هوندا S660 با کیت تیونینگ موگن با قیمت ۳۰ هزار پوند برای فروش گذاشته شده درحالیکه در پیشرانه هیچ تغییری را تجربه نکرده است.
موگن طی سالها تقریباً برای همهٔ محصولات هوندا از CR-V گرفته تا NSX قطعات تیونینگ ارائه کرده اما هیچکدام از این خودروها بهاندازهٔ رودستر کوچک S660 خصوصاً با این رنگ زرد روشن، چشمگیر نبودهاند. این خودرو توسط شرکت بریتانیایی تورک GT برای فروش گذاشته شده است. این S660 مدل ۲۰۱۶ است و با رنگ زرد کارنیوال از کارخانه خارج شده اما هرگز یک S660 معمولی نیست زیرا به طیف کاملی از قطعات موگن مجهز شده است. این قطعات، رودستر کوچک هوندا را به خودرویی تبدیل کردهاند که مثل سوپراسپرتها سرها را به سمت خود میچرخاند.
تغییرات بیرونی S660 موگن شامل کاپوت، جلوپنجره، گلگیرها و رکابهای جدید میشود که با رینگهای فورجکاری شدهٔ ۱۵ اینچی در جلو و ۱۶ اینچی در عقب همراه است. پشت این رینگها هم کیت تعلیق اسپرت با کمکفنرهای پرفورمنس پنهان شده است. دیفیوزر موگن و اسپویلر کربنی هم نمای جذابتری به عقب خودرو بخشیدهاند اما یکی از بهترین ویژگیهای این خودرو کاور فیبر کربنی پیشرانهای است که پشت صندلیها قرار دارد. در داخل خودرو هم شاهد دستهدندهٔ موگن، کفپوشهای موگن و غربیلک فرمان چرمی قرمز و نارنجی با بخش بالایی کربنی و نوشتهٔ موگن هستیم. به گفتهٔ تورک GT، قیمت مجموع این قطعات به ۲۰,۵۷۷ پوند میرسد.
یکی از قسمتهای S660 که تغییری نداشته، پیشرانهٔ ۶۵۸ سیسی کوچک سه سیلندر توربو است که زیر کاور فیبر کربنی گرانقیمتی پنهان شده است. این پیشرانه همچنان همان ۶۴ اسب بخار قدرتی را تولید میکند که در نمونههای معمولی S660 میبینیم زیرا این خودرو در دستهٔ کی کارها قرار میگیرد و باید با قوانین این خودروها مطابقت داشته باشد. بااینحال، این S660 موگن حداقل بجای گیربکس CVT سفارشی به گیربکس شش سرعتهٔ دستی مجهز است. گیربکس CVT نهتنها از تعامل راننده با خودرو میکاهد بلکه ردلاین را هم ۷۰۰ rpm کاهش میدهد درحالیکه نسخهٔ دستی میتواند تا ۷,۷۰۰ rpm دور بگیرد.
این S660 زردرنگ ۳۴ هزار کیلومتر کار کرده و سال گذشته در غرفهٔ تورک GT در فستیوال سرعت گودوود به نمایش درآمد و حالا با قیمت ۳۰ هزار پوند برای فروش گذاشته شده است. این رقم برای یک خودروی بسیار کوچک با قدرت اندک بسیار زیاد به نظر میرسد زیرا در ژاپن میتوان یک S660 معمولی را با نصف این قیمت خرید. بااینحال، این S660 موگن برای کسانی که خواهان جلبتوجه سوپراسپرتها هستند اما پول خرید آن را ندارند گزینهٔ مناسبی بهحساب میآید.
NAVID@@98
۲۹ تیر ۱۴۰۳آ بِین این و مزدا میاتا مُرَددَم!!!!!!
همون مزدا میاتا کافیه😍
FJ40
۲۹ تیر ۱۴۰۳یدونه ازین جوجه هونداها بخری ببری خونه . بنزینشو بدی ، روغنشو بدی ، تر و خشکش کنی عوضش چندسال دیگه بزرگ میشه برای خودش آکوردی میشه یه عمر ماشینته 😍🥰
علی جردن
۳۰ تیر ۱۴۰۳۹۱۱ از جفتش بهتره
Taha Ayoobi
۲۹ تیر ۱۴۰۳چقد نانازه!!!
میخوامششش
ولی خدا من چرا اینقدر از این خوشم اومد.
فرض کن جلو در پارک باشه باهاش بری دور دور، خیلی باحاله.
car lover
۲۹ تیر ۱۴۰۳بیشتر بدرد خانما میخوره🤣
amir
۲۹ تیر ۱۴۰۳با دیدن این کوشولو چه از خود بی خود شدی😅 حرمت اون رم غول پیکر پروفتو نگه دار
Taha Ayoobi
۳۰ تیر ۱۴۰۳راست میگی باید خودمو کنترل کنم😂
froG-driVer
۲۹ تیر ۱۴۰۳بیارنش ایران جور میکنیم میخریم برات اشکالی ندارد😂
Taha Ayoobi
۳۰ تیر ۱۴۰۳ممنون ازتون، ایشالا یه فانتومم برا شما میگیریم😂
واردات آزاد شه یه راست میرم سراغ این😁
مجتبی .
۲۹ تیر ۱۴۰۳واقعا این کلاس ماشینا برای شهرای بزرگ وپر ترافیک عالی هستن منتها باقیمت معقول که بعنوان ماشین روزانه وصرفا شهری استفاده بشه ودرکنارش یک غولی شبیه اسکالید باشه برا بین شهری باخانواده. این نمونه های اسپرت حتی من پیرمرد روهم به شوق آورد.
SS
۲۹ تیر ۱۴۰۳S660 عالی هست ولی قیمتش (حتی نسخه های معمولی) به نسبت خودش خیلی بالا هست
ali_x76
۲۹ تیر ۱۴۰۳اگه دست من بود، یه انجین ۱ لیتری هوندا CBR روش میذاشتم.
YMAX
۲۹ تیر ۱۴۰۳قدرتش با پراید و تیبا و کوییک تقریبا یکیه
شایدم بیشتر باشه
موتور ۶۰۰ سیسی توربو با ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر !
بین اسب بخار ژاپنی با سایپایی بلخره یه دنیا فرق هست
این kei ها ، اگه یه بدنه ایرانی پسند مثل هاچبک یا سدان ساب کامپکت روش سوار کنن عالیه . کاش مصرف سوختشم میگفتن
هیروهیتو
۲۹ تیر ۱۴۰۳نی نی آکورد
amirboss
۲۹ تیر ۱۴۰۳بیشتر به درد کادوی ولنتاین میخوره
90s culture
۲۹ تیر ۱۴۰۳کسانی مشکل OCD داشته باشند با دیدن فرمان این ماشین دیوانه می شوند😄
مهدی
۲۹ تیر ۱۴۰۳این کاره خواصی نکرده
برید یه سرچ کنید یا تو سایت خوده لیبرتی والک برید اون وقت متوجه میشید تیونینگ این کوچولو یعنی چی
لیبرتی والک یه جوری تیونینگ میکنه انگاری یه نسخه ریزه میزه از اکورا شده
یا بهتر بگم مدله کوچولو هوندا ns…..
همایون
۳۰ تیر ۱۴۰۳منطق حکم میکنه با توجه به گرونی خودرو تو ایران با پروژه هایی مثل پلتفرم رنو کویید که سایپا و ایران خودرو همزمان داشتن روش محصگل بوجود میاوردند کلاس مشابه کی کارهای ژاپنی تو ایران پا بگیره چون تو کلان شهر هایی مثل ته ان قشر زیادی فقط داخل شهر از خودروشون استفاده میکنند و بازاری که هر روز داره بیشتر سمت موتورسیکلت اسکوتر هل داده میه البته خوشبختانه از دوران هوندا 125 سی دی آی گذر کردیم کلاس خودرویی مشابه کی کار میتونه خیلی موفق و پر فروش باشه
ایرج
۱ مرداد ۱۴۰۳همین فسقلی نگاش میارزه به صدتاازاین بنجلای سایپاوایران خودرو.ایناتوفکرآسایش وامنیت انسان هستن اونوقت خودرو سازی ماروببین.صندلیاش به تنهایی یه دنامیارزه.
علی
۴ مرداد ۱۴۰۳شبیه آئودی TT افسانه ای شده خیلی جذابه این هوندا. خودرو که همش اسب بخار نیس باید از دیدنش به وجد بیای این کوچولو دقیقا همین کارو میکنه