هیوندای برنامههای بزرگی برای آینده مدلها و کلاسهای خودرویی جدید در سر دارد. این موضوع در مرکز فنی این کمپانی در «ان آربور» میشیگان بیشتر نمایان است. در ادامه، گوشهای از برنامههای هیوندای را برای آینده مرور میکنیم.
آماده برای کراساور سابکامپکت هیوندایدر حالی که مدل جدید هیوندای کرتا سر و صدای زیادی در آن سوی آبها ایجاد کرده، برنامهریزان هیوندای در امریکا هنوز برای فروش این مدل در داخل ایالات متحده قانع نشدهاند. با این حال، مسئولان هیوندای میگویند که به جای ارائه مدل کرتا، برنامه دارند تا یک مدل کراساور کوچک کاملاً جدید را در آینده به بازار امریکا وارد کنند. البته اگر انتظار دارید که این کراساور جدید ظاهری همانند دیگر مدلهای هیوندای داشته باشد، بهتر اندکی در آن تجدید نظر کنید. دیو زوچوسکی (Dave Zuchowski)، رئیس و مدیرعامل هیوندای موتورز در امریکا میگوید:
اگر به این کلاس خودرویی فکر کنیم، استفاده از یک طراحی متفاوت، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. این مدل قرار است یک وسیله نقلیه مخصوص هزاره جدید باشد؛ یعنی چیزی مثلاً در حد {نیسان} جوک یا چیزی شبیه به آن با اندکی طراحی مدرنتر.
هیوندای سانتاکروز هنوز هم شانس دارد.
وقتی هیوندای در ماه ژانویه سال جاری میلادی از کانسپت «سانتا کروز» رونمایی کرد، بسیار خبرساز شد. با این حال، احتمال اینکه این کمپانی بخواهد نسخهای تولیدی از آن را بفروشد، اندک است. این تراک کوچک به نظر میرسد میتواند بخشی از بازار را که پس از حضور کوتاهمدت سوبارو باجا در نمایندگیها، خالی و بیاستفاده مانده است، از آنِ خود کند. سانتا کروز با اینکه برای مسئولین رده بالای هیوندای، مدلی با شرایط سخت در هنگام فروش به نظر میرسد، ولی هنگامی که در نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۵ معرفی شد، توانست خود را به عنوان ابزاری برای جلب توجه جامعه و رسانهها نشان دهد. اکنون با توجه به بازخوردهای مثبتی که نسبت به این کانسپت مشاهده شده، هیوندای قرار است که در ماه نوامبر سال جاری میلادی، هنگامی که میخواهد تمام برنامههای آینده تولید خود را ارزیابی کند، بار دیگر این کانسپت را بررسی کند.
پیشرانه استاندارد در هیوندای توسان، یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر است که تنها در سطح نخست تریم SE ارائه میشود. این موتور قدرتی به اندازه ۱۶۴ اسببخار تولید میکند و گشتاور حداکثر آن نیز ۲۰۵ نیوتنمتر است. این در حالی است که خروجی موتور توربوی ۱/۶ لیتری چهار سیلندر برابر ۱۷۵ اسببخار و ۲۶۴ نیوتنمتر است. در موتور ۲ لیتری، پیک گشتاور در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه در دسترس است و در حالی که دور موتور افزایش مییابد، حداکثر قدرت در ۶۲۰۰ دور بر دقیقه در دسترس قرار میگیرد. در حالی که موتور ۲ لیتری توسان به اندازه موتور توربوی ۱/۶ لیتری، از حالت نرم و بهینه برخوردار نیست، ولی این موتور پایه برای کراساوری با وزن ۱۵۰۸ تا ۱۶۳۴ کیلوگرم تناسب بیشتری دارد؛ چه رانندگی در سرعتهای بالا در بزرگراه باشد یا در سرعتهای پایین در حومه شهر.
بالاخره، اپل «کار پلی» میآید
در حالی که محصولات کنونی هیوندای از قابلیت اتصال گوشیهای هوشمند «اندروید اتو» پشتیبانی میکنند، هیوندای اعلام کرده که در انتهای سال جاری میلادی، اپل کار پلی نیز به خودروهای هیوندای وارد خواهد شد. در مورد دلیل این تأخیر، هیوندای میگوید که اپل مشغول تغییرات در برنامههای خود برای تکنولوژیهای درونخودرویی است. در هر صورت، اگر یک آیفون دارید و به تازگی یک هیوندای خریدهاید که تنها با اندروید اتو کار میکند، نباید نگران باشید. وقتی کارهای نرمافزاری خاتمه یابد، سیستم اطلاعات و سرگرمی هیوندای بهراحتی میتواند بین «اندروید اتو» و «کار پلی» سوئیچ کند.
هیوندای به دنبال تولید بیشتر در امریکا
هیوندای هنوز هم به دنبال توسعه خط تولید خود در ایالات متحده است. البته هیچ اعلام رسمی در رابطه با این موضوع صورت نگرفته، ولی «تولید» یکی از عوامل اصلی محدود کننده رشد پیوسته هیوندای است. همچنان که «زوچوسکی» میگوید:
ما هر مدل هیوندای را که میفروشیم، خودمان ساختهایم.
بنابراین تولید بیشتر، به معنای افزایش فروش خواهد بود. مدلهای سونانا و النترا در حال حاضر در کارخانه هیوندای واقع در «مونتگمری» آلاباما ساخته میشوند؛ کارخانهای که دارای ظرفیت تولید ۳۹۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه در سال است. در سال ۲۰۱۴، هیوندای در مجموع ۴۳۸ هزار و ۹۵۹ دستگاه النترا و سوناتا در امریکا به فروش رسانده است. برای این منظور، برخی خودروها از کره جنوبی به امریکا وارد شدهاند. بنابر این آمار فروش، افزایش تولید در امریکا منطقی به نظر میرسد.
ZIPPO
۱۲ مرداد ۱۳۹۴واقعا جز تحسین چیزی نمیشه گفت
با این سابقه کم داره یکی یکی قله های صعود رو طی میکنه
خیلی دوست دارم بیشتر تعریف کنم
اما امان از کنایه و کم لطفی دوستان
luis
۱۲ مرداد ۱۳۹۴تو تعریف کن کسی کاری نداره ولی یاد بگیر و از دوران طفولیت بیا بیرون و به غول های خودروسازی جهان توهین نکن تا شب هم تعریف کنی هیشکی چیزی نمیگه.
کیان
۱۲ مرداد ۱۳۹۴سلام دوست خودم ، خوبی ؟!
برادر zippo مردونه وجدانا ماشین چی داری ؟!
تا حالا هم پشت چه ماشینایی نشستی ؟!
ZIPPO
۱۲ مرداد ۱۳۹۴سلام کیان ممنون
من پراید سفید مدل 78 دارم
خودم ماشین زیاد نداشتم اما سوار خیلی ماشین هاشدم
از کمری و اریون بگیر تا ازرا و کادنزا و بنز کلاس ,
کیان
۱۲ مرداد ۱۳۹۴خیلیم خوب و عالی ، ببین همین پراید 78 بینهایت اصالته ، میرزه به کلی از ماشین صفرهای جدید
بنا به خیلی از دلایل ماشینهای کره ای ماشینهای خوبی هستن ولی بنا به 10000 دلیل بیشتر ماشینهای آلمانی و ژاپنی و آمریکا … بهتر هستن .
ببین فرانسه تو تکنولوژی خیلی حرفا برای گفتن داره یا انگلیس یا …
آیا اینها تونستن به پای آلمان برسن ؟!
روسیه تو صنعت هوا و فضا خیلی گندس خیلی ، ماشینسازی داره ؟!
ژاپن و آمریکا خیلی خوب ماشین میسازن آیا به المان رسیدن ؟!
تو کل دنیا ماشینهای خاص و طراحی ناب و … مخصوص ایتالیاس .
کلی زیرساخت اقتصادی و تکنولوژیک لازمه تا کره جلوی بزرگها قد علم کنه که مطمین باش همون بزرگها نمیذارن
شاید اگه بگی چین آینده خوبی داره قابل قبول باشه چون پتانسیلش خیلی بالاس و …
من خودم پشت خیلی ماشینها نشستم ، ترمز یه ای 240 تولیدی 1985 آلمان دیسکی بدون خیلی چیزای الکترونیکی به کل ترمز جنسیس بهترین سدان بازار میرزه
ماشین و باید نشست داشت و تجربه طولانی میتونه معیار قابل قبولی باشه
واقع بینانه نگاه کنیم میبینیم دنیا کدومها پرفروش هستن و بازار دارن همیشه ، مثه تویوتا بنز بی ام و و …
امیدوارم یه ماشین خوب که دوس داری بخری.
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۲ مرداد ۱۳۹۴نشد دیگه کیان جان.
حداقل میخوای توضیح بدی دیگه چیزی که مدرک معتبری نداره رو وارد بحث نکن.
کی گفته ژاپن و آمریکا به پای آلمان نرسیدن؟
پس کوروت و کامارو و ماستنگ و چلنجر و کادیلاک اسکالید و تراک های F150 و سیلورادو و رام و کلرادو و نیسان GTR و لکسس LFA و LX570 و مورانو و…
کجای کارند که در بسیاری از جهات برتر از رقبای آلمانی خود هم هستن؟
هیچ منبع موثقی هم نیست بگه آلمانی ها برترن هر کدوم مزایای خودشون رو دارن.
کیان
۱۳ مرداد ۱۳۹۴آلمانها سالانه در حدود 250 میلیارد دلار صادرات خودرو دارن ، از نظر تعداد تقریبی با ژاپن و آمریکا برابری میکنن در کلیه وسایل نقلیه از خودرو تا کشنده و … . در حالیکه ارزش صادراتش برابر مجموع صادرات آمریکا و ژاپن هستش یه نگاه ساده بندازی تو همین سایتم هستش.
این ماشنایی که شما گفتی مخصوصا ژاپنیها و تراکها اره واقعا خوبن بحثی توش نیس ، ما داریم میکانگین کل و بررسی میکنیم نه یه مدل خاص.
شما یکم صنعت آلمانها رو از زمان جنگ جهانی اول تا اینجا نگاه کن میبینی که دنیا جز تعظیم جلوشون هیچ حرفی برای گفتن نداره.
خیلی از پیشترفتهای آمریکا رو مدیون شکست آلمان باید دونست و اطلاعاتی که بعد از جنگ از دانشمندانشون بدس اودن و صنعت خودشون و جلو بردن .
ALL CARS
۱۲ مرداد ۱۳۹۴دوستانی که میخوان دوچرخه های طراحی شده توسط خودروسازان برترو ببینن به پیج
http://www.pedal.ir/%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%85-%D9%88/%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%E2%80%8C%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%D9%88-%D8%AF%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87/
سری بزنید توقسمت نظرات ، در پاسخ به نظر جناب zippo کلی آدرس بدرد بخور براتون گذاشتم
وسپاس از مسعود انیس حسینی برای همین مقاله (برنامههای هیوندای برای آینده)
عباس
۱۳ مرداد ۱۳۹۴در درخواستی عاجلانه از سایت پدال خواهش داریم دوستان کارشناس(متعصبین)به کشورهای دیگه فرستین تا مردم رو به روشنایی دعوت کنن!!!به نظرتون چند درصد مردم توانایی خرید بنز و بی ام دبلیو رو دارن؟؟؟بعضی پیام هارو میخونی خنده ات میگیره!این ماشین ها فقط جنبه اشرافی داره!بنز های نیروی انتظامی مثالش به ۵ سال نکشید به دلیل اصطحلاک بالا و هزینه نگهداری بالا از سیستم خارج کردن،در کنارش ماشین های تویوتای هنگ مرزی رو ببینید که مرگ ندارن!!!هر خودروسازی ماشین شو براساس شعاری تولید میکنه!حالا بنز جنبه لوکس بودن رو در نظر میگیره،تویوتا دوام،کره زیبایی آپشن و…
محمد
۱۲ مرداد ۱۳۹۴اگر هیوندایی و کیا با وسواس بیشتری روی طراحی های خودروهاشون کار کنن و بتونن توی لذت رانندگی و دینامیک رانندگی پیشرفت کنن، با توجه به بیماری مسری طراحی های بی هویت خودروهای ژاپنی به زودی به ژاپنی ها خواهند رسید.
luis
۱۲ مرداد ۱۳۹۴این بیماری مسری از کجا بود؟؟؟
بی هویت؟؟؟؟؟
نمیدونم طرفدار کدوم کشوری که اینقدر دلت از ژاپن خونه ولی میتونم حدس بزنم طرف دار کدوم کشوری.
شما راحت باش همونطور که همیشه به قضایا نگاه میکنی نگاه کن عدم پیشرفت طراحی رو برای خودت بزار اصالت برای دیگران بزار بیماری مسری.
دقیقا 5 روز پیش جدول بیهترین و بدترین کانسبت های جهان در همین سایت لکسوسو رو به عنوان بی پروا ترین برند در طراحی خطاب کرد ولی الان بیماره فکر کنم اینفینیتی هفته پیش هم که تشویق اکثر عزیزان رو جلب کرد مسری داره تویوتا هم کهثل خیلی خودرو ساز های به نام که احتمالا شما طرف دارش هستی طرح های محتاطانه میزنه مسری داری کلا هرچی شما خوشت نیاد مسری داره.حالا کلا چرا کره به ژاپن برسه؟؟؟؟؟؟؟؟
مثلا الان بین این چندبن کشور خودروساز جهان کره اخره ژاپن یکی مونده به اخر؟؟؟؟
luis
۱۲ مرداد ۱۳۹۴Automotive industry in را برای هر کشوری که میخوای سرچ کن
المان شروع 1885
امریکا شروع 1890
ژاپن شروع 1905
کره شروع 1955
و خیلی کشور های دیگه
حالا صاف کره باید بیاد برسه به ژاپن
اخه بقیه کشورها با خدا در ارتباطن و از کهکشان های دیگه قطعه براشون میاد
این وسط ژاپن دیوار کوتاهه هست
کره در پیشرفته هیچ شکی توش نیست شاید سالیان دیگه ژاپن المان امریکا و همه کشورهارو بگیره که از الان قابل پیش بینی نیست ولی این جور تخریب ژاپن ریشه در مسائل دیگه داره.
محمد
۱۲ مرداد ۱۳۹۴نمی دونستم طرفدارای ژاپنی بر نمیتابن این حرفو و گرنه قطعا نمی گفتم، البته حق با شماست من معذرت می خوام
بیشتر منظورم خودروهای اقتصادی بود بیشتر منظورم روی طراحی بود که خب انصافا توی این قضیه ژاپنی ها خیلی بد کار کردن تقریبا بدون استثناء، از اون طرف هم حدس و البته پیش بینیم اینه که سردمدار خودروهای ژاپنی یعنی تویوتا از نظر فروش با این طراحی هایی که داره قطعا فروشش افت خیلی زیادی خواهد داشت، از اون طرف هیوندایی با برنامه ای که داره قطعا فروشش روز به روز بیشتر میشه
محمد
۱۲ مرداد ۱۳۹۴البته اینها نظر شخصیه و باور کنید مثالم از ژاپن بدون هیچگونه قصد و غرضی هست، اصلا به سن و سال من باور کنید که این جور کارهای بچگانه نمیاد، باز هم از ژاپنی دوستان معذرت می خوام
آرماااالن
۱۲ مرداد ۱۳۹۴کدوم برند ژاپنی طراحی بی هویت داره دکتر؟
آهان منظورت جی تی ار یا لکسس ال اف آ
عجب
دکتر داریوش
۱۲ مرداد ۱۳۹۴تعریف کن بابا!!تعریف کن…..
فقط مثه بعضیها نگو از همه بهتره و ….
sunmartin
۱۲ مرداد ۱۳۹۴کیا هیوندای پنجمین خودروساز جهان با طراحی های مفهومی شگفت انگیز این برند نه چندان با سابقه در طی سال های 2013 تا 2015 با خودروهای کیا ریو کیا سراتو کیا اپتیما و نیز هیوندای النترا وi40 و سانتافه 2015 و توسان جدید بیشتر جوایز درو کردند تا جاییکه در هر تست و محفل خودرویی و آزمایش فنی و مجلات معتبر این بدند در بین برندهای نامی خودنمایی میکند طراحی های زیبای هیوندای و بخصوص کیا بنظر من در بین خودروهای امروزی جایگاه ویژه ای دارند
متین
۱۲ مرداد ۱۳۹۴البته sunmartin جان! کیا سی آپاستروف دی رو جا انداختی ! اون یه هاچ بکه بینظیره و مثه بقیه محصولات خوب کیا جایزه های زیادی برده …
Lambo
۱۲ مرداد ۱۳۹۴با این که کیا رو خیلی بیشتر دوس دارم ولی واقعا نمیشه ایرادی به توسان جدید گرفت.نامردا پشتشو از اسپرتیج اسکی رفتن ولی خیلی خوب شده
متین
۱۲ مرداد ۱۳۹۴سلام …
متاسفانه بعضی ها فک میکنن که چون یه خودروساز نسبت به بقیه تو جهان دیر تر کارشو شروع کرده پس هیچی از خودرو سازی بلد نیست و فقط بقیه هستن که خوبن … من نه طرفدار هیوندام نه طرفدار ژاپنی ها فقط میگم نباید یه خودروسازی اون هم مثله هیوندا رو تخریب کنیم … همین هیوندای که بعضی ها میگن هیچی بارش نیست توی تستی که مجله ماشین انجام داده بود نسبت به تویوتا کرولا بهتر بود … البته قبول دارم که تویوتا بزرگترین غول خودروسازی جهانه اما هیوندای هم طی این چند سال اخیر فوق العاده عمل کرده …
روز خوش …
متین
۱۲ مرداد ۱۳۹۴منظورم هیوندای الانترا بود!
افشین
۱۲ مرداد ۱۳۹۴خداییش کل ماشینای هیوندا یه ور….سانتافه هم یه ور
عجیب خوشگله این ماشین…اما فنی هنوز راه داره تا به ژاپن برسه
samurai
۱۲ مرداد ۱۳۹۴حیف پول بدی به اشغالای کره ای کپی طراحی فوردو انجام میدن یکم کج و کوله تر
بی شخصیت ترین ماشینا مال همین هیوندا هست
در کل اگه کره میبینین میتونه ماشین درست کنه امریکاییها این صنعتو بهشون دادن و الا مثل هم نژادای شمالیشون (کره شمالی) اینا هم هیچی نبودن بعد بعضیا میان با ژاپن مقایسه میکنن ژاپن صنعتشو خودش ساخته و کلا از کشورای دور و برش جداست
HILUX
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ضرب المثلی معروف هست که شامل حال شما(samurai ) و جناب(ZIPPO)میشه:
((نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی))
خودروهای کره ای اونجور که زیپو میگه فوق العاده و بینظیر نیستند ولی به هیچ عنوان حرف شما هم درست نیست.در دنیای رقابتی هر شرکتی بیشتر تلاش کنه ثمره ی تلاشش رو خواهد دید. خواه هیوندای باشد خواه فولکس…
زمانی را مرور کنید که خودروهای هیوندای حتی ارزش بررسی کردن را هم نداشت ولی همین کمپانی با تلاش و پشت کار به جایی رسیده که در کلاسهای مختلف خودرویی برای بزرگان شاخ و شونه میکشد.
بهرام
۱۲ مرداد ۱۳۹۴سامورایی شما این بی هویتهای کره ایو نخر از همین اصیل های ایرانی بخر که پولت حیف نشه
AHMADREZA
۱۲ مرداد ۱۳۹۴عقب این توسان خیلی زشت شده
Сvm
۱۲ مرداد ۱۳۹۴شما که کلا برات هر ماشینی یا جلو یا عقبش زشته :|
AHMADREZA
۱۳ مرداد ۱۳۹۴شما الکی نظر نده اصلا نظراتم رو خوندی
برو عمو برو
MjM
۱۲ مرداد ۱۳۹۴دوستان زیادی هستن که هنوزم میگن..کره ایها بدرد نمیخورن و این چیزا….کره ایهای بدرد نمیخورن در مقابل بنز ..بی ام و..آئودی و…. ما که اینارو باهم مقایسه نمیکنیم!!
ما داریم از پیشرفت کره ایها میگیم…از میزان فروششون تو اروپا و آمریکا…از شاخو شونه کشیدنشون….از پیشرفت فوق العاده تو طراحیاشون و اینکه دارن راهیو میرن که ژاپن چندین سال پیش طی کرده….حالا بازم بیاید بگید کره ایها بدرد نمیخورن!!
ALiHidden
۱۲ مرداد ۱۳۹۴این سانتاکروز بیشتر ماشین لوکسه تا وانت :|
به نظرم روش سقف بکشن یه دستی به سرو گوشش بکشن ماشین خوبی بشه
آقای Zippo ما منکر پیشرفت خوب کره و طراحی های زیبای ماشین های اونا نیستیم ما فقط میگیم این دلیل نمیشه ک هیچ برندی به پای هیوندای و کیا نرسه
هیوندای یه سری رقیب(یا هر چیز دیگه)که چندین سال نوری با اون فاصله دارن جلوش داره واسه همین باید بهترین کیفیت رو بده تا بشه با اونا مقایسه کرد.
امیدوارم اینو قبول کنی….
ربطی به این نداره ولی : خداییش نسل قبلی سانتافه رو خیلی بیشتر دوسش دارم تا این نسل فعلیشو نسل قبل یه جذابیت خاصی داشت البته اینم خوبه ولی قیافه نسل قبلشو بیشتر دوست دارم.
===========================
پاورقی:الان یه عده میان میگن این علی هیدن تا دیروز داش از آلمان و آمریکا تعریف میکرد الان اینم شد کره ولی اینطور نیس فعلا حال ندارم ولی بعدا اگه نیاز باشه توضیح میدم…
با تشکر از آقای مسعود انیس حسینی(لطفا منبع مطلب رو هم زیر پست بنویسید)
بازم ممنون
adel
۱۲ مرداد ۱۳۹۴نظر همه محترمه….
ولی بنظرم اگه کسی اطلاعات زیادی در مورد ماشین ها و سازنده های اونها نداره بهتره نظر فنی نده….خود من تا از یه چیز مطمئن نشم بیخودی پست نمیذارم…
قربون همه شماها که اینقدر مثل خودم اخبار خودروها رو دنبال میکنین دمتون گرم.
رامتین
۱۲ مرداد ۱۳۹۴باربد جان حرفات جالبه. صنعت آلمان را با کادیلاک یا مورانو مقایسه میکنی؟؟؟
کادیلاک میتونه فرمول1 بسازه؟ همین BMW M5 با افزایش توان 800 اسبی تونست تاپ اسپید 374 را بزنه اما آوانتادور 780 اسبی با اون همه ادعا و سوپراسپرت بودن (بر خلاف سدان بودن BMW) حداکثر 370 را زده. ساخت اتومبیلی مثه بوگاتی یا لافراری برای آلمانها مثه آب خوردنه. اما لزومی نداره وارد شه.
ZR1
۱۳ مرداد ۱۳۹۴راست میگی.باید قبول کرد که آلمان قطب صنعت خودروسازیه توش شکی نیست.فعلا هم کسی رقیبش نیست.آدم از این همه کار درستیو پشتکارشون لذت میبره.حقشونه بهترین باشن و هستن
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۳ مرداد ۱۳۹۴اولا رامتین جان بنده صنعت خودروسازی یک کشور رو با یک برند مقایسه نکردم و گفتم هر کدوم مزایای خودشون رو دارن حالا درسته اسمی از ب ام و و بنز و فولکس و … نبردم.
ثانیاً گسترده کار کردن ب ام و یا بنز ربطی به برتری اون بر کادیلاک نداره.بله کادیلاک تو این حوزه اگرم فعالیتی نداشته باشه مدلی به اسم اسکالید داره که در مجموع امتیازات بالاتری نسبت به رقبای آلمانیش میگیره.
این قدر مثال هست بزنم :
جنرال موتورز گیربکس 8L90 اتومات خودش رو معرفی میکنه و در جایگاه بالاتر از گیربکس PDK پورشه قرار میگیره.
کامارو Z28 با قیمتی به مراتب کمتر هندلینگ و هدایت پذیری بهتری رو نسبت به پورشه 911 ارائه میده و بهترین خودروی رانندگی در Motortrend شناخته میشه.(میتونید به سایتش سر بزنید)
کوروت با پیشرانه ی 6.2 لیتری خود 8.2 لیتر در بزرگراه میسوزونه و این پیشرانه جزو برترین موتور ها هم شناخته میشه.با این قیمت عملکرد بسیار عالی رو در مقام مقایسه با رقیب آلمانیش در اختیار میذاره. عنوان خودروی سال با کابین برگزیده رو از آن خودش میکنه.
داج پیشرانه ی هلکت رو برای چارجر و چلنجر معرفی میکنه که میتونه باقی کمپانی ها رو به چالش بکشه.
فورد با ارائه ی موتور اکو بوست برگزیده ی چندین سال پیاپی میشه.
تراک های آمریکایی به جرات میشه گفت در دنیا رقیب ندارن .(حتی در رده ی میان سایز کلرادو بهتر از فولکس آماروک عمل کرده و تو Motor Trend برگزیده شد)
اتفاقاً حرف شما برای بنده جالب بود “آلمان نمیخواد وارد حوزه ی ساخت رقیب برای لافراری و بوگاتی بشه”
این حرف شما چیزی جز تصور شما نیست و هیچ پشتوانه ی علمی نداره.
در ضمن M5 به طور استاندارد با قدرت 800 اسبی ارائه نمیشه پس لطفاً بحثش رو وسط نکش.چرا که خودروی ارتقا داده شده ربطی به بحث ما نداره.
آلمان هم بسیاری مزایا داره و ژاپن هم همین طور.بنده هیچ خودروسازی رو برتر بر صنعت خودروی کشوری معرفی نکردم.
تحریم خودروی ایرانی جهاد درراه خداست
۱۲ مرداد ۱۳۹۴آقا قبول دارین ماشینای کره ای رو همین ایرانیای خودمون خراب جلوه دادند ؟به کسی برنخوره ولی مخصوصا تو شهرای کوچیک ***.خب مسلما هر چیزی که مد میشه بعد یه مدت دمده یا بهتر بگم خز میشه .حالا من فقط از جنبه روانی گفتم.
دانیال
۱۳ مرداد ۱۳۹۴به عقیده ی من کره از نظر طراحیی و آپشن سر تر از تویوتا هستش اما از نظر دوام ماشین های تویوتا در سطح جهانی حرف برای گفتن دارن البته اون روز دور نیست که کره به ژاپن برسه از لحاض کیفیت یا ازش پیش بیفته …. تا اون زمان ما هم پراید اسپایدر 897 تولید کردیم
AUDI R8
۱۳ مرداد ۱۳۹۴درود
به نظر من تو بحث طراحی کیا خیلی بهتر از هیوندای عملر کرده و میکنه.
solat
۱۶ مرداد ۱۳۹۴دوستانی که از zipoo ایراد میگیرن مثه اینکه چندان نرمال نیستن چون ایشون منظورش چیز دیگه ای هست و داره میگه کمپانی هیوندا پیشرفت داشته و داره رو به جلو گام برمیداره و حقیقت هم همینه / بنده خدا نگفته که ماشینای بی ام و / بنز / لامبو / فراری و غیره بد هستن یا از ماشینای هیوندا پایین تر هستن که / خب مسلما ماشینای هیوندای در مقابل غول های خودرو سازی دنیا از کیفیت پایین تری برخوردار هس ولی خب تونسته نبض بازارهای ایران و کشورهای دیگه رو به دست بگیره و محکم رو به جلو گام برداره
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۱۶ مرداد ۱۳۹۴اتفاقا دقیقا همین نظراتیو که گفتین داره
برین کامنتاشو بخونین میگه بنز و بی ام و برن از کیا یاد بگیرن!
solat
۱۷ مرداد ۱۳۹۴اگه zippo گفته که بی ام و و بنز باید برن از کیا و هیوندای یاد بگیرن که خیلی ضایعست / من قبول دارم صعنت خودرو سازی کره خیلی عقب تر از المان هس ولی با این حال هیوندای پشرفت رو به جلویی داشته لااقل مثه ایرانخودرو و سایپا نیس که تو پسرفت نامبر وان باشن
جاوید
۲۳ مرداد ۱۳۹۴با سلا م .طراحی و اپشن کره بسیار شکیل تر از ماشین جاپونی است اما کیفییت به نظرم انها سر ترند. Face lift 2016 راو 4 و توسان 2016 را مقایسه کنید.[خدایی کدومش زیباتره؟؟)