تاکنون پروتوتایپ های زیادی از جنسیس GV60 رؤیت شدهاند. اولین خودروی الکتریکی مخصوص برند لوکس هیوندای در جایگاهی پایینتر از GV70 قرار خواهد گرفت اما تاکنون تأییدیه استفاده از نام GV60 آن منتشر نشده بود ولی حالا این اتفاق افتاده است. جنسیس در تستهای تأییدیه رسمی خود نام و برخی مشخصات این خودرو را تائید کرده است.
رسانههای کرهای میگویند GV60 تستهای تأییدیه آلایندگی و صدای کره جنوبی را پاس کرده است. این تستها همچنین نشان دهنده قدرت تولیدی خودرو بودهاند، چیزی که جنسیس فعلاً بهصورت رسمی اعلامش نکرده است. گفته میشود GV60 سه سطح پرفورمنس متفاوت خواهد داشت و مدل پایه از یک پیشرانه الکتریکی در اکسل عقب استفاده خواهد کرد.
قدرت این پیشرانه ۲۲۶ اسب بخار بوده درحالیکه مدل رده میانی از دو پیشرانه استفاده کرده و قدرت ترکیبی ۳۲۵ اسبی خواهد داشت. ظاهراً مدل پرچمدار هم از دو پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و قدرت ترکیبی ۴۳۶ اسبی دارد.
این اعداد میتوانند بسته به بازار عرضه کمی تغییر کنند اما خب ایدهای کلی از قدرت این خودرو در دست داریم. ذکر این نکته جالب است که GV60 از همان پلتفرم کیا EV6 استفاده میکند اما کیا قدرت بالاتری دارد. دو پیشرانه الکتریکی EV6 GT خروجی ۵۷۶ اسب بخاری تولید میکنند و شاید جنسیس بیشتر روی لوکستر بودن تمرکز کرده تا پرفورمنس. تستهای تأییدیه اشارهای به شعاع حرکتی GV60 نداشتهاند اما احتمالاً شعاع حرکتی این خودرو حدود ۴۸۰ کیلومتر خواهد بود.
کرهایها میگویند انتشار این اطلاعات معمولاً چند هفته پیش از معرفی خودرو صورت میگیرد. در ابتدا تصور میشد این اتفاق در ماه ژوئن رخ میدهد اما احتمالاً پیش از پایان ماه آگوست یا در ماه سپتامبر شاهد رونمایی از GV60 جدید خواهیم بود.
کیان
۲۲ مرداد ۱۴۰۰من به شخصه از جنسیس خوشم نمیاد، هرچند حتی اگر ماشین خوبی هم باشه قیمت گذاریش بنظرم بالا هست
ولی بین همه جنسیس های تولیدی جدید GV70 بنظرم بهترینش هست، خیلی موزون هست چه داخل چه خارج.
GV60 دیگه باید کوچکترین باشه، شاید جایی قرار بگیره که خیلی مشابه سایزیش نباشه و مزیتی براش بشه برای فروشش
احمدرضا
۲۲ مرداد ۱۴۰۰جناب بله؟
جنسیس قیمت گذاری بالا داره؟
شما داری ماشین لوکس سوار میشی با قیمت نصف آلمانی
با کیفیت و عالی و همینطور ایمن
نمی تونی بگی گرونه
قراره لوکس باشه و لوکس بودن خرج داره
اگه اشتباه نکنم g70 قیمت 40 هزار دلاری داشت
کیان
۲۲ مرداد ۱۴۰۰دوست عزیز من قیمت پایه این کلاس و مینویسم، من نمیدونم چه جوری شما نصف قیمت حساب میکنی، نه تنها نصف قیمت نیست از بعضیاشون هم گرونتر هست، واقعا تنها 2 3 هزار دلار بالاتر چقدر ممکنه مشکل باشه برای کسی نره گرونتر بخره، تازه شما کادیلاک و ائودی و اینفینیتی داری که ارزونتر هم هستن با سابقه بیشتر و …
صادقانه نگاه کنم با توجه به اینکه اونور همه جا شرایط فروش اقساطی بلند مدت وجود داره به فرض ماشین گرونتر خریدن طی چند سال اون 2 3 هزار دلار اصلا دیده نخواهد شد
$37,525 Genesis G70
Mercedes-Benz C-Class $41,600
Volvo S60 $38,950
BMW 3-Series $41,250
Infiniti Q50 $36,700
Audi A3 $33,300
Lexus IS $39,050
Acura ILX $26,100
Alfa Romeo Giulia $40,350
Audi A5 $41,800
BMW 4-Series $45,600
Cadillac CT4 $33,395
Lexus RC $42,220
Mercedes-Benz CLA-Class $33,650
SS
۲۲ مرداد ۱۴۰۰این مقایسه قیمت پایه درست نیست. شما همون سری 3 رو برید کانفیگ کنید داخل سایت ب ام و با چند آپشن خیلی معمولی امکان نداره زیر 50 هزار دلار در بیاد. جنسیس شاید در مدل 50 هزار دلاری به اندازه ب ام و 70 هزار دلاری آپشن داشته باشه از این نظر خیلی ارزون تر هست.
R@m!n
۲۲ مرداد ۱۴۰۰همون بی ام و 50 هزار تایی بهترین و پیشرفته ترین موتور 6 سیلندر بازار و یکی از بهترین شاسی و گیربکس هارو بهت میده اما جنسیس تو بالاترین مدلش یه موتور 6 سیلندر بیست ساله پیش که هر 2 سال یه بار دستکاریش می کنن تا تستای آلایندگی رد کنه.
اون مدل 70 هزار تایی هم مدل کامپتیشن هست که اصلا مقایسه نکنیم بهتره. یه ذره تفکراتو از آپشن بردارین درهای جدیدی به روتون باز میشه.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۲ مرداد ۱۴۰۰اینفینیتی واقعا مثل قبل نیست توی آمریکا میزان اعتمادش رفته پایین و ماشیناش قدیمی شدن ولی با آلمانیا موافقم هرچند از آلمانیا خیلی ارزونتره
احمدرضا
۲۲ مرداد ۱۴۰۰اینی که شما گفتی قیمت پایه این ماشین ها هستش که لواپشن هستش
و
اونی که من گفتم قیمت فول هستش
شما الان داری قیمت فول رو با پایه مقایسه میکنی
شما قیمت فول اونها رو با فول جنسیس مقایسه کن تا بفهمی چقدر ارزونه
R@m!n
۲۲ مرداد ۱۴۰۰قراره از gv 10 تا gv 100 بزنه ؟؟
به هر قیمتی فقط همه جا باشی.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۲ مرداد ۱۴۰۰جنسیس باید مراقب باشه که اگه قراره یه برند لوکس باشه ، نیاد ماشین اقتصادی تولید کنه و از حالت لوکس بودن در بیاد