هوندا

شکار هوندا سیویک Si سدان هنگام تست‌های جاده‌ای

هوندا به زودی تریم Si سیویک کوپه را عرضه خواهد کرد اما تصاویر جاسوسی جدید ما نشان می‌دهند که نسخه‌ی سدان این خودرو نیز در نهایت قدرتمندترین پیشرانه‌ی این طیف محصول را پذیرا خواهد بود.

honda-civic-si-sedan-spy-photos
پوشش‌های روی خودرو باعث پنهان شدن سپرهای عقب و جلو شده‌اند اما سایر قطعات بیرون زده از خودرو شباهت زیادی به قطعات بکار رفته در کانسپت پروتوتایپ سیویک Si دارند. تنها تغییر بزرگ بیرونی بین دو برادر وجود بال عقب کم ارتفاع‌تر نسخه‌ی سدان خواهد بود.

honda-civic-si-sedan-spy-01
هوندا مدل Si کوپه را به عنوان پروتوتایپی کامل در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس نشان داد. این کانسپت از همان پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی بکار رفته در اکثر مدل‌ها استفاده کرده بود اما احتمالاً خروجی پیشرانه افزایش یافته بود. ما انتظار داریم خروجی پیشرانه‌ی سیویک Si به منظور رقابت با هاچبک های قدرتمندی چون فولکس‌واگن GTI و فورد فوکوس ST بالاتر از ۲۰۰ اسب بخار باشد.

New Civic Type R Prototype breaks cover in Paris
کانسپت یاد شده همچنین دارای دیفرانسیل لغزش محدود، فرمان فعال و دامپرهای به‌روز شده بود. شاید این قطعات صرف‌نظر از نوع بدنه در مدل Si تولیدی نیز بکار روند تا در برابر رقبای قدرتمند هوندا هندلینگ بهتری داشته باشد.

Honda Civic Type R Prototype
Honda Civic Type R Prototype
در داخل Si کانسپت شاهد صندلی‌های جلوی اسپورت و تریم فیبر کربنی بودیم. همچنین جزئیات قرمز اطراف کنسول نیز نمایی اسپورت ایجاد کرده بودند. احتمالاً این قطعات در نسخه‌ی تولیدی نیز دیده خواهند شد.

honda-civic-si-sedan-spy-04
هوندا نسخه‌ی کوپه‌ی سیویک Si را در سال جاری معرفی خواهد کرد. هنوز نمی‌دانیم مدل سدان نیز همزمان با برادر کوپه معرفی خواهد شد یا خیر.

هوندا همچنین در حال کار روی سیویک تایپ R برای معرفی نسخه‌ی تولیدی در نمایشگاه ژنو است. ظاهراً این خودرو از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۳۰۰ اسب بخار یا بیشتر استفاده خواهد کرد.
با پدال همراه باشید تا از جدیدترین اخبار روز دنیا و همچنین نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ باخبر شوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    یعنی این سیویک از اوراکان هم ظاهر خشن تر و عصبی تری داره …….
    همه جوره عالیه ظاهر خوب پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 300 اسب بخار برند مطرح جهانی قیمت مناسب کابین خوب همه لحاظ فوق العادس ……………..

    1. سامان اذری

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      تا اونجایی که من میدونم تایپ ار موتور 2 لیترش حدود 320 تا 340 اسب بخار قدرت خواهد داشت

      1. فقط تویوتا و هوندا

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (571 ديدگاه)

        دقیقاً همینطوره

    2. ...::: فقط لمبورگینی :::...

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      اغراق نکن دیگه دوست عزیز.
      در حد اوراکان نبوده و نیست.

      1. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        مجید جان نمیدونم چرا حرفا منو همیشه اشتباه متوجه میشی …….
        من کی گفتم در حد اوراکانه گفتم از اوراکان خشن تره ظاهرش ( حد اقل از نظر من )
        توی پست مکلارن هم گفتم 911 تربو اس با لامبور گینی مقایسه میشه گفتی لامبو رو با کاین توربو مقایسه نکن و…. خلاصه رفیق این طوری ………
        ARE YOU OK ??????

    3. shahin

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (856 ديدگاه)

      ترجیح میدادم یه فیس لیفت کوچیک از مدل ۲۰۱۳ میبود.حد اقل چراغای پشتش دست نخورده میموند.یا یه مقدار به آکورد نزدیک میشد ظاهرش.من ژاپنی بازم اما این مدل عقب سیویک رو نمیپسندم و به نظرم همچنان تو ماشینای آسیایی مزدا ۳ تو این سگمنت بهترینه و با اختلاف هم بهترینه.اما تو سدان سایز متوسط رقابت بین اپتیما و مزدا ۶ و آکورد شدیدا شونه به شونست

  2. سامان اذری

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    یکی از ارزوهام داشتن سیویک هست امسال وضع بازا خیلی خراب بود
    کاش یکم پولدار شم بتونم بخرمش
    خود 1.5 لیتریش هم واقعا عالیه شتاب 7 الی 7.5 ثانیه واسه یه ماشین 18 هزار دلاری فوق العاده هست ایمنی و مصرف سوختشم شاهکاره
    تنها ایرادش دیفرانسیل جلو بدنشه والسلام
    اگه 4wheel drive بود دیگه شاهکار میشد

  3. ShoMpeT

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (271 ديدگاه)

    هوندا و هیوندا دقیقا بر عکس سایر کمپانی ها عمل میکنند. هر سال طراحی محصولاتشون افتضاح تر از سال قبل میشه. صد رحمت به کیا که هر سال داره بهتر میشه.

    1. سامان اذری

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      شما به کجای این ماشین میگی زشت ؟؟؟
      یا cr v جدید از مدل قبلش بدتره ؟؟؟

      1. ShoMpeT

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (271 ديدگاه)

        عزیزم، من به همه جاش میگم زشت! شما خودتو ناراحت نکن، هوندا بخر و حالش رو ببر…

    2. فقط تویوتا و هوندا

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (571 ديدگاه)

      عجب!!! آکورد 2016 زشت تر از قبله الان؟؟؟ با پرستیژترو شیک تر و زیباتر از آکورد جدید و مزدا 6 تو سگمنت میدسایزها وجود داره؟؟؟ یا همین سیویک جدید کجاش زشته دقیقاً؟؟؟ به نظر من بازم اینو مزدا 3 زیباترین سدان های کامپکت هستند. یا CRV جدیدش. در مورد هیوندای هم به طور کلی حرفتون درست نیس. چون توسان جدید به مراتب بهتر از توسان قدیمه و یکی از زیباترین ها تو سگمنت خودشه. حداقل از اسپورتیج جدید که خیلی بهتره با اون جلوی افتضاحش.

      1. ShoMpeT

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (271 ديدگاه)

        عزیزم چرا ینقدر حرص میخوری؟ از دید شما قشنگ ه، از دید من مزخرف ه! نیازی نیست ۶-۷ خط توضیح بنویسی تا سایرین رو مجاب کنی سلیقشون با سلیقه شما یکی بشه.

        متاسفانه یکی از مشکلات نظر دادن تو سایت های ایرانی همین هست، نمیتونی نظر شخصی بگی، همه حمله میکنند!

        موفق باشید

    3. وحید

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (325 ديدگاه)

      هیوندا رو موافقم معلوم نیس با خودش چند چند بوده
      اما هوندا هیچ ایرادی نداره بلکه همیشه فیسش جذاب بوده و همه عاشقشن
      بخصوص آکورد

  4. ...::: فقط لمبورگینی :::...

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    به نظر من که خیلی قشنگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا