کمپانی هوندا فیس لیفت CR-V جدید را در قالب تصاویری رسمی آشکار کرده است. این خودرو همانند نسخههای نسل چهارم خود که در سال ۲۰۱۲ معرفی شدند، به صورت چهار چرخ متحرک خواهد بود با این تفاوت که نسل فعلی با پیشرانه قدرتمندتر ۱.۶ لیتری i-DTEC چهار سیلندر دیزلی عرضه میشود و از تکنولوژی رؤیاهای زمین (Earth Dreams) هوندا بهرهمند است. این پیشرانه جایگزین انجین ۲.۲ لیتری i-DTEC دیزلی قبلی شده است.
این موتور جدید قادر به تولید ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور میباشد و کمتر از ۱۳۰ گرم بر کیلومتر CO2 تولید میکند. این پیشرانه با یک جعبهدندهی شش سرعته دستی مرتبط میشود که این مسئله نشان دهنده بهبود ۱۱ درصدی واحد خروجی خودرو است. البته هم اکنون جعبهدنده نه سرعته اتوماتیک نیز برای این خودرو موجود است که جایگزین جعبهدنده پنج سرعته اتوماتیک نسل قبل میشود. گازهای گلخانه ای تولیدی CO2 برای این نسخه ۱۳۵ گرم بر کیلومتر خواهد بود. بنابراین این خودرو از لحاظ تولید گازهای گلخانه ای CO2 حدوداً” ۲۰ درصد بهتر از گذشته عمل کرده است.
نسخه دو دیفرانسیل CR-V که با جعبه دنده شش سرعته دستی همراه میشود، از همان موتور ضعیف تر ۱.۶ لیتری i-DTEC دیزلی بهره میبرد که قادر به تولید قدرت ۱۱۸ اسب بخار میباشد و ۱۱۷ گرم بر کیلومتر CO2 تولید میکند و در حال حاضر مقرون به صرفهترین ورژن CR-V از لحاظ مصرف سوخت است. نسخه دیگری نیز از این خودرو وجود دارد که دارای پیشرانه ۲.۰ لیتری بنزینی است و به دو صورت دو دیفرانسیل و چهار چرخ متحرک عرضه خواهد شد و دارای جعبهدنده پنج سرعته اتوماتیک و دستی خواهد بود. با این حال هنوز اخبار و ارقام رسمی و دقیقی در مورد عملکرد این خودرو منتشر نشده است.
مهمترین رویکرد هوندا در زمینه تغییرات این خودرو در بخش جلوی آن بوده است که از جمله این تغییرات میتوان به جلوپنجره مشبک، چراغهای اصلی و مه شکن، سینی زیرین جدید و سپر آن اشاره کرد. تغییرات در عقب خودرو نیز شامل ترکیبی از لامپهای LED، سپر جدید و طراحی درب عقب خودرو بوده است. طبق گفته کمپانی هوندا، CR-V جدید مخصوص بازار خودروهای انگلستان و اروپا است. به همین علت طراحی آن توسعه یافته است. ادامه تولیدات این خودرو در کارخانه هوندا در شهر سوئیندون انگلستان صورت میگیرد.
M Power///
۱۰ مهر ۱۳۹۳Honda crv ماشین خوبی هست. ولی من هوندا سیوک که تقریبا تو همین رده قیمتی است رو بیشتر از crv می پسندم.
ASTON MARTin
۱۱ مهر ۱۳۹۳به هیبریدی ها حس خوبی ندارم :|
دارن لذت صدای های عصبانی رو میگیرن
علي اقا
۱۱ مهر ۱۳۹۳کم شدن ذخایر نفتی و گرون شدنش. تغییرات جوی در اثر گرمایش جهانی باعث میشن همه به سمت هیبریدی ها و به زودی برقی ها برن. ما باید تغییر رو بپذیریم
majid
۱۱ مهر ۱۳۹۳اونوقت این دوتا چه ربطی به هم دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این کراس اوور اون سدان وکوپه
اهان شاید چون جفتشون هوندا هستن مقایسشون کردی
انزو
۱۰ مهر ۱۳۹۳پشتش شبیه ولوو هست و خیلی هم پشتش زشت هست.
ASTON MARTin
۱۱ مهر ۱۳۹۳AGREE
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط اپل ... فقط رئال »
۱۱ مهر ۱۳۹۳NOT AGREE
majid
۱۱ مهر ۱۳۹۳اول و اخرشو عالی اووومدی توی اسمت اما وسطشو…..
نظرتو 100 در100 قبول دارم
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط اپل ... فقط رئال »
۱۱ مهر ۱۳۹۳دنیای خودرو بدن مرسدس بنز…
دنیای الکترونیک بدون اپل…
دنیای فوتبال بدون رئال مادرید…
سه چیز غیر ممکن!!!!!!!!!!!
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط اپل ... فقط رئال »
۱۱ مهر ۱۳۹۳چن نفری هم بهم گفتن شاید عوضش کردم…
e36
۱۲ مهر ۱۳۹۳دقیقا
وحید
۱۰ مهر ۱۳۹۳جلوش خیلی بهتر شده. گازهای گلخانه ایشم 20% کم شده.. البته از شرکتی که لقبش رویاهای زمینه انتظار همچین چیزی هم میره
انزو
۱۰ مهر ۱۳۹۳ماشین به این بزرگی فقط 118 اسب؟!!
مصطفی
۱۰ مهر ۱۳۹۳118 اسب بخار خیلی کمه ، لیفان ایکس60 بهتره که ، از هوندا بعید بود
tadano
۱۰ مهر ۱۳۹۳دوستان لطفا توجه کنید موتورهای دیزلی گشتاور بسیار بالاتری به نسبت اسب بخارشان دارند که در این مدل هوندا بالای 300 است که رقم بسیار خوبی است .
Zonda R
۱۱ مهر ۱۳۹۳@.F
پرفروش ترین cuv بازار امریکا
لقب کمی نیست
بی علت نیست این همه محبوبیت و اعتماد
ASTON MARTin
۱۱ مهر ۱۳۹۳این ماشین فقط جلوش یه اوخده غرور امیزه وگرنه کلا حرفی برا گفتن نداره!
داخلش هم بد به نظر نمیرسه اما بطور کلی محصولات هوندا اصلا به دلم نمیشینه
خاوری
۱۰ مهر ۱۳۹۳داشبوردش اندکی شبیه به راوفور طراحی شده… سواری محصولات هوندا رو باید تجربه کرد تا فهمید چقد باکیفیتن…
در کل استایل ماشین زیباست گرچه به عقبش خیلی گیر میدن اما به شخصه عاشق چراغای عقب این مدلم..مث موج جاری
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ مهر ۱۳۹۳درود .
منم موافقم خاوری جان . من بر عکس همه عاشق طراحیه قسمت عقب این هوندا و
ولوو ها هستم . به نظر من که واقعا زیباست . مهم اینه که شبیه بقیه نیست .
این خیلی خوبه .
فرید
۱۱ مهر ۱۳۹۳آقا انصافا عالی زده…همه چیش خوبه…دیگه واقعا داره انتخاب میان تویوتا و هیوندا سخت میشه…هیچیش نقص نداره من خیلی خوشم اومد ازش.
mahdi
۱۱ مهر ۱۳۹۳درود میلاد جان
کجایی داداش ؟؟؟؟؟؟؟
اوضاع احوالت روال هست ؟؟؟؟؟؟؟؟
بهت پیامک ندادم به کربنادو گفتم اینجا پیام میذارم بیاد بخونه جواب بده
یه دونه ای ///////// واسه نمونه ای
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط اپل ... فقط رئال »
۱۱ مهر ۱۳۹۳درود مهدی جان دیشب با میلاد حرف میزدم بیشتر وقتشو تو مغازست سرش هم خیلی شلوغه اینترنتش هم هنوز درست نشده…
.
.
.
.
راستی میلاد جان اگه خواستی من تو تهران فامیل دارم خوره این چیز ها هرچی مشکل با کامپیوترم دارم میدم اون درست کنه اگه خواستی مشکلتو بهش گم شاید کمکی کرد….
mahdi
۱۱ مهر ۱۳۹۳درود رضا جان
ارادت دارم خدمت حضورتون
تو جریان خرابی اینترنت مغازه میلاد هستم
امیدوارم هرچه زودتر راه بیفته
چاکرتم داش رضا
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
Ahmad..F12
۱۱ مهر ۱۳۹۳رضا جان اینترنت میلاد دست منه، داریم حلش میکنیم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ مهر ۱۳۹۳درود .
من نوکرتم داش مهدی . ما کوچیکتیم . شما همیشه مارو خیلی
گنده میکنی .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ مهر ۱۳۹۳درود . ممنون رضا جان . شما لطف داری . من هر روز با
احمد در تماسم تا این نت رو درست کنم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ مهر ۱۳۹۳زحمت ما فعلا گردن احمده . بیچارش کردم با مزاحمتام .
mahdi
۱۲ مهر ۱۳۹۳درود میلاد جان
هلاکتم داداش
شما بزرگوار هستی
نیازی به گفتن من حقیر نیست
ارادت
سپاسگزارم
مهدی (فرزندکوروش)
Hooman
۱۱ مهر ۱۳۹۳طرح داشبوردش هیچ ربطی به رَو فور نداره نه قبلی و نه جدیدش
من سی آر وی مدل زیر ۲۰۱۱ رو دوست دارم که ردیف جلو برای حرکت بین صندلی راننده و کمک کاملاً آزاده و کنسول وسط بعد دنده رو نداره و داشبورد سمت کمک دو تا کمد داره و کاملاً کاربردیه
یه لینک عالی از یه سایت فوق العاده رو برات میذارم تا بهتر ببینی
http://www.edmunds.com/honda/cr-v/2011/?sub=suv&ps=used
SuperVeloce
۱۰ مهر ۱۳۹۳پشتش شبیه ولووه که جالبش نکرده.ولی جلوش خیلی قشنگه.
حامد
۱۰ مهر ۱۳۹۳پشتش رو میبینم یاد مینی بوس می افتم صد رحمت به طراحی های ماشینای چینی
datsun
۱۰ مهر ۱۳۹۳کابینش زیباست
قدرتش واسه کراس اوور مناسبه
طراحی خوبی داره تو نسلهای قبلی هم چراغ های عقبش به همین شکل بوده پس اصالتش رو حفظ کرده
tadano
۱۱ مهر ۱۳۹۳اگه از من بپرسن بین تمام خودرو سازای دنیا دوست داری کدومشون تو ایران فعالیت داشته باشه پاسخ من هونداست دلیلش هم اینه که هوندا هم به نوآوری توجه داره هم به ایمنی و هم به محیط زیست .
ASTON MARTin
۱۱ مهر ۱۳۹۳به قیمت هم توجه داره؟
tadano
۱۱ مهر ۱۳۹۳اگه شرایط ورود هوندا به ایران فراهم میشد به قول ظریف برد برد میشد با تیراژ بالا در منطقه خاور میانه قیمتهاش هم میشکست در ضمن از قدیم گفتن هرچقدر پول بدی آش میخوری . به نظر من شرکت هایی مثل هوندا ایسوزو سوزوکی بیشتر به درد ایران میخورند تا شرکتهای فرانسوی که دلایل زیادی هم دارم که وقتتو میگیره.
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط اپل ... فقط رئال »
۱۱ مهر ۱۳۹۳بگو داداش اینجا چیزی که زیاده وقته!!!ما هم یه چیزی یاد میگیریم :)
یه پسر
۱۱ مهر ۱۳۹۳اقااینکه حجم موتور رو اوردن پایین خیلی کار عالی هست
فرض کنید یه اس یو وی با موتور 1.6
متاسفانه ما تو ایران بجای توجه به قدرت موتور حجم موتور رو ملاک قرار می دیم
دستی دستی نه تنها خودمون و اینده مون رو خراب می کنیم
جهان هم متضرر میشه
در ضمن علاوه بر اتاق بی نظیر طراحی عقب خیلی قشنگی داره الخصوص چراغ هاش
4MATIC
۱۱ مهر ۱۳۹۳پشتش شبیه ولووهستش وفکرکنم ازولووxc60کپی کرده وبه نظرم نسل قبلیش بهتربود درکل تومدلای هوندا اکوردفول رودوست دارم
درضمن جلوش هم شبیه سورنتوی2014هست
Ahmad..F12
۱۱ مهر ۱۳۹۳خیلی ردیفه
اگه موتورش دیزل نبود میگفتم قدرتش کمه
ولی در مجموع هم خیلی زیباست هم سابقۀ درخشانی داره
ظاهرش هم داره به سمت طراحی های اروپایی میره