هوندا

معرفی هوندا پایلوت ۲۰۱۶

پس از رونمایی از نسل سوم، هوندا پایلوت در نمایشگاه خودرو شیکاگو ۲۰۱۵، هوندا امیدوار است که پایلوت ۲۰۱۶ در سراسر آمریکای شمالی بر قلب و ذهن خانواده‌ها نقش ببندد.

2016 Honda Pilot
۲۰۱۶ Honda Pilot
در مورد تأثیرگذاری بر قلب خریداران مطمئن نیستیم و این هم مشخص است که این خودرو نمی‌تواند بهترین SUV باشد که می‌شود خرید، اما به هر صورت اگر بخواهیم عقلانی تصمیم‌گیری کنیم پایلوت ۲۰۱۶ به‌عنوان یک میزبان خوب، ویژگی‌ها و توانایی‌های خوبی برای رانندگی در خارج از جاده برایتان به ارمغان می‌آورد.
2016 Honda Pilot
۲۰۱۶ Honda Pilot
همه مدل‌های پایلوت ۲۰۱۶ برای فروش در تابستان امسال، آماده می‌شوند و از یک موتور ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری بهره می‌برند که توان تولید ۲۸۰ اسب‌بخار را دارد و از امکان انتخاب دو نوع گیربکس جدید ۶-سرعته و ۹-سرعته خودکار هم بهره می‌برند.
2016 Honda Pilot
۲۰۱۶ Honda Pilot
همچنین پایلوت ۲۰۱۶ به یک سیستم هوشمند جدید کنترل کشش مجهز شده که بسیار شبیه کنترل کشش لندروور است و حالت‌های مختلف عادی، لجن، شن و ماسه و برف را در مدل AWD در دسترس قرار می‌دهد. مدل 2WD هم تنها از حالت‌های عادی و برف بهره می‌برد.
2016 Honda Pilot
۲۰۱۶ Honda Pilot
2016 Honda Pilot
۲۰۱۶ Honda Pilot
پایلوت ۲۰۱۶ در پنج مدل EX، EX، LX با هوندا سنسینگ (سیستم هوشمند تشخیص عابر پیاده هوندا)، EX-L و EX-L با هوندا سنسینگ و همراه انبوهی از امکانات رفاهی جدید که به‌صورت استاندارد بر روی آن‌ها قرار گرفته است عرضه می‌شود که شامل سقف شیشه‌ای پانورامیک، گرم‌کن و تهویه صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی‌های ردیف دوم، چراغ‌های خودکار جلو با نوردهی بالا، حسگر باران برف‌پاک‌کن، سیستم اطلاع از نقاط کور توسط نمایشگر، فرمان چرمی و روشنایی LED و محفظه نگهداری آشامیدنی برای سرنشینان دو ردیف جلو، می‌شود. مدل پایه LX هم به نظر خوب می‌رسد و از امکانات استاندارد خوبی مانند: دوربین عقب با پوشش زوایای مختلف، نمایش فشار باد تایرها، چراغ ترمز LED، ریموت کنترل، نمایشگر ۵ اینچی رنگی LCD و سیستم صوتی ۲۰۰ واتی با ۷ بلندگو به‌علاوه یک ساب ووفر برخوردار است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. دکتر داریوش

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    هوندا تو طراحی هاش انگار از عمد یه ریزه کاریهایی رو عجیب طراحی میکنه که ماشیناش
    خیلی هم خوشترکیب از اب در نیاد!! ولی کلا” طراحی داخلی مدلهای هوندا رو با اون کیفیت مونتاژ و متریال دوست دارم

    1. سامورایی

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (182 ديدگاه)

      طراحی داخلش خیلی خوبه

  2. ALL CARS

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (467 ديدگاه)

    داخل کابین بیشتر بدلم نشست
    البته داشتن دونوع گیربکس 6 و 9 سرعته و حالت‌های مختلف کنترل کشش عادی، لجن، شن و ماسه و برف مزایای خوبی هستن
    توتصویر سوم خوشگل دیده میشه اما در کل خیلی ظاهر دلنشینی نداره

    هوندارو بیخیال ، تو تصویر دوم کایتو بچسب که عالمی داره مخصوصا موتوریش…
    سپاس ازمهرداد فراهانی

  3. MOHAMAD TBAG

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (146 ديدگاه)

    خداییش خوب و زیباست …………

  4. ali

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (68 ديدگاه)

    حالا چرا اینقدر جا لیوانی در اورده , ردیف عقب۲تا بین صندلیهاش داره ۲تام رو هر درش

  5. شلبى

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (705 ديدگاه)

    اگر این شاسى بلند فول سایزه کسى که تو امریکا این ماشین رو میخره تعطیله با توجه به انتخاباى بهترى که اونجا داره

    1. shahryar

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (236 ديدگاه)

      نه این ژاپنیه حتما استهلاکو مصرفش پایین تره.
      خلی از ماشینای ژاپنی تو امریکا پر فروش شدن پس اونقدرام تعطیل نیسن!
      در ضم منم اینطوری میگم که اگه کسی بخواد ماشین امریکایی بزرگ بخره میره مینی بوس میخره دگ مگه تعطیله بره امریکایی بخره!!!

      1. شلبى

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (705 ديدگاه)

        چون این ژاپنیه حتما استهلاک و مصرفش پایین تره!!!! کى این حرفو زده،این چه استدلالیه،به جرات به شما میگم الان مصرف خیلى از ماشیناى امریکایى یا اندازه ژاپنى هاست یا از اونا کم تره،سیستم اکوبوست فورد سه چهار ساله پى در پیه که داره به عنوان بهترین پیشرانه سال در زمینه تکنولوژى و بهره ورى انتخاب میشه
        حتما شما توقع دارى که شورولت تاهو با موتور 6.2 لیترى مصرفش از این ماشین کم تر باشه که باز هم اختلاف مصرفشون با هم زیاد نیست،
        تاهو اصلا قابل مقایسه با این ماشین نیست هم از نظر طراحى داخلى و هم خارجى و هم کیفیت مواد به کار رفته در داخل کابین و هم موتور بزرگ تاهو با تکنولوژیه غیر فعال کردن سیلندرها و…..
        بعدم الان این مطلب و بحث ما چه ربطى داشت به مینى بوس

        1. shahryar

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (236 ديدگاه)

          تاهو رو با این هوندا مقایسه میکنی من الان چنتا ماشین میگم ک باس با اینا مقایسه بشه.
          حالا که بحث تاهو رو کردین،بگم ک موتورش 5،3 لیتره با 355 اسبو مصرفش صدی نزدیک 16 لیتره داداش,وزنشم نزدیک 2700کیلو
          حالا بخوام ژاپنی بیارم،پاترول(400 اسب).لندکروز.اینفینیتی QX80 ولکسوس LX570،تاهو رو باس با اینا مقایسه کنی.ک حرفی واس گفتن نداره

        2. P.G

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (489 ديدگاه)

          شهریار خواهشاً اطلاعات ناقص و بى مدرک تو سایت پخش نکن!
          اونوقت رو چه حساب میگى تاهو جلوى اینایى که گفتى حرفى واسه گفتن نداره؟!کدوم مجله معتبر این حرفو زده؟!رو حساب عشقى بودن کامنتات این حرفا رو میزنى یا رفرنسى هم دارى؟!
          مگه همه چیز اسب بخاره؟!نکنه شما چیزى به اسم گیرباکس و تأثیرش در ماشین رو فراموش کردى که اینقدر خام نظر میدى؟گل پسر یادت رفته آمریکایى ها پدر علم گیرباکس هستن؟تخصصشون گیرباکسه!
          بعد اونوقت تاهو به اون زیبایى تو رو یاد اتوبوس میندازه،ولى QX80 با اون ظاهر یقر و بى ریختش که واقعاً بدون شوخى منو یاد school chevyهاى ۵۰ سال پیش آمریکا میندازه،تو رو یاد مینى بوس نمیندازه؟!واقعاً این قسمت کامنتت مضحک بود!
          این که بدو بدو برى اسب بخار تاهو رو ببینى و بیاى اینجا جواب بقیه رو بدى کار راحتیه،ولى اگر وقت بیشترى میذاشتى و چهارتا مطلب بیشتر میخوندى میفهمیدى که تاهو مصرفش از تمام این ماشیناى ژاپنى که گفتى کمتره!
          براى اطلاعت اینا رو مینویسم:
          مصرف سوخت:
          تاهو—>صدى ۱۵در شهر و ۱۱در جاده
          QX80—>صدى ۱۷/۵ در شهر و ۱۲ در جاده
          لندکروزر—>صدى۱۸ در شهر و ۱۳ در جاده
          Lx570—>صدى ۲۰ در شهر و ۱۴ در جاده
          پاترول—>صدى ۱۴/۵ در شهر
          پس میبینى که مصرف تاهو برخلاف نظر متعصبانه و به دور از حقیقت تو خیلى کمتر از نمونه هاى ژاپنیشه(با وجود اینکه نسبت به بعضى از اونها موتور بزرگترى داره)!
          در اکثر سایت هاى معتبر بررسى خودرو تاهو امتیاز بیشترى نسبت بهLX570 ولندکروزر کسب کرده و تازه این نتیجه با توجه به این موضوعه که قیمت لندکروزر و لکسس تو بازار آمریکا بالاى ۸۰هزار دلارو قیمت تاهو حدود ۵۰هزار دلاره!
          برو یه بار دیگه بشین امکانات و طراحى داخلى و خارجى و کیفیت تاهو رو با لندکروز مقایسه کن،ببین اصلاً لندکروزر حرفى براى گفتن داره؟یه لندکروزر دیدى،فکر میکنى تمام دنیا همینه؟!
          Car and driver که ایشالا از نظر همتون معتبره به لندکروزر و LX570 از پنج ستاره دو و نیم ستاره داده که واقعاً ناامید کننده است!
          من خودم QX80 رو از نزدیک دیدم،زشت و بد ترکیبیه براى خودش که دومى نداره!واقعاً بى ریخته!دفه اول که میبینیش نمیدونى با مینى بوس طرفى یا ماشین،انگار آب یخ ریختن روت!
          برو تو این سایت هایى که لینکشو برات میذارم،راجب این ماشین ها بیشتر تحقیق کن،یکمم از چیزایى که تو ذهنت فرو کردن و نمیخاى خلافشونو قبول کنى فاصله بگیر،اونوقت شاید دیگه اینجا نیاى الکى اطلاعات کذب بدى!:)
          http://Www.thecarconnection.com
          http://Www.caranddriver.com

        3. shahryar

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (236 ديدگاه)

          اقااا اول اینکه از حرف شلبی خوشم نیومد،منطقی نبود(تعطیل)
          منم ی چیزایی برای دفاع گفتم.(از نظر کیفیت لکسوس بعده پورشه رتبه دوم داره)
          تو خوب بودن تاهو شکی نیس،ولی کاملا موفقم نبوده.
          شما اینقد میدونیو اطلاعات درست میگی قیمتش 60 هزار دلاره،با اضافه شدن اپشن بیشترم میشه،زیاد کتاب میخونی ،بازم بخون خوبه.
          همین پاترول با حجم موتور بیشتر مگه مصرف سوختش کمتر نیس؟
          نمای داخلی تاهورم با QX80 مقایسه میکردی دگ :D
          ژاپنم اختراع داشته (GBI,VVIT)و چیزای دگ.
          اینم بگم من طرف داره ژاپنم ولی تعصب ندارم،از گفته شلبی خوشم نیومد،ولا امریکایی جای خود ژاپنی جای خود.
          از کارای جالب امریکا هم چیدمان داخلی ماشین بود که خدا خیرشون بده،اونارو درست کردن،مثلا اول دنده طرف ایینه بود،یا پدال گاز وسط بود،که کادیلاک درستش کرد.
          امریکایی با ژاپنیم پیش همن مثل خودروی پاترول پلیس ،پیش تاهو تو کارخونه آرلینگتون تگزاس جنرال موتورز ساخته میشن.
          جواب واست زیاد دارم داداش مخصوصا واس شما که بجور ادعا داری.
          دوتا کتاب خوندن این حرفارو نداره

        4. شلبى

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (705 ديدگاه)

          اولا من هنوزم میگم جناب شهریار که در این کلاس خودرویى انتخاباى خیلى بهترى در امریکا هست و این کلاس خودرویى تخصص امریکایى جماعته،و همین که شما دارى تاهو رو به عنوان یه ماشین از یه برند معمولى رو با اینفینیتى و لکسس به عنوان لوکس ساز مقایسه میکنى خودش نشون دهنده خیلى چیزاست
          دوما اون اینفینیتى رو که شما عکساشو دیدى من از نزدیک دیدم و سوار شدم،فوق العاده ماشین زشتیه،مثلا توش از داخل تاهو خیلى بهتره!!! پس شما باید برى داخل تاهو رو یه نگا بندازى،مثلا توى اون اینفینیتى خیلى شاخه؟!!!
          بعدم اگه میخاى یه خرده مقایسه هات بهتر باشه بیا مثلا اسکالد رو با اینفینیتى و لکسس مقایسه کنیم،بهتر نیست؟سه تاشون هم لوکس سازن

  6. امیر

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (92 ديدگاه)

    ظاهرش بسیار زیباتر شده و داخلشم زیباست رقابت خودروسازان از2012 بسیارشدیدترشده وظاهروباطن ماشینا حسابی پیشرفت کردن درکل بسیارماشین زیباوخوبی هست

  7. محمد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (228 ديدگاه)

    ژاپنی ها تو طراحی از کره ای ها عقب موندن

  8. احسان(احسان سابق)

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    نمی دونم چرا هوندا ظاهر معمولی نمیزنه.یا زشت میسازه یا خوشکل.هوندا CR-V و اکورد زیبا اما پایلوت و سیویک زشت.این چه اصراره پایلوت مثل مکعب مسطیل ساخته بشه؟اما داخلش خوبه بخصوص اون کامپیوتر اویزون سقف که لوگوی هوندا هم روش نشسته بامزس

  9. احمد باقری

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    شاید به درد خورد. اگه ثبت نامیه بگیریم.

  10. حامد قدسی

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (262 ديدگاه)

    طراحی داخلی زیبایی داره مخصوص اون مانیتور رو سقفش خیلی جالبه

  11. Archi khan

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    کلا هوندا ماشینهای خاص و البته بسیار با کیفیتی میزنه.
    هوندا کراس تور ++++++
    هوندا CR-V _ _ _ _ _

  12. milad

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    طراحی بغل شباهت زیادی به سانتافه گرند داره…دقت کنید…مقایسه کنید…البته فقط شباهت ژاپن یه چیز دیگس..

  13. navid

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    از هوندا فعلن آکوردشو میپسندم.
    تا این کراستورر بیاد بازخوردشو پس بده ببینیم چ جوره.
    اما انصافن پیکاپ و شاسی بلند در درجه اول امریکایی بعد ژاپنی. با تمام توانایی هایی که تویوتا و نیسان و هوندا در این زمینه دارن.
    خیلی شرکتا SUV و SAV زدن. بازارشون خیلی رقابتیه. اما اونایی که همه فن حریف باشن و هم آنرود و هم آفرود قابلیت بالایی داشته باشن محدودن.

  14. mds

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (219 ديدگاه)

    از جلو و بغل خیلى شبیه سانتافه گرند هست
    فقط جان ژاپن و چین دیسلایک نفرستید

  15. سعید

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    طراحیش خیلی بده،منو یاد کیا سول میندازه،ولی داخلش خوبه

  16. شاسی

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (104 ديدگاه)

    از هوندا توقع کپی برداری نداشتم… یعنی سانتافه گرند رو برداشته چراغ هاش رو عوض کرده و رینگ هاش رو.. دنیا دنیای رقابته یا تقلب؟!

  17. amir

    ۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (137 ديدگاه)

    خدایی شبیه سانتافه گرند نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا