تقریباً ۶ سال پس از ورود اولین نسخهی N-WGN به خط تولید، هوندا از دومین نسل این خودرو رونمایی کرد.
این خودروی Kei منحصراً در بازار ژاپن عرضه میشود و با دو تریم N-WGN و N-WGN کاستوم در دسترس خواهد بود. قیمت این دو نسخه به ترتیب ۱۱۷۸۳ و ۱۳۷۸۰ دلار بوده و هوندا انتظار دارد هر ماه حدود ۷ هزار دستگاه از این خودروی کوچک را به فروش برساند.
خودروی موردبحث که از همان پلتفرم مدل N-Box استفاده کرده طراحی ظاهری و داخلی متمایزی داشته و علاوه بر طراحی یکدستتر و سادهتر، کابین جادار خود را نیز حفظ کرده است. رنگ استاندارد کابین در مدل پایه از نوع قهوهای بوده درحالیکه مدلهای کاستوم کابین مشکی دارند. هر دو خودرو از فضاسازی هوشمندانهای در کابین سود برده و صندلی رانندهی قابل تنظیم و فرمان تلسکوپی جزو ویژگیهای این خودرو هستند.
جدیدترین خودروی Kei هوندا با رنگهای گستردهای همچون ترکیب دو رنگ قهوهای، سبز، آبی و… در دسترس است. مدل کاستوم نیز با رنگهای سفید، قرمز، مشکی و… نیز قابل انتخاب میباشد.
یکی از ویژگیهای این خودرو سیستم های کمکراننده است که یکی از آنها سیستم ترمز پیشگیری از برخورد میباشد. خود این سیستم شامل مواردی همچون دستیار فرمان، هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، تشخیص علائم ترافیکی، کروز کنترل تطبیقی و نوربالای خودکار است.
نیروبخش هوندا N-WGN جدید پیشرانهی ۶۶۰ سیسی است که با یک گیربکس CVT همکاری میکند.
محمد
۲۹ تیر ۱۳۹۸اینا رو بدن خودروسازان ما به اسم شاسی بلند ۴ برابر قیمت میفروشن!
کیکارها همیشه برام جالب هستن
استفاده حداکثری از فضای حداقلی
فقط ایکاش موتورهای کمی قویتر داشتن حداقل به کمک توربو
هادی
۲۹ تیر ۱۳۹۸اینا رو هیچ وقت با صود ۱۰۰ برابر هم تولید نمیکنن چون بی خرج هستند و هیچ وقت خراب نمیشن خودور ساز ما دنبال خودرویی میگرده تو شرایط اب هوایی ایران بعد چند سال کاملا خراب شه مثل چینی ها و پژو
علی
۲۹ تیر ۱۳۹۸عملا نیازی به قدرت اضافه ندارن
چون قرار نیست عین ایران طرف با ام وی ام ۱۱۰ سه سیلندر ، ۶ نفر سوار ماشین کنه ، رو سقف ماشین هم ۱ تن بار بزارن
بعد از جاده چالوس بزنه بره شمال
در حقیقت اگه خریدار ها اعلام میکردن نیاز به قدرت اضافه دارن ، خودروساز ها از پول بیشتر بدشون نمیاد
me84
۲۹ تیر ۱۳۹۸.
تو محل ما یه خشکشویی هست که یه ون سوبارو کوچولو داره برای تحویل لباسهای مشتریها که 4 چرخ محرکه خیلی کوچیکه و 4 نفره است فکر کنم همین سگمنت کی کار باشه ولی داخلش خیلی جاداره برعکس ظاهرش.صدای موتورش یه جورایی مثل صدای موتور سیکلته. جلوش 4 تا چراغ مربع داره. عرضش کمه ولی ارتفاعش زیاده. قسمت عقبش سقفشو رگال کشی کرده برای لباسها. الان حدود 21 ساله ما تو این محل هستیم دارم میبینمش ظاهرش هم نه خیلی تمیز ولی کاملا سالم و سرپاست. پارسال یه بار بهش گفتم این دیگه عمرشو کرده نه قطعه داره نه تعمیرکار. برای کار شما یه وانت پراید خوب جواب میده. پشتشو اتاق فایبر گلاس بزنی خیلی به کارت میاد. گفت آخه اونم شد ماشین؟ ما که از این ماشین کار زیادی نمیکشیم ولی تو این 26 سالی که دستمونه خدارو شکر فنیش اذیتمون نکرده. هرازگاهی هم میبرمش میدون قزوین اونجا یکی هست سرویسهاشو پیش اون انجام میدم. ولی پراید وانت بگیرم باید کلی پولشو بدم که حیف اون پول که خب اینم داره همون کارو میکنه. پولمو نگه میدارم و تا وقتی راه میره همینو سوار میشم.
بعد 26 سال از فنی ماشینش کاملا راضیه و با صفر ایرانی عوض نمیکنه.
بهراد
۲۹ تیر ۱۳۹۸انگار یه عمر بری باشگاه ولی روز پا رو بزنی زمین
جالب اینکه دو تیپ معمولیو لاکچریم داره یعنی یکی ثروتمند تر باشه بازم میتونه این سَبک ماشین رو انتخاب کنه نه مثل ما که هر چقدر بیشتر پول داشته باشی همونقدر کَت و کُلُفت تر گیرت میاد (بر اساس نیاز نمی خریم)
شاهپور
۱ مرداد ۱۳۹۸فرهنگ ژاپنی میگه هرچیزی به اندازه نه زیاد ونه کم، با این سبک خودرو خیلی اقتصادی میشه از نقطهa به نقطهb رفت و کمترین هزینه سوخت و استهلاک و آلودگی هوا و …. ایجاد کرد.
سایه
۲۰ شهریور ۱۳۹۹سلام
به امید روزی که ماشین های آلمانی و آمریکایی و ژاپنی وارد کشور بشه…. فقط این سه کشور دیگه هیچ… متاسفانه فرانسه زشترین و بی کیفیترین ماشین میسازد که بازم مجبور ما میکنند سوار ماشین فرانسوی بشویم.