چشم اندازهوندا

هوندا CR-V و ZR-V وارداتی؛ بررسی مشخصات و قیمت در ایران

ثبت نام دو خودروی جدید برای پیش‌فروش طرح واردات مخصوص جانبازان شروع شده است. هوندا CR-V  و ZR-V مدل ۲۰۲۴ تایید قانونی برای ورود به ایران دارند.

دی‌ماه ۱۴۰۲ هوندا وزل (Vezel) در کلاس کراس‌اور کوچک با ابعاد مشابه ام‌وی‌ام X33 مجوز واردات گرفت. این خودروی چینی، همراه پیشرانه‌ی ۱/۵ لیتر تنفس طبیعی، امکانات چندانی ندارد؛ اما کراس‌اورهای مشهور هوندا مثل CR-V  و ZR-V می‌توانند علاقه‌مندان زیادی را در بازار ایران، جذب کنند.

بیشتر بخوانید:

هوندا وزل در ایران؛ مشخصات و قیمت وارداتی معین خودرو
سوزوکی بالنو وارداتی؛ مشخصات فنی و قیمت در ایران
تویوتا کرولا ۲۰۲۳ در ایران؛ مشخصات و قیمت سدان وارداتی
↵مزدا ۳ جدید در ایران؛ مشخصات و قیمت خودروی وارداتی بهمن موتور
↵میتسوبیشی اکلیپس کراس وارداتی؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند ژاپنی
↵کیا سلتوس ۲۰۲۳؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند کره‌ای در ایران

هوندا در سراسر دنیا، به عنوان یک خودروساز درجه یک ژاپنی شناخته می‌شود؛ ولی برای مردم ایران به حاشیه رفته است و شهروندان کشورمان با تویوتا و مزدا و نیسان آشنایی بیشتری دارند. حتی در زمان آزادسازی نسبی واردات خودرو که از اوایل دهه‌ی ۸۰ خورشیدی تا سال ۱۳۹۶ انجام شد، تعداد بسیار محدودی از محصولات هوندا به بازار ایران رسیدند.  نام هوندا برای مردم ما، انواع موتورسیکلت‌های را یادآوری می‌کند اما این برند، بیش از یک قرن سابقه دارد و هم‌اکنون در گروه ۱۰ خودروساز مهم دنیا است.

هوندا CR-V و ZR-V وارداتی

مشابه وزل، CR-V  و ZR-V هم نسخه‌ی مونتاژ چین دارند که احتمالا برای ورود به ایران، انتخاب خواهند شد. در بازار جهانی، CR-V یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اورهای اندازه متوسط دنیا است و از سال ۱۹۹۵ تاکنون با ۶ نسل تولید شده. در سمت دیگر، ZR-V که ابعاد کوچک‌تر از CR-V  دارد، سال ۲۰۲۳ معرفی شد و محصولی کاملا جدید محسوب می‌شود. هر دو خودرو، پیشرانه‌های متنوع دارند با فناوری هیبرید یا ساده دارند؛ اما احتمالا با نسخه‌ی پایه وارد ایران خواهند شد.

طراحی بیرونی و نمای بدنه هوندا CR-V  و ZR-V وارداتی

چراغ‌های باریک و جلوپنجره‌ی بزرگ با طرح ۶ ضلعی در CR-V  دیده می‌شوند. این خودرو، وابستگی چندانی به ادوات پلاستیکی ندارد و حتی برای سپر، تقریبا تمام ادوات را با فلز هم‌رنگ بدنه ارایه می‌‌کند. حجم‌دهی بدنه در هوندا CR-V، جلوه‌‌ی عضلانی و تهاجمی دارد.

در ZR-V ساختار جلوپنجره ساده‌تر است و مشابه بسیاری دیگر کراس‌اورهای کوچک دنیا، سپر پلاستیکی ارایه می‌دهد. این مدل برخلاف CR-V، چراغ‌های ساده و کاملا مستقل از دیگر اجزای بدنه دارد؛ اما به لطف خطوط روی بدنه، حس اسپرت مورد انتظار از یک خودروی ساخت هوندا را فراهم می‌کند.

هوندا C-RV نمای جانبی

نمای جانبی CR-V جدید باوجود شیب در شیشه‌ی عقب، حالت مکعبی و کلاسیک بدنه را حفظ کرده است. مدل پایه، ادوات پلاستیکی در گلگیر و رکاب دارد اما نسخه‌های سفارشی، فاقد تجهیزات سیاه‌رنگ هستند و لوکس‌تر دیده می‌شوند. خطوط روی بدنه، شامل پیوند بین چراغ‌های جلو و عقب، حاشیه‌ی گلگیرها و رکاب است؛ اما چندان پیچیده نیست.  این خودرو برای غالب کشورهای دنیا با رینگ آلومینیوم ۱۸ اینچ سیاه و آینه بغال‌های مشکی ارایه می‌شود.

هوندا Z-RV k نمای جانبی

هوندا ZR-V به دلیل شیب سقف در انتهای بدنه، حس اسپرت بیشتری دارد. این موضوع، خصوصا با رینگ‌های ۱۸ اینچ روی بدنه‌ی کوچک‌، تقویت می‌شود. خطوط حجم‌دهنده برای ZR-V، ساده و کم‌عمق هستند. این کراس‌اور به شکل استاندارد، فاقد ریل باربند است و چندان مرتفع به نظر نمی‌رسد.

هوندا C-RV نمای پشت

در نمای پشت CR-V، چراغ‌های کشیده به سمت سقف وجود دارد که سبک طراحی ولوو را تداعی می‌کند. روی کاپوت عقب، حجم‌دهی ساده و حساب‌شده دیده می‌شود. مشابه نمای جانبی، سپر سیاه مخصوص مدل پایه و سپر هم‌رنگ بدنه، برای نمونه‌های آپشنال (سفارشی) وجود دارد. جایگاه ویژه برای خروجی اگزوز، از نکات مثبت در طراحی CR-V است.

هوندا Z-RV نمای پشت

چراغ‌های نسبتا بزرگ، سپر پلاستیکی سیاه و حجم‌دهی ساده، نمای پشت هوندا ZR-V را مشابه خودروهای چینی نشان می‌دهد. حالت گرد و تخم مرغی، همراه با خروجی اگزوز داخل سپر، نکات مثبت در طراحی این خودروهستند.  مدل‌های سفارشی هوندا ZR-V، تزئینات کروم مخصوص نمای عقب دارند.

هوندا CR-V طول ۴,۶۹۴ و عرض ۱,۸۶۶ و ارتفاع ۱,۶۸۲  میلی‌متر همراه فاصله محوری ۲,۷۰۱  میلی‌متر دارد. برای CR-V، طول ۴,۵۶۷  و عرض ۱,۸۳۹ و ارتفاع ۱,۶۱۰  میلی‌متر همراه فاصله محوری۲,۶۵۴   میلی‌متر ارایه شده است. با شرایط ذکر شده، هوندا CR-V از تویوتا راوفور موجود در ایران، حدود ۱۰ سانتی‌متر طول و فاصله محوری بیشتر دارد. هوندا ZR-V هم نسبت به هیوندای توسان و کیا اسپورتیج، ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر ابعاد بزرگ‌تر فراهم می‌کند و تقریبا هم‌اندازه‌ی تویوتا راوفور است.

برای اطلاع از اخرین اخبار و بررسی خودرو های وارداتی جدید این صفحه از پدال را دنبال کنید.

نمای داخلی هوندا CR-V  و ZR-V وارداتی

طراحی کابین و ادوات داشبورد برای کراس‌اورهای هوندا، تفاوت چندانی ندارد. نمایشگر ایستاده روی داشبورد و پنل دیجیتال پشت فرمان، برای CR-V  و ZR-V ارایه می‌شود اما، مدل بزرگ‌تر از مواد باکیفیت‌تر استفاده می‌کند. مانیتور لمسی ۷ و ۹ و ۱۲/۳ اینچ، در نسخه‌های مختلف این خودرو استفاده شده است.

هوندا C-RV نمای داخلی
هوندا C-RV

صندلی‌های چرم و تودری‌های مبله برای هردو خودرو وجود دارد. نکته‌ی عجیب اینکه، دسته‌ی دندی سنتی از ZR-V مدل ۲۰۲۴ حذف شده است و حس یک خودروی مدرن را تداعی می‌کند اما CR-V  طرح کنسول قدیمی به اهرم تعویض دنده دارد. استارت دکمه‌ای و ترمز دستی برقی (غیر اهرمی) در هردو خودو نصب شده است.

هوندا Z-RV نمای داخلی
هوندا Z-RV 

کراس‌اورهای هوندا، به راحتی ۴ سرنشین بلندقد را جای می‌دهند. بعضی مدل‌های CR-V  سه ردیف صندلی هستند اما نسخه‌ی پایه با ۴ صندلی، ۶۱۲ لیتر فضای صندوق عقب دارد.این مورد برای ZR-V، معادل ۳۸۰ لیتر است.

پیشرانه و تجهیزات  فنی CR-V  و ZR-V وارداتی

هنوز مشخص نیست خودروهای هوندا همراه با کدام نوع محرک وارد ایران می‌شوند. احتمالا نسخه‌ی پایه برای این کراس‌اورها ارایه خواهد شد تا قیمت نهایی، کاهش یابد. دیگر موضوع مهم، نصب گیربکس CVT برای تمام مدل‌های CR-V  و ZR-V بازار جهانی بدون استثناء است. طبیعتا سیستم دو دیفرانسیل یا محرک جلو آپشن انتخابی این خودروها است.

هوندا CR-V جدید نمای اصلی

هوندا CR-V  در بازار جهانی، موتور ۱/۵ لیتر توربوشارژ با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۳ نیوتن‌متر دارد. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت CR-V  با موتور ۱۹۰ اسب بخار، ۹ تا ۱۰ ثانیه است و ۷ لیتر در صد کیلومتر، میانگین مصرف سوخت دارد.

برای بازار ایران، ZR-V هیبریدی با موتور ۲ لیتر تنفس انتخاب شده است. این مدل ۱۴۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۶ نیوتن‌متر گشتاور دارد.  در حالت ترکیبی با محرک برقی، مجموع قدرت ۱۸۴ اسب‌بخار و گشتاور ۳۱۵ نیوتن‌متر همراه گیربکس E-CVT تولید می‌شود تا سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت این کراس‌اوور ۱۶۳۹ کیلوگرمی، به ۸ ثانیه برسد. براساس ادعای شرکت سازنده، مصرف سوخت ترکیبی ZR-V هیبرید در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶ لیتر است.

هوندا Z-RV نمای چراغ

خارج از ایران، مدل پایه از ZR-V موتور ۱/۵ لیتر توربو دارد اما از CR-V کمی ضعیف‌تر است. قدرت ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متر، ZR-V را در زمان ۹ تا ۱۰ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رساند و میانگین مصرف سوخت ۷ لیتر در صد کیلومتر فراهم می‌کند.

قیمت هوندا CR-V  و ZR-V در بازار جهانی و ایران

هوندا CR-V مونتاژ چین با موتور ۱/۵ لیتر توربو و سیستم دو دیفرانسیل، آستانه قیمت ۲۴ هزار دلار دارد. این کراس‌اور، همراه سیستم پلاگین هیبرید، حدود ۴ هزار دلار گران‌تر است. هوندا ZR-V، به قیمت ۲۲ هزار دلار فروخته می‌شود. از مجموع اطلاعات موجود و هزینه‌های مرتبط با خودروهای وارداتی، هوندا CR-V  و ZR-V برای مشتری ایرانی، حداقل ۲/۸ تا ۳ میلیارد تومان هزینه خرید خواهند داشت. این پیش‌بینی البته برای مدل‌های پایه و فاقد امکانات اضافی است.

در بازار، هم‌اکنون برای اندک نمونه‌های وارداتی هوندا CR-V مدل ۲۰۱۶ با کارکرد پایین، حدود قیمت ۴ تا ۴/۵ میلیارد تومان وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۳ رای

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. جومونگ

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (224 ديدگاه)

    طراحی ساده و پرهیز از شلوغ کاری و چیدمان مناسب اجزای کابین واقعا چشم نوازه .
    هوندا CRV واقعا گزینه خوبیه و حتی تو امریکا هم ازش به خوبی استقبال میشه . سال گذشته در بازار امریکا بیش از ۳۶۰ هزار دستگاه فروخت .

    موافقم 34
    مخالفم 7
    1. ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (5001 ديدگاه)

      کشور ژاپن
      اگر ۵۰ میلیون ماشین تویوتا به جوانان ایرانی بدهید حاضرم دو ماه برای شما کار کنم♥️🥵🥵🥵🥵🥵

      موافقم 21
      مخالفم 13
      1. net

        ۲۵ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (3472 ديدگاه)

        طراحی داخلی و بیرونی cr-v قشنگتره

        1. net

          ۲۵ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (3472 ديدگاه)

          زه سفید شیشه مثلثی بالای درب باک cr-v پهن شده بد هست اگر سرتاسر نازک بود قشنگتر میشد

          موافقم 2
          مخالفم 4
        2. net

          ۲۶ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (3472 ديدگاه)

          چراغ عقب زرشکی crv خوبه اگر خطوط مشکی داخلش نبود و یکپارچه قرمز زرشکی بود قشنگتر میشد. چراغ عقب crv اگر قسمت عمودش که مثل ماشین ولوو به شیشه عقب چسبیده نداشت قشنگتر میشد. چراغ جلو crv خیلی جالب نیست نوکش . crv از دو رینگ استفاده کرده در عکس ها، یکی رینگ پره گلبرگی که اصلا جالب نیست و یکی هم رینگ مشکی رینگ مشکی پره اش قشنگه اگر به جای رنگ مشکی رنگ خاکستری داشت خیلی زیبا میشد

      2. حسام

        ۲۵ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (82 ديدگاه)

        خوشگله برگشتی؟ 😁
        تو که هایما میخواستی گل

    2. parhamiof

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (753 ديدگاه)

      طراحیش در عین سادگیش خیلی نمای لوکس و زیبایی داره.
      https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/03/honda_cr-v_e-fcev_25.jpeg
      از نمای جانبیش خیلی خوشم اومد،فقط کاشکی روی کابینش بیشتر کار میکردن حس یه اس یو وی رو نمیده.
      امکانات و توان فنی و کیفیت مناسب به نظرم میتونه برگ برنده اش شه و تو ایران موفق شه.(البته قیمت گذاری مناسب یه لگد میکشه زیر همشون)

      موافقم 14
      مخالفم 3
      1. net

        ۲۶ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (3472 ديدگاه)

        cr-v اس یو وی نیست کراس اور هست

    3. Sara

      ۲۵ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (76 ديدگاه)

      هوندا CR-V گزینه عالی برای کسایی که توانایی خرید دارن
      امیدوارم زودتر بیاد و ما از نزدیک ببینیمشون
      فکر کنم با باره قیمتی در حدود 2.5 تا 3 میلیارد وارد شه
      و بازار آزادش شاید 4 تا 5 میلیارد باشه

    4. amirkhanzadeh

      ۲۵ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1032 ديدگاه)

      Crv خوبه
      اگر با قیمت رقابتی بیاد عالی میشه
      موتور کم مصرفی هم داره بدرد خانواده می خوره

    5. حمید رضا

      ۲۶ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      دو ساله میگن هوندا crv قراره وارد بشه!!!!!ان شالله قبل از ظهور اقا وارد میشه!!!!!!

  2. ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (5001 ديدگاه)

    سلام
    هوندا C-RV ماشین خوشگل و شیک و ساده و خوبیه
    ولی هوندا Z-RV شبیه غورباقست
    چرا برای جانبازان واقعی s کلاس و G کلاس وارد نکنیم؟ 🤔💔

    موافقم 24
    مخالفم 8
    1. حسین

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (115 ديدگاه)

      خودروهای هوندا ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ که آکورد و سیویک هم هست همشون ساخت آمریکا هستند و بخاطر برجام وارد شدند و تا جایی که یادم میاد قیمتش ۲۵۰ میلیون بود،ولی بخاطر برگشت تحریم ها و بالا رفتن ارز قیمتشون نجومی شد.

      موافقم 10
      مخالفم 1
      1. ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (5001 ديدگاه)

        از سانتافه گرون تر بود 😱
        ولی الان سانتافه ازشون گرونتره

        موافقم 1
        مخالفم 13
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (2959 ديدگاه)

          خط آخر متن لطفا مطالعه بفرمایید

          موافقم 9
          مخالفم 1
    2. Mercedes

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (961 ديدگاه)

      دلار نداریم میفهمی؟
      چس مثقال دلار داریم هر دو هفته یکی اختلاص می‌کنه می‌بره

      موافقم 11
      مخالفم 1
  3. Amir

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (155 ديدگاه)

    ای لعنت به این زندگی که خودرویی که تو باقی کشورا ازش به عنوان خودروی اقتصادی یاد میشه تو ایران صرفن افراد متمول جامعه توان خریدشو دارن
    هعی دیگه این دنیا به درد نمیخوره

    موافقم 25
    مخالفم 2
    1. مسعود

      ۲۷ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      همچین اقتصادی هم نیست راستش، شاید لاکچری نباشه، ولی. خوب مثلاً اگر بخوای هایبریدش رو بخرید ، در کانادا. حدودا ۵۴ هزار دلار بدون مالیات هست که اصلا عدد کمی نیست، تازه چون اینجا میشه اقساط ماشین رو خرید نرخ سود و مالیات قیمت نهایی رو می‌رسونه به ۷۵ هزار دلار.

  4. ✳️🟩 هندای ژاپن 🟩✳️

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    هندا ژاپنیه نه چینی و با یه مونتاژ و مدین چین اصالتش عوض نمیشه و در اصل تولید تحت امتیاز هست مثل مونتاژ پژوی فرانسه در ایران که تحت لیسانس و با اجازه هست و باعث نمیشه ما بکیم پژو ماشین ایرانیه.

    موافقم 9
    مخالفم 15
  5. ✅️شخصیت به ماشین نیست به اخلاق✅️

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    میدونین چرا بغضیا سنگ ماشینای چینی رو به سینه میزنن و میخوان هرجورشده بگن که اونا خوبن چون خودشون ماشین چینی دارن و میخوان با این حرفا برای خودشون کلاس و فخر جور کنن دیگه نمیدونن که اولا واقعیت جنس قلابی با تعریف و تمجید الکی عوض نمیشه و ماشین چینی به هر رو یه مزخرفه دوما شخصیت و هویت کسی ربطی به ماشین داشتن یا نداشتن نداره و یا ربط به نوع ماشینی که سوار میشه نداره بلکه شخصیت هر کس به ادب ، شعور ، فرهنگ ، راستی و صداقت ، سادگی و انسانیت و…. اون مربوط هست.

    موافقم 16
    مخالفم 7
  6. Siyavash

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (892 ديدگاه)

    محکم سینه بزن که قرار با قیمت فضایی تحویل خلق الله بدن…🤲🤲

    موافقم 8
    مخالفم 3
  7. کرگدن باواریا

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (776 ديدگاه)

    خوبه بلاخره یه ماشین خوب و باکیفیت وارد شد
    Fun fact: کسایی که سنگ کره ایی ها رو به سینه میزنن و در فضای مجازی به صغیر و کبیر میگن هیوندا خداس در اصل نیو کیسه هستند و میشه گفت کل اتفاق مثبت زندگیشون همون کیا/هیونداس

    موافقم 11
    مخالفم 4
  8. jalopy

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (178 ديدگاه)

    اگه چندتا ماشین اقتصادی تر هم وارد کنن که عالی میشه

    موافقم 5
    مخالفم 4
  9. Aref

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (295 ديدگاه)

    عاشق برند هوندام واقعا فرمون نرمی داره متریال کابین هم کیفیت بالاست

    ولی نمیدونم چرا اسم گذاری بعضی برند و مدل ها اینقدر شبیه به هم و گیج کننده است

  10. غریبه

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام
    با عرض احترام من به نظرم می رسه آقای اشتری یا از شرکت معین خودرو یا از هوندا وزل خاطره بدی دارند و نمی دونم اصرارشان به اینکه بگویند هوندا وزل چینی هست و آپشن خاصی هم نداره و یا اینکه حتی اندازه x33 هست چیه؟
    خدمت جناب اشتری و سایر دوستانی که می گن وزل چینی هست عرض می کنم اگر گوشی آیفون و بی ام و X5 و برخی از مدل های تسلا چون تو چین تولید می شن چینی هستن پس وزل هم چینی است
    اگر تویوتا CHR چون تو ترکیه تولید می شه به جای ژاپنی ترکیه ای است پس وزل هم چینی. بابا همین وزل تولید شده تو همین کارخانه چین به سراسر اروپا و استرالیا ارسال می شه
    ضمنا این خودرو در کشورهای عربی و اروپا با نام HRV فروخته می شه و اتفاقا خودروهاییش که مخصوص خود ژاپن تولید می شه و در ژاپن فروخته می شه با نام وزل فروخته می شن این که دیگه سخت نیست می تونید یک سرچ بکنید
    ضمنا مثلا نام لاماری و ای ما و چری خیلی قشنگ هستند یا نام نیسان سیلفی خیلی قشنگه؟؟ اسم کوییک و کیا موهاوی و هیوندایی کونا خیلی قشنگ هست؟؟؟
    بابا اینها صرفا یک اسم هستن که ممکنه تو بعضی از کشورها برای آوای اونها خیلی هم قشنگ باشه و حتی معنی خاصی داشته باشه ولی تو بعضی از کشورها قشنگ نباشه.
    در خصوص آپشنهای خودرو وزل خوب ما خواننده ها که اطلاعی ندارم و دانشمان از همین سایتها به دست می آید اما از آقای اشتری بعنوان یک نویسنده مقاله انتظار می ره ابتدا بررسی کاملی داشته باشند و اطلاعات بدست آورند سپس مقاله نویسی بفرمایند من در ۶ فرودین برای دریافت خودرو کرولا یکی از بستگان به معین خودرو رفته بودم که عین نمونه خودرو وزل که قرار است وارد بشه را آنجا دیدم آپشنهایی که داشت شامل کی لس، ترمز پارک برقی همراه با اتوهلد، سقف شیشه ای، رادار نقطه کور، رادار پیشگیری از خروج از خط جاده، هشدار نزدیک شدن با سرعت غیر مطمئن به خودروی جلویی، کروز کنترل هوشمند با سرعت تطبیقی خودکار، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال، دوربین دنده عقب با خطوط داینامیک با نمایش سه سطح پایین، وسط و بالا، صندلی تلفیقی چرم و پارچه، سنسور نور و نوربالای اتومات، دریچه تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، لامپهای تعبیه شده لمسی برای نور قسمت عقب کابین، صندلیهای تا شو ردیف عقب در دو جهت که در نمونه خود بسیار جالبه، رینگ ۱۷ اینچ و ……. ضمنا من با مدیر فروش معین خودرو صحبت هم کردم که گفتند ماشین های که قرار وارد بشوند و قراردادشون هم بسته شده دقیقا با همین امکانات هستند می شه بفرمایید کدامیک از خودروهای وارداتی این آپشنها رو داره؟
    راجع به موتور ۱۵۰۰ و قدرت ۱۲۴ اسب بخار جناب اشتری چرا اطلاعات لازم راجع به وزن خودرو را نمی دهید؟ آیا این قدرت برای این وزن در این محدوده قیمتی کم است؟
    این ماشین به لحاظ راه رفتن دقیقا چیزی شبیه خودروی CHR است. چرا به سایتهای خارجی رجوع نمی کنید تا اطلاعات آن را بررسی کنید؟
    الان با قیمت دو میلیارد و پانصد خودروهای موجود در بازار( به صورت کلی و نه خاص) چه آپشنهایی دارند؟ حتی با قیمت ۴ تا ۵ میلیاردی که ممکنه قیمت نهایی این خودرو در بازار باشد خودروهای موجود چه امکاناتی دارند و چگونه راه می روند؟

    موافقم 12
    مخالفم 1
  11. غریبه

    ۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    البته منظورم از اینکه کدامیک از خودروهای این محدوده قیمت این آپشنها را داره منظورم خودروهای سامانه یکپارچه وارداتی و خودروهای غیر چینی است
    ضمن اینکه کیفیت و دوام خودروهای هوندا را هم مدنظر داشته باشید
    اصلا آپشنش را هم که بزارید کنار بابا خداوکیلی خیلی بزرگتر از x33 است؟ آقای اشتری چطور این خودرو را اندازه x33 می بینه والا من به چشمام شک کردم
    بزارید خودرو بیاد بیرون قضاوت با شما
    من که بدون تعصب خیلی ازش خوشم اومد و با ۲ میلیارد و پانصدی که میاد خداییش اگر پول داشتم و اگر این مسخره بازی سامانه یکپارچه و ….. حتما می خریدمش
    پیشنهاد می کنم جناب اشتری یک سر به معین خودرو بزنند یا توضیحات بنده را کلا رد کنند یا یک شفاف سازی راجع به این مقاله و هامش های قبلیشان در خصوص هوندا وزل داشته باشند( البته بعید می دونم ایشان این کار را انجام دهند ولی بنده به شخصه خیلی خوشحال خواهم شد)

    موافقم 10
    مخالفم 1
  12. رضا پورمحمد

    ۱۹ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با عرض سلام متاسفانه بنده و امثال بنده که بازنشسته میباشم و سی سال از بهترین دوران زندگی خودم را وقف کار کردن کردم .متاسفانه تو اینطور ثبت نامهای ماشینهای وارداتی فقط مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان مسدود کردن تو حساب وکالتی را فقط توان انجامش را دارم ولی وقتی بهم ماشینی تخصیص یابد از کجا باید مابقی ماشین رو تهیه کنم .بنده و امثال بنده چه گناهی کردیم که فقط باید نظاره گر باشیم .متاسفانه هر تصمیمی که دولت میگیره فقط برای قشر بخصوصی هستش که توان مالی خیلی خوبی دارند وگرنه بنده فقط باید بنشینم و افسوس فقط بخورم اگر واقعا کشور اسلامیست و عدالت حرف اول رو میزنه نباید همچین مسائلی تو کشور باشه و امثال بنده هم به راحتی بتونه برای زیر پاش یه ماشین خوب داشته باشه بعد از سی سال زندگی کردن .متاسفم واقعا برای دولتی که بعضی اشخاص دو یا ۳ میلیارد رو طوری میگن انگار پوله جیبی براشون هستش .ولی ماها هنوز دهانمون به میلیارد عادت نکرده و تو همون میلیون موندیم .افسوس که کسی بفکر بدبختهایی مثل بنده نیست و فقط بفکر قشر مرفعه جامعه هستن

    موافقم 6
    مخالفم 1
  13. علیرضا رینان

    ۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من واقعا نمیفهمم این چه مدل رانت مسخره هستش، میخوان به جانباز رانت بدن ما مشکلی نداریم، هزینه واردات و گمرک نگیرن ازشون نه این که بگن این عده میتونن این ماشینها رو سوار بشن ولی بقیه حتی پولدار هم باشن نمیتونن؟! فرار مغزها تموم شد دنبال فرار سرمایه و سرمایه دار هستند آقایون؟
    همین هم بین جانبازان محترم هم تفاوت قائل شدند، همه اونهایی که رفتن جبهه چه به زور چه به خواست خود همه برای مملکت جنگیدند و کار بزرگی کردند و برای ما قابل احترام هستند و مدیونشون هستیم. حالا این وسط یکی سالم از جبهه برگشته یکی تیر خورد به پاش شد مثلا 30 درصد یکی خورد به کمرش شد 70 درصد چرا بین این عزیزان باید فرق باشه؟!! واقعا کدام انسان کم خردی همچین طرحی داده و تسویب شده؟

  14. رضا

    ۶ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرم واردات این خودرو ها باید برای همه اقشار جامعه باشد اونم با شرایط خوب نه اینکه صرفا برای جانبازان محترم بنظر من این اصلا خوب نیست وحتی توهین به جانبازان عزیز تلقی میشه وجامعه فکر میکنه این افراد چقدر تو ناز ونعمت ورانت هستند واین واقعا خوب نیست

  15. علی منصوری

    ۲۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (445 ديدگاه)

    هم قشنگن و هم خوش آپشن ولی قیمت زیر ۶ نمیاد تو بازار، تو این رنج حق انتخابت زیاده تو شاسی ،ولی بازم فک کنم بتونن نفس خیلی برندهارو بگیرن، من کلا از طراحی تقریبا متمایز جفتشون خوشم میاد

  16. رامتین

    ۲۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (3251 ديدگاه)

    طراحی CRV واقعا عالی هست. خصوصا قوس انتهای سقف و صندوق. اما موتور کلا رضایت آور نیست. بخاطر چین هوندا هم همه را 1.5 میزنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا