارند که نمی‌توانند خودروهای با کیفیت و با مصرف بنزین کم سوار بشوند؟

    موافقم 9
    مخالفم 2
  13. امیرحسین

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واردات چه معنای بدی گرفته صرفا این بازار بازار سارقان و دلالان هستش چه پول هایی قرار جابجا بشه فقط موندم چه اشخاصی پشت این قضیه هستن
    واردات به معنای واقعی برای تنظیم بازار معاملاتی یک نوع کالا یا محصول صنعتی هستش که باعث توازن در عرضه و تقاضا بشه تا نرخ های محصولات متورم نباشند
    اما مملکتی ما زندگی میکنیم با حضور آقایون مومن و نماز خون خیلی خوب مدیرت میشه
    این شگرد از واردات صرفا پول ها مستقیم در جیب خودشون سرازیر خواهد شد و جالب توجه اینکه چه تاثیر بدی بر قیمت محصولات تولیدی داخل خواهد گذاشت باید بگم جای اینکه باعث کاهش محصولات تولیدی داخل بشه بلعکس باعث افزایش نرخ خودروهای داخلی خواهد شد و بازار خودروی ایران دچار سکته میشه

  14. سیامک

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    شاید ۱۰ درصد مردم ایران بتونن این ماشین رو بخرن سوار شن و حالش رو ببرن ۴۵ درصد باید پراید سوار شن و۴۵ درصد بعدی پژو ۴۰۵ پس لطفا کسانی که تو خواب شب هم نمیتونن امثال این ماشین رو ببینن لطفا نظر ندن با تشکر

  15. علی

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    شاید ۱۰ درصد مردم ایران بتونن این ماشین رو بخرن سوار شن و حالش رو ببرن ۴۵ درصد باید پراید سوار شن و۴۵ درصد بعدی پژو ۴۰۵ پس لطفا کسانی که تو خواب شب هم نمیتونن امثال این ماشین رو ببینن لطفا نظر ندن با تشکر

  16. میثم

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام.من این ماشینو از نزدیک دیدم واقعا جذابه. جالب اینجاست که تیم طراحی و شرکت هوندا به اندازه دلال های ایرانی انقدر سود نمیبرند.. این ماشینا دسته همه مردم برسه تعداد تلفات مجروحو مصدومو معلول به زیر هزار کاهش پیدا می‌کنه نه 21هزار نفر کشته درسال.شما از عدد یک تا 21هزار بشمارین.اصلا نمیتونیم بشماریم خسته میشیم از شمارش.

  17. حسن

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1928 ديدگاه)

    پلاگین هیبرید نیاز به شارژ خارجی داره و مناسب ایران نیست باید هیبرید وارد کنن برای ایران هیچ خودرویی بهتر از هیبرید نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
فهرست