جنسیس G90 2019 در آیندهای نزدیک رونمایی خواهد شد اما تا آن زمان چندین پروتوتایپ این خودرو رؤیت شدهاند.
در تصاویر میتوانیم نمای جلوی متمایزتر این سدان پرچمدار کرهای را مشاهده کنیم که دارای جلوپنجرهی بزرگ و گیرای مشابه به نمونهی بکار رفته در کانسپت های Essentia و GV80 میباشد. جلوپنجره با چراغهای جدید G ماتریکس که دارای دیلایت های LED نازک هستند احاطه شدهاند. در بخش پایینی هم میتوانیم سپر جلوی اصلاح شده را که دارای ورودیهای متفاوت میباشند ببینیم.
با حرکت به سمت عقب و رسیدن به پروفایل جانبی میتوانیم ورودیهای هوای جدید روی گلگیر جلو را ببینیم که همچنین پذیرای چراغراهنما هم شده است. به سختی میتوان جزئیات کار را دید اما این چراغها مشابه مواردی هستند که در اسکچ های طراحی پیشین دیده بودیم.
تغییرات بیشتری را میتوان در عقب خودرو دید چراکه جا پلاک نیز از صندوق به سپر منتقل شده است. این امر به طراحان کمک کرده تا چراغهای جدیدی را روی خودرو نصب کنند. از دیگر تغییرات قابلتوجه میتوان به اسپویلر عقب جدید و خروجیهای اگزوز متفاوت اشاره کرد.
یک تصویر از کابین منتشر شده که تغییرات شدیدی را نشان نمیدهد اما جنسیس قبلاً تأیید کرده این خودرو دارای صفحهنمایش ۱۲.۳ اینچی بهروز شده است که از اینترفیس بهبود یافته، اندروید اتو، اپل کارپلی و بهروزرسانی آنلاین سود میبرد. سیستم اطلاعات سرگرمی G90 همچنین دارای عملکرد SMS موبایل است که میتواند پیامکها را نشان داده و آنها را بخواند و پاسخ دهد.
خب صحبت از تکنولوژی شد و باید گفت G90 2019 از سیستم تعلیق تطبیقی و سیستم کنترل صدای فعال برخوردار میباشد که میتواند صداهای اضافی را حذف کند. این خودرو همچنین از طیف وسیع سیستمهای کمکراننده همچون پیشگیری از برخورد جلو، هشدار ترافیک عقب، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و… سود میبرد.
احمدرضا
۱ آذر ۱۳۹۷به نظرم واقعا هیوندای داره به طراحیه با اصلاتی میرسه من که خوشم اومد
Mohammad
۱ آذر ۱۳۹۷چراغ جلوی ولوو کابین بنز این اصالته ؟
و به نظرم کمتر کسی حاضر میشه با پولی که میتونه از بین برند های مطرح تر انتخاب کنه هزینه هیوندای کنه ! کار عقلانی نیست
کوروش
۱ آذر ۱۳۹۷کجاش کابین شبیه بنزه عقب فقط یکم شبیه لینکلن شده طراحیش اتفاقا بنظر خوبه
حسن
۱ آذر ۱۳۹۷اصلا اصالتی نداره
رقبا بهتر هستن
Reza
۱ آذر ۱۳۹۷????????
amin
۱ آذر ۱۳۹۷چه فایده وقتی جنسیس تو جی دی پاور رتبه آخر رو کسب کرد و فروشش روز به روز داره کاهش پیدا میکنه!!!
ایلیا
۱ آذر ۱۳۹۷خدا صبرمون بده از دست شما
حامد
۱ آذر ۱۳۹۷داداش قضیه چیه که در عرض چند ثانیه کامنت من و احمدرضا ۶ تا منفی گرفت و کامنت تو ۶ تا لایک خورد؟
مهدی
۱ آذر ۱۳۹۷دگه کم کم داری شبیه پیام بازرگانی میشی
یاشار اسدی
۱ آذر ۱۳۹۷دو سال همیشه بهترین بود…جذاب ترین برند برای رانندگی تو آمریکا شد…فقط یه بار اینجوری شده و میگین کارش تمونه…والا گروه لگن ساز فیات کرایسلر که همیشه آخر بودن چرا اونوقت ها میگفتین جی دی پاور قابل اعتماد نیست و آخه چه جور جنسیس اوله مگه میشه?????حالا الان واست قابل اعتماد شد
حامد
۱ آذر ۱۳۹۷بنظر من طراحیش خیلی زیباست و خیلی مثل مدل قبلیش به ماشینای دیگه شباهت نداره ولی امیدوارم جنسیس این سبک طراحی رو حفظ کنه و به تکامل برسونتش که اگه ده سال دیگه کسی یه جنسیس رو از دور ببینه درجا بفهمه که خانواده جنسیسه
یاشار اسدی
۱ آذر ۱۳۹۷دو سال همیشه بهترین بود…جذاب ترین برند برای رانندگی تو آمریکا شد…فقط یه بار اینجوری شده و میگین کارش تمونه…والا گروه لگن ساز فیات کرایسلر که همیشه آخر بودن چرا اونوقت ها میگفتین جی دی پاور قابل اعتماد نیست و آخه چه جور جنسیس اوله مگه میشه?????حالا الان واست قابل اعتماد شد
NAVID۰۰۹۸
۱ آذر ۱۳۹۷دیروز در اینستاگرام چرخ که میزدم به این خودرو و شباهت عجیبش ، اگر اشتباه نگم (( بائوجون )) بود رسیدم که تیتر زده بود ، چرا یک شرکت کره ای ، از این خودرو چینی که زودتر تولید شده ، کُپی کرده و جالب بود که نمای پشتی ، فتوکپی برابر اصل بود .
اما از حق نگذریم ، فضای داخلیش بسیار زیباست .
یاشار اسدی
۱ آذر ۱۳۹۷والا جدا از این که از جنسیس و ماشین های کره ای واقعا خوشم میاد…ولی واقعا طراحی عقبش خیلی بد شده..البته نظر شخصیه…ولی در کل فک نکنم به مذاق آمریکایی ها هم خوش میاد
N.I.M.A
۱ آذر ۱۳۹۷جلوی خودرو از آکورا و پشتش از لینکلن الهام گرفته شده ولی باز هم نمیشه گفت که کپی برداری فاحشی رخ داده. در هر حال ترکیب بسیار لوکس و زیبایی خلق شده.
Efk
۱ آذر ۱۳۹۷طراحای هیوندا موقع طراحی چی زدن؟
تو این عکسا که فوق العاده زشته چینیا الان ازین پخته تر طراحی می کنن
امیدوارم که اینطوری نباشه
محمد
۱ آذر ۱۳۹۷به نظر من خیلی زشته
رضا
۱ آذر ۱۳۹۷اونایی که میگن زشته و بی اصالت و کپی هست غیر از پراید سوار نشدند
علی
۱ آذر ۱۳۹۷نه بابا
اتفاقا کسی که عاشق این اسباب بازی بشه بالاتر از پراید سوار نشده
آخه نقطه به نقطش کپی اندر کپیه
حامد
۱ آذر ۱۳۹۷بحث دوتا بی منطق ☝️
علی
۱ آذر ۱۳۹۷بابا با منطق
مهدی
۱ آذر ۱۳۹۷من داشتم کامنت هارو میخوندم به حرف شما رسیدم. دوست عزیز به نظر شما کسی که وضع مالی متوسط ویاضعیفی داره شخصیت نداره؟؟؟ چرایه عده شخصیت آدم هارو با مدل ماشین وپولش میسنجن.اونقدر آدم هایی هستن که وسع مالی ضعیفی دارن اما دنیایی شخصیت وجایگاه وآبرو دارن پیش مردم وهمینطور برعکس.ودرآخربگم که حضرت رسول که اشرف مخلوقات آفرینش هستن در روایتی میفرماد:الفقرو فخری:افتخار ما اینه که فقیریم
amin
۱ آذر ۱۳۹۷البته که فقیر بودن افتخار نداره.
همونطور که ثروتمند بودن هم به تنهایی مایه افتخار نیست
shirko
۱ آذر ۱۳۹۷هر چند رو ماشین های المانی خیلی تعصب دارم و به نظرم قابله مقایسه با محصولات اسیایی نیستن ، ولی واقعا هیوندای خوب داره کار می کنه ، طراحی این یکی از ماشین های دیگه الهام گرفته ولی خیلی میخکوب کنندست .
بهنام
۱ آذر ۱۳۹۷جون به جونه چینیها و کره ایها بکنن، باز هم کپی کار همون کپی کاره، هر چقدر هم که بخواد ادای با کلاسها رو در بیاره.
:::فرشاد:::
۱ آذر ۱۳۹۷آیندهدارترین خودروساز آسیایی، جنسیسه، شک ندارم موفق میشه، واقعا محصولات دلفریبی داره❤
محمد
۲ آذر ۱۳۹۷طراحیش اصالتی توش نیست اما بنظرم دوستداشتنیه
جنسیس باید قیمت هاشو از اینی که هست کمتر کنه و چندین سال دیگه منتظر بمونه تا بیشتر جا بیوفته
اما قطعا اینده خیلی روشن تری در انتظارشه فقط باید جای خودشو پیدا کنه. طراحش رو پخته تر کنه…امضای خودشو پیدا کنه و اونو جا بندازه
نوید جهرمی
۲ آذر ۱۳۹۷هنوز درک نمیکنم چرا به جای توسعه شاسی بلنداش داره روی کلاس هایی کار میکنه که هیچ شانسی نداره.