نسل جدید هوندا اینسپایر برای بازار چین معرفی شده است. این خودرو در اصل نسخهای از آکورد برای بازار چین بوده و توسط جوینت ونچر دانگفنگ-هوندا تولید میشود.
دانگفنگ-هوندا اولین تصاویر رسمی از نسل جدید سدان اینسپایر را منتشر کرده است که در اصل نسخهای از آکورد برای بازار چین محسوب میشود. این خودرو در اکثر قطعات مثل چراغهای جلو و کاپوت با نسل جدید آکورد اشتراک دارد ولی بااینحال به لطف جلوپنجرهای بزرگتر مشابه کلاه ایمنی سربازان استورمتروپر در فیلم جنگ ستارگان، ورودی هوای برجسته و انحصاری، کمی از برادر دوقلوی خود متمایز شده است.
در پروفیل جانبی، دو خودرو تقریباً یکسان هستند اما در عقب اینسپایر شاهد تفاوتهای قابلتوجهی هستیم که اصلیترین آنها چراغهای جدید جدا از هم (چراغهای عقب آکورد از نوع سراسری هستند) و سپر بازطراحی شده با دیفیوزر کوچک است. درنتیجهٔ این تغییرات، طول اینسپایر با ۹ میلیمتر افزایش به ۴,۹۷۹ میلیمتر رسیده درحالیکه عرض و ارتفاع تقریباً بدون تغییر باقیماندهاند.
در داخل اینسپایر جدید تغییرات اندکی نسبت به آکورد به چشم میخورد و طرح کلی دستنخورده باقی مانده است. تفاوت اصلی در دریچههای تهویه صورت گرفته که حالا نمای معمولیتر پیدا کرده و مثل آکورد حالت سراسری ندارند. علاوه بر این، تغییراتی جزئی در تریمها، نورپردازی و رو دریها دیده میشود.
دانگفنگ-هوندا هنوز مشخصات فنی نسل جدید اینسپایر را منتشر نکرده است ولی در تصاویر روی پلاک خودرو نشان e:PHEV دیده میشود که نشان میدهد این سدان ژاپنی در چین با قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی عرضه خواهد شد. آکورد e:PHEV در بازار آمریکای شمالی از یک پیشرانهٔ ۲ لیتری تنفس طبیعی با ۱۸۱ اسب بخار قدرت به همراه یک موتور الکتریکی با ۱۴۶ اسب بخار قدرت. استفاده میکند.
علاوه بر این نسخهٔ هیبریدی، اینسپایر با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربوشارژ بنزینی هم به بازار عرضه خواهد شد که ۱۸۹ اسب بخار قدرت دارد و به یک گیربکس CVT متصل است. انتظار میرود هوندا اینسپایر جدید همین ماه در بازار چین عرضه شود. این سدان میان سایز بهصورت محلی از طریق جوینت ونچر بین دانگفنگ و هوندا تولید خواهد شد.
NAVID۰۰۹۸
۱۲ خرداد ۱۴۰۲آکورد جدید چقدر ساده سربهزیر محجوب محبوب جذاب !
HesamS500
۱۲ خرداد ۱۴۰۲چقدر قشنگ شده
ببین سایپا جلو پنجره عمودی روی این ماشین می شینه ، نه اطلس
Aranmilan
۱۲ خرداد ۱۴۰۲مرسی هوندا
sina
۱۲ خرداد ۱۴۰۲قشنگه ولی خب DNA هوندا رو زیاد نداره ولی از نسل فعلی بهتره
نسل قبل ولی بی رقیب بود تو تاریخ
harry.potter
۱۲ خرداد ۱۴۰۲عقب bmw
جلو بنز
MehdiTurbo
۱۲ خرداد ۱۴۰۲چه عجب یه خودروی خوب دیدیم بعد مدت ها
الان این ماشین یه ماشین اقتصادیه ولی طراحی بهتری نسبت به سری ۵ جدید داره
کسی بی تعصب نگاه کنه این از سری ۵ جدید طراحی بهتری داره و سری ۵ قبلی هنوز از این بهتره
اوضاع وقتی به طراحی های مزدا نگاه کنید از این هم بدتر میشه ولی حقیقت
چه سری ۵ جدید چه ای کلاس در نمای داخل و تا حدودی بیرون
الان پورش و ایودی لینکلن خوب پیش رفتن تو رقباشون
Hamilton1970
۱۲ خرداد ۱۴۰۲بی حاشیه ترین و تمیییییییییزترین ماشین آکورده
هم چهره خوبی داره هم موتور خوب و رامی داره همهچیز تمومه واقعا
مزدا هم همینطوره
دستخوش به هوندا و مزدا واقعا که همهچی تموم های صنعت خودرو هستن
دانیال
۱۲ خرداد ۱۴۰۲هوندا عشق لاینتهی
ram1500trx
۱۲ خرداد ۱۴۰۲شیک مجلسی