زمانی که نسل دوم هوندا ریجلاین در سال ۲۰۱۷ عرضه شد ظاهری کراس اوور مانند و نرم داشت که همین امر باعث میشد برخی خریداران قید آن را بزنند. البته کابین راحت و تجهیزات هوشمندانهای همچون محفظه بار پشتی و سیستم چهار چرخ محرک با هدایت گشتاور نیز وجود داشتند که بر کاربردی بودن این خودرو میافزودند؛ اما انتقادات به ظاهر ریجلاین ۲۰۲۱ کمتر خواهد زیرا با تغییراتی که رخ داده ظاهر خودرو به ویژه در بخش جلو ارتقا یافته است.
معمولاً چنین چیزی در فیس لیفت خودروها دیده نمیشود اما ریجلاین در جلوی ستونهای A طراحی جدیدی دارد. دیگر خبری از نمای جلوی خمیده نیست و بجای آن گلگیرهایی با ظاهر خشن و کاپوتی با ارتفاع بالاتر حضور دارند که ارتفاع خودرو را کمی بالاتر بردهاند. جلوپنجره سربالا و برآمدگی این بخش نیز کمک میکنند ریجلاین بیشتر شبیه پیکاپ ها باشد. طراحان هوندا همچنین دستی بر سر و روی سپر جلو کشیدهاند.
جدای از نمای جلوی با ارتفاع بالاتر، پروفایل جانبی تغییر زیادی نداشته و بخش عقب آن نیز تقریباً مشابه نسخه پیش از فیس لیفت است هرچند سپر دارای برخی تغییرات بوده و دو خروجی اگزوز نیز دیده میشوند. تحقیقات بازار هوندا نشان داده خریداران پیکاپ ها به سر اگزوزهای نمایان علاقه دارند بنابراین خروجیهای اگزوز پنهان حذف شدهاند.
تغییرات رخ داده در کابین نیز ملایم بوده و از جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی با بازگشت دکمه کنترل صدای فیزیکی استفاده شده است.
مورد دیگر اضافه شدن پکیج استایل جدید هوندا پرفورمنس است که شامل برخی آپشن ها می باشد. از جمله این موارد میتوان به جلوپنجره جدید، نشانها و نوشتههای متمایز روی بدنه و رینگهای برنزی اشاره کرد.
ریجلاین ۲۰۲۱ همچنان محفظه بار پشتی خلاقانه خود را حفظ کرده و صندلیهای عقب را میتوان تا کرد. فضای سرنشینان نیز جزو برترین های کلاس است. راحتی جادهای و تواناییهای آفرود ریجلاین تغییری نکرده و احتمالاً انتظار سواری نرم در جادهها را به همراه توانایی خوب در خارج از جاده خواهیم داشت.
هنوز قیمت هوندا ریجلاین ۲۰۲۱ اعلام نشده اما اوایل سال بعد این خودرو را در بازار خواهیم دید.
majid
۱۸ مهر ۱۳۹۹عالی شده . به نظرم نسبت به نسلای قبل عالیه.
پث فایندر که به نظرم خیلی ماشین خوبی بود. شاید خیلیا بگن نیسان پث فایندر خوب نبود. اما از اون مدلایی هستش که یا عاشقش میشی و تا اخر عمر باهاش میمونی و نسلای جدیدشو میخری یا کلا میری سراغ یه مدل دیگه.
مثلا خودم هیچوقت با ماشینای دیگه حال نکردم. فقط با تویوتا سری ۷۰ حال میکنم نسخه وانت (یعنی چی پیک اپ؟ فارسی رو پاس بداریم) و چهار در . رنگشم سبز لجنی. از اونایی که تو استرالیا میفروشن.
میدونستین کشورایی هستن خودروهایی مثل کرولاهای نسل قدیم رو مونتاژ یا تولید میکنن و به قیمت سمند میفروشن؟ تو کنیا من دیدم. یا تو هند مدلای هیوندایی و سوزوکی رو دیدم. مدلای جدیدشم مونتاژ میکنن. اما منظورم اینه با پول پراید و پژو ۴۰۵ کشورای فلک زده ماشین بهتری میخرن
زیزیگولو
۱۸ مهر ۱۳۹۹درسه که پیکاپای ژاپنیم عالین ولی آیا این میتونه تو بازار پرفروش پیکاپای ایالات متحده با پیکاپای آمریکایی رقابت کنه؟
میثم
۱۸ مهر ۱۳۹۹در بخش پیکاپهای میدسایز ژاپنیها پا به پای آمریکاییها فروش دارن و تویوتا تاکوما سالهاست پرفروش ترین اونهاست
ولی در بخش فول سایز ژاپنیها با اختلاف زیاد پشت سر آمریکاییها هستن که اونم تقریبا میشه گفت تویوتا تاندرا موفقه وگرنه نیسان تایتان خیلی فروش خوبی نداره
زیزیگولو
۱۸ مهر ۱۳۹۹به نظر من که هم تو پیکاپای فول سایز و هم میان ساز آمریکا اوله و ژاپن دومه
یانکی
۱۸ مهر ۱۳۹۹خیلی خوشگل شده.
Hadi
۱۸ مهر ۱۳۹۹یکم از اون ظاهر کسل کننده قبلی خلاص شد…
این یعنی فیس لیفت خوب…
net
۱۸ مهر ۱۳۹۹فورد رنجر مدل لاریات زیباترین و بهترین وانت میان سایز دنیا هست و ریجلان ۲۰۲۱ نسبت به نسل قبل چراغ جلو و جلوپنجره قشنگتر شده ولی ابعادش کوچک هست و یک اگزوز کافی هست بجای دو اگزوز.واقعا تعجبه چرا ریجلان هرسال در نظرسنجیها بهترین وانت امریکای شمالی معرفی میشه
sina
۱۸ مهر ۱۳۹۹خعلی بهتر شده …دمش گرم
یادتون نره سال 2016 پیکاپ سال شد تو سرزمین پیکاپ ها
یه پیکاپ شهری با کلاس
رینگاش رو خعلی دوس دارم.
دانیال
۱۸ مهر ۱۳۹۹هوندا عشق لاینتهی
net
۱۸ مهر ۱۳۹۹اون خط استیل که داخل چراغ جلو شده بد هست.چرا ریجلان حس وانت نداره و بیشتر طراحی داخلی و بیرونی شبیه کراس اور داره و طراحی داخلی و بیرونی ریجلان با رنجر و هایلوکس فرق داره.اگر رنجر و هایلوکس خط نازک سفید اطراف شیشه دربهای ریجلان داشتند زیباتر می شدند
مهدی
۱۹ مهر ۱۳۹۹هوندا شده ام وی ام
یه داشبورد فقط بلده
یاس ی
۱۹ مهر ۱۳۹۹فلسفه هوندا این بود که وانتی بزنه که از نظر ظاهری مثل همه وانتها نباشه، منتهی خیلی بازخورد خوبی از طرف خریدارهای واقعی نداشت. احتمالا میخواست یک چیزی مثل ال کامینو بشه ولی نشد وبه این نتیجه رسید که وانت باید شمایل وانت هم داشته باشه. انصافا قشنگتر از فیس قبلی شده. امیدوارم توی بازار هم موفق باشه.