هوندا N-one،خودرویی کوچک و مکعبی شکل که برچسب ون را یدک میکشد و به تازگی در کشور ژاپن برای فروش عرضه شده است.
تمرکز هوندا بر روی طراحی ظاهری و کابین خودرو بوده است اما به نظر میرسد تنها در طراحی کابین سربلند شده است.طراحی مدل پایه ای خودرو به شدت خسته کننده است،این مورد را تنها با نگاه کردن به قالپاقهای پلاستیکی چرخهایش به خوبی میتوانیم تشخیص دهیم.اما در مدل بالاتر،با ظاهری جذابتر روبرو میشویم.در جلوی خودرو جلو پنجره به کلی تغییر کرده است و به جلو پنجرهٔ مشبک تبدیل شده است،اگر به بالای خودروی نگاه کنیم شاهد سقف مشکی به همراه آینه بغلهای مشکی رنگ میشویم،در کنار خودرو هم با اضافه کردن قطعات کرومی نقره ای ظاهری بروز تر به وجود آمده است،در عقب هم رنگ جدید چراغها و سپر جدید جلب توجه میکند.در کل ظاهر مورد قبولی را در مقایسه با مدل پایه N-one به وجود آمده است.
اما در داخل خودرو موضوع فرق میکند،کابینی زیبا،کاربردی و راحت که کیفیت هم دارد!کابین خودرو بزگترشده است و اضافه کردن صندلیهای راحتتر از جمله اقدامات صورت گرفته بر روی این میکرو ون است.طبق گفته های هوندا این خودرو در کلاس خود موفق خواهد شد.لازم به ذکر است که علاوه بر بزرگتر شدن کابین،وزن آن کاهش و استحکام آن افزایش یافته است.
از امکانات جدید این خودرو میتوانیم به سیستمهای ایمنی سیگنال توقف اضطراری اشاره کنیم.
همهٔ خودرو های کلاس کی در ژاپن دارای موتور های کوچک و کم مصرف هستند،N-one جدید هم دارای موتور کوچک ۶۶۰سی با استاندارد DOHCمیباشد،اما این پایان کار نیست،هوندا برای این خودرو یک موتور توربو هم در نظر گرفته است.جزئیات عملکرد این دو موتور هنوز منتشر نشده است اما به نظر میرسد موتور توربوی آن به اندازهٔ یک موتور ۱.۳لیتری توان دارد. هر دوی این موتورها در کنار یک جعبه دنده CVT قرار گرفتهاند.در نسخهٔ استاندارد این خودرو گیربکس CVT قدرت را به چرخهای جلو منتقل میکند اما بنا بر اطلاعات منتظر شده از سوی هوندا،نسخهٔ چهار چرخ متحرک این خودرو هم به زودی راهی بازار خواهد شد.
قیمت این خودرو در بازار ژاپن ۱۴.۳۰۰ دلار برای مدل استاندارد و ۲۱.۲۰۰ دلار برای نسخهٔ دارای تجهیزات بیشتر میباشد.
ماشین باز
۱۸ آبان ۱۳۹۱ای خدا بریم به کی بگیم عرضه تولید کردن اینم نداریم چار وجب ماشینه توش مانیتور داره اونوقت ما هنوز پیه تغییر چراغای پرایدیم! فک کنم اگه بخواد وارد کشور هم شه 100 میلیونی قیمت بخوره …………! 110 درصد پول گمرکش بره تو جیب اغا زاده های نامرد بالا خره اگه تو این دنیا بخاطر شما ما باید پراید سوار شیم اون دنیا خره ه تونو میگیریم مسئولان باید کلی تو اون دنیا سواری بدین حواستون باشه
hesan
۱۸ بهمن ۱۳۹۱کوچولوی جادار.
محمد حسین
۷ مهر ۱۳۹۲بیرونش به ابارث خیالی شباهت داره
amir
۱۸ آبان ۱۳۹۱با توجه به تقاضای زیاد مصرف کننده هادر بازار جهانی رقابت در بازار خودروهای شهری کم مصرف و اقتصادی شدید تر شده فیات 500 و مینی و …. رقابت همیشه باعث افزایش کیفیت و کارایی و به نفع مصرف کننده هست
سايه سفيد
۱۸ آبان ۱۳۹۱اگه بخوای با دلار سه هزار تومان حساب کنی بدون گمرکیش میشه چهل و پنج ملیون تومن
با احتساب 110 درصد گمرکی میشه صد ملیون تومن
[…]
MAHDI
۱۸ آبان ۱۳۹۱آقا این ماشین کوچیک مصرفش چنده
ahmadsmith
۱۸ آبان ۱۳۹۱سلام پدالی ها،
این درسته چهار وجب ماشینه ولی هر چی نباشه هونداست که همیشه ماشین های خوب و با کیفیتی مسازه.
خودرو سازهای ما یکم یاد بگیرند(لطفا)
shah gholam
۱۸ آبان ۱۳۹۱پراید با ایییییین همه امکاناتو کی ول میکنه این ماشینو بخره.
ناصر
۱۸ آبان ۱۳۹۱تمام مزایا و اون دنده خوشکل که شبیه اهرم تیک آف هواپیماست به کنار من تو کف این ایربگهاشم….
نیم وجب ماشیه ولی حداقل 10تا ایر بگ داره …
JAGUAR
۱۸ آبان ۱۳۹۱خیلی جالبه ها!توی دنیا برای هر نوع استفاده و بر اساس کوچکترین نیازی که احساس میشه هر کمپانی چندتا مدل عرضه میکنه.و ما با دوتا کمپانی برای همه ی نیازهامون 2-3تا مدل تولید میکنیم!
mory
۱۹ آبان ۱۳۹۱من دیوونه این ماشین شدم
چقدر به فکر آسایش مردمن وای
ممنونم اگه مصرفشم بگید
حسین
۲۰ آبان ۱۳۹۱در کلاس رنو و پراید خودمون نیست؟
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۲این نانو ونه…….