جنسیس، بازوی لوکس هیوندای، به تازگی تحویل اولین نسخهها از سدان اجرایی G90 به مشتریان آمریکایی را شروع کرده است.
راس جانسون اولین مصرف کنندهای است که سدان لوکس G90 را خریده و کلید این خودرو را در مراسمی خاص که در تگزاس برگزار شده تحویل گرفته است.
به عنوان طرفدار وفادار هیوندای و مالک مدلهای اکوئوس و جنسیس، تجربهی مالکیت من طعمی ناب از کیفیت خودروهای ممتاز هیوندای بوده است. اگرچه که میتوانستم هر خودروی لوکس دیگری را بخرم اما تجربه و راحتی جنسیس با سبک زندگی من به عنوان یک کارآفرین و تاجر همخوانی مناسبی داشته است. من مشتاقانه منتظر عرضهی برند لوکس جنسیس بودم و افتخار میکنم که اولین مالک G90 هستم.
جنسیس G90 جدید با دو نوع قوای محرکه در دسترس است که شامل پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری ۳۶۵ اسب بخاری و ۸ سیلندر ۵ لیتری ۴۲۰ اسب بخاری میشود. هر دو پیشرانه به گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک متصل هستند و سیستم چهار چرخ محرک H-Trac نیز بهصورت سفارشی ارائه میشود.
مایکل ویلیامز مدیرکل جنسیس Round Rock میگوید:
به عنوان دومین برند لوکسی که در قرن حاضر متولد شده، ما برای ایفای نقشی ویژه در این لحظهی تاریخی هیجانزده هستیم. تحویل جنسیس G90 نشانهای از ورود سدان لوکس کلاس جهانی به بازار است و جنسیس به مهیا کردن تجربهی مالکیت منحصربهفردی که از کل بازار لوکسها متمایز است متعهد خواهد بود.
جنسیس اولین برندی بوده که بستهی سرویسهای ارتباطی را از طریق سرویس الکسای آمازون ارائه میکند. این مهم به مالکان اجازه میدهد تا دستوراتی نظیر روشن شدن پیشرانه و سیستم تهویه، قفل/باز کردن دربها و کنترل چراغها را از راه دور انجام دهد.
آرش
۸ آبان ۱۳۹۵این ماشین حتی از اس 500 هم لوکس تر شیک تر و بهتره یه جورایی هم سطح با رولزرویسه آفرین به کره و آفرین به هیوندای
کامیاب
۸ آبان ۱۳۹۵بهتر از اس 500؟چراغای عقبش یه کپی بی نقص از بنز هس.
داخلشو نگا کن و بدون تعصب مقایسه کن.
این یه خودرو سطح بالاس،بنز تعریف لوکس و اشرافیته.
amir
۸ آبان ۱۳۹۵چی شد؟!!هم سطح رولزرویسه!از مرسدس اس کلاس شیک تره!!
what is your phase?
Elemento
۸ آبان ۱۳۹۵.
آپشن هاش قبول دارم. از پانامرا و S class هم بیشتره.
ولی کو تا رسیدن به S class … هنوز کار داره
Bavaria
۸ آبان ۱۳۹۵الان گلبم گرفت یعنی?
Shahryar
۸ آبان ۱۳۹۵عجیب ترین حرفی که تو پدال زده شده،،فک کنم به اقا ارش تعلق میگیره!
فرشاد سجادیان
۹ آبان ۱۳۹۵دوست عزیز سلیقه شخصی یه بحثه، بزرگ نمایی یه بحث دیگه. به نظر من این خودرو فارق از ابعادبدنه، تو بهترین حالت میتونه با کلاس E رقابت کنه نه S.
حميد
۹ آبان ۱۳۹۵اصلا از خودرو و لاکچری ظاهرا اطلاعی نداری
متاسفم برا چنین نظری
رضا پ
۸ آبان ۱۳۹۵تریم مشکیشم آیا موجود هست؟ ! ?
شاهینus cars
۸ آبان ۱۳۹۵کره ای وجود نداره… همه امریکایی هستن به اسمه کره میاد بیرون…شرکای تجاری هستن
Mahmood
۸ آبان ۱۳۹۵کاملا درست گفتی شاهین جان همین الان که کره به اینجا رسیده از سر مهندسان آلمانی و آمریکایی هست.
Mahmood
۸ آبان ۱۳۹۵اگه من جای این آقا بودم ولوو S90 می گرفتم که بیشتر با شغلش هم خوانی داشته باشه.
ونوم
۸ آبان ۱۳۹۵محمود جون احتمالا این اقای راس جانسون از هموطن های مقیم امریکا هست که تو بازاری با اون رقابت بالا هیوندای گرفته احتمال زیاد اسمش باشه رسول جانسوز
aref
۸ آبان ۱۳۹۵شاید از خدمات شرکت هیوندای راضی بوده . بر خورد خوب کارکنان شرکت می تونه تصویر اون برند رو توی ذهن مصرف کننده عوض کنه .
كوروش
۸ آبان ۱۳۹۵بشدت سواریشون شبیه همه لاقل خیلی هیوندایی شبیه شولت هست همون سواری نرم و شناور رو واقعا داره
Sasan
۸ آبان ۱۳۹۵خب شاید این اقا مثل ما کره ای جماعت رو اشغال نمیدونه و با توجه به نیازش رفته یه ماشین لوکس گرفته حالا باز یه عده باید بیان اینجا بگن کره اشغاله
آرش
۸ آبان ۱۳۹۵دوستان متعصب بهتون برنخوره اما این ماشین خیلی بهتر از ماشینای به ظاهر لوکس المانیه بنز بی ام و آئودی فقط پول برندشون رو میگیرن در عوض امکاناتشون نصف این ماشین نیست در صورتی که قیمتشون چند برابر گرونتره انصافا اگه کسی بخواد از این ماشین ایرادی بگیره یا بگه فلان جای ماشین کپی از یه ماشین دیگست واقعا بی انصافی کرده
سید رضا حسینی
۸ آبان ۱۳۹۵خیلی بی انصافی!!!!!
کیفیت یعنی آپشن؟؟
انگار همه چی آپشنه؟!
مثل اینه شما بگی النترا از کرولا بهتره چرا؟چون آپشناش بیشتره!!!!
نمیدونم این چیه که توی کشورمون جا افتاده و کیفیت مساوی است با آپشن!!!!!!!!
كوروش
۸ آبان ۱۳۹۵جک گفتی ؟؟؟
داداش ما کره ای نداشتیم ولی حداقل تجربه سواری با همه هیوندایی ها رو داشتم توی همین سایت یکی از دوستان هستند که تمام مدل های کره ای هارو توی ایران داشتند و دارند تا الان هرگز نگفتند خودرو های کره ای بهتر از المانی ها هستند
امید وارم تجربه سواری با سنتینال رو داشته باشی یا در ایینده سوار شی
صندلی اون ماشین بنز s 2012 هست نوگیشین و منوش کپی بنزه صدی ۱۸ کامپوترش میزنه می سوزونه تا الان اکثر کسایی که دارند (کسی که اولین ماشینش نباشه :) ) از ترمز بشدت ضعیفش ناراضی هستند کیفیت چرم رودری توی ۴۰ هزار تا لک شده بود
شکی نیست بدون تعصب خودرو های کره ای توی ایران بهترین گزینه اند
اما اخه مقایسه با کسی که خودرو ساختن رو یاد کره دادند عجیب نیست
همین جنسیس حاصل تفکر پیتر شرایر کبیره
دوست عزیز توی یکی از انجمن های تخصصی خودرو بپرسید
پلوس سنتینال دقیقا با بنز s یکیه معنی این چیه؟
من روی هیچ چیز بجز ایران و دینم تعصب ندارم اما این مقایسه ناعادلانه است
ونوم
۸ آبان ۱۳۹۵کوروش جون پیتر که طراحه چه ربطی به مصرف سوخت و پلوس داره مقایسه درست بکن
كوروش
۸ آبان ۱۳۹۵عزیز ربطی نداره
منظور منم طراحی بود
درباره پلوس هم این بود که کپی بی نقصی از بنز بوده
لوکس ترین خودرو هیوندایی تا سالهای نه چندان دور اینطور بود چطور میشه با یک نسل ارتقاء از بنز اس و اتاق ۷ بهتر باشه خب عادلانه نیست خدایی
بماند
۹ آبان ۱۳۹۵تعصب در هر زمینه.ای بد و باعث عقب افتادگی هست. در هر زمینه.ای
تعصب تفکر را زایل میکنه
سعی کنید بجای تعصب منطق داشته باشید
ونوم
۸ آبان ۱۳۹۵ماشین المانی بله گرونی بی دلیل ولی کادیلاک و لینکلن هستن با قیمت مناسب
Morteza
۹ آبان ۱۳۹۵خب شما هم با این طرز تفکرت میتونی بجای ایفون و اچ تی سی و سونی و بقیه برند های بزرگ بری جی ال ایکس بخری?
ونوم
۹ آبان ۱۳۹۵اتفاقا 3 تا گوشی دارم بلک بری و هواوی و جی ال ایکس که اونم فقط به عشق تولید داخلش خریدم و مهمتر اینکه انحصار نداره پس شایسته ی احترامه
mohsen.b
۸ آبان ۱۳۹۵ماشین واقعا قابلیه-بیشتر خانوادگیه
یوسف
۸ آبان ۱۳۹۵هر کس به اندازه تلاشش به دست میاره و در این شکی نیست اما ای کاش برای طراحی برند جنسیس وقت بیشتری میزاشتن و هول هولکی از آستون مارتین و بنتلی کپی نمی کردن. البته کسی هم مدل های جنسیی رو این دو شرکت اشتباهی نمیگیره
كوروش
۸ آبان ۱۳۹۵خودرو خوبی هست واقعا قیمت وسوسه کننده ای هم داره بلاخره هیوندایی هم جایگاه خودشو پیدا کرد ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
Hamid
۸ آبان ۱۳۹۵ایران باید به دلیل کپی از اسم L90 از هیوندای شکایت کنه
ASTON
۹ آبان ۱۳۹۵بابا من نمیدونم چه کاریه با کسایی که دوست دارن خلاف جهت آب شنا کنن بحث میکنید
معلومه این آقا کامیاب این نظرو داده تا توجه همه به نظر ایشون جلب بشه
بابا بهتره اصن هیوندای i10 از s کلاس بهتره
lol
شاهین
۹ آبان ۱۳۹۵ماشین خوبیه.دوس دارم از نزدیک ببینمش.من برند های کیا و هیوندای رو آمریکایی میدونم.چون کره ای ها درب و داغون تر از این هستن که چیزی تو سطح آزرا و جنسیس و موهاوی بسازن.اینو مطمعن باشین.اما خب همچنان معتقدم کره 20 سال از ژاپن و 40 سال از آلمان عقب تره…پس لطفا با بنز اس مقایسه نشه.در حد خودش و قیمت خودش لوکس و شیکه.نه بیشتر و نه کمتر
احسان(احسان سابق)
۹ آبان ۱۳۹۵جالبه. این آقا که آمریکاییه نیومده بگه چون این ماشین کره ای بدرد نمی خوره و باید لوکس آلمانی یا آمریکایی سوار بشه. من جاش باشم اس کلاس میگیریم با این حال جی 90 مبارک این آقا باشه که از تصمیم خودش راضیه
ReventОn
۹ آبان ۱۳۹۵طرف بیزینس منه، حالیشه، مثه ما نیس تا دوزار پول اومد دستمون بریم یه جنسیس کوپه بخریم طوری ادعا کنیم مثی الان سوار لامبو شدیم، در ثانی، طرف اومده حساب کرده باید دو و نیم برابر این پولو بده اس کلاس سوار شه، اونم با آون مالیات اونجا، میگه همینو سوار میشم حالشو میبرم، در ضمن، من هم اس کلاس دیدم هم سری 7 هم بنتلی، سنتنیالم دیدم،خدایی شکوهش هیچی ازونا کم نداره
احمد
۹ آبان ۱۳۹۵حسادت به کره ای ها در این سایت میباره
كوروش
۹ آبان ۱۳۹۵چیزی برای حسادت ندارند کره ای ها عزیز :)
صابر
۹ آبان ۱۳۹۵هم سطح با اس کلاس؟؟؟؟
توروخدا جوک نگین!
erfan
۹ آبان ۱۳۹۵مگه همه چی آپشنه؟:|
شما دف و گیرباکس و زاویه چرخش با فلان سرعت و تکنولوژی تحمل گشتاور گیرباکس و مصرف سوخت و دامپر ها و زیر و بم ماشینو مقایسه کن داداش.
آپشنی که ۳ ماهه خراب میشه به چه درد میخوره.
هیوندای مثل جوون ۲۰ سالس. زرق و برق داره اما تجربه نداره….
حمید
۹ آبان ۱۳۹۵اون دوستمون که جنسیس رو از اس کلاس لوکستر دونسته و معتقده جنسیس باید با رولزرویس مقایسه شه باید آدم جالبی باشه.جنسیس حتی در حد آکورا و اینفینیتی هم نیست.حالا حساب لکسوزls و آئودیa8 و بنز اس کلاس جداست.
تا امثال این آدما با این نوع قضاوتها تو جامعه مونن وضعمون همینه!بیخود نیست تو این کشور هیوندایی بیشتر و بهتر از تویوتا خرید و فروش میشه و میشیم بزرگترین وارد کننده خودروی چینی..
sunmartin
۹ آبان ۱۳۹۵جدای این اختلاف نظر مابین کاربران که طبیعی هم است بدلیل اختلاف سلیقه اما هیوندای و کیا در حال حاضر در سطح 5 خودوری اول سالانه موسسات بررسی کیفیت و اعتماد هستند که رسیدن به چنین جایگاهی در دنیای رقابتی امروز و در بین صدها برند معتبر کار آسانی نیست پس چه بخواهیم و چه تلویحآ نخواهیم و نپذیریم که کیا هیوندای دارای کیفیت برتر در سطح جهانی شده اند تفاوتی در این واقعیت ایجاد نمیکند که کره ای های وارد فاز لوکس سازی و کیفیت و دوام شده اند که از سال 2012 شکل گرفت و اما قیاس این خودروی فوق آپشنال و لوکس با برترین خودورسازی جهان یعنی: بنز و بی ام دبلیو و پورشه بر خلاف نظر اساتید و کاربران امکان پذیر است و شاید در مواردی کیفیت g90 از آنها بیشتر باشد اما نکته ای که به آن توجه نشده “کیفیت و لذت رانندگی ” است که جز در 4 برند بی ام دبلیو بنز و آئودی و پورشه در هیج برندی وحتی لکسوس قابل لمس نیست بعنوان کسی که چندین ماه در آلمان بودم و بواسطه فامیل و دوستان امکان سواری با آئودی بی ام دبلیو و پورشه را داشتم عرض میکنم کیفیت و لذت سواری و هندلینگ و کشش واقعی و هیجان رانندگی بی ام دبلیو و آئودی را در هیچ خودوریی نمیتوانید یافت کنید
پرهام
۱۰ آبان ۱۳۹۵واقعا که جهان سومی برازنده ماست اخه دوست عزیز من چرا اصل مطلبو ول میکنی به فرعیاتش میرسی؟ جوری از کره و المان و انگلیس و … حمایت میکنین که هزار سال مردم خودشون و کمپانیاشون نمیکنن بابا جان عزیزتون یخورده فکر کنین از نکات مثبتشون درس بگیریم استفاده کنیم واسه پیشرفت خودمون و به تلاششون احترام بزاریم چه امریکا چه کره و چه… همه دارن واسه مملکتشون کار میکنن اونوقت ما داریم خودمونو اینجا واسشون پاره میکنیم که کی بهتره هرکدومشون یه سری فاکتورای مثبت دارن که به اینجا رسیدن
پیروز و موفق باشید
نوید جهرمی
۱۱ آبان ۱۳۹۵اگر یه حرف بین نظرات میارزید همین بود.
واقعا نمیدونم کی قراره بفهمیم دنیا عوض شده. امروز دنیا رو دهکده ی جهانی مینامند. اونوقت رگ غیرت ما برای کشورای دیگه چنان متورم میشه که هیچ وقت خودشون نمیشه. یه خصلت بد داریم که یه چیزی رو یا خدا ببینیم یا اهریمن و شیطان.یا سیاهه یا سفید. حد وسط براش تعریف نمیکنیم. نمیگیم این مواردش خوبه و این موارد بد(خودم هم درگیر همین دیدگاه میشم اما سعی کردم تعدیلش کنم)
بیاین نگاه کنیم که خودمون کجای دنیا ایستادیم.