با شنیدن نام هوندا ممکن است تنها به خودروها و موتورسیکلتهای آن بیاندیشیم. اما این شرکت چیزهایی فراتر از اینها نیز میسازد.
در یک ویدئوی دو دقیقهای خلاقانه، هوندا به ما نشان میدهد که چگونه هرچیز از موتورسیکلت گرفته تا خودرو، قایق و تجهیزات دریایی، جت اسکی، ربات، خودروهای فرمول یک، چمنزن، هواپیمای جت و غیره میسازد. در این ویدئو بهنوعی سیر تحولات محصولات را نیز مشاهده میکنیم.
Infinite
۳۱ شهریور ۱۳۹۴سپاسگزارم
هوندا یکی دو سال پیش هم یک ویدئویی شبیه به همین رو منتشر کرده بود. دوست دارم این شرکت رو… شعار زیبایی هم داره: The Power of Dreams
asa
۳۱ شهریور ۱۳۹۴من که نشد ببینم ، حداقل شما ها یک اقایی کنید خلاصشو بگید ارزو بدل نمونم.
سعید
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ای خدا لعنتت کنه مخابرات از ترس تموم شدن حجمم نگاش نکردم
موندم تو این مملکت چی درسته؟به چی دل خوش کنم؟
اها فهمیدم به شما بچهای پدال دلم خوشه که همه علاقه مون یکیه و شماهم خیلی بامرامین(-:
فردین بهادری نژاد
۳۱ شهریور ۱۳۹۴دقیقا داداش منم به همون دلیل نگاه نکردم :|
سامان اذری
۳۱ شهریور ۱۳۹۴داداش اونقدر عالی بود که من دانلودش کردم :)
ما 2 نفری اینترنت همارا 256 توربو خریدیم
ماهی 6 گیگ حدود 21 تومن
نفری 10.500
راضیمون میکنه (البته نسبت به شرکتهای قبلی )
محمد
۳۱ شهریور ۱۳۹۴این یعنی قدرت…ماشالا زاپن
ali
۳۱ شهریور ۱۳۹۴واااااااااااااای میدونید فقط چقدر وقت و هزینه صرف این تبلیغ دودقیقه ای شده معرکه بود واقعا دمشون گرم اونایی که باید بفهمن میفهمن
احمد باقری
۳۱ شهریور ۱۳۹۴حق با دوستمون هست، یکی دو سال پیش هوندا ویدئویی شبیه این رو منتشر کرده بود که نشون میداد چه چیزهایی میتونه بسازه و انواع و اقسام اونا به هم تبدیل می شدن برای جذابیت ویدئو.
سامان اذری
۳۱ شهریور ۱۳۹۴من یه جایی خوندم که تو ژاپن بغضی افراد اونقدر کار میکنند که از کار کردن زیاد میمیرند O_o
و تو اداره ها روز اول مدیر میاید کفش کارگر رو واکس میزنه تا حس غرور و بزرگی از بین بره
و اگه کسی سر کار بخوابه کارفرما بجای ناراحت شدن و سرزنش کردن بهش احترام میزاره چون اون کارگر بخاطر خستگی ناشی از کار خوابش برده
علی آقا
۳۱ شهریور ۱۳۹۴البته یه بخشیش هم تخیلات ماست. وگرنه شاید کارگری که سرکار خوابیده به خاطر تماشای سری آ ایتالیا تا نیمه شب بیدار بوده و نه به خاطر خستگی ناشی از کار.
AHMADREZA
۳۱ شهریور ۱۳۹۴خیلی تبلیغ با حال بود
ali
۳۱ شهریور ۱۳۹۴مفهومش عالی بود.
احسان(احسان)
۳۱ شهریور ۱۳۹۴هوندا یکی از بهترین گروه تبلیغات و بازاریابی در دنیا رو داره.واقعا نبوغ و تازگی در تبلیغات این شرکت موج میزنه
shahab
۱ مهر ۱۳۹۴ژاپنه دیگه
جای تعجب نمیذارن برا آدم با کاراشون