پس از رونمایی از نسل سوم، هوندا پایلوت در نمایشگاه خودرو شیکاگو ۲۰۱۵، هوندا امیدوار است که پایلوت ۲۰۱۶ در سراسر آمریکای شمالی بر قلب و ذهن خانوادهها نقش ببندد.
در مورد تأثیرگذاری بر قلب خریداران مطمئن نیستیم و این هم مشخص است که این خودرو نمیتواند بهترین SUV باشد که میشود خرید، اما به هر صورت اگر بخواهیم عقلانی تصمیمگیری کنیم پایلوت ۲۰۱۶ بهعنوان یک میزبان خوب، ویژگیها و تواناییهای خوبی برای رانندگی در خارج از جاده برایتان به ارمغان میآورد. همه مدلهای پایلوت ۲۰۱۶ برای فروش در تابستان امسال، آماده میشوند و از یک موتور ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری بهره میبرند که توان تولید ۲۸۰ اسببخار را دارد و از امکان انتخاب دو نوع گیربکس جدید ۶-سرعته و ۹-سرعته خودکار هم بهره میبرند. همچنین پایلوت ۲۰۱۶ به یک سیستم هوشمند جدید کنترل کشش مجهز شده که بسیار شبیه کنترل کشش لندروور است و حالتهای مختلف عادی، لجن، شن و ماسه و برف را در مدل AWD در دسترس قرار میدهد. مدل 2WD هم تنها از حالتهای عادی و برف بهره میبرد. پایلوت ۲۰۱۶ در پنج مدل EX، EX، LX با هوندا سنسینگ (سیستم هوشمند تشخیص عابر پیاده هوندا)، EX-L و EX-L با هوندا سنسینگ و همراه انبوهی از امکانات رفاهی جدید که بهصورت استاندارد بر روی آنها قرار گرفته است عرضه میشود که شامل سقف شیشهای پانورامیک، گرمکن و تهویه صندلیهای جلو، گرمکن صندلیهای ردیف دوم، چراغهای خودکار جلو با نوردهی بالا، حسگر باران برفپاککن، سیستم اطلاع از نقاط کور توسط نمایشگر، فرمان چرمی و روشنایی LED و محفظه نگهداری آشامیدنی برای سرنشینان دو ردیف جلو، میشود.۲۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
دکتر داریوش
۳۰ فروردین ۱۳۹۴هوندا تو طراحی هاش انگار از عمد یه ریزه کاریهایی رو عجیب طراحی میکنه که ماشیناش
خیلی هم خوشترکیب از اب در نیاد!! ولی کلا” طراحی داخلی مدلهای هوندا رو با اون کیفیت مونتاژ و متریال دوست دارم
سامورایی
۳۰ فروردین ۱۳۹۴طراحی داخلش خیلی خوبه
ALL CARS
۳۰ فروردین ۱۳۹۴داخل کابین بیشتر بدلم نشست
البته داشتن دونوع گیربکس 6 و 9 سرعته و حالتهای مختلف کنترل کشش عادی، لجن، شن و ماسه و برف مزایای خوبی هستن
توتصویر سوم خوشگل دیده میشه اما در کل خیلی ظاهر دلنشینی نداره
هوندارو بیخیال ، تو تصویر دوم کایتو بچسب که عالمی داره مخصوصا موتوریش…
سپاس ازمهرداد فراهانی
MOHAMAD TBAG
۳۰ فروردین ۱۳۹۴خداییش خوب و زیباست …………
ali
۳۰ فروردین ۱۳۹۴حالا چرا اینقدر جا لیوانی در اورده , ردیف عقب۲تا بین صندلیهاش داره ۲تام رو هر درش
شلبى
۳۰ فروردین ۱۳۹۴اگر این شاسى بلند فول سایزه کسى که تو امریکا این ماشین رو میخره تعطیله با توجه به انتخاباى بهترى که اونجا داره
shahryar
۳۰ فروردین ۱۳۹۴نه این ژاپنیه حتما استهلاکو مصرفش پایین تره.
خلی از ماشینای ژاپنی تو امریکا پر فروش شدن پس اونقدرام تعطیل نیسن!
در ضم منم اینطوری میگم که اگه کسی بخواد ماشین امریکایی بزرگ بخره میره مینی بوس میخره دگ مگه تعطیله بره امریکایی بخره!!!
شلبى
۳۰ فروردین ۱۳۹۴چون این ژاپنیه حتما استهلاک و مصرفش پایین تره!!!! کى این حرفو زده،این چه استدلالیه،به جرات به شما میگم الان مصرف خیلى از ماشیناى امریکایى یا اندازه ژاپنى هاست یا از اونا کم تره،سیستم اکوبوست فورد سه چهار ساله پى در پیه که داره به عنوان بهترین پیشرانه سال در زمینه تکنولوژى و بهره ورى انتخاب میشه
حتما شما توقع دارى که شورولت تاهو با موتور 6.2 لیترى مصرفش از این ماشین کم تر باشه که باز هم اختلاف مصرفشون با هم زیاد نیست،
تاهو اصلا قابل مقایسه با این ماشین نیست هم از نظر طراحى داخلى و هم خارجى و هم کیفیت مواد به کار رفته در داخل کابین و هم موتور بزرگ تاهو با تکنولوژیه غیر فعال کردن سیلندرها و…..
بعدم الان این مطلب و بحث ما چه ربطى داشت به مینى بوس
shahryar
۳۱ فروردین ۱۳۹۴تاهو رو با این هوندا مقایسه میکنی من الان چنتا ماشین میگم ک باس با اینا مقایسه بشه.
حالا که بحث تاهو رو کردین،بگم ک موتورش 5،3 لیتره با 355 اسبو مصرفش صدی نزدیک 16 لیتره داداش,وزنشم نزدیک 2700کیلو
حالا بخوام ژاپنی بیارم،پاترول(400 اسب).لندکروز.اینفینیتی QX80 ولکسوس LX570،تاهو رو باس با اینا مقایسه کنی.ک حرفی واس گفتن نداره
P.G
۳۱ فروردین ۱۳۹۴شهریار خواهشاً اطلاعات ناقص و بى مدرک تو سایت پخش نکن!
اونوقت رو چه حساب میگى تاهو جلوى اینایى که گفتى حرفى واسه گفتن نداره؟!کدوم مجله معتبر این حرفو زده؟!رو حساب عشقى بودن کامنتات این حرفا رو میزنى یا رفرنسى هم دارى؟!
مگه همه چیز اسب بخاره؟!نکنه شما چیزى به اسم گیرباکس و تأثیرش در ماشین رو فراموش کردى که اینقدر خام نظر میدى؟گل پسر یادت رفته آمریکایى ها پدر علم گیرباکس هستن؟تخصصشون گیرباکسه!
بعد اونوقت تاهو به اون زیبایى تو رو یاد اتوبوس میندازه،ولى QX80 با اون ظاهر یقر و بى ریختش که واقعاً بدون شوخى منو یاد school chevyهاى ۵۰ سال پیش آمریکا میندازه،تو رو یاد مینى بوس نمیندازه؟!واقعاً این قسمت کامنتت مضحک بود!
این که بدو بدو برى اسب بخار تاهو رو ببینى و بیاى اینجا جواب بقیه رو بدى کار راحتیه،ولى اگر وقت بیشترى میذاشتى و چهارتا مطلب بیشتر میخوندى میفهمیدى که تاهو مصرفش از تمام این ماشیناى ژاپنى که گفتى کمتره!
براى اطلاعت اینا رو مینویسم:
مصرف سوخت:
تاهو—>صدى ۱۵در شهر و ۱۱در جاده
QX80—>صدى ۱۷/۵ در شهر و ۱۲ در جاده
لندکروزر—>صدى۱۸ در شهر و ۱۳ در جاده
Lx570—>صدى ۲۰ در شهر و ۱۴ در جاده
پاترول—>صدى ۱۴/۵ در شهر
پس میبینى که مصرف تاهو برخلاف نظر متعصبانه و به دور از حقیقت تو خیلى کمتر از نمونه هاى ژاپنیشه(با وجود اینکه نسبت به بعضى از اونها موتور بزرگترى داره)!
در اکثر سایت هاى معتبر بررسى خودرو تاهو امتیاز بیشترى نسبت بهLX570 ولندکروزر کسب کرده و تازه این نتیجه با توجه به این موضوعه که قیمت لندکروزر و لکسس تو بازار آمریکا بالاى ۸۰هزار دلارو قیمت تاهو حدود ۵۰هزار دلاره!
برو یه بار دیگه بشین امکانات و طراحى داخلى و خارجى و کیفیت تاهو رو با لندکروز مقایسه کن،ببین اصلاً لندکروزر حرفى براى گفتن داره؟یه لندکروزر دیدى،فکر میکنى تمام دنیا همینه؟!
Car and driver که ایشالا از نظر همتون معتبره به لندکروزر و LX570 از پنج ستاره دو و نیم ستاره داده که واقعاً ناامید کننده است!
من خودم QX80 رو از نزدیک دیدم،زشت و بد ترکیبیه براى خودش که دومى نداره!واقعاً بى ریخته!دفه اول که میبینیش نمیدونى با مینى بوس طرفى یا ماشین،انگار آب یخ ریختن روت!
برو تو این سایت هایى که لینکشو برات میذارم،راجب این ماشین ها بیشتر تحقیق کن،یکمم از چیزایى که تو ذهنت فرو کردن و نمیخاى خلافشونو قبول کنى فاصله بگیر،اونوقت شاید دیگه اینجا نیاى الکى اطلاعات کذب بدى!:)
http://Www.thecarconnection.com
http://Www.caranddriver.com
shahryar
۳۱ فروردین ۱۳۹۴اقااا اول اینکه از حرف شلبی خوشم نیومد،منطقی نبود(تعطیل)
منم ی چیزایی برای دفاع گفتم.(از نظر کیفیت لکسوس بعده پورشه رتبه دوم داره)
تو خوب بودن تاهو شکی نیس،ولی کاملا موفقم نبوده.
شما اینقد میدونیو اطلاعات درست میگی قیمتش 60 هزار دلاره،با اضافه شدن اپشن بیشترم میشه،زیاد کتاب میخونی ،بازم بخون خوبه.
همین پاترول با حجم موتور بیشتر مگه مصرف سوختش کمتر نیس؟
نمای داخلی تاهورم با QX80 مقایسه میکردی دگ :D
ژاپنم اختراع داشته (GBI,VVIT)و چیزای دگ.
اینم بگم من طرف داره ژاپنم ولی تعصب ندارم،از گفته شلبی خوشم نیومد،ولا امریکایی جای خود ژاپنی جای خود.
از کارای جالب امریکا هم چیدمان داخلی ماشین بود که خدا خیرشون بده،اونارو درست کردن،مثلا اول دنده طرف ایینه بود،یا پدال گاز وسط بود،که کادیلاک درستش کرد.
امریکایی با ژاپنیم پیش همن مثل خودروی پاترول پلیس ،پیش تاهو تو کارخونه آرلینگتون تگزاس جنرال موتورز ساخته میشن.
جواب واست زیاد دارم داداش مخصوصا واس شما که بجور ادعا داری.
دوتا کتاب خوندن این حرفارو نداره
شلبى
۳۱ فروردین ۱۳۹۴اولا من هنوزم میگم جناب شهریار که در این کلاس خودرویى انتخاباى خیلى بهترى در امریکا هست و این کلاس خودرویى تخصص امریکایى جماعته،و همین که شما دارى تاهو رو به عنوان یه ماشین از یه برند معمولى رو با اینفینیتى و لکسس به عنوان لوکس ساز مقایسه میکنى خودش نشون دهنده خیلى چیزاست
دوما اون اینفینیتى رو که شما عکساشو دیدى من از نزدیک دیدم و سوار شدم،فوق العاده ماشین زشتیه،مثلا توش از داخل تاهو خیلى بهتره!!! پس شما باید برى داخل تاهو رو یه نگا بندازى،مثلا توى اون اینفینیتى خیلى شاخه؟!!!
بعدم اگه میخاى یه خرده مقایسه هات بهتر باشه بیا مثلا اسکالد رو با اینفینیتى و لکسس مقایسه کنیم،بهتر نیست؟سه تاشون هم لوکس سازن
امیر
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ظاهرش بسیار زیباتر شده و داخلشم زیباست رقابت خودروسازان از2012 بسیارشدیدترشده وظاهروباطن ماشینا حسابی پیشرفت کردن درکل بسیارماشین زیباوخوبی هست
محمد
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ژاپنی ها تو طراحی از کره ای ها عقب موندن
احسان(احسان سابق)
۳۰ فروردین ۱۳۹۴نمی دونم چرا هوندا ظاهر معمولی نمیزنه.یا زشت میسازه یا خوشکل.هوندا CR-V و اکورد زیبا اما پایلوت و سیویک زشت.این چه اصراره پایلوت مثل مکعب مسطیل ساخته بشه؟اما داخلش خوبه بخصوص اون کامپیوتر اویزون سقف که لوگوی هوندا هم روش نشسته بامزس
احمد باقری
۳۰ فروردین ۱۳۹۴شاید به درد خورد. اگه ثبت نامیه بگیریم.
حامد قدسی
۳۰ فروردین ۱۳۹۴طراحی داخلی زیبایی داره مخصوص اون مانیتور رو سقفش خیلی جالبه
Archi khan
۳۱ فروردین ۱۳۹۴کلا هوندا ماشینهای خاص و البته بسیار با کیفیتی میزنه.
هوندا کراس تور ++++++
هوندا CR-V _ _ _ _ _
milad
۳۱ فروردین ۱۳۹۴طراحی بغل شباهت زیادی به سانتافه گرند داره…دقت کنید…مقایسه کنید…البته فقط شباهت ژاپن یه چیز دیگس..
navid
۳۱ فروردین ۱۳۹۴از هوندا فعلن آکوردشو میپسندم.
تا این کراستورر بیاد بازخوردشو پس بده ببینیم چ جوره.
اما انصافن پیکاپ و شاسی بلند در درجه اول امریکایی بعد ژاپنی. با تمام توانایی هایی که تویوتا و نیسان و هوندا در این زمینه دارن.
خیلی شرکتا SUV و SAV زدن. بازارشون خیلی رقابتیه. اما اونایی که همه فن حریف باشن و هم آنرود و هم آفرود قابلیت بالایی داشته باشن محدودن.
mds
۳۱ فروردین ۱۳۹۴از جلو و بغل خیلى شبیه سانتافه گرند هست
فقط جان ژاپن و چین دیسلایک نفرستید
سعید
۱ اردیبهشت ۱۳۹۴طراحیش خیلی بده،منو یاد کیا سول میندازه،ولی داخلش خوبه
شاسی
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴از هوندا توقع کپی برداری نداشتم… یعنی سانتافه گرند رو برداشته چراغ هاش رو عوض کرده و رینگ هاش رو.. دنیا دنیای رقابته یا تقلب؟!
amir
۹ آذر ۱۳۹۴خدایی شبیه سانتافه گرند نیست؟