زمانی که دربهای نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ در چند روز آینده به روی عموم مردم باز شوند هوندا پروتوتایپ جدید Insight را به نمایش خواهد گذاشت که گفته میشود پیشنمایشی کاملاً نزدیک به نسخه تولیدی بوده و فروش آن نیز چند ماه آینده آغاز خواهد شد. البته چیزی که هوندا ارائه نخواهد کرد نسخه داغتر تایپ R خواهد بود اما خب ما رندر مجازی از آن را به تصویر کشیدهایم.
این رندر به طرز سورپرایز کنندهای زیبا از کار درآمده و در آن شاهد ویژگیهای جدیدی همچون گلگیرهای جدید، رینگهای بزرگتر با لاستیکهای پرفورمنس، ترمزهای بزرگتر، جزئیات مشکی مخصوصاً در جلوپنجره و پوشش آینهها و البته بال عقب بزرگ هستیم. لوگوی تایپ R را نیز میتوان در جلوپنجره هم دید درحالیکه جزئیات قرمز خاص هوندا را نیز میتوان در دیفیوزر جلو و رکابهای جانبی مشاهده نمود.
شایان ذکر است احتمال ساخت نسخه قویتر از Insight بسیار کم است اما دوست داریم آن را ببینیم… مهندسان هوندا از نظر تئوری میتوانند قوای محرکه هیبریدی را برای سدانی پرفورمنس در نظر بگیرند؛ اما اکنون مجبوریم با نسخه استاندارد آن سر کنیم.
پروتوتایپ Insight که در چند روز آینده معرفی خواهد شد جزئیات زیادی از نسخه تولیدی را به نمایش خواهد گذاشت. این سدان که بر مبنای سیویک ساخته شده بیشک فاقد جزئیاتی همچون رینگهای ۱۹ اینچی خواهد بود اما فرم و ساختار کلی آن میتواند از مدل مفهومی به نسخه تولیدی راه یابد.
ویژگیهایی همچون چراغهای LED، نمای جلو و عقب و پشت آمپرهای کاملاً دیجیتالی در مدل تولیدی وجود خواهند داشت. صفحه لمسی ۸ اینچی و تکنولوژی ایمنی فعال هوندا نیز در Insight تولیدی به چشم خواهند خورد و البته فضای صندوقعقب این خودرو نیز تقریباً به اندازه سدان سیویک عادی خواهد بود.
عجب رندری !! ضمن اینکه هنوزم معتقد فاصله سگمنتی بین سیویک و آکورد اونقدی نیست که یه ماشین دیگه معرفی بشه. متن هم اشاره داشت که صندوقش اندازه سیویکه :( راستی امروز خودروی سال امریکا معرفی میشه. امیدوارم آکورد 2018 رو سفیدمون کنه.
تویوتا آوالون هم امروز رونمایی شد. عجب ابهتی. آنچه مشهوده تویوتا در ساخت کمری، نهایت ظرافت را نداره و به عبارت دیگر به دید یه خودروی نسبتا اقتصادی بهش نگاه میکنه. بنابراین در این سگمنت، کاملا برتری با آکورده. البته به نظر من آوالون برتر از آکورده، با توجه به اینکه از نظر ابعاد و موتور نزدیک هم هستند (آوالون کمی بزرگتره).
حامد
۲۵ دی ۱۳۹۶طراحی خودروهای هوندا جوریه که اگه ۲۰ سال ازش بگذره باز از طراحیش خسته نمیشی
محمد
۲۵ دی ۱۳۹۶در این مدل جلوی ماشین و داشبوردش جذاب تر از بقیشه… اینجور که تصاویر میگن…
علی
۲۵ دی ۱۳۹۶عقب سوناتا و طراحی جلو غیر از جلو پنجره بقیش ولوو
جالبه طراحی عقب سوناتا به بیشتر مدلها رخنه کرده
با تچکر
#ali.m#
۲۵ دی ۱۳۹۶???
sina
۲۵ دی ۱۳۹۶عجب رندری !!
ضمن اینکه هنوزم معتقد فاصله سگمنتی بین سیویک و آکورد اونقدی نیست که یه ماشین دیگه معرفی بشه. متن هم اشاره داشت که صندوقش اندازه سیویکه :(
راستی امروز خودروی سال امریکا معرفی میشه. امیدوارم آکورد 2018 رو سفیدمون کنه.
sina
۲۵ دی ۱۳۹۶لیست خودروی سال مجله caranddrive هم مشخص شد:
ریجلاین و CX-5 و CX-9 هم جایزه بردن.
sina
۲۵ دی ۱۳۹۶تبریک به دوست داران هوندا
آکورد خودروی سال امریکا شد :)
#ali.m#
۲۵ دی ۱۳۹۶با این حساب فکر کنم تمام ماشینای هوندا امسال بهترین خودروی سگمنت خودشون شدن?
بهترین خودرو ساز جهان?
?هوندا?
sina
۲۵ دی ۱۳۹۶اره داش علی
2016 سیویک
2017 ریج لاین
2018 اکورد
علی برکت اله ✌️
Hosein
۲۵ دی ۱۳۹۶وای چقد خوشگله…راستی هوندا اینتگرا رو گذاشته کنار؟؟!
sina
۲۵ دی ۱۳۹۶اره حسین جان
2006 تولیدش متوقف شد بعد از 20 سال .
Hosein
۲۵ دی ۱۳۹۶ممنون.حیف شد خیلی خوب بود فک کنم بخاطر نزدیکیش با سیویک بوده.
#ali.m#
۲۵ دی ۱۳۹۶?هوندا?
خییلی خوشگله .
دمش گرم
سورنا
۲۵ دی ۱۳۹۶دوستان هوندا تو ایران نمایندگی نداره واس وارداتش ؟
Mohamad
۲۵ دی ۱۳۹۶گلرنگ موتوره که بسیار ضعیف عمل میکنه
شاهین
۲۵ دی ۱۳۹۶جلوش شبیکه چارجره
از طراحی جلوش خوشم اومد ولی عقبش …
رامتین
۲۵ دی ۱۳۹۶تویوتا آوالون هم امروز رونمایی شد. عجب ابهتی. آنچه مشهوده تویوتا در ساخت کمری، نهایت ظرافت را نداره و به عبارت دیگر به دید یه خودروی نسبتا اقتصادی بهش نگاه میکنه. بنابراین در این سگمنت، کاملا برتری با آکورده. البته به نظر من آوالون برتر از آکورده، با توجه به اینکه از نظر ابعاد و موتور نزدیک هم هستند (آوالون کمی بزرگتره).
Raha
۲۶ دی ۱۳۹۶تصویر دومی با روح و روان آدم بازی میکنه