هوندا به زودی تریم Si سیویک کوپه را عرضه خواهد کرد اما تصاویر جاسوسی جدید ما نشان میدهند که نسخهی سدان این خودرو نیز در نهایت قدرتمندترین پیشرانهی این طیف محصول را پذیرا خواهد بود.
پوششهای روی خودرو باعث پنهان شدن سپرهای عقب و جلو شدهاند اما سایر قطعات بیرون زده از خودرو شباهت زیادی به قطعات بکار رفته در کانسپت پروتوتایپ سیویک Si دارند. تنها تغییر بزرگ بیرونی بین دو برادر وجود بال عقب کم ارتفاعتر نسخهی سدان خواهد بود.
هوندا مدل Si کوپه را به عنوان پروتوتایپی کامل در نمایشگاه خودروی لسآنجلس نشان داد. این کانسپت از همان پیشرانهی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی بکار رفته در اکثر مدلها استفاده کرده بود اما احتمالاً خروجی پیشرانه افزایش یافته بود. ما انتظار داریم خروجی پیشرانهی سیویک Si به منظور رقابت با هاچبک های قدرتمندی چون فولکسواگن GTI و فورد فوکوس ST بالاتر از ۲۰۰ اسب بخار باشد.
کانسپت یاد شده همچنین دارای دیفرانسیل لغزش محدود، فرمان فعال و دامپرهای بهروز شده بود. شاید این قطعات صرفنظر از نوع بدنه در مدل Si تولیدی نیز بکار روند تا در برابر رقبای قدرتمند هوندا هندلینگ بهتری داشته باشد.
هوندا نسخهی کوپهی سیویک Si را در سال جاری معرفی خواهد کرد. هنوز نمیدانیم مدل سدان نیز همزمان با برادر کوپه معرفی خواهد شد یا خیر.
با پدال همراه باشید تا از جدیدترین اخبار روز دنیا و همچنین نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ باخبر شوید.
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۱۹ اسفند ۱۳۹۵یعنی این سیویک از اوراکان هم ظاهر خشن تر و عصبی تری داره …….
همه جوره عالیه ظاهر خوب پیشرانهی 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 300 اسب بخار برند مطرح جهانی قیمت مناسب کابین خوب همه لحاظ فوق العادس ……………..
سامان اذری
۱۹ اسفند ۱۳۹۵تا اونجایی که من میدونم تایپ ار موتور 2 لیترش حدود 320 تا 340 اسب بخار قدرت خواهد داشت
فقط تویوتا و هوندا
۱۹ اسفند ۱۳۹۵دقیقاً همینطوره
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۹ اسفند ۱۳۹۵.
اغراق نکن دیگه دوست عزیز.
در حد اوراکان نبوده و نیست.
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۱۹ اسفند ۱۳۹۵مجید جان نمیدونم چرا حرفا منو همیشه اشتباه متوجه میشی …….
من کی گفتم در حد اوراکانه گفتم از اوراکان خشن تره ظاهرش ( حد اقل از نظر من )
توی پست مکلارن هم گفتم 911 تربو اس با لامبور گینی مقایسه میشه گفتی لامبو رو با کاین توربو مقایسه نکن و…. خلاصه رفیق این طوری ………
ARE YOU OK ??????
shahin
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ترجیح میدادم یه فیس لیفت کوچیک از مدل ۲۰۱۳ میبود.حد اقل چراغای پشتش دست نخورده میموند.یا یه مقدار به آکورد نزدیک میشد ظاهرش.من ژاپنی بازم اما این مدل عقب سیویک رو نمیپسندم و به نظرم همچنان تو ماشینای آسیایی مزدا ۳ تو این سگمنت بهترینه و با اختلاف هم بهترینه.اما تو سدان سایز متوسط رقابت بین اپتیما و مزدا ۶ و آکورد شدیدا شونه به شونست
سامان اذری
۱۹ اسفند ۱۳۹۵یکی از ارزوهام داشتن سیویک هست امسال وضع بازا خیلی خراب بود
کاش یکم پولدار شم بتونم بخرمش
خود 1.5 لیتریش هم واقعا عالیه شتاب 7 الی 7.5 ثانیه واسه یه ماشین 18 هزار دلاری فوق العاده هست ایمنی و مصرف سوختشم شاهکاره
تنها ایرادش دیفرانسیل جلو بدنشه والسلام
اگه 4wheel drive بود دیگه شاهکار میشد
ShoMpeT
۱۹ اسفند ۱۳۹۵هوندا و هیوندا دقیقا بر عکس سایر کمپانی ها عمل میکنند. هر سال طراحی محصولاتشون افتضاح تر از سال قبل میشه. صد رحمت به کیا که هر سال داره بهتر میشه.
سامان اذری
۱۹ اسفند ۱۳۹۵شما به کجای این ماشین میگی زشت ؟؟؟
یا cr v جدید از مدل قبلش بدتره ؟؟؟
ShoMpeT
۱۹ اسفند ۱۳۹۵عزیزم، من به همه جاش میگم زشت! شما خودتو ناراحت نکن، هوندا بخر و حالش رو ببر…
فقط تویوتا و هوندا
۱۹ اسفند ۱۳۹۵عجب!!! آکورد 2016 زشت تر از قبله الان؟؟؟ با پرستیژترو شیک تر و زیباتر از آکورد جدید و مزدا 6 تو سگمنت میدسایزها وجود داره؟؟؟ یا همین سیویک جدید کجاش زشته دقیقاً؟؟؟ به نظر من بازم اینو مزدا 3 زیباترین سدان های کامپکت هستند. یا CRV جدیدش. در مورد هیوندای هم به طور کلی حرفتون درست نیس. چون توسان جدید به مراتب بهتر از توسان قدیمه و یکی از زیباترین ها تو سگمنت خودشه. حداقل از اسپورتیج جدید که خیلی بهتره با اون جلوی افتضاحش.
ShoMpeT
۱۹ اسفند ۱۳۹۵عزیزم چرا ینقدر حرص میخوری؟ از دید شما قشنگ ه، از دید من مزخرف ه! نیازی نیست ۶-۷ خط توضیح بنویسی تا سایرین رو مجاب کنی سلیقشون با سلیقه شما یکی بشه.
متاسفانه یکی از مشکلات نظر دادن تو سایت های ایرانی همین هست، نمیتونی نظر شخصی بگی، همه حمله میکنند!
موفق باشید
وحید
۱۹ اسفند ۱۳۹۵هیوندا رو موافقم معلوم نیس با خودش چند چند بوده
اما هوندا هیچ ایرادی نداره بلکه همیشه فیسش جذاب بوده و همه عاشقشن
بخصوص آکورد
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۹ اسفند ۱۳۹۵.
به نظر من که خیلی قشنگه