اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: نسل جدید سیویک اروپایی نسبت به مدلی که در بازارهای ایالاتمتحده عرضه میشود برتریهای قابل توجهی دارد.
بعد از به آخر رسیدن سری Type R پیشبینی میشود پیشرانههایی با ردلاینهای ۸۰۰۰ بر روی این خودرو قرار گیرد. موتورهای گازسوز نیز حتما از نمونههای ۱.۴ لیتری با قدرت ۹۹ اسببخار خواهند بود. آنگونه که هوندا اعلام نموده این موتورها به زمانی در حدود ۱۳.۴ ثانیه برای شتاب صفرتاصد خود نیازمندند.
اما در مورد موتورهای دیزلی: اولین نمونه، موتور ۲.۲ لیتری توربو دیزلی است با ۱۴۸ اسببخار و شتاب صفرتاصد ۸.۵ ثانیه ؛ و دومین مدل نیز موتور ۱.۶ لیتری با ۱۰۰ اسببخار است که البته اواخر ۲۰۱۲ به سبد فروش محصولات هوندا افزوده میشود.
برای بازار ایالاتمتحده نیز موتورهای ۱.۸ لیتری با ۱۴۰ اسببخار در دسترس خواهند بود.
امیر
۱۹ شهریور ۱۳۹۲بازم که گل کاشتی هوندا.
علیرضا
۲۱ شهریور ۱۳۹۲این ماشینو باید بوسید
سپهر
۲۸ آذر ۱۳۹۳به نظرم با کیفیته