جنسیسهیوندای

حضور با تاخیر و محدود برند جنسیس در اروپا

برنامه ابتدایی هیوندای برای عرضه برند لوکس جنسیس در اکثر بازارهای مهم جهانی لغو شده و این خودروساز کره‌ای با کمی تأخیر برند لوکس خود را در اروپا ارائه خواهد کرد. تا اوایل سال ۲۰۲۰ جنسیس وارد قاره سبز خواهد شد اما حداقل در ابتدا عملکردی بسیار محدود خواهد داشت.


بنا به گزارش مجله اتوموبیل و به نقل از پدال، برند جنسیس در ابتدا محدود به سه بازار بریتانیا، آلمان و سوئیس خواهد بود و تنها یک شوروم در هر کشور تأسیس خواهد شد. این شوروم ها در لندن، مونیخ و زوریخ قرار خواهند داشت.


مدیر عملیات اروپایی هیوندای قبلاً دلایل حضور با تاخیر و محدود جنسیس در قاره اروپا را توضیح داده است:

به منظور عرضه برندی لوکس در اروپا با چالش‌هایی مواجه خواهید بود و اگر محصولاتی باب میل بازار نداشته باشید این چالش‌ها بزرگ‌تر خواهند بود.


فرایند خرید محصولات جنسیس به‌صورت مرسوم و سنتی نخواهد بود. این کمپانی محصولات خودرو را منحصراً از طریق فضای مجازی و بازاریابی مستقیم ارائه خواهد کرد بنابراین اساساً نمایندگی‌ای وجود نخواهد داشت. مدیر این برند معتقد است اکثر فروش‌های جنسیس به‌صورت اقساطی خواهد بود.
او گفت:

ما می‌توانیم آرایش‌های چند خودرویی داشته و سدانی را در تابستان و شاسی‌بلندی را در زمستان ارائه کنیم. ما همچنین خدمات گوناگونی از قبیل اجاره رایگان خودرو، حفظ و نگهداری و… را عرضه خواهیم کرد.


جنسیس تلاش خواهد داشت تا تجربه‌ای بسیار خاص را برای مشتریان فراهم نمایند. این تجربه ویژه با به‌روزرسانی‌های آنلاین، پکیج‌های آی تی و کمک‌های جهانی از جمله دسترسی به خودروهای الکتریکی در مناطق محدود شده به دست خواهد آمد.

Genesis G80 Sport
جنسیس علاوه بر آماده شدن برای حضور در اروپا می‌خواهد سومین سدان خود یعنی G70 و سه محصول دیگر را تولید کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. ManiRecord

    ۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (18 ديدگاه)

    تا وقتی که برندهای لوکس آلمانی و همچنین لکسوس تو اروپا هستن خیلی مشکله که جنسیس بخواد تو اروپا موفقیت بدست بیاره

    1. فرشاد

      ۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      راه برای موفقیت هر برندی بازه، کافیه یه محصول رضایت‌بخش راهی بازار کنن، اونقدر خریدار هست که جدا از تعصب روی یک برند، تشنه خرید یه محصول خوب با قیمت مناسب باشن.

      1. sunmartin

        ۳ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (1918 ديدگاه)

        دروود بر شما برند پرستی دیگه به سر اومده کیا هیوندا پیشرفت چشمگیری داشتند و به قول از نشریه فوربس جزو برندهای نوظهور و موفق بودند اگر جنسیس وارد اروپا بشه و برنامه منسجمی برای ارائه داشته باشه و معرفیش خوب میش بره شاید قواعد کاملا بهم بزنه چون این خودرو هیچی کم نداره دقیقا مثل کیا استینگر تنها موردی ک به ذهنم متبادر میشه اینه که چرا کیا استینگر و جنسیس اینقدر با تاخیر وارد عرصه فروش در اروپا شدند این بزرگترین نقاط ضعف تیم مدیریتی فروش این دو شرکت است در مدل جنسیس g80 اسپرت تمام خواص طراحی اسپرت در کنار پیشرانه گوش ب فرمان و قوی لحاظ شده امیدوارم با لغو قانون مزخرف 2.4 لیتر ب بالا جنسیس و کیا استینگر در مدل 3.3 وارد کشور شوند

    2. MehdiTurbo

      ۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (2374 ديدگاه)

      ی زمانی میگفتیم کی اصن جنسیس و نگاه میکنه تو بازار متنوع امریکا اما دقتی امار اومد دیدیم چیز دیگ ای میگ،تفکرات اونجا مثل ایران نیس کره ای اشغالند،حتی تو مقالاتی ام ک پدال میزاره بعضی وقتا جزوه ده تای برترند.

    3. #ali.m#

      ۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1834 ديدگاه)

      البته لکسس نسبت به بازار امریکا در اروپا چندان موفق نبوده دوست عزیز
      در مورد جنسیس هم مشتری های خاص خودشو داره .
      خیلی ها دوست دارن بهترین محصول یه برند ضعیف تر رو سوار شن تا یه برند گرون تر رو انتخاب کنن و یه چیز متوسطشو بخرن .

  2. بنزما

    ۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (505 ديدگاه)

    اره خدایی همین الانش هویندای نمیتونه درست حسابی تو اروپا بفروشه چه برسه شاخه لوکسش که رقیباش بنزو بی او و و ایودی و جگوارو الفا و … خودروهای غولشونن

  3. LAST VIPER

    ۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (588 ديدگاه)

    جنسیس ترس ازین داره تا محصولاتش به پختگی کامل واسه بازار یوروپ نرسیده باشن
    واسه همین داره این نقصو برطرف میکنه همچنی ن واسه فروش تو اون سه تا کشوری که این همه خودرو ساز لاکچری هست تصمیم بر این شده که به صورت اقصات با برند های لوکس رقابت کنه

  4. reza-a

    ۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (456 ديدگاه)

    فکر نمیکنم الان جنسیس بتونه فروش خوبی تو اروپا داشته باشه با مدل های کوچیک تر احتمالا شانس بیشتر داره
    ولی کلا هیوندای تو هر بازاری که خواسته تونسته فروش خوبی داشته باشه

  5. کوشا

    ۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (118 ديدگاه)

    آقا یه سوال این پنل براقی که توی جلو پنجرش هست(تو ماشین های دیگه هم دیدم)
    چیه؟

    1. reza-a

      ۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (456 ديدگاه)

      فکر کنم مال راداره برای کروز کنترل راداری

  6. Parsa

    ۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (167 ديدگاه)

    پشتش منو یاد مرسدس اس کلاس میندازه

  7. Amir_R18

    ۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    اروپا پذیرای برند های جدید و کم سابقه نیست.
    اگر هیوندای ، جگوار رو میخرید و سرمایه ی خودش رو بهش تزریق می‌کرد به راحتی میتونست در هر بازاری موفق باشه.
    نمیدونم چرا این کار رو نکرد.

  8. Jimmy

    ۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی تعجبیه متنهای بعضی از دوستان تو امریکا و اروپا فقط یه دوتا چیز مهمه کیفیت و خدمات پس از فروش خوب اینجا برند اشغال معنی نداره هر شرکتی خدمات خوب بده میبره چرا تعصبی نظر میزارن دوستان ؟؟؟؟!!!! یعنی مالک این برندها هستن؟؟؟!!!

  9. مانی

    ۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    هیوندای داره منو میترسونه
    بنظرم شروع این از شروعِ لکسوس طوفانی تره
    واسه بنز شاخ نشه کم‌کم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا