پیرو معرفی فیس لیفت ۲۰۱۶ سدان هوندا آکورد، بهتازگی طی مراسمی از مدل کوپه هوندا آکورد نیز رونمایی شد. فیس لیفت این مدل که پس از تغییر چهره شباهت آشکاری به مدل سدان دارد قرار است تا چند هفته آینده در نمایندگیهای هوندا آماده فروش گردد.
۲۰۱۶ Honda Accord Coupe بسیاری از خطوط و ویژگیهای گونه سدان آکورد به مدل کوپه نیز سرایت نموده و لامپهای LED عمودی ردیف شده در داخل چراغهای جلو که یکی از ویژگیهای جدید آکورد است دقیقاً در مدل آکورد نیز تکرار شدهاند و برجستگی جلوپنجره شباهت آشکاری به مدل سدان دارد. در سپر نیز تغییراتی ایجاد شده و یک لامپ مه شکن که بهصورت خطی در عرض دریچه ورودی هوای سپر قرار گرفته زینتبخش دو طرف این کوپه کشیده ژاپنی است. ۲۰۱۶ Honda Accord Coupe مسئولان هوندا اعلام کردهاند که مدل کوپه همانند مدل سدان از یک شاسی محکم و اسپرت بهره میبرد و فرمان و فنربندی نیز بنا بهضرورت ارتقا یافته و در کل رانندگی بهتری برای آکورد کوپه به ارمغان آوردهاند. داخل کابین نیز بهروزرسانی اندکی یافته ولی به مدد مانیتور ۷ اینچی و ضدنوری که در کنسول مرکزی قرارگرفته، آکورد نسل جدید به سامانه اپل کار پلی و اندروید خودرو مجهز شده است. سامانه هشداردهنده حرکت بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی از دیگر امکانات مدل کوپه آکورد است. ۲۰۱۶ Honda Accord Coupe۲۰۱۶ Honda Accord Coupe۲۰۱۶ Honda Accord Coupe۲۰۱۶ Honda Accord Coupe سیستم انتقال قدرت و موتور بدون تغییر مانده است و این بدان معنا است که خریداران در مدل ۲۰۱۶ بهصورت استاندارد، بازهم از یک موتور ۲.۴ لیتری با ۱۸۵ اسب بخار قدرت بهره میگیرند و در صورت پرداخت بیشتر میتوانند موتور V6 و ۳.۵ لیتری هوندا را که ۲۷۸ اسب بخار قدرت دارد را روی مدل کوپه آکورد نصب نمایند. بسته به مدل سفارش داده شده خریداران میتوانند از میان سه گیربکس شش سرعته دستی، شش سرعته اتوماتیک و یا یک نمونه CVT یکی را انتخاب نمایند. قرار است این مدل بهزودی در نمایندگیهای هوندا در معرض فروش قرار گیرد.
چه خبره! تو این سایت انواع و اقسام چراغ رو که خیلی هاش رو خود شرکت هوندا میزنه (و اتفاقاْ ارزونتر هم هستن) برای فروش گذاشتن و قیمت ها برای یک جفت چراغ جلو بین ۱۰۰ تا ۶۰۰ دلار متفاوته! http://www.carid.com/2015-honda-accord-headlights/
فرامرز عزیز ، ممنون که اطلاعاتی اون هم با منبع دادی. ولی مشکل اینکه بعضی از ما ها یه خبری را که جایی میبینیم ، یا میخونیم بدون اطلاع ار صحت اون سریعا اون را به اشتراک میذاریم. در مقالات مربوط به آکورد در ماههای گذشته ، چند جا مشکل چراغهای 17 تومنی آکورد را دوستان متذکر شده بودند . حالا این 17 تومن را از کجا آورده اند ، نمیدونم ؟؟؟؟؟؟!! البته شایدم هم اطلاعاتشون موثق باشه لطفا رفرنس بِدَن
شاهین جان شاید هوندا از لحاظ کیفیت از جنسیس بهتر باشه، البته شاید. اما طراحیش واسه یه ماشین کوپه افتضاحه، دوستان باید در نظر داشته باشید که هر ماشینی رو با هم سطحاش مقایسه کرد. به نظر من این نمیتونه در مقابل جنسیس کوپه و تویتا جی تی کوپه به حساب بیاد. انگار یه ماشین چهار دره که درهای عقبشو جوش کردن،
حتما اقا محمد 7 مهندس های هوندا مثل شما تو طراحی وارد نبودن اینجوری طراحی کردن .دفه بعد میگم از شما هم کمک بگیرن. واقعا جنسیس رو با اکورد مقایسه میکنییی؟؟ هههههههه
بابا ول کنید این موتور 2.4 لیتری 185 اسبی که در کمری و نیسان و… هم وجود داره. واقعا آلمان در ساخت موتور بینظیره. ژاپن بسیار کند عمل میکنه و مثلا تازه به این نتیجه رسیده که لکسوس is 250 با موتور 2500 و توان 200 اسب بدرد نمیخوره و بجاش 2 لیتری 240 اسبی توربو جایگزین کنه…. آلمان بینظیری با داشتن بنز، بی ام و، آئودی، پورش، فولکس، اوپل و… واقعا باید تبریک گفت به تلاش و دیسیپلین مردان صنایع آلمان.
یه مشت آدم بی اطلاع ریختن اینجا نظر میدن ! خب یعنی تو نمیدونی در کنار 250 مدل 350 هم با موتور 3500 داره ؟! یاد گرفتین طوطی وار فقط از آلمان طرفداری کنید.بسه.زشته به خدا این همه تعصب کورکورانه
از اینکه المان تو صنعت خودرو نقش مهمی داره شکی نیست،ولی ژاپن هم هنچین کند عمل نکرده،الان برندای لوکس سازی مثل آکورا،اینفینیتی و لکسس مگه چند سال قدمت دارن؟ کمتر از سی سال… ولی الان خیلی راحت دارن با برندای لوکس آلمان چه از لحاظ کیفیت قطعات و رانندگی و همچنین تکنولوژی برابری میکنن این یعنی پیشرفت
جنسیس کوپه هم یه موتور دو لیتری توربو داره بیشتر از 250 اسبه بخاره، تویتا جی تی هم که از یه موتور باکسر دو لیتری 197 اسب بخار خروجی گرفته، اپتیما دو هزار توربو سفارش امریکا هم که 286 اسب قدرت داره. دیگه لکسوسو اینفینیتیو آکورا بماند.
اقا رامتین عزیز در مورد لکسوس که dinam عزیز توضیح داد 3500 لکسوس بالای 300 اسب توان داره و همین هوندا هم در خودروی لوکس اکورا با موتور 3.5 لیتری توانی معادل 290 اسب داره تولید میکنه حالا کجای اینو با موتور 2.0 لیتری توربو مقایسه کنیم صنعت المان مخصوصا در خودرو سازی غیر قابل انکار هست اما این قضیه در مورد ژاپن هم صحت داره در مورد یه کشور پیش پا افتاده صحبت نمیکنیم و نظرات پیش پا افتاده ندید
دوست گرامی… ژاپن سازنده ماشین های خانوادگی و اقتصادیست و مثال های که زدن نمونه همین ماشین هاست.موتورهای پربازده دارای استهلاک زیاد و عمر کمتر هستند و ژاپنی ها با درایت و دانش از موتور کم بازده استفاده میکنه
نمیدونم چرا طرراحیش با سلیقه ی من جور نیس ی جوریه،به طراحی بدنش بیشتر میاد چهار در باشه تا کوپه،اخرین عکس ک از نیم رخ را باز کنید،به نظر شما طراحی بدنه جلوش با عقبش هماهنگی داره؟شاید به نظر من اینجوریه،اما عاشق طراحی داخلیشم.
بنظرم کسانی که طراحی اینو قبول ندارن بیشتر چشاشون به طراحی های نسبتا بچگانه کره ای ها عادت کرده.ولی بنظر من این خودرو طراحیش خیلی با ابهت تر از جنسیس کوپه هس.
باهات موافقم، هیچ وقت نباید کورکورانه و از روی تعصب نظر بدیم. ولی خدایی جنسیس کوپه ی کره ای خوشگل تره، و از لحاظ موتوری عیبی نداره، البته سلیقه ی هر کس ممکنه متفاوت باشه. ولی به نظر من جنسیس خوشگل تره ، به نظره شما چون جنسیس کوپه کره ایه نباید بگیم از هوندا خوشگلتره؟؟؟ دوستان نظر بدن طراحی جنسیس کوپه ++++++++ طراحی هوندا آکورد کوپه_ _ _ _ _
تجربه ثابت کرده این سدان های با کیفیت و پرفروش ژاپنی توی عکس نمیتونی زیاد درکشون کنی و ممکنه به طراحیشون خُرده بگیری ولی از نزدیک عاشقشون میشی. واقعا طراحی تمام اون چیزی نیست که داخل عکس میبینید. بیخود این ماشین فروش بی نظیری نداره.
بین برندهای ژاپنی ، اینفینیتی و هوندا عالی اند. کاش مثل واردات اندک هوندا ( آکورد و crv و سیویک ) ، لااقل اینفینیتی را هم بصورت رسمی وارد میکردن. عشقِ اینفینیتی QX70
سلام ژاپنی ها فوق العاده عمل میکنن دوست داشتنی و ساده اند البته سادگی از دید جنسیس پسندا و عروسکای کره ای. کسی که ماشین ژاپنی میخره دنبال اصالت برند مرغوبیت و رانندگی لذت بخش نه مثل این کره ای ها زیبایی ظاهری و جلف من خودم ال اف دارم اما تو خیابون چشم میدوزم به هوندا و آرم دوست داشتنیش ایشالا بزودی بشه بخرم
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ مرداد ۱۳۹۴کاشکی جای جنسیس کوپه این اومده بود ایران…
بهراد
۲۰ مرداد ۱۳۹۴موفقم ولی خب از یک طرف هم قطعات هوندا خیلی گرونه مثلا همین هوندا اکوردی که توی ایران هست قیمت هر چراغ جلوش 17میلیون هست!
فرامرز
۲۰ مرداد ۱۳۹۴چه خبره! تو این سایت انواع و اقسام چراغ رو که خیلی هاش رو خود شرکت هوندا میزنه (و اتفاقاْ ارزونتر هم هستن) برای فروش گذاشتن و قیمت ها برای یک جفت چراغ جلو بین ۱۰۰ تا ۶۰۰ دلار متفاوته! http://www.carid.com/2015-honda-accord-headlights/
Xman
۲۰ مرداد ۱۳۹۴اگه یه روز یه هوندا گرفتم حتما به این سایت سر میزنم! ممنونم داش فرامرز.
Archi KHAN
۲۰ مرداد ۱۳۹۴فرامرز عزیز ، ممنون که اطلاعاتی اون هم با منبع دادی.
ولی مشکل اینکه بعضی از ما ها یه خبری را که جایی میبینیم ، یا میخونیم بدون اطلاع ار صحت اون سریعا اون را به اشتراک میذاریم.
در مقالات مربوط به آکورد در ماههای گذشته ، چند جا مشکل چراغهای 17 تومنی آکورد را دوستان متذکر شده بودند . حالا این 17 تومن را از کجا آورده اند ، نمیدونم ؟؟؟؟؟؟!!
البته شایدم هم اطلاعاتشون موثق باشه
لطفا رفرنس بِدَن
mohammad 7
۲۰ مرداد ۱۳۹۴شاهین جان شاید هوندا از لحاظ کیفیت از جنسیس بهتر باشه، البته شاید. اما طراحیش واسه یه ماشین کوپه افتضاحه، دوستان باید در نظر داشته باشید که هر ماشینی رو با هم سطحاش مقایسه کرد. به نظر من این نمیتونه در مقابل جنسیس کوپه و تویتا جی تی کوپه به حساب بیاد. انگار یه ماشین چهار دره که درهای عقبشو جوش کردن،
امیر
۱۴ شهریور ۱۳۹۴حتما اقا محمد 7 مهندس های هوندا مثل شما تو طراحی وارد نبودن اینجوری طراحی کردن .دفه بعد میگم از شما هم کمک بگیرن.
واقعا جنسیس رو با اکورد مقایسه میکنییی؟؟ هههههههه
mehdi
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ای کاش عقب ماشین هم مثل جلوش کمی خشن تر بود ماشین از جلو خیلی خوب وخشنه
Alizeus
۲۰ مرداد ۱۳۹۴اتفاقا بنظر من جلو پنجرش جالب نیست..چراغ های جلوش زیباست ولی جلو پنجره ساده و تا حدودی بچگانس!
رامتین
۲۰ مرداد ۱۳۹۴بابا ول کنید این موتور 2.4 لیتری 185 اسبی که در کمری و نیسان و… هم وجود داره.
واقعا آلمان در ساخت موتور بینظیره. ژاپن بسیار کند عمل میکنه و مثلا تازه به این نتیجه رسیده که لکسوس is 250 با موتور 2500 و توان 200 اسب بدرد نمیخوره و بجاش 2 لیتری 240 اسبی توربو جایگزین کنه….
آلمان بینظیری با داشتن بنز، بی ام و، آئودی، پورش، فولکس، اوپل و… واقعا باید تبریک گفت به تلاش و دیسیپلین مردان صنایع آلمان.
Dinam
۲۰ مرداد ۱۳۹۴یه مشت آدم بی اطلاع ریختن اینجا نظر میدن ! خب یعنی تو نمیدونی در کنار 250 مدل 350 هم با موتور 3500 داره ؟! یاد گرفتین طوطی وار فقط از آلمان طرفداری کنید.بسه.زشته به خدا این همه تعصب کورکورانه
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۲۱ مرداد ۱۳۹۴عزیز من مگه مرسدس موتور 3500 نداره؟
خب اون دوتا رقیب همن این دوتا هم رقیب همن
چه ربطی داره که میگی در کنار 250 مدل 350 هم داره؟
آرماااان
۲۰ مرداد ۱۳۹۴از اینکه المان تو صنعت خودرو نقش مهمی داره شکی نیست،ولی ژاپن هم هنچین کند عمل نکرده،الان برندای لوکس سازی مثل آکورا،اینفینیتی و لکسس مگه چند سال قدمت دارن؟ کمتر از سی سال…
ولی الان خیلی راحت دارن با برندای لوکس آلمان چه از لحاظ کیفیت قطعات و رانندگی و همچنین تکنولوژی برابری میکنن
این یعنی پیشرفت
luis
۲۰ مرداد ۱۳۹۴مهندسای المانو شب دعوت کن خونتون اگه خیلی دوسشون داری
mohammad 7
۲۰ مرداد ۱۳۹۴جنسیس کوپه هم یه موتور دو لیتری توربو داره بیشتر از 250 اسبه بخاره، تویتا جی تی هم که از یه موتور باکسر دو لیتری 197 اسب بخار خروجی گرفته، اپتیما دو هزار توربو سفارش امریکا هم که 286 اسب قدرت داره. دیگه لکسوسو اینفینیتیو آکورا بماند.
امیر
۱۴ شهریور ۱۳۹۴اخه جنسیس کوپه کجا موتور 2 لیتری داره؟؟؟؟؟؟؟؟ نه واقعا کجا داره؟؟؟تا جایی که من میدونم 3.8 موتورش. واقعا عشق جنسیس ***تو همه پستات از جنسیس کوپه گفتی.
ارمان
۲۰ مرداد ۱۳۹۴اقا رامتین عزیز در مورد لکسوس که dinam عزیز توضیح داد 3500 لکسوس بالای 300 اسب توان داره و همین هوندا هم در خودروی لوکس اکورا با موتور 3.5 لیتری توانی معادل 290 اسب داره تولید میکنه
حالا کجای اینو با موتور 2.0 لیتری توربو مقایسه کنیم
صنعت المان مخصوصا در خودرو سازی غیر قابل انکار هست اما این قضیه در مورد ژاپن هم صحت داره در مورد یه کشور پیش پا افتاده صحبت نمیکنیم و نظرات پیش پا افتاده ندید
امیرحسین
۲۰ مرداد ۱۳۹۴دوست گرامی…
ژاپن سازنده ماشین های خانوادگی و اقتصادیست و مثال های که زدن نمونه همین ماشین هاست.موتورهای پربازده دارای استهلاک زیاد و عمر کمتر هستند و ژاپنی ها با درایت و دانش از موتور کم بازده استفاده میکنه
farzad
۲۰ مرداد ۱۳۹۴کابینش بینظیره
مهیار (Only Germany)
۲۰ مرداد ۱۳۹۴سلام
با احترام ب همه طرفدارای هوندا، باید بگم اصصصصصلا از طراحیش خوشم نیومد…مخصوصا چراغای جلوش…
ارتفاع شاسی هم نسبت به زمین زیاده….
(نظر شخصیمه)
احمد باقری
۲۰ مرداد ۱۳۹۴واقعا این ماشین حرف نداره.
sina
۲۰ مرداد ۱۳۹۴خدا کنه وارد بشه
mehdi
۲۰ مرداد ۱۳۹۴نمیدونم چرا طرراحیش با سلیقه ی من جور نیس ی جوریه،به طراحی بدنش بیشتر میاد چهار در باشه تا کوپه،اخرین عکس ک از نیم رخ را باز کنید،به نظر شما طراحی بدنه جلوش با عقبش هماهنگی داره؟شاید به نظر من اینجوریه،اما عاشق طراحی داخلیشم.
armin
۲۰ مرداد ۱۳۹۴اسپرت پیرمردی …
mehdi
۲۰ مرداد ۱۳۹۴منظورم اینه نسبت به کوپه بودنش خیلی گنده و یوقوره،من طراحی تویوتاgt86 رو بیشتر دوست دارم.
h112
۲۰ مرداد ۱۳۹۴خوبه و صدای اگزوز خیلی خوبی داره…ولی یه کوپه محور محرک جلو هست…و اینکه رقیب های آمریکایی سر سختس داره.
AHMADREZA
۲۰ مرداد ۱۳۹۴کاشکی عقبش بهتر بود
رضا
۲۰ مرداد ۱۳۹۴من که خیلی ازش خوشم اومد
ولی از جلو خیلی به داداش لوکسش یعنی اکیورا شبیه شده
ارمان
۲۰ مرداد ۱۳۹۴چقدر داخلش قشنگه و لی چرا هوندا این موتور 3.5 سی سی رو ارتقاع نمیده یکم تو این روزایی که رقابت سره موتور داغ هست
Nissan...Japan
۲۰ مرداد ۱۳۹۴بنظرم کسانی که طراحی اینو قبول ندارن بیشتر چشاشون به طراحی های نسبتا بچگانه کره ای ها عادت کرده.ولی بنظر من این خودرو طراحیش خیلی با ابهت تر از جنسیس کوپه هس.
mohammad 7
۲۰ مرداد ۱۳۹۴باهات موافقم، هیچ وقت نباید کورکورانه و از روی تعصب نظر بدیم. ولی خدایی جنسیس کوپه ی کره ای خوشگل تره، و از لحاظ موتوری عیبی نداره، البته سلیقه ی هر کس ممکنه متفاوت باشه. ولی به نظر من جنسیس خوشگل تره ، به نظره شما چون جنسیس کوپه کره ایه نباید بگیم از هوندا خوشگلتره؟؟؟ دوستان نظر بدن
طراحی جنسیس کوپه ++++++++
طراحی هوندا آکورد کوپه_ _ _ _ _
نوید جهرمی
۲۰ مرداد ۱۳۹۴همیشه از هوندا بیشتر از تویوتا خوشم میومده
Mehdi
۲۱ مرداد ۱۳۹۴منم همینطور اما تو این ی مورد اکورد چهار درو بیشتر از کمری دوست دارم،تویوتا gt86 بیشتر از اکورد کوپه.
کیا با من موافقند؟
Mohamad
۲۰ مرداد ۱۳۹۴تجربه ثابت کرده این سدان های با کیفیت و پرفروش ژاپنی توی عکس نمیتونی زیاد درکشون کنی و ممکنه به طراحیشون خُرده بگیری ولی از نزدیک عاشقشون میشی. واقعا طراحی تمام اون چیزی نیست که داخل عکس میبینید. بیخود این ماشین فروش بی نظیری نداره.
Archi KHAN
۲۰ مرداد ۱۳۹۴بین برندهای ژاپنی ، اینفینیتی و هوندا عالی اند.
کاش مثل واردات اندک هوندا ( آکورد و crv و سیویک ) ، لااقل اینفینیتی را هم بصورت رسمی وارد میکردن.
عشقِ اینفینیتی QX70
محمد
۲۰ مرداد ۱۳۹۴مثل همیشه….عالیه..
بهزاد
۱۲ مهر ۱۳۹۴سلام
ژاپنی ها فوق العاده عمل میکنن دوست داشتنی و ساده اند البته سادگی از دید جنسیس پسندا و عروسکای کره ای. کسی که ماشین ژاپنی میخره دنبال اصالت برند مرغوبیت و رانندگی لذت بخش نه مثل این کره ای ها زیبایی ظاهری و جلف من خودم ال اف دارم اما تو خیابون چشم میدوزم به هوندا و آرم دوست داشتنیش ایشالا بزودی بشه بخرم